SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat ze geil worden van dat stevige racket in combinatie met ballenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:23 schreef Sjapoela het volgende:
Gisteravond had ik even niets te doen en kwam toevallig op Eurosport, o leuk, dacht ik, Sharapova tegen die Duitse. Was een leuke wedstrijd, maar plotseling herinnerde ik me waarom ik zo weinig tennis kijk. Dat godsgruwelijke gekreun en gekrijs van sommige vrouwen, vre-se-lijl.
Waarom doen ze dit?? Ik snap dat je soms wat extra power er tegenaan wilt gooien, maar op zo'n manier? Sorry, ben een leek in tennis, en kan dit niet plaatsen
Dat jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:20 schreef tja77 het volgende:
Heb nog niks meegekregen, maar is Fed zo goed, of speelt Delpo ondermaats?
Had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht qua spanning. Niet dat ik Delpo zag winnen, maar een setje zat er mijn inziens toch wel in.
Iets met 10 uur tijdsverschil ofzo...???quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:39 schreef theSummoner het volgende:
Commentator zegt: Berdych-Nadal in about 50 minutes. Maar in de OOP staat 7:30 PM?
O wacht dat is over ongeveer 50 minsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:39 schreef theSummoner het volgende:
Commentator zegt: Berdych-Nadal in about 50 minutes. Maar in de OOP staat 7:30 PM?
Het standaard verschil tussen de 2. Over het algemeen eet Fed deze spelers voor zijn ontbijt. Pas als er nonchalantie en echte concentratieverslapping in zijn spel komt kunnen de Delpos en de Soderlings van deze wereld van Fed winnen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef tja77 het volgende:
Fed oogt topfit, en zeer steady, weinig fouten, en verzorgd tennis.
Delpo is te grillig, zijn forehand is ouderwets hard en diep, maar zijn hele spel kom te kort ten opzichte van dat van Fed.
Denk je niet dat Fed tegen Berdych meer kans heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse van Federer.Nu hoop ik dat Nadal van Berdych wint, dat Federer in de SF van Nadal wint en dat hij in de finale van Djokovic wint.
Klopt, maar Delpo oogde juist in de aanloop naar deze kwartfinale erg solide, en goed. Ik had een 4 setter verwacht, of een beetje een krachtmeting, maar dit ging nergens over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het standaard verschil tussen de 2. Over het algemeen eet Fed deze spelers voor zijn ontbijt. Pas als er nonchalantie en echte concentratieverslapping in zijn spel komt kunnen de Delpos en de Soderlings van deze wereld van Fed winnen...
Ja, maar het geeft het wel meer glans als hij van Nadal wint. Maar als hij maar het toernooi wint, ben ik allang blij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk je niet dat Fed tegen Berdych meer kans heeft?
Ach de USO finale had ook zo in 3 sets gekund voor Fedje, en toen had Delpo net Rafa met 6-2 6-2 6-2 van de baan geveegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, maar Delpo oogde juist in de aanloop naar deze kwartfinale erg solide, en goed. Ik had een 4 setter verwacht, of een beetje een krachtmeting, maar dit ging nergens over.
Neh, ik zou het deze keer niet weten, eerst kijken wat Nadal tegen Berdych doet. Zal gewoon wel winnen denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:12 schreef franklop het volgende:
ik verwacht gewoon winst van Nadal op Fedje eigenlijk
Ben ik ook erg benieuwd naar. Ze hebben al heel lang niet tegen elkaar gespeeld in een halve finale (of kwartfinale) van een Grand Slam, misschien wel nooit eerder? Ik ga het opzoekenquote:Ben ook erg benieuwd of een halve finale tussen Fed en Nadal veel anders gaat zijn (als in, Fed wint) dan een finale...Is toch wel mentaal heel wat anders.
Eens eerder, in 2005 op Roland Garros speelden Federer en Nadal de halve finale tegen elkaar. Verder hebben ze elkaar altijd in finales ontmoet: wat zijn het toch heldenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:38 schreef Teego het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Ze hebben al heel lang niet tegen elkaar gespeeld in een halve finale (of kwartfinale) van een Grand Slam, misschien wel nooit eerder? Ik ga het opzoeken
Zo ongelooflijk is het niet, jarenlang waren de toernooien waar ze speelde, ze respectievelijk als eerste en als tweede geplaatst, en dan kom je elkaar nou eenmaal pas in de finale tegen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:42 schreef Teego het volgende:
[..]
Eens eerder, in 2005 op Roland Garros speelden Federer en Nadal de halve finale tegen elkaar. Verder hebben ze elkaar altijd in finales ontmoet: ongelooflijk zeg!
Sorry, ongelooflijk is dan niet het goede woord. Maar 'verklaarbaar zeg' staat zo stomquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo ongelooflijk is het niet, jarenlang waren de toernooien waar ze speelde, ze respectievelijk als eerste en als tweede geplaatst, en dan kom je elkaar nou eenmaal pas in de finale tegen.
Het zou hypocriet zijn wel een hand te geven en het niet te menen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:15 schreef tja77 het volgende:
Ik heb weinig gezien van Berdych, alleen dat mietjesgedrag toen hij weigerde een handje te geven na zijn wedstrijd tegen Almagro dacht ik.
Hypocriet of goed fatsoen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:17 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Het zou hypocriet zijn wel een hand te geven en het niet te menen.
Mentaal moet je daar boven staan. Dit geeft alleen maar zwakte aan richting je tegenstanders. Mentaal een stuk stront is het "soms".quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:17 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Het zou hypocriet zijn wel een hand te geven en het niet te menen.
Het zijn goedbetaalde profs, als ik tijdens een potje tennis, waar het nergens om gaat, even als schietschijf fungeer, dan neem ik dat op de koop toe. Als het me zou raken, dan zou ik de tegenstander een keer terugpakken.quote:
zal even aan een vriend van me vragen of hij het wil doorgeven, zit er nu op de tribunequote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef TheArt het volgende:
Tomas, het hoeft allemaal niet zo snel en hard.
Altijd fijn, mensen die hun nek uitsteken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:34 schreef tja77 het volgende:
Djoko oogde TOT gisteren heel goed moet ik zeggen. Had ook niet veel tegenstand, maar dat setje tegen Hewitt zette me toch aan het twijfelen.
Ik heb een aantal weken geleden gezegd dat het het jaar wordt van Djoko en Murray, maar Federer oogt erg goed. Nadal is gewoon ff afwachten hoe zijn lichaam het houdt.
Ik durf geen voorspelling te doen. Maar vermoed Nadal - Djokovic in de finale, en Djokovic winnaar.
Als het kan graagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef franklop het volgende:
[..]
zal even aan een vriend van me vragen of hij het wil doorgeven, zit er nu op de tribune
Ik dank je...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Altijd fijn, mensen die hun nek uitsteken.
sms is verstuurdquote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef rhubarb het volgende:
Kan het niet zien, maar wordt Berdych nog uitgefloten door het publiek na het hand weigeren in zijn vorige pot?
Al die scheidsen eruit en gewoon een systeem dat precies aangeeft met een piepje dat een bal uit is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef Szura het volgende:
Nu vanuit de box gechallenged.
Ze moeten dat systeem toch nog eens op een rijtje zetten... Al heel wat gefaal gezien daarmee deze week, met die van Tomic als dieptepunt.
Hmmm is iets voor te zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al die scheidsen eruit en gewoon een systeem dat precies aangeeft met een piepje dat een bal uit is.
En wanneer robots beter kunnen tennissen dan mensen die ook gewoon vervangen? Het moet niet te klinisch worden in mijn optiek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al die scheidsen eruit en gewoon een systeem dat precies aangeeft met een piepje dat een bal uit is.
Nee, gewoon eens goed met de umpire's bespreken op wat voor momenten er gechallenged mag worden en wanneer het recht voorbij is. En dat je geen challenges mag annuleren. En rally gestopt = rally gestopt. Niet toch nog doorgaan zoals Tomic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij sloeg echt geen misselijke ballen hoor Berdych, was gewoon erg goed. Maar Nadal was fenomenaal daarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef Szura het volgende:
Ja blabla verdedidging van Nadal.
Berdych had dat punt 3x moeten maken man
Kom op, elke keer durfde hij niet naar voren te komen en juist op een hele slechte aanvalsbal loopt ie wel opquote:
Dat is waar, maar je moet tegen Nadal echt je beste winner slaan om het punt binnen te halen. Dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef Szura het volgende:
Ja blabla verdedidging van Nadal.
Berdych had dat punt 3x moeten maken man
Volgens mij had Berdych op elke bal naar voren kunnen komen behalve op die laatste.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je moet tegen Nadal echt je beste winner slaan om het punt binnen te halen. Dat is gewoon zo.
Maar die negativiteit kom op zeg, was gewoon fantastisch van Rafaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kom op, elke keer durfde hij niet naar voren te komen en juist op een hele slechte aanvalsbal loopt ie wel op
dit dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar die negativiteit kom op zeg, was gewoon fantastisch van Rafa
Bovendien al eerder een forehand in de verkeerde hoek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kom op, elke keer durfde hij niet naar voren te komen en juist op een hele slechte aanvalsbal loopt ie wel op
Dit is FOK! ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die negativiteit komt er ook omdat het typisch Berdych is. Hij blijft die foute keuzes maken op beslissende momenten. Vooral het einde van het punt was sterk van Nadal, zeker, daar niet van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedere beetje hardere bal gaat driekwart hoog terug jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:50 schreef Norrage het volgende:
Nadal is wel weer goed aan het moonballen zeg
Wat was gebeurt, kan het zo niet vinden op joetoepquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef Szura het volgende:
Nu vanuit de box gechallenged.
Ze moeten dat systeem toch nog eens op een rijtje zetten... Al heel wat gefaal gezien daarmee deze week, met die van Tomic als dieptepunt.
Met Tomic bedoel je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat was gebeurt, kan het zo niet vinden op joetoep
Dolgopolov sloeg een bal heel close, Tomic sloeg hem nog terug maar stak z'n hand omhoog.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is wel een correcte titel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef Szura het volgende:
Haha die uploader is ook geen fan van Tomic, aan de titel te zien
Komt waarschijnlijk door zijn val. Hij is de weg een beetje kwijt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kan Wilander het nu eens zijn met Nadal????
Dat de bal uit was misschien, maar niet dat hij nog mocht challengen. Pas toen Berdych een winner had geslagen ging de vinger omhoog.quote:
Op welke zendergeeft mats commentaar?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kan Wilander het nu eens zijn met Nadal????
Dan moet je niet eerst naar je coach gaan kijken en afwachten wat je tegenstander doet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef Norrage het volgende:
Nadal wilde al stoppen maar stak wat laat zijn hand op...Maar goed, beetje slechte actie...
Nou, gelijk hebben is het verkeerde woord...Maar hij wilde al meteen challengen..hij stond al stil, maar wachtte wat af....quote:
Ja, je moet gewoon meteen challengen. Anders krijg je van die Tomic situaties. Je kan niet afwachten om te kijken hoe het loopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef Norrage het volgende:
Nadal wilde al stoppen maar stak wat laat zijn hand op...Maar goed, beetje slechte actie...
En waarom liep hij dan naar de volgende bal van Berdych toe?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
Oef
Nadal leek te laat maar als je die herhaling zag, stopte hij wel
Gelijk? Hij slaat de bal vertwijfeld op, blijft staan, kijkt achterom en pas op het moment dat Berdych die bal naar de open hoek slaat, vraagt ie de challenge aan. Daar zaten minstens een seconde of 3 tussen.quote:
Dat is geen stoppenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef Norrage het volgende:
Dan staat iedereen voortaan stil om lekker te wachten of de tegenstander hem misschien wel fout slaat voordat ie challenged, gratis punten zoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, gelijk hebben is het verkeerde woord...Maar hij wilde al meteen challengen..hij stond al stil, maar wachtte wat af....
snap niet waarom hij dan twijfelt? zo laat in de set zou ik elke mogelijkheid aangrijpen, je bent ze anders toch kwijtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, gelijk hebben is het verkeerde woord...Maar hij wilde al meteen challengen..hij stond al stil, maar wachtte wat af....
Eurosport.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Op welke zendergeeft mats commentaar?
Ja, en hij liep ook nog eens naar de volgend ebal van Berdych toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gelijk? Hij slaat de bal vertwijfeld op, blijft staan, kijkt achterom en pas op het moment dat Berdych die bal naar de open hoek slaat, vraagt ie de challenge aan. Daar zaten minstens een seconde of 3 tussen.
Ja nu ik het weer zie lijkt het toch meer daar op. Maar wat een moment voor zo'n puntquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is geen stoppen.
Hij denk dat de bal uit is, kijkt naar de lijnrechter, die gaf geen call, hij speelt door en ziet de winner van berdych, dan ineens steekt hij zijn hand in de lucht..
Precies. Einde discussie wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij denk dat de bal uit is, kijkt naar de lijnrechter, die gaf geen call, hij speelt door en ziet de winner van berdych, dan ineens steekt hij zijn hand in de lucht..
Maar hij was dus uit? Dat heb ik gemist in de discussie in het forumquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef tja77 het volgende:
Eigenlijk raar dat die bal uit was, en dat Hawk eye zag dat die bal uit was. Dus zou het punt aan Nadal toebehoren.
Maar volgens de challenge regel was hij te laat. En dus pount Berdych
Niks raars aan. Als Nadal gewoon op tijd de challenge maakt is hij het heertje. Nu was het zoals TheGeneral zegt en dan moet ie gewoon zn gemak houden ...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef tja77 het volgende:
Eigenlijk raar dat die bal uit was, en dat Hawk eye zag dat die bal uit was. Dus zou het punt aan Nadal toebehoren.
Maar volgens de challenge regel was hij te laat. En dus pount Berdych
Op Eurosport lieten ze het volgens mij niet zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar hij was dus uit? Dat heb ik gemist in de discussie in het forum
Kijkt schuin naar z'n bank en challenged dan idd. Kan toch niet dat je eerst aan je coach gaat vragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gelijk? Hij slaat de bal vertwijfeld op, blijft staan, kijkt achterom en pas op het moment dat Berdych die bal naar de open hoek slaat, vraagt ie de challenge aan. Daar zaten minstens een seconde of 3 tussen.
Dan moet je de audio op Engels zetten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Erosport 2 dan? Ik heb enkel een mevrouw als commentator?
Australische commentatoren konden hawk eye zien, en de bal was gewoon uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Op Eurosport lieten ze het volgens mij niet zien
Onbeperkt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef Szura het volgende:
Wilander is het met me eens: dat challenge-systeem moet nog eens echt goed uitgelegd worden.
Maar hij zegt daarna dat ie liever onbeperkt challengen wil, daar ben ik het niet mee eens.
Hij stak zijn hand inderdaad niet meteen op maar stopte wel degelijk met spelen. Hij was aan het wachten op umpire, lijnrechter. Nadat hij niks hoort, probeert hij er het beste van te maken (bal te halen, ziet dat dat kansloos is) en steekt dan helaas zijn hand op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En waarom liep hij dan naar de volgende bal van Berdych toe?Hij ging maar weer door met de rally.
Eigenlijk moet Rafa idd een waarschuwing voor coaching krijgen hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Kijkt schuin naar z'n bank en challenged dan idd. Kan toch niet dat je eerst aan je coach gaat vragen.
Onbeperkt heeft niets te maken met de tijd van challengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onbeperkt?Mag ook twee games later nog dan ofzo?
Dat vond ik niet het probleem want dat doen ze zo ongeveer allemaal. Maar dat hij op een gegeven moment maar weer doorging met de rally wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Kijkt schuin naar z'n bank en challenged dan idd. Kan toch niet dat je eerst aan je coach gaat vragen.
Nu drie (keer fout) en dat naar onbeperkt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onbeperkt?Mag ook twee games later nog dan ofzo?
Oh nee, hij stopte niet. Hij wilde nog naar die bal van Berdych lopen, zette aan, zag toen dat hij die bal echt niet meer kon halen en stak toen pas zijn hand op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij stak zijn hand inderdaad niet meteen op maar stopte wel degelijk met spelen. Hij was aan het wachten op umpire, lijnrechter. Nadat hij niks hoort, probeert hij er het beste van te maken (bal te halen, ziet dat dat kansloos is) en steekt dan helaas zijn hand op.
Dat dit fout gaat, lijkt me heel normaal als je afhankelijk bent van lijnrechters, de bal is 3 sec later alweer terug
Oh sorry, met het aantal challenges. Lijtk me niks. Dan houdt het alles wel erg op. En dan kun je de lijnrechters net zo goed meteen vervangen door HawkEye.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onbeperkt heeft niets te maken met de tijd van challengen natuurlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef Norrage het volgende:
Maar mensen ontopic: WTF is Berdych hier aan het doen! Held. Dit zó niet verwacht!
Nu hopen dat hij het volhoudt en het hoge niveau van deze pot ook
Ai pijnlijk, maakt de situatie nog interessanterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
Die bal was overigens inderdaad uit van Berdych. ESPN shotspot liet dat zien.
Het tweede setpoint van Berdych,.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:05 schreef Norrage het volgende:
Maar sowieso verdiende set voor Berdych, dus wat dat betreft gerechtigheid.
Maar bij dat ene setpoint was Nadal wel![]()
In de herhaling leek het er op dat hij stopte, hij stond stil en keek nog een keer naar beneden. Hij had gewoon niet meer achter die bal aan moeten gaan maar snap wel dat zoiets gebeurt, het gaat te snelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh nee, hij stopte niet. Hij wilde nog naar die bal van Berdych lopen, zette aan, zag toen dat hij die bal echt niet meer kon halen en stak toen pas zijn hand op.
Ik wil hem ook afkijken en ik moet om 13.45 uur weg en ik vraag me af of ik het af kan zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef Norrage het volgende:
Nou...ik wil deze pot zien, maar back to work!
Ja, die hadden ze nog een paar dagen in het ziekenhuis mogen laten geloof ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef Szura het volgende:
En nou zegt Mats weer dat ie Federer wel begrijpt, want het haalt momentum weg enz enz
Strookt dus totaal niet met zijn eerdere opmerking over dat onbeperkt challengen
Lijkt Tom Egbers wel, warhoofd
Na het is natuurlijk moeilijk, maar je moet toch echt ergens de grens trekken, ook naar de andere speler toe. Je moet gewoon meteen challengen, anders kom in de lastige discussies terecht en kan je elke willekeurige bal na afloop van een rally nog even challengen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In de herhaling leek het er op dat hij stopte, hij stond stil en keek nog een keer naar beneden. Hij had gewoon niet meer achter die bal aan moeten gaan maar snap wel dat zoiets gebeurt, het gaat te snel
Meld je ziek of fake een blessurequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil hem ook afkijken en ik moet om 13.45 uur weg en ik vraag me af of ik het af kan zien.
Ik snap het eigenlijk niet. Ik heb nog nooit iemand zien challengen en dan toch maar zien doorspelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In de herhaling leek het er op dat hij stopte, hij stond stil en keek nog een keer naar beneden. Hij had gewoon niet meer achter die bal aan moeten gaan maar snap wel dat zoiets gebeurt, het gaat te snel
Reken maar op een half uur verspilde tijd aan zeiken tegen de scheidsrechter, kijken naar hawk-eye, broekplukken, hoofdschuddend teruglopen na een misser en gerommel met flesjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil hem ook afkijken en ik moet om 13.45 uur weg en ik vraag me af of ik het af kan zien.
Hij challengde ook niet. Hij dacht dat de bal uit was en keek naar de lijnrechter terwijl het spel gewoon doorging.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet. Ik heb nog nooit iemand zien challengen en dan toch maar zien doorspelen.
Tomic dus, maar toen zag Carlos Ramos het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet. Ik heb nog nooit iemand zien challengen en dan toch maar zien doorspelen.
Tomic, vorige weekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Totally eens. Risico van de rally stoppenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Na het is natuurlijk moeilijk, maar je moet toch echt ergens de grens trekken, ook naar de andere speler toe. Je moet gewoon meteen challengen, anders kom in de lastige discussies terecht en kan je elke willekeurige bal na afloop van een rally nog even challengen.
Dat valt op want dan kijken ze op internet en zien ze dat het tennis nog bezig is. Dan krijg ik denk ik meteen een hele lange vakantie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Meld je ziek of fake een blessure
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tomic dus, maar toen zag Carlos Ramos het niet
Ow, bedankt, heb ik gemist.quote:
Nou chill toch? Dan kan je alle grand slams dit jaar volledig zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat valt op want dan kijken ze op internet en zien ze dat het tennis nog bezig is. Dan krijg ik denk ik meteen een hele lange vakantie.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou chill toch? Dan kan je alle grand slams dit jaar volledig zien
Neuh. Berdych was minstens gelijkwaardig die eerste set.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben op 't werk en kan 't niet zien, maar als ik 't goed begrepen heb speelde Nadal de eerste set fantastisch en verloor hij de set in de Tiebreak?
Mwaoh hij speelde wel goed. Maar vooral toen hij op einde setpoint tegen had liet hij goed tennis zien. In de tie-break ging hij met een raar niet goed aangevraagde challenge de mist in. Berdych was ook sterkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben op 't werk en kan 't niet zien, maar als ik 't goed begrepen heb speelde Nadal de eerste set fantastisch en verloor hij de set in de Tiebreak?
Nadal speelde gewoon goed, maar Berdych speelde gewoon fantastisch. Maakt voorlopig eindelijk zijn talent een beetje waar deze pot. Maar goed, ik heb alleen de laatste 3 games en de tiebreak gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh. Berdych was minstens gelijkwaardig die eerste set.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh. Berdych was minstens gelijkwaardig die eerste set.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Mwaoh hij speelde wel goed. Maar vooral toen hij op einde setpoint tegen had liet hij goed tennis zien. In de tie-break ging hij met een raar niet goed aangevraagde challenge de mist in. Berdych was ook sterk
Thanks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal speelde gewoon goed, maar Berdych speelde gewoon fantastisch. Maakt voorlopig eindelijk zijn talent een beetje waar deze pot. Maar goed, ik heb alleen de laatste 3 games en de tiebreak gezien
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef Szura het volgende:
Ik hoef geen sneeuw te eten om dat te voorspellen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik word heel moe van die reclame van die man die sneeuw eet.
Dat dusquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat dusik geloof gewoon niet dat hij oprecht zo blij was
Nee inderdaad. Was geen geweldig punt en het is gewoon niet spannend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat dusik geloof gewoon niet dat hij oprecht zo blij was
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:22 schreef Autobandje het volgende:
Die 'analyse' van Wilander over dat paleis bouwen, jezus zeg
Ja dat als Federer naar een Grand Slam komt dan begint ie met het bouwen van een paleis in 2 weken, terwijl Nadal al lang van te voren de Fundering klaar heeft om zo op 1 meter hoger te beginnen ofzoquote:
tarrelsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef truedestiny het volgende:
Jezus waarom zit Nadal de hele tijd in z'n kont te graven om daarna is even aan zijn vingers te gaan ruiken. Het wordt gewoon een beetje vies om te zien.
Da's wel erg ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja dat als Federer naar een Grand Slam komt dan begint ie met het bouwen van een paleis in 2 weken, terwijl Nadal al lang van te voren de Fundering klaar heeft om zo op 1 meter hoger te beginnen ofzo
En in zijn haren smeren hmmmquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef truedestiny het volgende:
Jezus waarom zit Nadal de hele tijd in z'n kont te graven om daarna is even aan zijn vingers te gaan ruiken. Het wordt gewoon een beetje vies om te zien.
Omdat Berdych zijn racket op de bal kreeg. Niet logisch in dit geval maar dat is wel de reden denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Szura het volgende:
Waarom kreeg Nadal dat punt niet gewoon?
Berdych had de bal al geslagen (en die ging dus uit) en toen kwam de foute call pas
Als je er aan zit is het punt overspelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Szura het volgende:
Berdych had de bal al geslagen (en die ging dus uit) en toen kwam de foute call pas
Theoretisch gezien kan de speler last hebben gehad van de callquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Szura het volgende:
Weet niet, in ieder geval nog genoeg kansen om erop te lettenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ebbao het volgende:
Ben ik de enige die bij die Kia reclame steeds I like.. Andre agassi hoort ipv i like accuracy.
Vanaf nu waarschijnlijk niet meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ebbao het volgende:
Ben ik de enige die bij die Kia reclame steeds I like.. Andre agassi hoort ipv i like accuracy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |