Ik wil hem ook afkijken en ik moet om 13.45 uur weg en ik vraag me af of ik het af kan zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef Norrage het volgende:
Nou...ik wil deze pot zien, maar back to work!
Ja, die hadden ze nog een paar dagen in het ziekenhuis mogen laten geloof ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef Szura het volgende:
En nou zegt Mats weer dat ie Federer wel begrijpt, want het haalt momentum weg enz enz
Strookt dus totaal niet met zijn eerdere opmerking over dat onbeperkt challengen
Lijkt Tom Egbers wel, warhoofd
Na het is natuurlijk moeilijk, maar je moet toch echt ergens de grens trekken, ook naar de andere speler toe. Je moet gewoon meteen challengen, anders kom in de lastige discussies terecht en kan je elke willekeurige bal na afloop van een rally nog even challengen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In de herhaling leek het er op dat hij stopte, hij stond stil en keek nog een keer naar beneden. Hij had gewoon niet meer achter die bal aan moeten gaan maar snap wel dat zoiets gebeurt, het gaat te snel
Meld je ziek of fake een blessurequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil hem ook afkijken en ik moet om 13.45 uur weg en ik vraag me af of ik het af kan zien.
Ik snap het eigenlijk niet. Ik heb nog nooit iemand zien challengen en dan toch maar zien doorspelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In de herhaling leek het er op dat hij stopte, hij stond stil en keek nog een keer naar beneden. Hij had gewoon niet meer achter die bal aan moeten gaan maar snap wel dat zoiets gebeurt, het gaat te snel
Reken maar op een half uur verspilde tijd aan zeiken tegen de scheidsrechter, kijken naar hawk-eye, broekplukken, hoofdschuddend teruglopen na een misser en gerommel met flesjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil hem ook afkijken en ik moet om 13.45 uur weg en ik vraag me af of ik het af kan zien.
Hij challengde ook niet. Hij dacht dat de bal uit was en keek naar de lijnrechter terwijl het spel gewoon doorging.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet. Ik heb nog nooit iemand zien challengen en dan toch maar zien doorspelen.
Tomic dus, maar toen zag Carlos Ramos het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet. Ik heb nog nooit iemand zien challengen en dan toch maar zien doorspelen.
Tomic, vorige weekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Totally eens. Risico van de rally stoppenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Na het is natuurlijk moeilijk, maar je moet toch echt ergens de grens trekken, ook naar de andere speler toe. Je moet gewoon meteen challengen, anders kom in de lastige discussies terecht en kan je elke willekeurige bal na afloop van een rally nog even challengen.
Dat valt op want dan kijken ze op internet en zien ze dat het tennis nog bezig is. Dan krijg ik denk ik meteen een hele lange vakantie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Meld je ziek of fake een blessure
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tomic dus, maar toen zag Carlos Ramos het niet
Ow, bedankt, heb ik gemist.quote:
Nou chill toch? Dan kan je alle grand slams dit jaar volledig zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat valt op want dan kijken ze op internet en zien ze dat het tennis nog bezig is. Dan krijg ik denk ik meteen een hele lange vakantie.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou chill toch? Dan kan je alle grand slams dit jaar volledig zien
Neuh. Berdych was minstens gelijkwaardig die eerste set.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben op 't werk en kan 't niet zien, maar als ik 't goed begrepen heb speelde Nadal de eerste set fantastisch en verloor hij de set in de Tiebreak?
Mwaoh hij speelde wel goed. Maar vooral toen hij op einde setpoint tegen had liet hij goed tennis zien. In de tie-break ging hij met een raar niet goed aangevraagde challenge de mist in. Berdych was ook sterkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben op 't werk en kan 't niet zien, maar als ik 't goed begrepen heb speelde Nadal de eerste set fantastisch en verloor hij de set in de Tiebreak?
Nadal speelde gewoon goed, maar Berdych speelde gewoon fantastisch. Maakt voorlopig eindelijk zijn talent een beetje waar deze pot. Maar goed, ik heb alleen de laatste 3 games en de tiebreak gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh. Berdych was minstens gelijkwaardig die eerste set.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh. Berdych was minstens gelijkwaardig die eerste set.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Mwaoh hij speelde wel goed. Maar vooral toen hij op einde setpoint tegen had liet hij goed tennis zien. In de tie-break ging hij met een raar niet goed aangevraagde challenge de mist in. Berdych was ook sterk
Thanks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal speelde gewoon goed, maar Berdych speelde gewoon fantastisch. Maakt voorlopig eindelijk zijn talent een beetje waar deze pot. Maar goed, ik heb alleen de laatste 3 games en de tiebreak gezien
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef Szura het volgende:
Ik hoef geen sneeuw te eten om dat te voorspellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |