Ah, gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef standbyme het volgende:
Wat depressief jongens, beetje vrolijker mag wel.
En ik voel me best wel oke eigenlijk
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar. Het was recent geleden nog dat jij je extreem kut voelde... houden zo!
Topics en posts van je in dezelfde topics wat ik volgquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef standbyme het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En bedankt
. Hoe ging je tentamen btw?
Joint rokenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:50 schreef Yuki het volgende:
Ik heb geslapen
Wel 3 kwartier
Slaapproblemen zijn kut!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:30 schreef Høken het volgende:
Had die codeïnefosfaat geloof ik beter kunnen laten liggen gisteravond. Voor de rest;![]()
![]()
&
heb toch in totaal ongeveeer 2 uurtjes geleerd, ach tis beter dan niks en morgen heb ik nog een paar uurquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik moet gaan leren, ik moet me er toe zetten, KOMOP!!!
Ik heb ook geweldig spierpijn van gisteren, en als ik goed slaap vannacht ga ik morgenochtend vroeg nog meer spierpijn kwekenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ah heerlijk gesport weer. Spierpijn zit eraan te komen
En zo hoort hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ook geweldig spierpijn van gisteren, en als ik goed slaap vannacht ga ik morgenochtend vroeg nog meer spierpijn kweken
OT: voelt goed dat ik weer trek heb en de moeite heb genomen om lekker voor mezelf te koken. Verse curry, heerlijk!![]()
Dan voel je tenminste dat het effect heeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En zo hoort hetspierpijn hoort erbij!
Ja precies, dat gevoel heb ik dus ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan voel je tenminste dat het effect heeft
Hoewel ik er na meerdere gebroken nachten wel tegenop zie om morgen al om 7:00 te gaan hardlopen
Oh haha oke! En ja ik weet ook zelfs dat je in Rotterdam studeert hahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Topics en posts van je in dezelfde topics wat ik volg. Aaaahw, jij weet het nog, wat lief
. Gaat prima hoor met mijn tentamens. Daar komen op een of andere manier weinig invloeden van buitenaf, ook als ik een hele nacht heb doorgehaald.
Wat liefquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef standbyme het volgende:
[..]
Oh haha oke! En ja ik weet ook zelfs dat je in Rotterdam studeert hahaen mooizo!
heb je nog tentamens of was dat je laatste?
Ik ben moe. Net voor 2 uur geslapen en kan zo weer in slaap vallen...
Succes alvast! En waar ga je studeren dan? Wat leuk!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat lief.
Morgen weer één, daarna ga ik een afscheidsfeestje bezoeken (we gaan uit) en daarna in het buitenland studeren. Heb er zin in
![]()
.
Parijsquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef standbyme het volgende:
[..]
Succes alvast! En waar ga je studeren dan? Wat leuk!
Zodra ik mijn minors/leerdoelen heb behaald. Minimaal een maand, maximaal 4 maandenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef standbyme het volgende:
[..]
Jaloers. Voor hoe lang
?
Parijs
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Frankii het volgende:
Kut, na de laatste status update van mijn ex over hoe gelukkig ze wel niet is.
Facebook is ook echt nergens goed voor eigenlijk.
Wow, dat is inderdaad nogal vervelend als ze steeds zo reageert.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Moeders die van jou, als afgestudeerde HBO'er, verwachten dat je alle antwoorden weet op haar vragen wat betreft de gezondheid van je vader. En dan boos worden als je zegt dat je geen flauw idee hebt waardoor of hoezo.
Mens, heb je eigenlijk wel het flauwste idee wat ik gestudeerd heb in de afgelopen 5 jaar?!
Dat heeft helemaal niets te maken met ziekte of de geestelijke en lichamelijke gezondheid van oudere mensen.![]()
Dit is al de zoveelste keer! Stom mens!
Open een hoe schoon issie nu reeks!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, hele studentenhuis zowat gedweild
Eigen kamer helemaal gestofzuigd en afgestoft en gedweild. Volgens mij was het hier alleen schoner toen ik hier pas introk
Je heb urenlang naar GTST's moeten kijken waar Bing in voorkwam?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Urenlange heftige allergische reactie.![]()
Waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me wel goed![]()
Noem me voorspelbaar, maar onverwacht uit de hoek komen is nu eenmaal mijn tweede natuur.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je heb urenlang naar GTST's moeten kijken waar Bing in voorkwam?Ik ben vandaag op een boerderij geweest en heb heel erge hooikoorts en ben ook enorm allergisch voor heel veel dieren .... en dat terwijl ik dieren heel leuk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me wel goed
Edit: het is nu nog steeds bezig.
[ Bericht 5% gewijzigd door Madame_Paon op 26-01-2012 18:19:17 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Succes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoop dat ik goed genoeg geleerd heb voor mijn examens vanavond
Probeer iets van pepermunt (hoe straffer hoe beter)quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 7 uur lang een allergische reactie ... mijn keel doet pijn van het niezen, ik heb al belachelijk vaak mijn neus gesnoten en ik heb een loopneus.![]()
Ik word hier knettergek van.
Ik heb geen pepermunt in huis.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Probeer iets van pepermunt (hoe straffer hoe beter)
Helpt bij mij wel eens namelijk
andere dingen met menthol er in?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen pepermunt in huis.
Ik heb wel keelsnoepjes: menthol eucalyptus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
andere dingen met menthol er in?
Ik zou zeggen probeer hetquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb wel keelsnoepjes: menthol eucalyptus.
Maar ik ben bang dat ik er in ga stikken als ik weer moet niezen ....
Dankje jij ook succes! Voor mijn gevoel ging het best goed, denk dat ik het wel gehaald hebquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
Succes!
OT: Moe, en geen concentratie. En nerveus voor 2 tentamens morgen
1 + 1 gratis aub?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef Miesjel het volgende:
Doe mij een nieuw leven, deze is niet goed meer.
Sterkte man. Gecondoleerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Maanvis het volgende:
M'n oom is vandaag overleden na een kort ziekbed (2 weken) aan maagkanker. Ik ben blij dat ik hem zaterdag nog heb kunnen zien.
Errug opgefokt, ik kan nu niet alleen zijn, dus ga zo de kroeg maar eens bezoeken.
Hoe lang wisten jullie het al?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Maanvis het volgende:
M'n oom is vandaag overleden na een kort ziekbed (2 weken) aan maagkanker. Ik ben blij dat ik hem zaterdag nog heb kunnen zien.
Errug opgefokt, ik kan nu niet alleen zijn, dus ga zo de kroeg maar eens bezoeken.
VOL OP DE PILLE GEAKK!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe lang wisten jullie het al?
Zelf: ik heb zin in drugs. En ik weet niet of dat handig is.
Sterkte, en gecondoleerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Maanvis het volgende:
2 weken, toen kreeg ie het ook zelf te horen..quote:
thx. Vanavond in de kroeg waren er mensen heul lief tegen mij. Hulp en lieve woorden uit allerhande hoeken en gaaten. Dus ik kan er weer ff tegen. De wereld is nog niet zo slecht als men soms wel dacht.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:33 schreef IvanTower het volgende:
Moe. Ik zou makkelijk nog uren kunnen slapen!
quote:
Krijg je daar ook al studiepunten voor?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef Sooph het volgende:
Vanochtend echt ongelofelijk hard op mijn muil gegaan op de fiets, dus ik heb pijn haha maar wel een studiepunt erbij!
Hahhaha was het maar zo'n feest, de smak die ik maakte was wel twee punten waardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al studiepunten voor?
InHolland zeker?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, want ik zag zojuist een vliegende boom![]()
Zonder je moeder was jij er niet geweest jongedame! Altijd respect voor de moeder houden..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef cafpow het volgende:
Geirriteerd...ik zou het liefst op miljarden km afstand van mijn moeder wonen
Ach...het ligt niet aan het respect hoor! Die is hier prima..en ze is de belangerijkste persoon. Maar op momenten zoals nu zou ik het liefst zo ver mogelijk zijn!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zonder je moeder was jij er niet geweest jongedame! Altijd respect voor de moeder houden..
Als het zo belangrijk was om er boos over te worden, had 'ie/ze maar moeten bellen, toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef Yuki het volgende:
This day just got worse...
Vanavond letterlijk: you snooze, you lose meegemaakt. Omdat ik half lag te slapen op de bank bij de tv heb ik een berichtje gemist, daardoor niet kunnen reageren en nu is de persoon in kwestie ontzettend boos![]()
Het lijkt wel of ik alleen maar dingen kan verpesten...
Tsja, het loopt al langer wat moeizaam met deze persoon...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk was om er boos over te worden, had 'ie/ze maar moeten bellen, toch?
Verder ontopic wel oké, heb me maar netjes gehouden en niet gedronken.
In mijn ogen kan je er al genoeg uit halen dat hij door zoiets als dat al kwaad wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, het loopt al langer wat moeizaam met deze persoon...
Daar heb je zeker een punt, en dat heb ik hem dus ook gezegd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
In mijn ogen kan je er al genoeg uit halen dat hij door zoiets als dat al kwaad wordt.
OT: voel me bedondert/ziek zou eigenlijk beter kunnen gaan slapen maar ben nog lang niet moe... en verveel me de tyfus
*knuf*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:45 schreef Yuki het volgende:
Ik mis iemand naast me om tegenaan te kruipen en loom, warm en langzaam wakker te worden...![]()
dankjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 05:36 schreef kruidkoekje het volgende:
Knuffel voor stefan!
Oh en heel raar, soms heb ik momenten dat ik denk ik hoef de relatie niet meer. Ik voel niets meer, ik denk alleen aan men werk en meer niet.. Zo raar. Zijn bijna anderhalf jaar samen
Warme knuffelbeer meld zich.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:45 schreef Yuki het volgende:
Ik mis iemand naast me om tegenaan te kruipen en loom, warm en langzaam wakker te worden...![]()
Liefquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dankje
[..]
Warme knuffelbeer meld zich.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef Bienelientjee het volgende:
...intense verveling...
Hoe ga ik deze dag doorkomen!?!
Hoezo durf je het niet dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:22 schreef brojo het volgende:
Super, weer voor de eerste keer durven autorijden na bijna een jaar
Een incidentje van een jaar terug, wat bijna verkeerd afliep en ben toen behoorlijk geschrokken van de agressie van sommige mensen in het verkeerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hoezo durf je het niet dan?
(ik heb last van het niet meer kunnen vertrouwen van mensen waar ik voorrang van moet krijgen)
dit dus en dan vooral van leren,verplichtingen en lessen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Moe van alles, moe van leren, moe van verplichtingen..bah
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
dit dus en dan vooral van leren,verplichtingen en lessen!
verder, nog steeds beetje verdrietig maar iets beter dan vanmorgen! En heel erg moe.
och hier schreeuwen ze ook nog wel eens wat maar ik laat mijn humeur er niet onder lijden, zo was ik zelf ook toen ik 16 wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Geïrriteerd ... waarom houden die kuthangjongeren hun bek niet?
Praten is blijkbaar te moeilijk voor hen, want ze schreeuwen alleen maar naar elkaar.
Je kunt ook gewoon vrager of het wat zachter mag. Toen ik jong was, was ik ook wel eens luidruchtig. Als dan iemand vroeg of t wat rustiger kon, dan was dat geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Geïrriteerd ... waarom houden die kuthangjongeren hun bek niet?
Praten is blijkbaar te moeilijk voor hen, want ze schreeuwen alleen maar naar elkaar.
Doe ik zeker, maar feitjeskennis stampen lukt helaas niet in zo'n korte tijd. Eigen schuld.quote:
En nooit geweten dat als je ontnuchtered en niet veel gegeten hebt dat alles er heel verdunt uit komt als je naar de plee gaatquote:
Balenquote:Op zondag 29 januari 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad en zwaar geïrriteerd... extra vroeg naar bed gegaan en vroeg eruit om te kunnen fitnessen voordat Ajax begint... ben ik onderweg (ijskoud op de fiets) ben ik m'n drinken vergeten. Ik had geen geld bij me om iets te kopen, dus toen ben ik naar huis gereden en nu heb ik echt totaal geen zin meer om dat end weer terug te fietsen.
En dat terwijl ik vannacht zo moeilijk in slaap kwam en vanochtend zo moeilijk uit m'n bed. Dit doe ik ook nooit meer![]()
Daar werd ik een keer 6 weken achter elkaar ongesteld doorquote:Op zondag 29 januari 2012 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Buikpijn en misselijk.
Aan de prikpil heb je duidelijk ook niks.
En als je niet op tijd een nieuwe prik krijgt, kun je enorme buikpijn krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Daar werd ik een keer 6 weken achter elkaar ongesteld doorde horror.
Sterktequote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
zwaar kut
Ik hou nog steeds enorm van mijn ex.. Kan niks doen of ik moet alweer aan haar denken. En hoe graag ik er wel niet zou willen knuffelen
ik wil niks meer
Je hebt een goede pokerface dan bro.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
zwaar kut
Ik hou nog steeds enorm van mijn ex.. Kan niks doen of ik moet alweer aan haar denken. En hoe graag ik er wel niet zou willen knuffelen
ik wil niks meer
Sterkte kerel.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
zwaar kut
ik wil niks meer
De reden dat ik daar goed in ben is ook niet zo'n prettig verhaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt een goede pokerface dan bro.
It's complicated...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het zit niet echt mee of wel yuki?
*kijkt naar buiten*quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Het stomme Oosten! Ik wil ook sneeuw
Je mag het van mij komen halen, ik ben klaar met die bende! Ik moest net een stukje fietsen, doodeng. Loop op krukken, dus het stukje lopend doen leek me een nog minder strak planquote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Het stomme Oosten! Ik wil ook sneeuw
stuur de sneeuw maar hierheenquote:Op maandag 30 januari 2012 09:03 schreef Yuki het volgende:
Ik baal van de sneeuw, gooit m'n plannen in de war
Herkenbaarquote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
Geïrriteerd, door mensen die altijd de schuld buiten zichzelf leggen en zichzelf nooit afvragen wat hun eigen aandeel is in het geheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |