SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Gief me that. Ik kan niet eens normaal lopen, dem calves.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Awhhyeah, spierbalsem aangebracht en nu brand het als een malle![]()
![]()
Me neither, m'n rug hequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gief me that. Ik kan niet eens normaal lopen, dem calves.![]()
![]()
@ TT, de frequentie waarmee ik online eten bestel is van 2-maandelijks naar 2-wekelijks gegaan tegenwoordig. Alles voor tegen de strenge winter
.
![]()
De laatste fucking en enige keer dat wij eten hebben besteld is 2 jaar geleden en dat was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ TT, de frequentie waarmee ik online eten bestel is van 2-maandelijks naar 2-wekelijks gegaan tegenwoordig. Alles voor tegen de strenge winter
.
Wees toch eens niet zo lui
![]()
![]()
Jamaar het is eigenlijk juist chill om de bami van hier en de broodjes van daar, en de kebab van zus en de curry van zo uit te proberen van al die toko's in Amsterdam vanuit je luie stoel, in plaats van zelf naar al die tentjes te moven. Voor 1 à 2 euro extra laat ik het wel bezorgen. Zolderkamerautisten herkennen.
![]()
Mezelf net ingeschreven bij de sportschool, sprakeloos van al het moois wat in mijn dorp rond loopt.
All good things are wild and free.![]()
Sinds wanneer is Nijmegen overspoeld met mooie mannen? Ik keek m'n ogen uit vandaagquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sinds altijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Nijmegen overspoeld met mooie mannen? Ik keek m'n ogen uit vandaagJe moet alleen weten waar je moet zoeken.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n moeder is op d'r vrije dag al kaolovroeg aan het treinen geslagen met een vriendin, nu zijn ze in Nijmegen.
![]()
![]()
Is ze al thuis? Zo nee heeft ze een Nijmeegse man aan de haak geslagen.quote:All good things are wild and free.![]()
Wow diezelfde onderwerpswitch van ons is freakyquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef tliciouz het volgende:
Mezelf net ingeschreven bij de sportschool, sprakeloos van al het moois wat in mijn dorp rond loopt.
[ afbeelding ]
18-22 uur per dag slapenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan nog eerder een koala, met al die eucalyptus.
[ afbeelding ].
full stops and exclamation marks![]()
Ze kwam thuis met een bakje Julia's pasta, als dat representatief is.. Dunno.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is ze al thuis? Zo nee heeft ze een Nijmeegse man aan de haak geslagen.Zeggen ze dat Surinamers lui zijnquote:.
![]()
Zo moeilijk is het niet we zijn vrouwen en denken de hele dag door aan mooie mannenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow diezelfde onderwerpswitch van ons is freaky
Say hello.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik zei al het moois maus. Niet van die kleine opgeblazen ventjes.quote:All good things are wild and free.![]()
True datquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet we zijn vrouwen en denken de hele dag door aan mooie mannen
Aesthetically pleasing.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei al het moois maus. Niet van die kleine opgeblazen ventjes.![]()
Goed zo, denk maar aan me.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet we zijn vrouwen en denken de hele dag door aan mooie mannenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Niet dat alle vrouwen nou aan mooie mannen denkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei al het moois maus. Niet van die kleine opgeblazen ventjes.![]()
![]()
Ik heb vannacht over je gedroomd en het was zo freaky, alles leek zo echtquote:
Waarom droomt iedereen hier over elkaar?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over je gedroomd en het was zo freaky, alles leek zo echt!
Details!Seksuele spanningen, ik zeg het je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Waarom droomt iedereen hier over elkaar?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit word te ernstig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit word te ernstig.
What. The. Fuck. Je zei niet dat ik er ook in voor kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ernstige shit als je droomt over joints, dan smoke ik teveel
![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het moet gezegd,soms heb je echt té slechte grappen![]()
[..]
Dit word te ernstig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik snap ook niet waarom ik daarover droomde want ik smoke nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What. The. Fuck. Je zei niet dat ik er ook in voor kwamErnstige shit als je droomt over joints, dan smoke ik teveel
![]()
[..]
Dit word te ernstig.
Ik moest hier aan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Er ging nog wat zoetsappigs aan vooraf maar dat houd ik maar voor mezelf
Heyhey, alle details willen we wetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Er ging nog wat zoetsappigs aan vooraf maar dat houd ik maar voor mezelf![]()
![]()
Dan glijden jullie allemaal zo van je stoel af.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heyhey, alle details willen we wetenAll good things are wild and free.![]()
[..]
Dit word te ernstig.
Wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouen ik heb ook over CB dWc en A_F gedroomdquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan glijden jullie allemaal zo van je stoel af.En ja seksgerelateerd
![]()
![]()
![]()
Wuuuuuuuut.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen ik heb ook over CB dWc en A_F gedroomdEn ja seksgerelateerd
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef Maisnon het volgende:
hihi tiete kut ik had een droom over een fagina![]()
:::::::9999999999:::::::::~~~~~~~~~~~~~~~~~~9999999
Ja dit dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Dromen over seks met FOK!kers.
Nohhh.
Ik heb trouwens wel laatst een droom gehad waar Phantomesse in voorkwam, maar in een korte bijrol.
Populaire Hannie in dromen, zij![]()
Of anders dromen over seks met andere lelijke mensen die je kent.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Nohhh.
![]()
![]()
![]()
Wie heeft er nog meer over Phanto gedroomd dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb trouwens wel laatst een droom gehad waar Phantomesse in voorkwam, maar in een korte bijrol.
Populaire Hannie in dromen, zij![]()
Ik droomde dat ik Morse kon. ... -. .. - -.-. ....![]()
Volgens mij heb ik maar 1 keer over seks gedroomd. Iets seksueels misschien wel vaker maar voorderest, het echte werkniet dus.
En die ene droom speelde zich af bij een huis aan de Amazone rivier, ik weet het ook allemaal niet![]()
Jij zo met een beker vol met drinken ho woeps daar gaat iets over de rand sorryquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer over Phanto gedroomd dan?![]()
Ik droomde dat ik Morse kon. ... -. .. - -.-. ....
Oh en ik dacht dat het eerder in topic over haar in een droom ging![]()
![]()
Ja dat was ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij zo met een beker vol met drinken ho woeps daar gaat iets over de rand sorry
Oh en ik dacht dat het eerder in topic over haar in een droom gingMaar geen seks of zoenen ze kwam er gewoon in voor.
![]()
Bij mij ook dus niet
Chocolatebear is als figurant er ook al een keer in voorgekomen
Dat brengt t totaal aantal Fokkers op 5 ofzoover de afgelopen jaren, dus dat is nog te overzien
![]()
Jij hebt sowieso wel een keer seksueel over mij gedroomd. Dat heb je me ooit verteld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Nohhh.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
ah, daar komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel een keer seksueel over mij gedroomd. Dat heb je me ooit verteld.![]()
As if.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel een keer seksueel over mij gedroomd. Dat heb je me ooit verteld.![]()
Even een betoogje over orgaandonatie in elkaar flansen voor een sma, betaling geschiedt vanzelfsprekend in natura.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even een betoogje over orgaandonatie in elkaar flansen voor een sma, betaling geschiedt vanzelfsprekend in natura.![]()
![]()
Met dr smaballen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even een betoogje over orgaandonatie in elkaar flansen voor een sma, betaling geschiedt vanzelfsprekend in natura.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mijn neefje heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin terwijl ze jarig is vandaag
Wat een lul zeg, echt geen stijlquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
Mijn neefje heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin terwijl ze jarig is vandaagHoe oud is die gast?
![]()
Misschien ging ze al maandenlang vreemd met zijn beste vriend en kwam hij er net achter?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een lul zeg, echt geen stijlHoe oud is die gast?
![]()
![]()
Ik denk niet dat tli het dan hier zou hebben gepost.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien ging ze al maandenlang vreemd met zijn beste vriend en kwam hij er net achter?
16quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een lul zeg, echt geen stijlHoe oud is die gast?
Maar dan nog, ik zat echt met mijn bek vol tanden. Zij helemaal janken
Ach sneuquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
16Maar dan nog, ik zat echt met mijn bek vol tanden. Zij helemaal janken
![]()
![]()
Er is niemandquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
http://tinychat.com/OceanSpraykankerlekker
Heel wel!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ohquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denken dat dat de echte sala was in die "private" room.
Tut, het is wat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef Allure_ het volgende:
"Ally is zo vervelend. Zij is echt het toppunt
."
IK HEB KK HONGER VRIENDquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
maar ik ga tappen en chappen in de stad met mattie later beslama![]()
Mag je best weten ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef Allure_ het volgende:
"Ally is zo vervelend. Zij is echt het toppunt
."
![]()
![]()
![]()
... dude.. niet coolquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien ging ze al maandenlang vreemd met zijn beste vriend en kwam hij er net achter?Deathlift or Die.![]()
....?quote:
Wat is deze? This happened to you?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Niet maandenlang in ieder gevalquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
....?
Wat is deze? This happened to you?
Deathlift or Die.![]()
Ugh, that's rough.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet maandenlang in ieder geval[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: