Wat doe je nou dapper gast met je vrouwenkapselquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
En zeker ook foto's van Starbucks-bekers?
Verplaats jezelf en je emo haar naar een ander topic. Dank u.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
En zeker ook foto's van Starbucks-bekers?
Bank 200kg man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat doe je nou dapper gast met je vrouwenkapsel.
Kappertje geweest tock.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verplaats jezelf en je emo haar naar een ander topic. Dank u.
Jij bankt je eigen iele lijfje nog niet eens.quote:
Ben dan ook niet een sportschool-adept.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bankt je eigen iele lijfje nog niet eens.
Hoeft ook niet. Een ongetraind persoon kan de 50 kilo die jouw zak botten weegt easy banken, maar aangezien jij een androgyne emo bent kan jij dat dus niet. Je bent nog niet eens bèta gast.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ben dan ook niet een sportschool-adept.
Haha. Wil jou wel met 80 km/u naar beneden zien gaan op een fully mountainbike. Kijken of je dan nog steeds zulke stoere praatjes hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Een ongetraind persoon kan de 50 kilo die jouw zak botten weegt easy banken, maar aangezien jij een androgyne emo bent kan jij dat dus niet. Je bent nog niet eens bèta gast.
Oke, oprotten maar weer. Niet het topic lopen verzieken met dit soort mijn paard is groter dan jouw paard gedoequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Haha. Wil jou wel met 80 km/u naar beneden zien gaan op een fully mountainbike. Kijken of je dan nog steeds zulke stoere praatjes hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Haha. Wil jou wel met 80 km/u naar beneden zien gaan op een fully mountainbike. Kijken of je dan nog steeds zulke stoere praatjes hebt.
Zegt de grootste bitch van fok.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onverwerkte jeugdtrauma-SC. Everybody so mad.
En dan zegt de scheids stop en heb je een gebroken neus. Wow. Als je valt met 80 km/u wil ik je wel horen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef Jajong het volgende:
[..].
Fietsen.
Wil jou wel eens in de ring zien stappen tegen een getrainde atleet wiens enige doel jouw kop kapot schoppen is.
Kom aub niet dapper doen emo-boy, ik ben in elk opzicht superieur aan jou.
Koop een nieuwe brilquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hadden ze dat hek niet dicht kunnen houden om dat plebs uit KLB van deze kwaliteitsreeks te weren.
Ik bitch alleen when being bitched at.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt de grootste bitch van fok.
Holy shit, die dikke dude van megaupload die nu is opegpakt staat op nummer 1 in de rank van mw3 met 707 uur aan speeltijd. Wat een baasquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hadden ze dat hek niet dicht kunnen houden om dat plebs uit KLB van deze kwaliteitsreeks te weren.
Komt door jullie overweldigende gastvrijheid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
En dan zegt de scheids stop en heb je een gebroken neus. Wow. Als je valt met 80 km/u wil ik je wel horen.
Die chick uit Princess Diaries ofzo waar je in dat topic zo op zat af te geven heeft je ook echt iets gedaan, jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik bitch alleen when being bitched at.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |