...did you try F5'ing with your other hand!? Sometimes that helps....quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:21 schreef mschol het volgende:
damn.. dat duurde wel heel lang..
ik maar F5,F5,F5,F5 en er kwam niks...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...did you try F5'ing with your other hand!? Sometimes that helps....
*le memesquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:25 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speelde wel altijd ninja vroeger
Reddit?quote:
Die *le memes komen van Reddit, vandaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Reddit?
Ah juh, die memes zijn best grappig. Waait wel weer over
Ik zit eigenlijk sinds een paar maanden niet meer op /b/. Als ik er kom is het weer hetzelfde: ponythreads, furries, cp, rate me, etc.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snap reddit niet eens, wat is dat voor bende. Ik zit gewoon op 4chan voor memes en goeie internethumor
Tripfags zijn vaak echtquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat ik in principe leuker vind aan anonieme discussies is dat men daadwerkelijk op de inhoud en de inhoud alleen moet reageren. Oké, dat is niet wat er in de praktijk gebeurt, maar het blijft een mooi principe.
Ik heb het ook over een zaal afhuren.... Dus dat niemand erbij kan behalve genodigde en wijzelf de film mogen bepalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Voor!
Maar bioscopen draaien over het algemeen geen anime
De enige die eventueel binnen afzienbare tijd in een bioscoop zou draaien lijkt me Arriety, omdat Disney en Engels gesproken
Zou je zo een willlekeurige bioscoop binnen kunnen wandelen met een blurayschijfje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb het ook over een zaal afhuren.... Dus dat niemand erbij kan behalve genodigde en wijzelf de film mogen bepalen.
Tuurlijk kan dat, maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zou je zo een willlekeurige bioscoop binnen kunnen wandelen met een blurayschijfje?
Nou ja, ik weet niet wat de huidige stand van zaken is met de digitalisering van de projectorruimtes in Nederland, maar volgens mij werken veel bioscopen nog gewoon met analoge film. Het plan is wel om de boel dit jaar te digitaliseren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt
Klopt. Dit is Imax:quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat de huidige stand van zaken is met de digitalisering van de projectorruimtes in Nederland, maar volgens mij werken veel bioscopen nog gewoon met analoge film. Het plan is wel om de boel dit jaar te digitaliseren.
Da's een camera, joh... Geen projector.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt. Dit is Imax:
[ afbeelding ]
Misschien dat er een HDMI ingang is.
Maar er wordt op een 70mm film gefilmd (dat aan de voorkant).quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's een camera, joh... Geen projector.
"Die suppe wird niet so kompliziert gegessen wie gekocht" (Oud Duits spreekwoord)quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:58 schreef Frag_adder het volgende:
als ik de titel zo lees heb ik echt wat gemist in het vorige topiceven nalezen!
Edit: Nou hebben jullie even mijn verwachtingen om hoog laten klimmen om deze vervolgens genadeloos de kop in te drukken
en wat betreft die school fillers ben ik het er wel mee eens, dat had niet echt gehoeven.quote:... more Dei ex Machinis than you can shake a stick at....
Het probleem met R2 is dat tijdens de productie van die serie het plot uitgelekt is. Dus hebben ze snel wat anders moeten verzinnen. Dat heeft niet helemaal geweldig uitgepakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
"Die suppe wird niet so kompliziert gegessen wie gekocht" (Oud Duits spreekwoord)
Die rant op minitheatre over CG was trouwens bij vlagen erg leuk, Chavez_,
[..]
en wat betreft die school fillers ben ik het er wel mee eens, dat had niet echt gehoeven.
Waarom een "Eleven"in een multimiljarden project terechtkomt. Heel simpel: beschikbaarheid (hij was er toch al), vervangbaarheid (geen rang of reputatie, dus als de Lancelot was opgeblazen was Lloyd alleen nijdig dat zijn speeltje kapot was, de piloot kan hem niks schelen) en tot slot, tja hoe leg je dit uit, het is bijna traditie bij sunrise om af en toe een protagonist geheel per öngeluk bij een topgeheim project betrokken te laten raken.
Zit nog in R1, nu bij the battle for Narita en de "uitschakeling" van Orange-kunR2 schijnt dus een crashdive te nemen hè? Nou ja, kom ik dan nog wel achter. Voorlopig vermaak ik me wel
Ik denk dat het lastiger is als wij met z'n allen één film uit moeten kiezenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb het ook over een zaal afhuren.... Dus dat niemand erbij kan behalve genodigde en wijzelf de film mogen bepalen.
En het mag officieel niet eens: zonder vergunning een film in groepsverband kijken (niet in een bios, maar zelf geregeld in een zaaltje dus)quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:21 schreef Bakakame het volgende:
Ik denk dat het lastiger is als wij met z'n allen één film uit moeten kiezen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
En het mag officieel niet eens: zonder vergunning een film in groepsverband kijken (niet in een bios, maar zelf geregeld in een zaaltje dus)
Ik vind dat niet geheel relevant eigenlijk (lees: niet je argument, maar de reden om op een ander plot over te stappen). Er zijn best een aantal series (niet alleen mijn favoriet) gebaseerd op een boek of een westerse film, in beide gevallen is het plot gewoon na te lezen/kijken door het originele naslagwerk er bij te pakken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het probleem met R2 is dat tijdens de productie van die serie het plot uitgelekt is. Dus hebben ze snel wat anders moeten verzinnen. Dat heeft niet helemaal geweldig uitgepakt.
Dan wil ik wel weten op welke school die wetenschapper/projectleider risicomanagement heeft gevolgd, daar ga ik dan nooit van m'n leven een opleiding volgen. Risico's verklein je door kundige mensen te betrekken, niet vervangbare onkundige mensen (zonder enig ervaring) met verschrikkelijk belangrijk apparatuur te laten werken in een gebied waar er niet alleen de kans bestaat dat veiligheid van materieel en personeel op de tocht staat, maar dit zelfs een garantie is (iets met terroristen enzo).quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:09 schreef Sabata het volgende:
Waarom een "Eleven"in een multimiljarden project terechtkomt. Heel simpel: beschikbaarheid (hij was er toch al), vervangbaarheid (geen rang of reputatie, dus als de Lancelot was opgeblazen was Lloyd alleen nijdig dat zijn speeltje kapot was, de piloot kan hem niks schelen) en tot slot, tja hoe leg je dit uit, het is bijna traditie bij sunrise om af en toe een protagonist geheel per öngeluk bij een topgeheim project betrokken te laten raken.
Shit, my cover is blown!quote:
Tja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ook ik denk dat een gelekt maar goed plot gebruiken beter is dan een onbekend hak-op-de-tak plot.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef Chavez_ het volgende:
Ik vind dat niet geheel relevant eigenlijk (lees: niet je argument, maar de reden om op een ander plot over te stappen). Er zijn best een aantal series (niet alleen mijn favoriet) gebaseerd op een boek of een westerse film, in beide gevallen is het plot gewoon na te lezen/kijken door het originele naslagwerk er bij te pakken.
[...]
Wat betreft jouw respons, Cake, ik deed dit bericht even uit de trein. Ik zal thuis antwoorden op je post.
*schaterlach* Earl Lloyd Asplunder en risico-management. De man die con-stant door zn assistente op de vingers wordt getikt dat ie eens wat meer aan mensen moet denken dan aan machines!? Hahahaha. Kijk uit Chavez, ik spuug mn koffie bijna uitquote:Dan wil ik wel weten op welke school die wetenschapper/projectleider risicomanagement heeft gevolgd, daar ga ik dan nooit van m'n leven een opleiding volgen
ik vind het concept van die schuine zebrapaden maar vreemd..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf maar kijken....
http://binged.it/wdI5Eh
http://binged.it/x0xyIr
Inc. leuk muziekje tijdens het oversteken. Veel fijner dat het stomme getik bij ons.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf maar kijken....
http://binged.it/wdI5Eh
http://binged.it/x0xyIr
moet je naar dublin gaan, daar hebben ze van die old school video games muziek eraan hangenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Inc. leuk muziekje tijdens het oversteken. Veel fijner dat het stomme getik bij ons.
Dit is het anime topic. Wat ze in Dublin hebben boeit hier niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
moet je naar dublin gaan, daar hebben ze van die old school video games muziek eraan hangenje denkt echt dat iemand tetris speelt de eerste keer dat het stoplicht op groen springt
hoezo verbitterdquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is het anime topic. Wat ze in Dublin hebben boeit hier niet.
Het tempo wordt weer goed opgepakt!quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het concept van die schuine zebrapaden maar vreemd..(maar stiekem wel heel handig bedacht)
Dáárom juist. Gesponsorde projecten zetten vaak ook een budget opzij (of werven zelf) voor een degelijke piloot/bestuurder. Niet dat het ze wat uit maakt of die vent een toffe kerel is, maar zo weten ze zeker dat hun voer/vliegtuig/trein/etc in juiste handen is, zo blijft het risico op calamiteiten klein(er).quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach* Earl Lloyd Asplunder en risico-management. De man die con-stant door zn assistente op de vingers wordt getikt dat ie eens wat meer aan mensen moet denken dan aan machines!? Hahahaha. Kijk uit Chavez, ik spuug mn koffie bijna uit
Okay, dan "Vanaf nu handel je exact zoals ik expliciet toelicht". Overigens zijn er genoeg gelegenheden waar hij een opdracht geeft terwijl dit compleet onnodig is, met social engineering kom je ook al een heel eind. Met een goed plan (iets wat Lelouch niet kan produceren, zo blijkt) is de downside van zijn geass te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Wat betreft de overpoweredheid van de Geass, ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Er zijn beperkingen (maar één keer + iemand aankijken) en jouw argument dat dit niet relevant is wanneer je de goede opdracht geeft vind ik niet helemaal juist. Want daar gaat het toch juist om? Werken met die beperking en dus juist de goede opdrachten geven? Jij vraagt je af waarom hij met zijn overpowered Geass niet gewoon zegt: "Jij handelt nu in mijn belang.". Dit lijkt mij bijvoorbeeld te algemeen en daarom dus te inefficient. Plus het zal dan nog eens variëren van persoon tot persoon wat ze "in zijn belang" vinden.
Maar dat vind ik wel een verkeerde insteek. Structurele fouten moet je niet door de vingers zien omdat de serie anders korter had geweest. Neem nou een taxichauffeur, als die een extra lange route neemt om jou het geld uit je zak te kloppen, dan is dat toch ook niet leuk? Ik zie liever een korte film met goed verhaal (coherent, rationeel, logisch, interessant) dan een serie welke vreselijk uitgerekt wordt zodat er meer episodes uitgezonden kunnen worden. Het economisch belang overstijgt in dat geval de vraag van de kijkers, en daar ben ik het nooit mee eens. Dit is heel makkelijk te vergelijken met die taxi chauffeur, DRM en andere dingen waar de klant/kijker maar moet wijken voor de aspiraties van het bedrijf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
En kom op, anders zou er toch ook geen serie zijn?
Hieraan gerelateerd is ook het idee dat hij makkelijk zijn vader om had kunnen leggen. Inderdaad, dat had makkelijk gekund, maar volgens mij was dat niet waar Lelouche op uit was. Want dan was de serie veel korter geweest.
Het is een heel logische oplossing, maar een nutteloze plot twist. Het enige nut van die twist was dat er een karakter dood ging, en daar was alles dan ook mee gezegd. Hoppa, contactlenzen in en hij had nergens meer last van. Tja, ik kan in zo'n geval niets anders zeggen dan dat het een beetje goedkope invulling was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Wat dat derpen van zijn Geass en die contactlenzen betreft, wat had hij dan moeten doen? Er gewoon mee rond blijven lopen? Natúúrlijk neemt hij contactlenzen. Ik zie daar geen probleem in. Ja, het is een makkelijk gevonden plottwist (ik zal niet ontkennen dat die er teveel inzitten) maar wel eentje met een logische oplossing.
Excuseer me voor mijn slechte woordkeus. Ik had moeten zeggen dat het niet rationeel overkomt. De mechs zijn op zich wel in te komen, ook al is het totaal niet logisch. Doch dat er ineens vliegende kastelen met kannonnen in beeld komen, daar had ik wel even moeite mee hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Anime e yōkoso! CG is een serie over Super Robots en oude Druïdekrachten en shizzle, dus het is een drogreden om te beweren dat CG slecht is omdat er antimaterie kanonnen en dergelijke in voorkomen. Het is geen "ware" serie (als je begrijpt wat ik bedoel) en zo moet het ook niet beoordeeld worden naar mijn mening.
Elke serie? Dat geloof ik niet. Er zijn series die een goede structuur hebben, dat ze niet in de meerderheid zijn is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
1) Die laatste bijzin is een manier van retoriek waar ik een hekel aan heb. Op die manier zou je elke serie wel de grond in kunnen relativeren. Wou ik even kwijt.
Al was Lelouch niet bepaald intelligent, hij deed dingen die écht heel stom waren. Ik kan ze wel verklaren, want hij handelt soms heel duidelijk in het belang van het plot (zoals die keer dat hij met z'n zusje moest praten totdat die knightmare z'n plan kon vergallen), maar als je dan in gedachten houd dat dit hetzelfde karakter betreft wat schijnbaar de redding van Japan is, dan valt hij wel erg buiten karakter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
2. Lelouche is inderdaad nog niet volwassen. Het is een tiener. Volwassen mensen maken foute beslissingen. Als volwassenen al fouten maken dan maken tieners nóg meer fouten. Zelfs de intelligente tieners.
Ik heb zijn keuzes inderdaad achteraf pas beoordeeld, ondanks dat zijn er een aantal situaties waarin zijn strategie tegen alle vormen van rationaliteit in gaan. Ik kan goed begrijpen dat het voeren van guerilla oorlog moeilijk is, maar de Chinese keizerin ontvoeren puur omdat het kan? Als je al niet sterk op het veld staat, moet je vooral niet nóg meer tegenstanders werven. Ik kan goed begrijpen dat hij op z'n leeftijd niet al te best kan presteren, maar een aantal van zijn acties... kan er niet over uit gewoon.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Jouw argumentatie dat hij weinig strategie gebruikt komt voort uit de verwachting dat hij alles in één keer goed zou moeten doen omdat jij zelf ziet als kijker hoe het beter zou moeten. Lelouche gebruikt dus zijn intelligentie maar maakt fouten, het is geen hyperintelligente schaakcomputer.
Ik ben er al een tijdje over uit, het feit dat die knul ineens in aanmerking kwam om piloot te worden van een miljoenenproject is puur omdat dit nodig was voor het plot. In zijn originele functie kan hij absoluut geen tegenstand bieden tegen zijn maat. Als hij had verwacht dat Spinzaku om zou komen, tja, ik geloof niet zo snel dat hij dat ding stuk had willen zien gaan. Als de NS mij ineens benaderd om een testrit met een maglev te maken, dan zou ik ook wel twee keer nadenken. De kans dat ik dat ding helemaal aan puinpoeier rijd in een bocht ofzo is natuurlijk groot als je compleet geen verstand hebt van dat soort dingen, net zoals Spinzaku.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Daarentegen was die wetenschapper die over dat apparaat ging niet direct iemand die zich aan de regels hield. Ik kan het fout hebben maar volgens mij ging het hem alleen om de resultaten. Misschien dacht hij dat Suzaku om zou komen, maar dat hij wel de data zou krijgen? Geen idee, de jury is nog in beraad over deze kwestie.
Ja, en nee. Hij blijft uitvoerend personeel, operationeel niveau. Als je meer inspraak wilt hebben in het beleid dan zal je eerder de richting van officier moeten denken, daarna de staff direct onder de leidinggevende direct onder de krijgsmacht, en daarna een coup d'état.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Wordt Suzaku op een gegeven moment niet lid van die ene Ridderorde. Met die loli? Dat is toch omhoog klimmen in rangen?
Pffft kan je het niet samenvatten?quote:
ik ben het niet gauw met je eens, maar hier wel.quote:
Het is ook niet voor jou bedoelt lieverd.quote:
Bedankt, probeer het een beetje bij te houden. Lastig is wel dat er een boel in het weekend uitkomt en dat ik meestal pas dinsdag de tijd heb om te schrijven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Het tempo wordt weer goed opgepakt!
Misschien een idee om een twitter account voor animees te maken? Dat van elk nieuwtje automagisch een tweet verschijnt.
Geef ik je helemaal gelijk in. Twitter is kut, maar het trekt wel bezoekers. Je moet ook een beetje rekening houden met de doelgroep, een groot aandeel vindt het misschien heel handig om twitter feeds te hebben van reviews/stukjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Bedankt, probeer het een beetje bij te houden. Lastig is wel dat er een boel in het weekend uitkomt en dat ik meestal pas dinsdag de tijd heb om te schrijven.
Desondanks wil ik er misschien nóg een serietje bijpakken. Tijd zat![]()
Twitter, ja, ik zal er over nadenken. Als het puur voor Animees is kan ik het wel doen. Krijg altijd een beetje jeuk van Twitter. Het is een soort sociaalmaatschappelijke diarree.
Ja, daar heb je wel een punt. Hoewel "groot aandeel" erg optimistisch klinktquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in. Twitter is kut, maar het trekt wel bezoekers. Je moet ook een beetje rekening houden met de doelgroep, een groot aandeel vindt het misschien heel handig om twitter feeds te hebben van reviews/stukjes.
Wordpress heeft daar leuke kant en klare oplossingen voor. Veel succes!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Hoewel "groot aandeel" erg optimistisch klinkt![]()
Ik moet ook maar eens uitzoeken wat en hoe RSS feeds zijn en werken.
hehe zal ik filmpje maken, als ik in AUG in japan staquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Inc. leuk muziekje tijdens het oversteken. Veel fijner dat het stomme getik bij ons.
Dat evenement zegt me niets, maar de Phoenix Wright games zijn echtquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hehe zal ik filmpje maken, als ik in AUG in japan sta?
btw nog mensen die met IFFR nog naar Phoenix Wright gaan?
internationaal filmfestival Rotterdamquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat evenement zegt me niets, maar de Phoenix Wright games zijn echt
*steekt hand op*quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:26 schreef De_Ilias het volgende:
Wie volgt er hier ook Gundam Unicorn? Ik vind dit namelijk echt de beste Gundam reeks op dit moment.
[BSS]_Mobile_Suit_Gundam_Unicorn_-_01_[1080p][644BDD97].mkvquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:33 schreef De_Ilias het volgende:
Gister heb ik het voor de 2e x gezien op Blueray kwaliteit, damn wat is dat vet zeg! Gelukkig kon ik nog piraten! hehe Ik zou er gelijk aan beginnen, je gaat er geen spijt van krijgen.
zo zou ik haast denken dat het als volgt werkt:quote:
Inderdaad! Dan lijkt het alsof onze hobby wat minder obscuur isquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:02 schreef Bakakame het volgende:
Leuk om te zien dat dit topic zo nu en dan ook door anderen dan de vaste kliek wordt bezocht trouwens
Je kan het eventueel automatiseren. Na elk artikel gewoon een berichtje de deur uit met de titel van de besproken serie, episode, en een link.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Twitter, ja, ik zal er over nadenken. Als het puur voor Animees is kan ik het wel doen. Krijg altijd een beetje jeuk van Twitter. Het is een soort sociaalmaatschappelijke diarree.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Pffft kan je het niet samenvatten?
Het moet toch écht niet gekker worden? Gaat iemand anders mijn verhaal beoordelen wat gericht was aan Cake.quote:
PM het dan gewoonquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je kan het eventueel automatiseren. Na elk artikel gewoon een berichtje de deur uit met de titel van de besproken serie, episode, en een link.
[..]
[..]
Het moet toch écht niet gekker worden? Gaat iemand anders mijn verhaal beoordelen wat gericht was aan Cake.![]()
Even niet, hoor.
Dit is toch een anime topic?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je voor dat dit topic gevuld wordt met inhoudelijke kritiek.
VERBIEDEN![]()
![]()
![]()
Precies! vanaf nu alleen nog maar oninhoudelijke kritiek!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je voor dat dit topic gevuld wordt met inhoudelijke kritiek.
VERBIEDEN![]()
![]()
![]()
Aansteller!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je kan het eventueel automatiseren. Na elk artikel gewoon een berichtje de deur uit met de titel van de besproken serie, episode, en een link.
[..]
[..]
Het moet toch écht niet gekker worden? Gaat iemand anders mijn verhaal beoordelen wat gericht was aan Cake.![]()
Even niet, hoor.
omdat Zeon de naam was van de verenigde kolonieen.die de oorlog verloren hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
Waarom beginnen ze in Gundam Unicorn over zionisten?
Ik zit geen BNW-film te kijken!
Oh, ik ken de voorgeschiedenis van Gundam voor de rest niet. In de subs stond "Zion" bij mij, dus ik dacht dat Israël er ontschuldig in werd betrokkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
omdat Zeon de naam was van de verenigde kolonieen.die de oorlog verloren hebben
zeg maar de Zaft uit gundam seed
Edit: verhip typte ik zelf ook zion
awerogmarmaekornmgaernmgquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
Die visual novelde enige keuze dit halfuur was of ik zou helpen afwassen
VN van?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
er is dus wel een verschil tussen een visual novel en een hentai game... weer wat geleerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik moest lachenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
Literatuur zul je bedoelen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]![]()
Duffe Interactieve boeken zijn duf.
Dank.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Unicorn zit in de UC tijdlijn, dus het best is een beetje inlezen betreft de geschiedenis van de UC tijdlijn, dan begrijp je ook wat Zeon is, en de Federation en de Vist Foundation etc..
Ikzelf heb niet de andere Gundams bekeken, zoals Zeta en andere, dat is me gewoon veel te oud!
Gundam 00 heb ik ook gezien. Die vond ik erg goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef De_Ilias het volgende:
Mijn oudste is toch echt Gundam Wing, en die kon ik nog maar net aan. Gundam Seed/Destiny/00/Stargazer zijn ook allemaal toppers!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
1.Magisch Meisje Madoka Magica
2. Steens; Poort
3. Lot/Nul is nog bezig
3. Zwart Meer: Roberta's Bloed Spoor
4. Tuin der Zondaren
5. Konijnen Drop
6. ABC van het Bloeien
7. Pinguïndrum van het Kwaad (Google vertalen, vertaald 'mawaru' als 'kwaad')
8. [C] Het Geld van Ziel en de Mogelijkheid Controle
9. Ik Weet Nog Steeds Niet Hoe de Bloem die Ik die Dag Zag Heette
10. Ik Heb Niet Veel Vrienden
Dit zijn vooralsnog m.i. de tien beste Japanse tekenfilms die ik dit jaar gezien heb en ook dit jaar voor het eerst beschikbaar waren voor een internationaal publiek. Ik behoud mij heb recht voor om van mening te veranderen en zal dat ongetwijfeld ook en ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik ben dat onze Japanse tekenfilms hier niet slecht gelocaliseerd worden.
Mijn shtick niet stelen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
3x! Dat is echt sickquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:52 schreef De_Ilias het volgende:
Als je gundam Seed nog niet hebt gezien, dan zou ik met die gelijk beginnen! Damn wat ben ik jaloers op mensen die sommige series nog niet hebben gezien! Ik heb gundam seed en destiny 3x opnieuw gekeken!
Het is kennelijk niet echt mijn dingquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Misschien is het gewoon je ding niet, dat kan. Maar je moet niet verwachten dat het zo snel allemaal gaat. Je moet er echt rustig voor zitten
Als je niet van dit soort verhalen houdt zou ik er niet aan beginnen. Als je het toch wilt, kijk hem dan helemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef De_Ilias het volgende:
Clannad lijkt me echt saai, iig als ik aan clannad wil beginnen, waar moet ik dan beginnen?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
Geef ik je helemaal gelijk in. Twitter is kut, maar het trekt wel bezoekers. Je moet ook een beetje rekening houden met de doelgroep, een groot aandeel vindt het misschien heel handig om twitter feeds te hebben van reviews/stukjes.
Misschien wordt het nog wat inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is kennelijk niet echt mijn dinggeef mij maar een echt boek, anime of game, maar dit gaat me te langzaam. Ach ja, misschien wordt het nog wat...
Ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:26 schreef De_Ilias het volgende:
Wie volgt er hier ook Gundam Unicorn? Ik vind dit namelijk echt de beste Gundam reeks op dit moment.
Je hebt twee series.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef De_Ilias het volgende:
Clannad lijkt me echt saai, iig als ik aan clannad wil beginnen, waar moet ik dan beginnen?
En, hoe is Airquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt twee series.
Clannad en Clannad After Story. Clannad moet je mee beginnen, Clannad After Story is het tweede seizoen.
Laat je echter niet misleiden door het eerste seizoen. Het eerste seizoen is een typische high-school drama, maar het tweede seizoen is een prachtig romantisch verhaal.
Ik ben bij episode 7.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 22:12:32 ]
Zoals bij de meeste verhalen is het aan te raden bij het door de auteur gekozen begin te beginnen. En als het je verveelt kan je in Clannad veel van de arcs die niet over het uiteindelijk meisje gaan overslaan of gewoon helemaal stoppen met kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef De_Ilias het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bij episode 7.
Er zijn zo veel series die ik tegelijk volg, dus vandaar dat het niet zo vlot loopt. Verder heb ik geen manly tears gehad tot nu toe. De soundtrack vind ik een beetje matig, op een liedje na en de hoofdpersoon vind ik een beetje irritant. Toch ben ik wel benieuwd hoe het afloopt, dus ik ga zeker verder kijkenDie snapte ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste twee arcs zijn soberzo veel minder dan de laatste met het blonde meisje. Ik garandeer tranen !
Ik vond het ook een beetje vaagjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die snapte ik niet
Die eerste twee arcs zijn soberzo veel minder dan de laatste met het blonde meisje. Ik garandeer tranen !
Ik huilde niet bij Afterstoryquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje vaagjes.
Hmm, dan ben ik heel benieuwd. Als ik in tranen schiet, dan ben jij de eindverantwoordelijke dus!
Hmm, de momenten waar ik in Clannad After Story moest huilen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me nu net een overgevoelige vrouw
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 22:21:16 ]
Het is Boogman en Lansman.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga denk ik ook maar even de Lot/Blijf Nacht visuele roman verder spelen, laatste wat ik heb gezien was dat gevecht tussen archer en lancer, dus nog vrij vroeg aan het begin.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, de momenten waar ik in Clannad After Story moest huilen.HuilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me nu net een overgevoelige vrouw?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Heel veel mensen hebben gehuild bij Clannad After Story, het is denk ik eerder regel dan uitzondering.quote:
ja dat heb ik wel gezien..quote:
Dat... is nooit mijn punt geweest, hé?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef .Cake. het volgende:
Naast GC natuurlijk. (sorry Chavez, ondanks onze uiterst interessante discussie blijf ik kijken)
I know, maar tja, bier. Dan zeg je dingen he.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Chavez_ het volgende:
Dat... is nooit mijn punt geweest, hé?
Nice!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
Ticket geboekt voor Japan
van 1 augustus tot 23 augustus
Hoe dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Vrienden/vriendinnen beginnen zich te bemoeien met mijn hobby en maken zich zorgen
Gaafquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
Congratz!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
Mijn tv is al in Amsterdam
Tracking is leuk.
Kewl, laat het even weten als je vrienden een interventie organiseren of als iemand met het leuke idee komt je publiekelijk te vernederen door je in te schrijven voor een of ander gênant (RTL) programma!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Vrienden/vriendinnen beginnen zich te bemoeien met mijn hobby en maken zich zorgen
en toen liet de bezorger em uit z'n handen glippenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
Mijn tv is al in Amsterdam
Tracking is leuk.
tof!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
Hmm, ziet er interessant uit ('k moe' nog wa' NS dagkaartjes opmaken) maar ik vind de website wat onduidelijk. Weet jij of iemand anders misschien hoe dat festival verdient? Betaal je entree? Betaal je voor iedere film die je kijkt apart? Is het op één plek of verspreid door Rotterdam?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
internationaal filmfestival Rotterdam
Wereld premiere van de Phoenix wright Film is tijdens said festival.
Ga zelf zondag kijken :3
'Help, mijn vriend heeft een hobby'quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kewl, laat het even weten als je vrienden een interventie organiseren of als iemand met het leuke idee komt je publiekelijk te vernederen door je in te schrijven voor een of ander gênant (RTL) programma!
Tof! Nog iets wat je specifiek gaat bezoeken oid?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
Wauw! Eerste keer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat ik ze grotendeels heb
maar tevens wel wat aan te merken hoor.. (tis niet heel veel maar toch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens, en dat vind ik ook van clannad (en heb ik hier ook al eerder gezegd), Nagisa als Tomoya komen niet over als een echt koppel,er wordt teveel afstand bewaard tussen hen..
dat ze dat in het eerste deel doen oke, maar zelfs na het trouw gedeelte kwamen ze, op mij, niet echt over als een koppel, dat vind ik voor een romantische drama serie toch een beetje een misser
[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 26-01-2012 09:46:29 ]
Dan zal ik dat meldenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kewl, laat het even weten als je vrienden een interventie organiseren of als iemand met het leuke idee komt je publiekelijk te vernederen door je in te schrijven voor een of ander gênant (RTL) programma!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:35 schreef mschol het volgende:
en Clannad: After story is klaar.
wat een serie![]()
de memorabele punten voor mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat ik ze grotendeels heb
maar tevens wel wat aan te merken hoor.. (tis niet heel veel maar toch)En, heb je ook een traantje gelaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens, en dat vind ik ook van clannad (en heb ik hier ook al eerder gezegd), Nagisa als Tomoya komen niet over als een echt koppel,er wordt teveel afstand bewaard tussen hen..
dat ze dat in het eerste deel doen oke, maar zelfs na het trouw gedeelte kwamen ze, op mij, niet echt over als een koppel, dat vind ik voor een romantische drama serie toch een beetje een misser![]()
geen traantje, maar scheelde weinigquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En, heb je ook een traantje gelaten?
Ik zou willen dat Clannad After Story een oneindige serie zou zijn. Wat mij betreft zijn ze wel degelijk een koppel. Zo zei Nagisa ook gewoon tegen haar ouders, dat ze sex met Tomoya heeft. Het is natuurlijk een serie die een brede doelgroep hoort aan te spreken. Het niet zien van het zoenen en het hebben van gemeenschap vind ik juist iets moois hebben. Het voegt een stukje onschuld toe, laat de lust buiten beschouwing en richt zich vooral op de romantiek/liefde zelf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
geen traantje, maar scheelde weinig
gemeenschap zien zou volledig misstaan in de serie maar ze komen, tot een bepaald punt, niet over als een echt verliefd koppel, als was het maar dat ze wat vaker hand in hand liepen, dat zou best goed in de serie hebben gepast imho,quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Clannad After Story een oneindige serie zou zijn. Wat mij betreft zijn ze wel degelijk een koppel. Zo zei Nagisa ook gewoon tegen haar ouders, dat ze sex met Tomoya heeft. Het is natuurlijk een serie die een brede doelgroep hoort aan te spreken. Het niet zien van het zoenen en het hebben van gemeenschap vind ik juist iets moois hebben. Het voegt een stukje onschuld toe, laat de lust buiten beschouwing en richt zich vooral op de romantiek/liefde.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
Amsterdam, Netherlands 26/01/2012 3:58 Wordt afgeleverd
Wachten duurt lang!
Nog niet echt iets specifieks we gaan 2 weken na Osaka en 1 week in Tokyoquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tof! Nog iets wat je specifiek gaat bezoeken oid?
Ja voor mij de eerste keer maar we gaan met totaal 5 man en 2 daarvan zijn er al een keer geweestquote:
Ik zag op het station een keer twee bontkraagjes met een hele grote Samsung LED-TV lopen. De gedachte dat die misschien gestolen zou zijn kwam in me op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
Amsterdam, Netherlands 26/01/2012 3:58 Wordt afgeleverd
Wachten duurt lang!
Op de fiets zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
had em gister anders gewoon afgehaald
Bakfietsen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef mschol het volgende:
uiteraard, je hebt toch wel zo'n hippe bakfiets.. schijnt helemaal hot te zijn..
Mijn ouders wonen ver, ver weg. Neen, ik blijf vol spanning gewoon wachten met een kopje thee erbijquote:
Akihabaraquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:09 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Nog niet echt iets specifieks we gaan 2 weken na Osaka en 1 week in Tokyo
[..]
Ja voor mij de eerste keer maar we gaan met totaal 5 man en 2 daarvan zijn er al een keer geweest
Ssstttt!quote:
Die van de Action zijn heel goed. Kosten ook geen drol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ssstttt!![]()
Ik heb nog geen televisiezenders, sluiten ze pas over een week aan. Maar wél een xbox 360 en een laptop. Zie alleen wel dat ik nog even een hdmi kabeltje of twee moet kopen, had wel verwacht dat die er bij zouden zitten
Ook met audio?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van de Action zijn heel goed. Kosten ook geen drol.
Nu nog een action vindenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van de Action zijn heel goed. Kosten ook geen drol.
HDMI is met audio. Je kan ook wel bij een mediamarkt langs, alleen moet je je niks aan laten smeren. Gouden connectors, kabelkern met laag zuurstofgehalte, aders met hoog dichtheidspercentage en isolatie met platinum/uranium legering, zijn allemaal dingen die je niet nodig hebt en ook eigenlijk niks toe voegen. Vroeger wilde men nog wel met analoge signalen speciaal gaud gebruiken omdat dat een goede geleider was, en dat verschil was er ook wel. HDMI is echter digitaal, dus veel meer dan hoge en lage signalen (binair, 0 en 1) hoeft het niet over te brengen.quote:
Probeer maar eens een film van Shinkai.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nu nog een action vinden![]()
Net even Code Geass aflevering 1 in 1080p gekeken als test.
OH. MY. GOD!![]()
Geluid is beetje minder want geen audiosetje erbij, maar gruwelijk mooi!
Heb zijn nieuwste nog ergens staan ja, goeie! 5 cm/s moet ik ook nog eens kijken ja, komt nog wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
HDMI is met audio. Je kan ook wel bij een mediamarkt langs, alleen moet je je niks aan laten smeren. Gouden connectors, kabelkern met laag zuurstofgehalte, aders met hoog dichtheidspercentage en isolatie met platinum/uranium legering, zijn allemaal dingen die je niet nodig hebt en ook eigenlijk niks toe voegen. Vroeger wilde men nog wel met analoge signalen speciaal gaud gebruiken omdat dat een goede geleider was, en dat verschil was er ook wel. HDMI is echter digitaal, dus veel meer dan hoge en lage signalen (binair, 0 en 1) hoeft het niet over te brengen.
[..]
Probeer maar eens een film van Shinkai.
quote:
wtf..quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef Klipnap het volgende:
Ik zei tegen zo'n meisje uit de klas dat ik het begin van Steins;Gate op haar aanraden had gezien.
Opeens stond ze op, zei heel hard 'Watashi wa HOUOUIN KYOUMA!!' en toen ging ze weer zitten.
Iedereen zo: wtf
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef Klipnap het volgende:
Ik zei tegen zo'n meisje uit de klas dat ik het begin van Steins;Gate op haar aanraden had gezien.
Opeens stond ze op, zei heel hard 'Watashi wa HOUOUIN KYOUMA!!' en toen ging ze weer zitten.
Iedereen zo: wtf
HDMI interface is met audio, maar er zijn kabels (meer dan 4 jaar oud) die dit niet hebben. Meestal zijn de goedkoopste kabels zonder audio.quote:
dat zijn dan wel de kabels van 4 jaar terug...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
HDMI interface is met audio, maar er zijn kabels (meer dan 4 jaar oud) die dit niet hebben. Meestal zijn de goedkoopste kabels zonder audio.
http://nl.wikipedia.org/wiki/HDMI
Die van de Action hebben gewoon audioquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
HDMI interface is met audio, maar er zijn kabels (meer dan 4 jaar oud) die dit niet hebben. Meestal zijn de goedkoopste kabels zonder audio.
http://nl.wikipedia.org/wiki/HDMI
zolang het minimaal HDMI 1.3 is zou er geen probleem mogen zijn..quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:01 schreef Frag_adder het volgende:
volgensmij hebben zelfs de goedkope kabels van deal extreme audio erbij hoor
u vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
Niemand heeft nog geklaagd over de TT.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk wel dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:58 schreef Frag_adder het volgende:
als ik de titel zo lees heb ik echt wat gemist in het vorige topiceven nalezen!
Edit: Nou hebben jullie even mijn verwachtingen om hoog laten klimmen om deze vervolgens genadeloos de kop in te drukken
Bose 321.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:
Mijn tv is echt gruwelijk![]()
Net ff wat xbox 360 gespeeld,![]()
Nu nog een goeie audioset erbij en ik ben klaar
Teveel gezopen zekerquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef Chavez_ het volgende:
Jezus te paard, ik was écht ver heen vanmiddag. Ik zei 'gaud' in plaats van 'goud' een paar postjes terug.
Dat soort momenten heb ik ook. 's nachts maak ik altijd ongelofelijk veel taalfoutenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Teveel gezopen zeker
Ik zei ook tegen iemand een keer dat mijn oren er bijna af waren ''gefrozen'' op de fiets. Ik was echt even in de war
Die telt niet, want dat betekent dat de TT zelf wel goed is.quote:
Leuk voor je man! Voortaan je animu in 720p/1080p en 10-bit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:
Mijn tv is echt gruwelijk![]()
Net ff wat xbox 360 gespeeld,![]()
Nu nog een goeie audioset erbij en ik ben klaar
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die telt niet, want dat betekent dat de TT zelf wel goed is.
[..]
Leuk voor je man! Voortaan je animu in 720p/1080p en 10-bit.
Is zo 2011quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
Al 'n petitie getekendquote:
Toch wel de PS3 versie? Ik heb de Xbox360-versie en de compressie in de cutscenes zie je echt heel goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Straks maar weer verder met Final Fantasy 13, ben benieuwd hou dát er uit ziet. Op m'n ouwe tv zag het er al strak uit, dus kan niet wachten hoe dat er hier uit gaat zien!
xbox versie. wat bedoel je met compressie in de cutscenes?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch wel de PS3 versie? Ik heb de Xbox360-versie en de compressie in de cutscenes zie je echt heel goed.
Dus zit ik te denken: de xbox versie verkopen, terwijl ik al op 70% ben ongeveer en de ps3 versie kopen. Of gewoon doorgaan met de xbox-versie en genoegen nemen met de gecomprimeerde cutscenes
Dat de filmpjes er blokkerig uitzien, om ruimte te besparenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
xbox versie. wat bedoel je met compressie in de cutscenes?
tja, ik ben al een heel eind, dus ga geen andere versie ineens spelenpersoonlijk stoor ik mij er niet heel erg aan, zeker niet met dit nieuwe scherm
Final Fantasy is toch al kut sinds X-2quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat de filmpjes er blokkerig uitzien, om ruimte te besparen
Daar gefixedquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Final Fantasy is toch al kut sinds 1
Nee, mij zal je nooit dronken of aangeschoten aantreffen, is gewoon niet mijn ding. Integendeel, ik zat op school mezelf op te vreten, ik had echt een slechte dag. Desondanks vergeef ik het mezelf niet dat ik 'gaud' zei, dat is niveau pommes gewoonquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Teveel gezopen zeker
Ik zei ook tegen iemand een keer dat mijn oren er bijna af waren ''gefrozen'' op de fiets. Ik was echt even in de war
games zijn vet, maar ik heb nooit gesnapt wat final fantasy zo geweldig maakt :S ik heb leukere RPG;s gespeeldquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
aaaight klopt natuurlijk helemaal xD
Games zijn gewoon voor nerds egt niet cool Xd
Het zijn gewoon goede RPG's, simpel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
games zijn vet, maar ik heb nooit gesnapt wat final fantasy zo geweldig maakt :S ik heb leukere RPG;s gespeeld
ik trek spellen met random encounters nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn gewoon goede RPG's, simpel.
Daar moet je gewoon tegen kunnen, pussyquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik trek spellen met random encounters nietdat heeft niets met final fantsy te maken, elke RPG die dat heeft vind ik per definitie slecht qua gameplay omdat ik echt begin te smijten met een controller. De nieuwere hebben dat dan weer niet en vond ik daardoor zelfs beter spelen
13 vond ik best leuk
12 en 13 dan weer niet, viel bij beide delen in slaap vanwege de personages , en ik trek beide engines niet, ben sowieso meer liefhebber van Turn based rpgs, of dat nou met of zonder random encounters is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn gewoon goede RPG's, simpel.
Daar gefixedquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Final Fantasy, Metal Gear Solid, alle Mario games, Fallout, Elder Scrolls, Bethesda, Sonic, de nieuwe Pokemon, Harry potter games, Minecraft, Need for Speed, Titan Quest, Portal 2, Call of Duty MW2 >, Battlefield 2 >, World of Warcraft, Team Fortress, Terraria en The Witcher zijn toch kut
En nu ik, PaRoDiUzZ, toch bezig ben; hier is een lijst met nog meer dingen die ongelooflijk kut zijn:
• Naruto
• Bleach
• One Piece
• Code Geass
• Zero No Tsukaima
• Shakugan no Shana
• Chobits
• Elfen Lied
• Eureka Seven
• Final Fantasy VII: Advent Children
• K-On!
• Mai-HiMe
• Summer Wars
• Kannagi
• Darker than Black: Ryuusei no Gemini
• Hidan no Aria
• Fullmetal Alchemist: Brotherhood
• Alle Gundams vanaf het moment dat het vector art met tiener pilots werd
• .hack//Sign
• Tengen Toppa Gurren Lagann
• Legend of the Galactic Heroes: Golden Wings
• Toradora!
• Love Hina
• Durarara!!
• FLCL
• Highschool of the Dead
• Strawberry Panic
• Onegai Teacher
• Mai Otome
• Strike Witches
• Clannad: After Story
• Iron Man (anime)
• Halo Legends (ook anime)
• TriGun
• Angel Beats
• xxxHolic
• Shingetsutan Tsukihime
• Guilty Crown
• Black Cat
• Death Note
• Beck
• Detroit Metal City
• Ergo Proxy
• Slayers
• Samurai Champloo
• Spice and Wolf
• Fate/Stay Night
• Digimon
• School Days
• Last Exile
• Kill Me Baby
• Utawarerumono
• Rurouni Kenshin
• Maria Holic
• Blood+
• Trinity Blood
• Minami-ke
• Bakemonogatari
• Nisemonogatari
• Higurashi no Naku Koro ni
Maar de volgende TV series zijn toch ook wel erg klote:
• Big Bang Theory
• According to Jim
• Seinfeld
• CSI: Alles
• NCIS: Alles
• Holland popstar Idols dancing on ice: got talent
• Undercover in Nederland
• Editie NL
• Alle soaps
• Shownieuws
• Najib Amhali
• Freek de jonge
• Harry Jekkers
• Ik hou van Holland
• Uit de kast met [grote oetlul]
Maar kwa films zijn er ook veel kut kut kut kut:
• Saving Private Ryan
• 2012
• Alles van Harry Potter
• Mission Impossible 2 t/m hoeveel ze er nog gaan maken
• Kick ass
• The Social Network
• Alle meuk van Pixar en Disney.
• Titanic
• Alles wat ooit door Nederlanders gemaakt is.
13 vind ik ook wel leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
12 en 13 dan weer niet, viel bij beide delen in slaap vanwege de personages , en ik trek beide engines niet, ben sowieso meer liefhebber van Turn based rpgs, of dat nou met of zonder random encounters is.
Wat is er mis met Metal Gear Solid?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:05 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daar gefixed
Wel een beetje beperkt gehouden omdat het nogal laat is
Over the top lame, imho.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is er mis met Metal Gear Solid?
En met After Story?
En met Eureka Seven?
![]()
SPOILER: After StoryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eureka SevenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd het echt hier bij, die lijst is bijna 100 items lang, straks krijg ik van iedereen vragen en dan ben ik volgende maand nog argumenten aan het schrijven.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
Wat is er zo lame aan? Het heeft een goed verhaal, goede stealth gameplay, enorm goede soundtrack en hele mooie real time cutscenes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Over the top lame, imho.
Maar ik houd het echt hier bij, die lijst is bijna 100 items lang, straks krijg ik van iedereen vragen en dan ben ik volgende maand nog argumenten aan het schrijven.
Vond je?quote:
Met radars?quote:
Discutabel, maargoed, die krijg je kado.quote:
Ook discutabel, maar deze krijg je niet kado: ik heb een gloeiende hekel aan cutscenes. De meeste games die ik hoog beoordeel hebben geen cutscenes, of skippen deze zodra je een toets aanraakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
en hele mooie real time cutscenes.
Tóé nog eentje? Wat doet Champloo in dat lijstje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Chavez_ het volgende:
Maar ik houd het echt hier bij, die lijst is bijna 100 items lang, straks krijg ik van iedereen vragen en dan ben ik volgende maand nog argumenten aan het schrijven.
Puh, met zo'n lange lijst provoceren dan weet je dat je dit kan verwachtenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef Chavez_ het volgende:
Nee ik laat het écht hierbij hoor
Ik geef toe dat ik meer hooi op mijn vork heb genomen dan met een diesel locomotief is te vervoeren, maar ik had een hele slechte dag vandaag dus ik wilde eventjes los gaan
Wist ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Puh, met zo'n lange lijst provoceren dan weet je dat je dit kan verwachten
Spelbreker!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef Chavez_ het volgende:
Nee ik laat het écht hierbij hoor
Ik geef toe dat ik meer hooi op mijn vork heb genomen dan met een diesel locomotief is te vervoeren, maar ik had een hele slechte dag vandaag dus ik wilde eventjes los gaan
Ja, klopt. Is geen foutje van me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:28 schreef .Cake. het volgende:
Dat is een lijst van jou?
Maar, maar... ik zie LotGH: Golden Wings (ofzo) ertussen staan?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Over the top lame, imho.meh.. ook al hadden ze dat niet gedaan was het nog steeds een dijk van een serie geweest, ik zie dat laatste ook meer als extraatje..SPOILER: After StoryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zo zoeken welke anime je kijkt...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 03:19 schreef outcast_within het volgende:
Voor de dames, verscholen in een splitsecond anime
[ afbeelding ]
quote:Japan’s premier magazine for traps has been attracting even more notoriety, this time for enclosing a sports bra and shimapan for boys of the “otoko no ko” persuasion.
Issue 6 of Oto★Nyan comes with a bra and pantsu for boys, randomly in either pink, green or purple horizontal stripes, in addition to the usual art, comics and articles addressing the finer of points of femininity for non-females
SPOILER: en ja hoor..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt.. ze blijven mij verbazen die japanners...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 03:19 schreef outcast_within het volgende:
Voor de dames, verscholen in een splitsecond anime
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zo zoeken welke anime je kijkt...
kom ik op een (oud) nieuwsbericht uit..
[..]wtf, seriously..
Magazine for trapsSPOILER: en ja hoor..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt.. ze blijven mij verbazen die japanners...![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
elke niche heeft zo zijn fans denk ik
Shiteyanyoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
elke niche heeft zo zijn fans denk ik
Laat 'ie de 2e song niet helemaal zienquote:
quote:
Je mocht eigenlijk niet filmenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Laat 'ie de 2e song niet helemaal zien
Game ziet er uit als
Oh en
[..]
1ste gedachte sex equals blowjob? :Squote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:39 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Shiteyanyo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij niet? Oneerlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:39 schreef Qunix het volgende:
3 collega's zijn nu naar Japan Tokyo Shibuya voor mogelijk een nieuwe klant.
Leek dat je leuk ja, zo vastgeketend voor de rest van je leven?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Yuki begrijpt het leven nog niet helemaal![]()
Gewoon jezelf laten opsluiten met Yuno
Mits ik mij kan voorzien in m'n eerste levensbehoeften: eten, drinken, kunnen douchen, toilet, etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leek dat je leuk ja, zo vastgeketend voor de rest van je leven?
eten, drinken, kunnen douchen en toilet kan ook wel als je vastgeketend bent zoals Yuki.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mits ik mij kan voorzien in m'n eerste levensbehoeften: eten, drinken, kunnen douchen, toilet, etc.
En ik mijn huidige vermaak thuis mee zou mogen nemen, denk aan spelcomputers, mijn computer en boeken.
Dan heb je toch een heerlijk leven? Volgens mij zou Yuno het libido hebben van een man.
Stel deze situatie in het echt voor, dus niet 2d. Dat zou iedere man toch wel willen? Opgesloten worden door een knappe meid, die ook nog eens helemaal stapel op je is
En wat nou als je dezelfde hobby's hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
eten, drinken, kunnen douchen en toilet kan ook wel als je vastgeketend bent zoals Yuki.
Denk niet dat je vermaak toegestaan is, omdat je dan geen aandacht aan haar besteed.
Denk dat je na een week er wel klaar mee bent
Nee, maar de serveersters in maidocafés met van die gespiegelde vloeren komen aardig in de buurt van stripdanseressen. Behalve dat ze hun kleren aanhouden en niet dansen dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef De_Ilias het volgende:
Maidcafe's? Is dat niet Semi-prostitutie? Sorry ik vind dat echt raar die Maid gebeuren.
quote:
Dat... zal wel moeten ja. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik mijn trucje daar anders op kan doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1ste gedachte sex equals blowjob? :S
Als ik de reviews zo zie verschilt het niet zo veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Zeroku het volgende:
Als je Vampire Knight een vette serie vind, is VK Guilty de moeite waard om daarna te kijken?
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Zeroku het volgende:
Als je Vampire Knight een vette serie vind, is VK Guilty de moeite waard om daarna te kijken?
ik vond van welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Deel 2 heeft meer bloed en E-vampieren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik de reviews zo zie verschilt het niet zo veel.
Als je het eerste seizoen leuk vindt, dan kan je deze denk ik met een gerust hart kijken
quote:
quote:
Ah okay. Thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Deel 2 heeft meer bloed en E-vampieren.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens Klipnap, ik denk dat ik al weet waar Yukiteru's dromen over gaan (Air), zonder verder gekeken te hebben:Close. In de spoiler staat het juiste antwoord (niet klikken als je niet wil zien!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Close. In de spoiler staat het juiste antwoord (niet klikken als je niet wil zien!)Ik heb niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af na deze serie en hetalia, wat japanners toch tegen italianen hebben eilk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]Idd. Al was het wel grappig maar tenenkrommend
Vooral tegen Romeinenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af na deze serie en hetalia, wat japanners toch tegen italianen hebben eilk.
Hetalia vind ik echt niet kijkbaar met die 5 minuten sketches elke keerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af na deze serie en hetalia, wat japanners toch tegen italianen hebben eilk.
Als ik opeens wakker zou worden in een alien badhuis zo'n 2000 jaar na mijn tijd, zou ik ook niet weten wat de bedoeling is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vooral tegen RomeinenZe schilderden Lucius echt als dom af.
WO II.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik mis:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, er zijn uitzonderingen, maar vaak is dit wel heel treffend
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:55 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik mis:
• De zieke fanfic schrijver
• De attention-whore cosplayer
• En échte otaku (foreveralone.jpg)
Nooit gezien. Ze schijnen hier in dit topic te zijn, maar ik weet het pas zeker als ik het met eigen ogen zie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
En nog de normale meisjes, laten we eerlijk wezen. Die zijn er ook wel
Dat plaatje is wel een beetje een vrouwen-bash plaatje. Eigenlijk zouden we een serieus plaatje moeten hebben. Ook met de verschillende soorten mannen die anime kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ze schijnen hier in dit topic te zijn, maar ik weet het pas zeker als ik het met eigen ogen zie.
Is Legend of the Galactic Heroes niet iets voor jou? Ik kan me voorstellen dat je ooit wel moe moet raken van Gundamquote:
Als je studeert mag je wel verwachten dat de meisjes met wie je in aanraking komt wel een bovengemiddelde inteligentie hebben, of ze nou van anime houden of niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Vaak wel redelijk bovengemiddelde intelligentie.
Touché.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je studeert mag je wel verwachten dat de meisjes met wie je in aanraking komt wel een bovengemiddelde inteligentie hebben, of ze nou van anime houden of niet.
Ik ken iemand die aan drie van de zes voldoetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, er zijn uitzonderingen, maar vaak is dit wel heel treffend
dat zegt tegenwoordig maar weinig, genoeg mensen gezien die echt gestudeerd hebben.. maar nog behoorlijk dom waren (of iig zo overkwamen, in hun actie's en reacties)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je studeert mag je wel verwachten dat de meisjes met wie je in aanraking komt wel een bovengemiddelde inteligentie hebben, of ze nou van anime houden of niet.
maar intelligentie heeft dan ook weinig te maken met intuitief handelen, waar je dan weer de conclusie dom of slim aan verbinden kunt(met dezelfde intelligentie buit gene die slim is het uit en is op zn 45ste binnen, de gene die dom is doet er niks mee en word loonslaaf tot zn 67ste).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zegt tegenwoordig maar weinig, genoeg mensen gezien die echt gestudeerd hebben.. maar nog behoorlijk dom waren (of iig zo overkwamen, in hun actie's en reacties)
Drie van de zes, jezusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ken iemand die aan drie van de zes voldoet![]()
Ik ben denk ik degene die van anime houdt maar het niet laat merken. Die staat er niet bij natuurlijk.
ik had het zozeer niet over intuitief handelen, denk bijvoorbeeld aan dingen als begrijpend lezen van meldingen: Als je verteld wordt dat optie A al gedaan/geprobeerd is, dan ga je dat niet nogmaals doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar intelligentie heeft dan ook weinig te maken met intuitief handelen, waar je dan weer de conclusie dom of slim aan verbinden kunt(de gene die slim is buit het uit en is op zn 45ste binnen, de gene die dom is doet er niks mee en word loonslaaf tot zn 67ste).
Middelbare school spreek ik over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, ze kunnen iedereen wel in het autisme/PDD spectrum gooien...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Drie van de zes, jezus
Ik ben ook wel redelijk normaal, maar heb wel een lichte vorm van Asperger die vooral tot uiting komt in het obsessief bezig zijn met hobby's. Verder noem ik anime wel altijd op als een van mijn hobby's, maar verder merken mensen het niet echt. Ik gooi bijvoorbeeld geen Japanse termen door mijn zinnen.
Mijn vrienden, die zeggen wel dat ik minder met ze afspreek als gevolg van anime e.d.
Dat is ook wel een beetje zo, want ik heb ook gewoon veel tijd voor mezelf nodig.
quote:Pervasive Developmental Disorder-Not Otherwise Specified (PDD-NOS)
Als je dat nodig hebt is er niets mis mee natuurlijk. Maar niet al te obsessief worden!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vrienden, die zeggen wel dat ik minder met ze afspreek als gevolg van anime e.d.
Dat is ook wel een beetje zo, want ik heb ook gewoon veel tijd voor mezelf nodig.
Officieel ben ik ook gediagnostiseerd als PDD-NOS, maar mijn ouders vermoeden meer dat ik gewoon wat karakteristieken van Asperger heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ze kunnen iedereen wel in het autisme/PDD spectrum gooien...
ze hebben daar een opvangbak voor:
[..]![]()
op het moment je voldoet aan een minimumlijst van het autisme spectrum kan je (theoretisch) al als PDD-NOS worden beschouwd (althans, zo is het mij verteld; ligt vermoedelijk wel tikje ingewikkelder, al zou het mij niet verbazen als de uitleg en de realiteit toch niet zo ver van elkaar liggen)
zo hebben ze mij ook onder PDD-NOS geschoven....
Ik heb mezelf voorgenomen om minimaal 1x per week wat met vrienden te doen, daar hou ik me ook wel aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt is er niets mis mee natuurlijk. Maar niet al te obsessief worden!!
Ik heb het ook niet op labeltjes, maar weet van mijzelf wel dat ik wel dingen doe die typisch zijn voor mensen die vallen in het autisme spectrum.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Officieel ben ik ook gediagnostiseerd als PDD-NOS, maar mijn ouders vermoeden meer dat ik gewoon wat karakteristieken van Asperger heb.
Zelf vind ik het trouwens de grootste onzin op aarde. Al die labeltjes. Vooral wanneer mensen het als excuus gebruiken, nog niet te spreken over de hoeveelheid mensen in de WAJONG die prima aan het werk zouden kunnen gaan.![]()
Als je probeert normaal te doen, of op z'n minst je best doet, dan zal niemand het merken. Vaak staan mensen wel versteld als ik het vertel. Als ik nu tests doe, dan ben ik ook in eens niet meer autistisch
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:38 schreef Zeroku het volgende:
Vriend van mij heeft ook al 1293810283 animes gekeken en is wel fanboy, maar niet obsessief ofzo. Als je het niet zou weten dan merk je er denk ik ook niets aan. Behalve zijn animekamer.
Ik ben ook niet obsessief, maar ik heb wel een wallscroll van 100x100 centimeter boven m'n bed hangen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:38 schreef Zeroku het volgende:
Vriend van mij heeft ook al 1293810283 animes gekeken en is wel fanboy, maar niet obsessief ofzo. Als je het niet zou weten dan merk je er denk ik ook niets aan. Behalve zijn animekamer.
serie's zal ik ook niet zo snel meer doen, films heb ik minder moeite mee (die zijn ook wel wat goedkoperquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:27 schreef De_Ilias het volgende:
Anime is leuk, maar om 100 Euro te leggen voor een DVD? Nee sorry gaat me te ver!!!!! Dan ben ik liever gewoon piraat!!
Dat eerste geldt helaas niet voor iedereen. Of tenminste dat veronderstel ik. Mijn enige basis daarvoor zijn tv series en oppervlakkige vriendschappen. Maar'é zijn daar testen voor dan? Komen daar niet meestal van die kwakzalvers therapeuten bij aan te pas?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je probeert normaal te doen, of op z'n minst je best doet, dan zal niemand het merken. Vaak staan mensen wel versteld als ik het vertel. Als ik nu tests doe, dan ben ik ook in eens niet meer autistisch
Mij ook, denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef mschol het volgende:
Zo hebben ze mij ook onder PDD-NOS geschoven...
Iemand een idee over welke anime hij het heeft?twitter:5camp twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 23:39:18I'm afraid of satarising bizarre racial stereotyping in a certain anime because someone will go "yup, that's what them niggers are like" reageer retweet
Pas bij klassiek-autisme heb ik ook echt het idee dat je recht hebt op klagen. Met hoog-functionerend autisme is met inzet overheen te komen. Natuurlijk, niet iedere autist is de ander niet, maar wat ik te vaak meemaak is dat mensen normaal functioneren totdat ze die slachtofferrol krijgen. Het is natuurlijk wel prettig om bepaalde dingen van jezelf te verklaren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat eerste geldt helaas niet voor iedereen. Of tenminste dat veronderstel ik. Mijn enige basis daarvoor zijn tv series en oppervlakkige vriendschappen. Maar'é zijn daar testen voor dan? Komen daar niet meestal van die kwakzalvers therapeuten bij aan te pas?
[..]
Mij ook, denk ik.
de therapeuten doen testjes, maar je praat ook veel en krijgen hierdoor een bepaald beeld van jequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat eerste geldt helaas niet voor iedereen. Of tenminste dat veronderstel ik. Mijn enige basis daarvoor zijn tv series en oppervlakkige vriendschappen. Maar'é zijn daar testen voor dan? Komen daar niet meestal van die kwakzalvers therapeuten bij aan te pas?
[..]
het is de verzamelbak van vanalles..quote:Mij ook, denk ik.
Ik hoop echt dat niemand in mijn privekring op FOK! zitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Xaryna het volgende:
That awkward moment when you meet someone who likes anime, and you wonder if they post here.
Ik ken nu dus officieel iemand die naar conventies gaat, actief cosplayed en daar trots op is.
Wij speelden schaak, ik was misschien 10 ofzo en was bang om een negatief etiket te krijgen waardoor ik zeker in het begin zo min mogelijk sprak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
de therapeuten doen testjes, maar je praat ook veel en krijgen hierdoor een bepaald beeld van je
Je komt er niet 'overheen'. Je kan er wel mee leren omgaan waardoor andere mensen het niet of nauwelijks meer merken. Kost alleen wel meer moeite voor de autist en dus een extra bron van stress in een toch al stressvolle wereld.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pas bij klassiek-autisme heb ik ook echt het idee dat je recht hebt op klagen. Met hoog-functionerend autisme is met inzet overheen te komen. Natuurlijk, niet iedere autist is de ander niet, maar wat ik te vaak meemaak is dat mensen normaal functioneren totdat ze die slachtofferrol krijgen. Het is natuurlijk wel prettig om bepaalde dingen van jezelf te verklaren.
Misschien is mijn beeld te veel beïnvloed door mijn eigen situatie en de Elsevier, dat kan ook
Dat is waar, bepaalde dingen zijn moeilijker of kosten meer inspanning, maar uiteindelijk leer je er wel makkelijker mee omgaan. Of je gebruikt hulpmiddelen zoals schema's voor de structuur. Sluit natuurlijk niet uit dat er meer stress bij komt kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je komt er niet 'overheen'. Je kan er wel mee leren omgaan waardoor andere mensen het niet of nauwelijks meer merken. Kost alleen wel meer moeite voor de autist en dus een extra bron van stress in een toch al stressvolle wereld.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:27 schreef De_Ilias het volgende:
Anime is leuk, maar om 100 Euro te leggen voor een DVD? Nee sorry gaat me te ver!!!!! Dan ben ik liever gewoon piraat!!
een animekamer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:38 schreef Zeroku het volgende:
'He, zullen we naar mijn animekamer gaan?'quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een animekamer?dat klinkt toch redelijk obsessief
niet iets wat je de gemiddelde vrouw op dr eerste nacht in jouw huisje wilt laten zien!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
'He, zullen we naar mijn animekamer gaan?'
'Nee bedankt, ik moet maar eens naar huis...'
Ik zou het wel leuk vinden als een meisje dat aan me vroeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
'He, zullen we naar mijn animekamer gaan?'
'Nee bedankt, ik moet maar eens naar huis...'
Slaapkamer met anime-posters. Beter?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een animekamer?dat klinkt toch redelijk obsessief
niet iets wat je de gemiddelde vrouw op dr eerste nacht in jouw huisje wilt laten zien!
Opening, ook wel het stukje met credit e.d. aan het begin van de aflevering.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:53 schreef Zeroku het volgende:
'For those who missed the OP', stond er net bovenin bij Vampire Knight. Iemand enig idee wat de OP is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |