Lueken garp. Moest bijna lachen, hiehahoe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef tliciouz het volgende:
Sorry maar dit is niet het hipster topic hoor?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef Moffol het volgende:
[..]
Lueken garp. Moest bijna lachen, hiehahoe.
Hipster.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar de vraag was: Wie de fak ben jij?
Beginnend met street, alleen al vier jaar een vervelende knieblessure die op blijft spelen. Dirt jump is ook wel nice. Maar ik hou 't maar bij all mountain biken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, I remember now, bmx is ook kek. Street? Flatland?
Okay leuk, ga nu naar weer naar een ander topic.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:53 schreef Moffol het volgende:
[..]
Beginnend met street, alleen al vier jaar een vervelende knieblessure. Dirt jump is ook wel nice. Maar ik hou 't maar bij all mountain biken.
Sorry ik ben niet in het bezit van een apple product.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mensen die te pas en te onpas dat woord gebruiken coveren hun eigen hipster-indentiteit.
Windows is pas echt lekker tegendraads.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet in het bezit van een apple product.
Als je die dingen op je porum zet moet je wel echt een mongool zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohmetvandiebrillenmetnormaalglaserintochomdatzedathipvinden?
Yep, anyway. Ik googlede hipster en toen kreeg ik allemaal foto's van dude's met zo'n brilquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef Moffol het volgende:
[..]
Als je die dingen op je porum zet moet je wel echt een mongool zijn.
Met starbucks beker en iphone.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, anyway. Ik googlede hipster en toen kreeg ik allemaal foto's van dude's met zo'n bril
En zeker ook foto's van Starbucks-bekers?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, anyway. Ik googlede hipster en toen kreeg ik allemaal foto's van dude's met zo'n bril
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Allure_ het volgende:
Ze is ook kaolo lelijk.
Net als die ene donkerharige chick van princess diaries ofzoiets, die altijd het lelijke eendje speelt en daarna ineens wordt omgetoverd in een prinsesje. Nee kahba je bent nog steeds kaenker lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Frusti the clown aan het woord.![]()
![]()
![]()
quote:
Die zie ik niet helaasquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
En zeker ook foto's van Starbucks-bekers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |