Vind ik niet. Die volley had hij kunnen maken, maar je kan hem geen mentale zwakte verwijten, hooguit gebrek aan mentale perfectie. Als hij nou beide tiebreaks verprutst had, oké.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef TheArt het volgende:
Jezus Berdshit doet zijn naam alle eer aan.
IN dat geval is het niet zo raar neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, zo gek is dat niet want Nadal stond in deze set twintig meter achter de baseline. Dat schreef TheGeneral net.
Mwah lijkt het niet opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef TheGeneral het volgende:
Meteen de break voor Nadal nu?
Zou wel typisch Nadal zijn...
Hij bracht zichzelf daardoor al in de problemen. Hij kreeg eerst een forehandvolley waar hij nog maar net bij kon. Het is dat Nadal met die bal daarna niets deed waardoor Berdych alsnog die prima te maken volley kreeg. Hij had het gewoon niet zover moeten laten komen. Gewoon die approach rechtuit naar de backhand van Nadal en je krijgt in 99% van de gevallen een bal cross terug, op je forehandvolley ook nog. Beter kan niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, dat ging nog wel. Hij kreeg de volley die hij wilde. Moet je die makkelijke bal wel maken natuurlijk.
Nadals forehand passing is niet per se beter dan zijn backhand passing.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef TheArt het volgende:
Echt, dat setpunt was zo'n ontiegelijke faal. Een backhandapproach cross naar de forehand van Nadal slaan, op zo'n belangrijk moment, hoe verzin je het
Dat is waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij bracht zichzelf daardoor al in de problemen. Hij kreeg eerst een forehandvolley waar hij nog maar net bij kon. Het is dat Nadal met die bal daarna niets deed waardoor Berdych alsnog die prima te maken volley kreeg. Hij had het gewoon niet zover moeten laten komen. Gewoon die approach rechtuit naar de backhand van Nadal en je krijgt in 99% van de gevallen een bal cross terug, op je forehandvolley ook nog. Beter kan niet.
Die tweede? Het was niet zo'n makkelijke volley als hier opeens beweerd wordt. Hij moest een goede bal slaan om 'em te maken, en dat deed 'ie niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vond die volley helemaal niet zo slecht. De bal kwam heel hard aan en zo'n volley gaat vaker uit dan in volgens mij.
Dat laatste verwijt ik hem ook. Ik zeg niet dat ie hier mentaal zwak is, ik zeg dat hij weer op een beslissend moment de foute keuze maakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik niet. Die volley had hij kunnen maken, maar je kan hem geen mentale zwakte verwijten, hooguit gebrek aan mentale perfectie. Als hij nou beide tiebreaks verprutst had, oké.
Daar ging het niet per se om. Het gaat erom dat je met die crossbal direct de hele hoek langs de lijn open legt. Het is qua ruimte die je moet dekken en afstand die je moet afleggen gewoon geen slimme bal. Je kan hem natuurlijk wel eens slaan, maar waarom moet je dat zo nodig op SP doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadals forehand passing is niet per se beter dan zijn backhand passing.
Het hoefde geen goede volley te zijn. Hij moest binnen de lijnen en dan was de set voor hem. Het was misschien geen hele makkelijke bal, maar wel een bal die zeer goed te doen was, en die hij eigenlijk gewoon moet maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die tweede? Het was niet zo'n makkelijke volley als hier opeens beweerd wordt. Hij moest een goede bal slaan om 'em te maken, en dat deed 'ie niet.
eigen schuld...quote:
Inderdaad. Dat is niet zoals het normaal gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:18 schreef Szura het volgende:
Voorlopig lijkt het juist Berdych die snel een break gaat pakken
Ja, die tweede.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die tweede? Het was niet zo'n makkelijke volley als hier opeens beweerd wordt. Hij moest een goede bal slaan om 'em te maken, en dat deed 'ie niet.
Tja, zo verrassend is dat niet met een speltype dat voornamelijk op kracht is gebaseerd ...quote:
hij had ook gewoon rust moeten pakken, dat maandje rust na de AO kan wel eens te laat zijn..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, zo verrassend is dat niet met een speltype dat voornamelijk op kracht is gebaseerd ...
Nee zijn linker bilhaar zit verkeerd, je ziet hem ook de hele tijd proberen om hem eruit te trekken, met name bij het serveren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:24 schreef truedestiny het volgende:
Berdych heeft een pijntje aan zijn lies volgens mij.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, absolute genius is wat overdreven hoor Mats..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |