Ik vind haar op de gemakeupte foto's ook niet erg knap hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je hebt ook wel meteen de lelijkste foto van Google geplukt. Genoeg foto's waar ze er best neukbaar uitziet.
Dit is de realiteit vriend. Zo ligt ze sochtends naast je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je hebt ook wel meteen de lelijkste foto van Google geplukt. Genoeg foto's waar ze er best neukbaar uitziet.
Haha, jij hebt dat gedrocht geneukt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:08 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Dit is de realiteit vriend. Zo ligt ze sochtends naast je.
Geen probleem. Als ze 's avonds dan maar zo naast me ligt:quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:08 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Dit is de realiteit vriend. Zo ligt ze sochtends naast je.
En die knieën, VEULS! te puntig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef Thorír het volgende:
Ik ben het hartgrondig eens met TS. Ook als ze volledig beplamuurd is heeft ze nog steeds een kin waar een JSF op kan landen.
Druifclown.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denken dat dit Drew Barrymore is.. Tjapneut.
Je kan met een kilo make-up en een potlood wel een leuk gezicht op haar smoel tekenen, maar dat zegt nog niks over hoe ze echt is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Courtney love is een typetje van drew barrymore. Dat weet iedereen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:24 schreef erkel het volgende:
Op de foto is de altijd beeldschone jonkvrouwe Courtney Love te zien.
Die is idd nog lelijker. Een beetje een vrouwelijke Bert vd veer overgoten met zoutzuur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:11 schreef Nober het volgende:
Terechte klacht.
[ afbeelding ]
Net als die Sarah Jessica Parker.
Laten we het maar niet hebben over Jennifer Aniston.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:36 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Die is idd nog lelijker. Een beetje een vrouwelijke Bert vd veer overgoten met zoutzuur.
Jennifer Aniston zou ik wel ff willen prikken in haar anuston.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over Jennifer Aniston.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vond haar alleen lekker in Poltergeist en E.T idd
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Allure_ het volgende:
Ze is ook kaolo lelijk.
Net als die ene donkerharige chick van princess diaries ofzoiets, die altijd het lelijke eendje speelt en daarna ineens wordt omgetoverd in een prinsesje. Nee kahba je bent nog steeds kaenker lelijk.Frusti the clown aan het woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is ook kaolo lelijk.
Net als die ene donkerharige chick van princess diaries ofzoiets, die altijd het lelijke eendje speelt en daarna ineens wordt omgetoverd in een prinsesje. Nee kahba je bent nog steeds kaenker lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier is ze dan zogenaamd knap.![]()
Dat gezicht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier is ze dan zogenaamd knap.
Ze is ook kaolo lelijk.
Net als die ene donkerharige chick van princess diaries ofzoiets, die altijd het lelijke eendje speelt en daarna ineens wordt omgetoverd in een prinsesje. Nee kahba je bent nog steeds kaenker lelijk.Ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht even aan die Black Swan actrice.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier is ze dan zogenaamd knap.
Drew... Dreeeeww..quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:13 schreef Klonk het volgende:
Waarom moet ik nu ineens aan dit konijn denken![]()
[ afbeelding ]
Waarom moet ik nu aan dit gruwelijk lekkere wijf denken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:13 schreef Klonk het volgende:
Waarom moet ik nu ineens aan dit konijn denken![]()
[ afbeelding ]
Hou die gedachte vast en ga vooral niet opzoeken hoe ze er nu uitziet, echt je krijgt je piemel nooit meer omhoog...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan dit gruwelijk lekkere wijf denken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |