ja en hard ook. Hij durft me sinds dien nieteens meer aan te kijken, alsof k niet besta. Nooit excuses aangeboden zelfs. Kankersneue aap. Kan hier nog boos om worden.. zelfs 2 jaar na dataquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel stompen gegeven mag ik hopen?
Good for you. En ja ik weet hoe je je voelt, deels dan. Mijn ex is ook vreemdgegaan. Gelukkig niet met een vriend van me dat is denk ik nog wel erger.... Maar wel na een relatie van 3 jaar en in het buitenland, en me dat via een mailtje verteld lolz.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja en hard ook. Hij durft me sinds dien nieteens meer aan te kijken, alsof k niet besta. Nooit excuses aangeboden zelfs. Kankersneue aap. Kan hier nog boos om worden.. zelfs 2 jaar na data
Kom op man,quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Good for you. En ja ik weet hoe je je voelt, deels dan. Mijn ex is ook vreemdgegaan. Gelukkig niet met een vriend van me dat is denk ik nog wel erger.... Maar wel na een relatie van 3 jaar en in het buitenland, en me dat via een mailtje verteld lolz.
En dat heeft bij mij ook wel 3 jaar geduurd voordat ik daar niet meer boos over kon worden...
Maar ik denk dat hij te bang is om z'n excuses aan te bieden.. En aan de andere kant, wat de fuck heb je aan die excuses.. Ik zou die iig niet accepteren. Maar respect dat je 'm niet dood hebt gemaakt.
Hier ook...klote tijd om op te staan.quote:
Dit begint ernstig te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
En weer gedroomd over fokkers. Dit is niet goed hoor jongens![]()
Het was anders best een leuke droom, meerdere fokkers naaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit begint ernstig te worden.
Een harem van fokstersquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke droom, meerdere fokkers naakt
Whehe serieus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alle foksters uit dit topic in mijn bed
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
En weer gedroomd over fokkers. Dit is niet goed hoor jongens![]()
What about us?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alle foksters uit dit topic in mijn bed
this needs more detailsquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke droom, meerdere fokkers naakt
Wanneer geef je een feestje dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat had ik niet gedroomd maar mag wel.
Toga partyquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer geef je een feestje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |