quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, hier is iets bijzonders aan de hand. Nadal zegt dat Federer de favoriet is voor hun partij en plaatst zichzelf dus in de underdogpositie.
Zuchtquote:For me, semifinals after two years with troubles, injuries, I must be happy for that.
quote:
Maar hij wint slechts in 2 op de 3 wedstrijden van Federer en de laatste keer dat Fed van hem op een slam won is maar 5 jaar geleden. Hij is dus duidelijk niet de favoriet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef dutch_schaefer het volgende:
Wat een eeuwige droeftoeter is het ook. Alweer zichzelf in de underdogpositie plaatsen. Het is gewoon te triest voor woorden.
"I try my best,no"?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar hij wint slechts in 2 op de 3 wedstrijden van Federer en de laatste keer dat Fed van hem op een slam won is maar 5 jaar geleden. Hij is dus duidelijk niet de favoriet.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Fed loverboys, hebben we ze al klaar staan?
- Federer haalde alleen vandaag toevallig z'n niveau niet.
- Federer z'n testikels klommen in z'n buik waardoor hij niet lekker kon bewegen.
- Er stond veel wind dus daar heeft Federer meer last van omdat hij op techniek speelt.
- Federer had een moeilijkere loting dan Rafa.
- De baan wordt elk jaar langzamer.
- Rafa had geluk.VAMOSSSSS!!!!!!
hier nog eenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:15 schreef luckass het volgende:
Morgen tentamen van 9 - 12. Hopelijk gaat t ruk, snel naar huis tennis kijken.
Dan geef je dus weinig om tennis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef Morthill het volgende:
moet werken aan een presentatie voor volgende week waar ik nog geen zak aan gedaan heb, denk dat ik tennis ook maar skip
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan geef je dus weinig om tennis.
kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan geef je dus weinig om tennis.
En Federer - Nadal is natuurlijk niet de meest boeiende wedstrijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
kloptdaarom post ik ook alleen hier tijdens slams en ook alleen bij boeiende wedstrijden
bah nee, vrouwentennis, dat is de shitquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En Federer - Nadal is natuurlijk niet de meest boeiende wedstrijd.
Klasse dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef Norrage het volgende:
Waarom is het niet gewoon midden in de nacht? Dan word ik gewoon wakker met de uitslag op teletekst, hoef ik niet in spanning te zitten de hele wedstrijd of Fed hem nou wel of niet wegchoket
Ik ben ook voor Federer. Maar als ik zou weten dat hij de finale niet zou winnen en Nadal wel zou ik voor Nadal zijn, want op Djokovic of Murray als winnaar zit ik niet te wachten. Voor Murray zou het fantastisch zijn en dat vind ik dan ook wel aardig. Maar als Djokovic wint, vind ik het eigenlijk een beetje saai.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef alors het volgende:
Gezellig tochGa ik weer als enige Nadal supporten, wordt een feestje morgen, hoe dan ook. Ik gun het Federer ook
Inderdaad, Nadal of Federer hebben we nog nooit een Grand Slam zien winnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Federer. Maar als ik zou weten dat hij de finale niet zou winnen en Nadal wel zou ik voor Nadal zijn, want op Djokovicof Murray als winnaar zit ik niet te wachten. Voor Murray zou het fantastisch zijn. Maar als Djokovic wint, vind ik het eigenlijk een beetje saai.
Dan heb jij denk ik een beetje zitten slapen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nadal of Federer hebben we nog nooit een Grand Slam zien winnen.
Ik word langzaamaan wel een beetje moe van al dat gedomineer in dit decennium. Er mag wel gewoon weer elke grand slam een andere winnaar zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nadal of Federer hebben we nog nooit een Grand Slam zien winnen.
Ik ben ook voor Nadal en dan finale tegen Djokotron.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef alors het volgende:
Gezellig tochGa ik weer als enige Nadal supporten, wordt een feestje morgen, hoe dan ook. Ik gun het Federer ook
Wat zou het met Nadal doen als hij in de finale van Djokovic verliest?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Nadal en dan finale tegen Djokotron.
Hij wordt er denk ik niet zelfverzekerder van. Zeven nederlangen op rij is wel heel veel. Al heeft Nadal ook weleens vijf keer op rij van Djokovic gewonnen.quote:
Ja dan kun je beter stoppen met spelen he. Of zal ie werkelijk de illusie hebben dat ie nooit meer (van Djokovic) verliest??quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij wordt er denk ik niet zelfverzekerder van. Zeven nederlangen op rij is wel heel veel. Al heeft Nadal ook weleens vijf keer op rij van Djokovic gewonnen.
Ja, maar dat was voor Djokovic zijn definitieve doorbraak maakte in de Davis Cup-finale. Nadal was vorig jaar tijdens de WTF ook al futloos door een zwaar en eigenlijk mislukt seizoen, dat zal niet anders worden als hij weer moet buiten voor Djoko.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij wordt er denk ik niet zelfverzekerder van. Zeven nederlangen op rij is wel heel veel. Al heeft Nadal ook weleens vijf keer op rij van Djokovic gewonnen.
Niet weer zo iemand.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:12 schreef JonkersR het volgende:
Hoe laat begint Federer-Nadal? Krijg het nergens gevonden :S
9:30quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:12 schreef JonkersR het volgende:
Hoe laat begint Federer-Nadal? Krijg het nergens gevonden :S
Oh, de NOS zendt vanaf de halve finale live uit? Valt me mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:47 schreef TheGeneral het volgende:
Vanaf morgenochtend ook weer op de NOS trouwens.
BBC HD laat alleen de partij van Murray zien, dus vrijdag. Wellicht dat die van morgen op de Red Button is, maar daar hebben we weinig aan.
Ja met commentaar van Marcella Mesker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oh, de NOS zendt vanaf de halve finale live uit? Valt me mee.
Vamos Rafaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |