SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Matchende feromonen.![]()
Tot mijn 25ste ofzo ja, dat was eigenlijk mijn plan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Nou wat erg, wat wil je dan? voor altijd alleen blijven?
Bedankt voor de moeite die je in deze post hebt gestopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Wrick het volgende:
Ik
Ik haat
Ik haat dit
Ik haat dit topic heel
Ik haat dit topic heel heel
Ik haat dit topic heel heel heel
Ik haat dit topic heel heel heel héél
Ik haat dit topic heel heel heel héél erg
TS denkt een kerel aan de haak te hebben geslagen maar het is gewoon een faggot die haar beste 'vriendin' wil zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
En niet eens geneukt? Wat is hij homo of zo
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef wise het volgende:
wat
wat ben
wat ben jij
wat ben jij een
wat ben jij een aandachts-
wat ben jij een aandachts-hoer
Hehe...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
TS denkt een kerel aan de haak te hebben geslagen maar het is gewoon een faggot die haar beste 'vriendin' wil zijn
Wat ben jij origineel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef wise het volgende:
wat
wat ben
wat ben jij
wat ben jij een
wat ben jij een aandachts-
Die fase heb ik toen ik 14 was al gehad joh. Was nu in het lekker levensgenieten en heel veel zorgeloos uitgaan met mijn zorgeloze matties.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
TS komt eindelijk uit haar hoerige breezahslet-fase en heeft nog wat aanpassingsmoeilijkheden....![]()
Ja... Het gebeurde heel opeens.quote:
Dit.quote:
Rustig aan brigade hij, interesse in mij ipv van mijn lichaam. Waarschijnlijk de reden dat...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
En niet eens geneukt? Wat is hij homo of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |