quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, hier is iets bijzonders aan de hand. Nadal zegt dat Federer de favoriet is voor hun partij en plaatst zichzelf dus in de underdogpositie.
Zuchtquote:For me, semifinals after two years with troubles, injuries, I must be happy for that.
quote:
Maar hij wint slechts in 2 op de 3 wedstrijden van Federer en de laatste keer dat Fed van hem op een slam won is maar 5 jaar geleden. Hij is dus duidelijk niet de favoriet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef dutch_schaefer het volgende:
Wat een eeuwige droeftoeter is het ook. Alweer zichzelf in de underdogpositie plaatsen. Het is gewoon te triest voor woorden.
"I try my best,no"?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar hij wint slechts in 2 op de 3 wedstrijden van Federer en de laatste keer dat Fed van hem op een slam won is maar 5 jaar geleden. Hij is dus duidelijk niet de favoriet.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Fed loverboys, hebben we ze al klaar staan?
- Federer haalde alleen vandaag toevallig z'n niveau niet.
- Federer z'n testikels klommen in z'n buik waardoor hij niet lekker kon bewegen.
- Er stond veel wind dus daar heeft Federer meer last van omdat hij op techniek speelt.
- Federer had een moeilijkere loting dan Rafa.
- De baan wordt elk jaar langzamer.
- Rafa had geluk.VAMOSSSSS!!!!!!
hier nog eenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:15 schreef luckass het volgende:
Morgen tentamen van 9 - 12. Hopelijk gaat t ruk, snel naar huis tennis kijken.
Dan geef je dus weinig om tennis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef Morthill het volgende:
moet werken aan een presentatie voor volgende week waar ik nog geen zak aan gedaan heb, denk dat ik tennis ook maar skip
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan geef je dus weinig om tennis.
kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan geef je dus weinig om tennis.
En Federer - Nadal is natuurlijk niet de meest boeiende wedstrijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
kloptdaarom post ik ook alleen hier tijdens slams en ook alleen bij boeiende wedstrijden
bah nee, vrouwentennis, dat is de shitquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En Federer - Nadal is natuurlijk niet de meest boeiende wedstrijd.
Klasse dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef Norrage het volgende:
Waarom is het niet gewoon midden in de nacht? Dan word ik gewoon wakker met de uitslag op teletekst, hoef ik niet in spanning te zitten de hele wedstrijd of Fed hem nou wel of niet wegchoket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |