Ah, gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef standbyme het volgende:
Wat depressief jongens, beetje vrolijker mag wel.
En ik voel me best wel oke eigenlijk
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar. Het was recent geleden nog dat jij je extreem kut voelde... houden zo!
Topics en posts van je in dezelfde topics wat ik volgquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef standbyme het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En bedankt
. Hoe ging je tentamen btw?
Joint rokenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:50 schreef Yuki het volgende:
Ik heb geslapen
Wel 3 kwartier
Slaapproblemen zijn kut!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:30 schreef Høken het volgende:
Had die codeïnefosfaat geloof ik beter kunnen laten liggen gisteravond. Voor de rest;![]()
![]()
&
heb toch in totaal ongeveeer 2 uurtjes geleerd, ach tis beter dan niks en morgen heb ik nog een paar uurquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik moet gaan leren, ik moet me er toe zetten, KOMOP!!!
Ik heb ook geweldig spierpijn van gisteren, en als ik goed slaap vannacht ga ik morgenochtend vroeg nog meer spierpijn kwekenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ah heerlijk gesport weer. Spierpijn zit eraan te komen
En zo hoort hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ook geweldig spierpijn van gisteren, en als ik goed slaap vannacht ga ik morgenochtend vroeg nog meer spierpijn kweken
OT: voelt goed dat ik weer trek heb en de moeite heb genomen om lekker voor mezelf te koken. Verse curry, heerlijk!![]()
Dan voel je tenminste dat het effect heeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En zo hoort hetspierpijn hoort erbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |