Tja, zo verrassend is dat niet met een speltype dat voornamelijk op kracht is gebaseerd ...quote:
hij had ook gewoon rust moeten pakken, dat maandje rust na de AO kan wel eens te laat zijn..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, zo verrassend is dat niet met een speltype dat voornamelijk op kracht is gebaseerd ...
Nee zijn linker bilhaar zit verkeerd, je ziet hem ook de hele tijd proberen om hem eruit te trekken, met name bij het serveren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:24 schreef truedestiny het volgende:
Berdych heeft een pijntje aan zijn lies volgens mij.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, absolute genius is wat overdreven hoor Mats..
Ik zat net te denken, misschien dat ze bij die operatie laatst zijn hersenen hebben verwijderd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef Zocalo het volgende:
Mountains, movies, Mats zit aan shit geloof ik
Mats is gewoon de kluts volledig kwijt na die val. In van die films zie je dan dat hij weer een goede tik op zijn hoofd moet krijgen om weer normaal te worden. Wie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef Zocalo het volgende:
Mountains, movies, Mats zit aan shit geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |