Ja die had ik ook gevonden idd. Na de wintersport wil ik er wel een keertje heen om te kijken hoe het Puck bevalt. Het is geen rib uit mijn lijf tenslottequote:Op woensdag 25 januari 2012 14:12 schreef Leandra het volgende:
DML, misschien zijn Kidsplayground in Delft of de Ballebak in Zoetermeer wel opties voor je?
Voor ons ook wel trouwens, dus wat mij betreft kunnen we daar wel een playdate van maken
Graag! Ik stem dus voor 3 of voor 10 maart.quote:Pessie kan ik eventueel met jou meerijden? kunnen we de kosten delen (als dat de datum wordt..)
Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje, pessie, mereltje
Zo 04 maart - Reilain, Sola, Leandra, Fannetje
Za 10 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981, pessie, mereltje
Zo 11 maart - Reilain, Sola, Fannetje, As1981
Za 17 maart - Sola, Fannetje, pessie, mereltje
Zo 18 maart - Reilain, Sola, Fannetje
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:14 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat ik het even gemist heb KJ, wat is er aan de hand en wat werd er door de CB-arts geadviseerd?
Mooi, nog even afwachten dus wat de datum wordt. Het lijkt me erg gezellig. Amersfoort heeft wel mijn voorkeur!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Graag! Ik stem dus voor 3 of voor 10 maart.
KJ, als jij er ongerust over bent is vragen aan een professional altijd een goed idee. Ik ben erg benieuwd wat hij zegt!
Is dat nodig dan? Niet om het één of ander maar grote kans dat er dan nog veel meer aansluiten en ik heb niet echt behoefte aan een mega meet op grote schaal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef simmu het volgende:
ik heb met sangdrax overlegd en die kan leven met amersfoort in maart![]()
wie opent een topic?
Zou ikzelf jammer vinden. Het lijkt me leuk om iedereen te zien, niet alleen de noorderlingen. Amersfoort is van beide kanten redelijk centraal lijkt mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:34 schreef Leandra het volgende:
Er kunnen natuurlijk ook 2 meets komen, gewoon een Drenthe en een ZH meet, afhankelijk van de data gaan wij dan gewoon naar allebei of naar geen van beiden
Ik bedoelde eigenlijk meer in de trant van dat het dan vrij snel en makkelijk geregeld kan worden, zo van: morgen 10.30 in Delft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Zou ikzelf jammer vinden. Het lijkt me leuk om iedereen te zien, niet alleen de noorderlingen. Amersfoort is van beide kanten redelijk centraal lijkt mij.
April is voor mij wel ok mits niet het paasweekend (7 april), ik denk dat we dan gaan bestraten.
ravi vond het kruipend en zich optrekkend prima leuk hoor. die was nog geen 1 toen we voor het eerst gingen (zie het eerder gegeven linkje voor foto's)quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wacht met zo'n soort iets tot ze in elk geval staatmisschien dat het dan net stimuleert om ook te gaan rennen ofzo!
maar alleen kruipend lijkt het me nog zonde eigk, of vergis ik me daarin?
Volgens mij hebben ze aparte delen voor kleintjes, zodat ze niet in het ballenbak en klimbaan gedeeltje met de 7-jarigen zitten om omver te worden gelopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wacht met zo'n soort iets tot ze in elk geval staatmisschien dat het dan net stimuleert om ook te gaan rennen ofzo!
maar alleen kruipend lijkt het me nog zonde eigk, of vergis ik me daarin?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef Keshet het volgende:
Mijn kleine dreumes is volgende week jarig. Ik heb het er even best moeilijk mee.
daweetikwel, maar ik probeer je wat af te leidenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Keshet het volgende:
't gaat me er niet om dat ze groter wordt hoor! Ik vind deze fase juist super! Ik word alleen ineens van allerlei kanten geconfronteerd met 'weet je nog, twee jaar geleden?' En dat is gewoon even moeilijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Keshet het volgende:
't gaat me er niet om dat ze groter wordt hoor! Ik vind deze fase juist super! Ik word alleen ineens van allerlei kanten geconfronteerd met 'weet je nog, twee jaar geleden?' En dat is gewoon even moeilijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef Keshet het volgende:
Mijn kleine dreumes is volgende week jarig. Ik heb het er even best moeilijk mee.
Oh ja volgende week alquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef Keshet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |