Ik vind haar op de gemakeupte foto's ook niet erg knap hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je hebt ook wel meteen de lelijkste foto van Google geplukt. Genoeg foto's waar ze er best neukbaar uitziet.
Dit is de realiteit vriend. Zo ligt ze sochtends naast je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je hebt ook wel meteen de lelijkste foto van Google geplukt. Genoeg foto's waar ze er best neukbaar uitziet.
Haha, jij hebt dat gedrocht geneukt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:08 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Dit is de realiteit vriend. Zo ligt ze sochtends naast je.
Geen probleem. Als ze 's avonds dan maar zo naast me ligt:quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:08 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Dit is de realiteit vriend. Zo ligt ze sochtends naast je.
En die knieën, VEULS! te puntig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef Thorír het volgende:
Ik ben het hartgrondig eens met TS. Ook als ze volledig beplamuurd is heeft ze nog steeds een kin waar een JSF op kan landen.
Druifclown.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denken dat dit Drew Barrymore is.. Tjapneut.
Je kan met een kilo make-up en een potlood wel een leuk gezicht op haar smoel tekenen, maar dat zegt nog niks over hoe ze echt is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |