Goed zo, denk maar aan me.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet we zijn vrouwen en denken de hele dag door aan mooie mannen
Niet dat alle vrouwen nou aan mooie mannen denkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei al het moois maus. Niet van die kleine opgeblazen ventjes.
Ik heb vannacht over je gedroomd en het was zo freaky, alles leek zo echtquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over je gedroomd en het was zo freaky, alles leek zo echt
Seksuele spanningen, ik zeg het je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Waarom droomt iedereen hier over elkaar?
Dit word te ernstig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit word te ernstig.
What. The. Fuck. Je zei niet dat ik er ook in voor kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ernstige shit als je droomt over joints, dan smoke ik teveel
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het moet gezegd,soms heb je echt té slechte grappen
[..]
Dit word te ernstig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
full stops and exclamation marks
Ik snap ook niet waarom ik daarover droomde want ik smoke nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What. The. Fuck. Je zei niet dat ik er ook in voor kwamErnstige shit als je droomt over joints, dan smoke ik teveel
![]()
[..]
Dit word te ernstig.
Ik moest hier aan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Heyhey, alle details willen we wetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Er ging nog wat zoetsappigs aan vooraf maar dat houd ik maar voor mezelf
Dan glijden jullie allemaal zo van je stoel af.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heyhey, alle details willen we weten
[..]
Dit word te ernstig.
Wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Nouen ik heb ook over CB dWc en A_F gedroomdquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan glijden jullie allemaal zo van je stoel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |