Ja die had ik ook gevonden idd. Na de wintersport wil ik er wel een keertje heen om te kijken hoe het Puck bevalt. Het is geen rib uit mijn lijf tenslottequote:Op woensdag 25 januari 2012 14:12 schreef Leandra het volgende:
DML, misschien zijn Kidsplayground in Delft of de Ballebak in Zoetermeer wel opties voor je?
Voor ons ook wel trouwens, dus wat mij betreft kunnen we daar wel een playdate van maken
Graag! Ik stem dus voor 3 of voor 10 maart.quote:Pessie kan ik eventueel met jou meerijden? kunnen we de kosten delen (als dat de datum wordt..)
Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje, pessie, mereltje
Zo 04 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje
Za 10 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981, pessie, mereltje
Zo 11 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981
Za 17 maart - Sola, Fannetje, pessie, mereltje
Zo 18 maart - Reilain, Sola, Fannetje
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:14 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat ik het even gemist heb KJ, wat is er aan de hand en wat werd er door de CB-arts geadviseerd?
Mooi, nog even afwachten dus wat de datum wordt. Het lijkt me erg gezellig. Amersfoort heeft wel mijn voorkeur!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Graag! Ik stem dus voor 3 of voor 10 maart.
KJ, als jij er ongerust over bent is vragen aan een professional altijd een goed idee. Ik ben erg benieuwd wat hij zegt!
Is dat nodig dan? Niet om het één of ander maar grote kans dat er dan nog veel meer aansluiten en ik heb niet echt behoefte aan een mega meet op grote schaal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef simmu het volgende:
ik heb met sangdrax overlegd en die kan leven met amersfoort in maart![]()
wie opent een topic?
Zou ikzelf jammer vinden. Het lijkt me leuk om iedereen te zien, niet alleen de noorderlingen. Amersfoort is van beide kanten redelijk centraal lijkt mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:34 schreef Leandra het volgende:
Er kunnen natuurlijk ook 2 meets komen, gewoon een Drenthe en een ZH meet, afhankelijk van de data gaan wij dan gewoon naar allebei of naar geen van beiden
Ik bedoelde eigenlijk meer in de trant van dat het dan vrij snel en makkelijk geregeld kan worden, zo van: morgen 10.30 in Delft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Zou ikzelf jammer vinden. Het lijkt me leuk om iedereen te zien, niet alleen de noorderlingen. Amersfoort is van beide kanten redelijk centraal lijkt mij.
April is voor mij wel ok mits niet het paasweekend (7 april), ik denk dat we dan gaan bestraten.
ravi vond het kruipend en zich optrekkend prima leuk hoor. die was nog geen 1 toen we voor het eerst gingen (zie het eerder gegeven linkje voor foto's)quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wacht met zo'n soort iets tot ze in elk geval staatmisschien dat het dan net stimuleert om ook te gaan rennen ofzo!
maar alleen kruipend lijkt het me nog zonde eigk, of vergis ik me daarin?
Volgens mij hebben ze aparte delen voor kleintjes, zodat ze niet in het ballenbak en klimbaan gedeeltje met de 7-jarigen zitten om omver te worden gelopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wacht met zo'n soort iets tot ze in elk geval staatmisschien dat het dan net stimuleert om ook te gaan rennen ofzo!
maar alleen kruipend lijkt het me nog zonde eigk, of vergis ik me daarin?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef Keshet het volgende:
Mijn kleine dreumes is volgende week jarig. Ik heb het er even best moeilijk mee.
daweetikwel, maar ik probeer je wat af te leidenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Keshet het volgende:
't gaat me er niet om dat ze groter wordt hoor! Ik vind deze fase juist super! Ik word alleen ineens van allerlei kanten geconfronteerd met 'weet je nog, twee jaar geleden?' En dat is gewoon even moeilijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Keshet het volgende:
't gaat me er niet om dat ze groter wordt hoor! Ik vind deze fase juist super! Ik word alleen ineens van allerlei kanten geconfronteerd met 'weet je nog, twee jaar geleden?' En dat is gewoon even moeilijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef Keshet het volgende:
Mijn kleine dreumes is volgende week jarig. Ik heb het er even best moeilijk mee.
Oh ja volgende week alquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef Keshet het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Reilain het volgende:
Ohh lief is dat Cantare!!
Ik ontdekte van de week dat als je in het rietje van de rietjesbeker van Hema blaast het water er vanzelf uit stroomtNogal met wat kracht... Wilde Oona voor de grap voor doen hoe ze bellen kon blazen... Dat idee dus maar meteen laten varen toen ik mezelf al verslikte haha
Hoe cool is dat!! Noortje doet ook een poging maar das nog geen succes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Reilain het volgende:
ow nog even trotsemamammodus.... (leuk galgjewoord)...
Oona wil al dagen springenKontje heen en weer...
Vandaag kwam ze voor het eerst los van de grond! 1 mm... Ze schrok er zelf van haha
Dat klopt niet, de "normale" versies zit gewoon suiker in, alleen in de suikervrije versie zit zoetstoffen, maar weer geen aspartaam... http://www.fristi.nl/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef pessie het volgende:
Wat betreft fristi, mag dan wel geen suiker inzitten wel aspartaam.
Jippie!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef Gerberaatje het volgende:
36,1 graden!! Voor het eerst in dágen! PCM deed helemaal niks, al dagen niet... vanmorgen maar Nurofen voor kindjes gehaald, ze heeft 1 keer gehad, gelijk 3 (!!) uur geslapen (langer achter elkaar dan wanneer ook afgelopen dagen...) en ze is weer bijdehand
Goed om te weten van die Nurofenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef Gerberaatje het volgende:
36,1 graden!! Voor het eerst in dágen! PCM deed helemaal niks, al dagen niet... vanmorgen maar Nurofen voor kindjes gehaald, ze heeft 1 keer gehad, gelijk 3 (!!) uur geslapen (langer achter elkaar dan wanneer ook afgelopen dagen...) en ze is weer bijdehand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bakken wel omgedraaid net...Deze kant kun je doorheen kijken, andere niet.. Dus iets rustiger!
Moest onder de telefoon passen én niet uitsteken én de badkamerdeur moest open kunnen... Dus blij dat we iets gevonden hebben...We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
meer één op één aandacht geven, hem betrekken bij z'n broertje, laten helpen bij 't verschonen (doekjes, luier aangeven) en laten voelen dat hij echt ZIJN plekje in jullie gezin niet kwijt is door de nieuwe spruit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef Zemi77 het volgende:
Onze Thijs (1,5) heeft sinds twee weken een broertje. Hij is verhuisd naar de kamer van zijn zusje (3,5) en volgens mij heeft hij het er nogal moeilijk mee. Hij krijgt opeens vaker spontaan driftbuien slaapt slecht en is heel hangerig en lastig. Nu zal het wel komen door alle veranderingen en minder aandacht die hij krijgt. Vraag is hoe we hem er weer uit krijgen. Iemand suggesties?
Ditquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien heeft hij er nogal moeite mee dat hij plaats moest maken voor de baby, ik zou hem zijn eigen kamer nog een tijdje laten houden, en de baby voorlopig even op jullie eigen kamer laten slapen in een wieg of de kinderwagen.
Het is allemaal nogal niet wat, ineens een broertje erbij, uit je ledikant en naar een andere kamer...
Gerberaatje, wat fijn dat de Nurofen zo aanslaat.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef pessie het volgende:
Simmu schoenen aan?
Gerbera, fijn dat het wat beter lijkt te gaan nu.
Reilain ziet er goed uit!
Hier: balnacht
eerst zijn ze twee en zeggen ze nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef leonieke het volgende:
Maar dan zit Thomas al een eeuwigheid in the terrible two
Wat we gepasseerd zijn, is weg natuurlijk
ja, ze zijn echt aan elkaar gehecht, hebben 2weg interactie! dus het gaat gelijk op. tis niet zo dat de een de ander domineert. het enige 'vervelende' (tussen haakjes, want zo erg is het niet) is dat ravi zich de goede zorg van selene nogal aan laat leunen. vandaar dat we hem dus absurd vroeg al richting peuterspeelzaal (proberen te) doen. verder is het een nadeeltje dat je nou nooit eens met 1 kind zit die wat uitvreet, want waar de een iets doet, volgt doorgaans de ander binnen 2 secondenquote:Op maandag 30 januari 2012 07:49 schreef draculettetje het volgende:
asy hopelijk gauw de terrible two fase uit of dat dit eenmalig was ofzo
simmu ik blijf het mooi en leuk lezen vinden, over broer en zus, die trekken zich echt aan elkaar op he?!
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Asyniur het volgende:
Had niemand mij dan van tevoren even kunnen waarschuwen?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef freecell het volgende:
Jaar of 3/4? En dat is al optimistisch lijkt me
Zie, de sneeuw heeft een goede invloed op je dreumes.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:15 schreef Asyniur het volgende:
Ja hier ligt behoorlijk wat.
Er is trouwens iets mis met mijn kind. Hij sliep binnen een half uur nadat hij in bed gelegd was
Hij ligt al bijna 1,5 uur in zo goed als dezelfde houding in bed
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Zie, de sneeuw heeft een goede invloed op je dreumes.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Misschien is het terrible two virus bevroren
wooooh!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Heej als we het over cadeaus gaan hebben doe ik ook mee. Ik had een wheelybug in m'n hoofd, maar weet niet of het nog leuk is als een kindje 2 wordt. Iemand ervaring mee? En is het dan handig om de grote variant te nemen?
Bevroren terrible two virussen lijken mij een goed plan overigens. Al ben ik ook wel een beetje megatrots op mijn ondeugende dreumesje, want Lisa heeft gisteravond en vanavond op de "céééé" gepoept. Ze ging zelf haar maillot uittrekken en zij: "cééé poepuh". Nouja oké prima, de deur van de wc moest "dich" en toen hoorden we een mini plonsje.Ze heeft er een mooie sticker voor gehad. Hopelijk is dit het begin van het einde van de luiers.
!quote:
ik ook nietquote:
En ze zijn gewoon 100 euro, nou in geen 100 jaar!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef simmu het volgende:
ik ook niet![]()
jarenlange naailessen als kind en puber ten spijt![]()
brrrrrr. schrikken idd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef As1981 het volgende:
Gisteren trouwens erg geschrokken. Waren bij mijn schoonouders en Yaro struikelde en viel op zijn achterhoofd. Even later zagen we bloed uit zijn mond komen. We vermoeden een tand door zijn lip, wilde ook niet echt eten. Dus even zo gelaten. Maar toen hij om vier uur weer ging bloeden terwijl hij niets deed, toch even met de huisarts overlegd. Mochten gelijk even langs komen, was rustig. Gelukkig niets ernstig zoals we vermoedde ivm zijn vrolijke gedrag. Een klein scheurtje in zijn tongriempje. Een rot plek, kan slecht helen. Gelukkig geen bloed meer gezien.
whut?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:37 schreef freecell het volgende:
L vindt de tv tegenwoordig ook maximaal 5minuten boeiend, alleen als F slaapt,blijft hij even rustig zitten.
En 'hier heb jij de kinderen, ik ben weg' wordt hier niet geaccepteerd door man
Ik heb prima tijd om naar de WC te gaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Hoezo is daar geen sprake van? Als hij al thuis is dan is het helemaal van de zotte dat jij amper tijd hebt om naar de WC te gaan.
Dan is het juist leuk om dat dit jaar weer te doen. Zo leuk om het verschil te zien!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:08 schreef ymme het volgende:
Ja tekeningen hangen hier al genoeg, Mart doet niet anders hele dagen haha.
En handen/voeten heb ik vorig jaar al gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus: outfit voor Nathan, zou een legging, een broek, een romper met lange mouwen een wollen trui en een skipak voldoende zijn om hem warm te houden?
[ Bericht 20% gewijzigd door pessie op 01-02-2012 11:36:26 ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:30 schreef pessie het volgende:
vergeet zn voetjes nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus: outfit voor Nathan, zou een legging, een broek, een romper met lange mouwen een wollen trui en een skipak voldoende zijn om hem warm te houden?![]()
what's with het nieuwe invoerschermpje?Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Dank je voor je mening.. denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:46 schreef Leandra het volgende:
Nah, het is mijn gezin niet en ik heb sowieso al snel een WTF-houding, maar no way dat ik alleen voor de kleine opdraai als N ook thuis is.
Maar goed, ik heb er ook al een alleen opgevoed, en ik ga binnen een relatie niet nog een keer de alleenstaande moeder zijn, als dat zo zou zijn dan werd ik gewoon weer een alleenstaande moeder.
Maar eerlijk gezegd zie ik m'n zwarte kousen gereformeerde gemeente overbuurman zonder TV zelfs heel veel tijd met zijn kinderen doorbrengen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:30 schreef pessie het volgende:
Ik persoonlijk zou de broek weglaten. Legging en skipak zijn al voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus: outfit voor Nathan, zou een legging, een broek, een romper met lange mouwen een wollen trui en een skipak voldoende zijn om hem warm te houden?
Harry bleef ook prima warm met dit (nou ja, hij had een wollen romper en een longsleeve).
Moeilijkste vond ik om zijn voeten warm te houden...
Free, ik krijg eerlijk gezegd een beetje een 'wel de lusten niet de lasten gevoel' maar dat kan aan mij liggen. Jammer dat hij niet uit zichzelf ziet dat het voor jou misschien ook wel lekker is om even lekker alleen op stap te gaan en niet alleen mama. Gaan jullie wel eens met z'n 2-en zonder de kinderen weg? (doen wij ook weinig tot nooit overigens, misschien 2 keer per jaar)quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn kerel brengt zeker wel veel tijd met zijn kinderen door, alleen niet zoveel tijd alleen met de kinderen.
En WTF heeft een zwartekousen overbuurman ermee te maken
Wat heerlijk! En moet je dan in burka of hoef je alleen een hoofddoek op?quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:45 schreef freecell het volgende:
Ik ga wel regelmatig even met 1 kind of zonder kinderen boodschappen doen oid
goh, hoe inhoudelijk. wat fijn dat je hier anders ook reageert. reldelquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:45 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Wat heerlijk! En moet je dan in burka of hoef je alleen een hoofddoek op?
Ik heb me eergisteren hier laten vertellen dat dat nog niet kan, pas vanaf 4 zelfsquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:44 schreef Solagratia het volgende:
Wat leuk dat je gaat schaatsen Pessie! Hoe doe je dat met Nathan? Krijgt hij van die schattige onderbindschaatjes? (kan dat al met 1,5 jaar?)
dat mag, maar dan voer je die discussie maar elders. open zelf maar een topic ergens waarin je vraagt waarom vrouwen in vredesnaam nog huisvrouw willen worden. misschien dat ik je nog antwoord kom geven ook. maar hier gaat het over de dreumesjes. en soms wel eens over hoe en wat je doet als thuisblijfmoeder wanneer je aan het einde uitgetelt bent. het gaat hier iig niet over die hele "jonge slimme vrouwen dienen te werken" discussie net alsof voor je kinderen zorgen geen werk isquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Grunsfan het volgende:
Klopt helemaal. En wat iemand daarvan vindt mag diegene ook zelf weten. En ik vind het onbegrijpelijk dat er nog jonge, slimme vrouwen zijn die hun leven zo (laten) inrichten.
Ik kies er zelf voor op dit moment voor mijn kind te zorgen, betekend niet dat ik de rest van mijn leven geen betaalde arbeid zal verrichten, doe het nu alleen niet. Zolang het voor ons gezin werkt prima toch? En manlief hier stuurt mij regelmatig wegquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Grunsfan het volgende:
Klopt helemaal. En wat iemand daarvan vindt mag diegene ook zelf weten. En ik vind het onbegrijpelijk dat er nog jonge, slimme vrouwen zijn die hun leven zo (laten) inrichten.
Maar simmu, het gaat niet om het zijn van huisvrouw of thuisblijfmoeder, maar wat mij betreft of je dat 24/7 moet zijn en of je daar een leuke gezellige energieke moeder voor je dreumesjes door blijft. En volgens mij wordt er nergens gezegd dat iemand moet werken, maar wel dat je misschien in het weekend eens lekker gaat shoppen, of doordeweeks 's avonds een sporten of whatever.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:14 schreef simmu het volgende:
[..]
dat mag, maar dan voer je die discussie maar elders. open zelf maar een topic ergens waarin je vraagt waarom vrouwen in vredesnaam nog huisvrouw willen worden. misschien dat ik je nog antwoord kom geven ook. maar hier gaat het over de dreumesjes. en soms wel eens over hoe en wat je doet als thuisblijfmoeder wanneer je aan het einde uitgetelt bent. het gaat hier iig niet over die hele "jonge slimme vrouwen dienen te werken" discussie net alsof voor je kinderen zorgen geen werk is![]()
dat kan. maar dat hier op zo'n aanvallende manier brengen gaat free er iig niet toe bewegen om te zeggen "weet je wat grunsfan. je hebt helemaal gelijk. ik ga dingen anders doen". integendeel. het maakt het er niet leuker op als mensen die hier nooit posten opeens zo aanvallend naar haar toe reageren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef Grunsfan het volgende:
Euh, ik zeg volgens mij nergens dat ik huisvrouwen niet begrijp en ga helemaal niet de discussie aan over wel of niet werken?! Mijn opmerking was puur gericht op de opmerking van FC dat Tara heus wel eens alleen met de kinderen is omdat zij dan lekker in haar eentje boodschappen mag doen. Je haalt er nu zelf van alles bij.
En als zij en de kinderen daar gelukkig van worden, moeten ze dat inderdaad lekker zelf weten. Ik vraag me alleen af of dat wel zo is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |