Ja, jammer voor mij dan, want ik moet om 13.45 uur afhaken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:10 schreef Mykonos het volgende:
Nu al 2,5 uur bezig, kan een marathonpartij worden zo
Die bal was dertien meter uit.quote:
Ik dacht eerst dat het Robbert Federer was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef Ebbao het volgende:
Ik wist niet dat foppe de haan zwitsers kon praten
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal lijkt overigens wel veel last van die schouder en knie te hebben. Maar goed dat hij nu al een maand vrij neemt om dat te kunnen laten helen..
Doet me denken aan de opmerking van Marcella Mesker tijdens Roland Garros, dat Nadal 8 meter achter de baseline stond te retournerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die bal was dertien meter uit.
Nou ja, dat ging nog wel. Hij kreeg de volley die hij wilde. Moet je die makkelijke bal wel maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef TheArt het volgende:
Echt, dat setpunt was zo'n ontiegelijke faal. Een backhandapproach cross naar de forehand van Nadal slaan, op zo'n belangrijk moment, hoe verzin je het
liefst een hele maand, maar niet langer he. Stel je voor dat hij een keer 3e of 4e op de ranking komt te staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal lijkt overigens wel veel last van die schouder en knie te hebben. Maar goed dat hij nu al een maand vrij neemt om dat te kunnen laten helen..
Nou, zo gek is dat niet want Nadal stond in deze set twintig meter achter de baseline. Dat schreef TheGeneral net.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Doet me denken aan de opmerking van Marcella Mesker tijdens Roland Garros, dat Nadal 8 meter achter de baseline stond te retourneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |