Ze hebben daar enkele Mag's staan die automatisch bediend worden en op een bepaalde afstand over de baan heen schieten.quote:
Wat gebeurt er als er iemand opstaat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hebben daar enkele Mag's staan die automatisch bediend worden en op een bepaalde afstand over de baan heen schieten.
Maakt één druk op de knop een einde aan de oefening, mits ze op tijd zijn, in het verleden zijn daar wel eens ongelukken mee gebeurd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als er iemand opstaat?
Ik lees een dodelijk ongeval. Peter van der Sterren, de baan is naar hem vernoemd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maakt één druk op de knop een einde aan de oefening, mits ze op tijd zijn, in het verleden zijn daar wel eens ongelukken mee gebeurd.
Misschien dat ze je gedachten kan lezen op het moment dat je gezuigd wilt worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef Drugshond het volgende:
Greetings, my name is Svetlana! I am 29 years old. I was looking through your
profile in dating agency in my city and decided to write you because I liked it.
I hope we can find much in common. I would like to know you better. Let’s get
acquainted. I am a young lady. My friends consider me to be interesting in
communication, kind and sincere. I have neither husband no children. I have
serious intentions about my life. . I want to find a man that I can talk to,
meet him and also to creat a family. I am looking for a man who will fall in
love with me and I will fall in love with him. I am fond of children and I dream
about a happy family with the beloved man. I dream about strong relations with
the good man and the right person of course. I like music, cooking, reading,
traveling and others. By my higher education. I don’t know what to write more.
All the details in the letter.If you are interested in me please write me on my
e mail: svetlanaba74@yahoo.com
I hope to find an letter from you.
Svetlana.
==========================================================
Reading ?!... wat moet ik daar nou mee.
Zuigen kreng.
Volgens mij heeft 300K inwoners van Nederland ook deze mail ontvangen..... wat een slet.
http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?t=10929quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef Drugshond het volgende:
Greetings, my name is Svetlana! I am 29 years old. I was looking through your
profile in dating agency in my city and decided to write you because I liked it.
I hope we can find much in common. I would like to know you better. Let’s get
acquainted. I am a young lady. My friends consider me to be interesting in
communication, kind and sincere. I have neither husband no children. I have
serious intentions about my life. . I want to find a man that I can talk to,
meet him and also to creat a family. I am looking for a man who will fall in
love with me and I will fall in love with him. I am fond of children and I dream
about a happy family with the beloved man. I dream about strong relations with
the good man and the right person of course. I like music, cooking, reading,
traveling and others. By my higher education. I don’t know what to write more.
All the details in the letter.If you are interested in me please write me on my
e mail: svetlanaba74@yahoo.com
I hope to find an letter from you.
Svetlana.
==========================================================
Reading ?!... wat moet ik daar nou mee.
Zuigen kreng.
Volgens mij heeft 300K inwoners van Nederland ook deze mail ontvangen..... wat een slet.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?t=10929
[ afbeelding ]
Mager biefstukje. Ze doet me denken aan de foto's van WO-II.
Je kunt het hem toch niet kwalijk nemen, de meeste stemmers voor zijn pqartij komen toch uit afgesloten vissersdorpen, waar ze criminaliteit onderling oplossen, tenzij je homosexueel bent of wel op zondag wilt werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Zeeland het volgende:
Tenenkrommend hoe de beste man nog even aangeeft een duurzame visstand belangrijk te vinden.
Ongetwijfeld, maar ik doe er liever langer over om het vervolgens zelf te ontdekken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze kan je een hoop leren denk ik Zeeland!
niet om het een of ander, maar wat er dit seizoen aan anime voorgeschoteld word, is weinig soeps.quote:
Uhh.. ik vind Rinne no Lagrange en Another wel oké.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar wat er dit seizoen aan anime voorgeschoteld word, is weinig soeps.
enige wat ik nog actief volg is persona 4, maar dat hoef je ook niet te doen als je de game niet gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhh.. ik vind Rinne no Lagrange en Another wel oké.
Daarnaast heb je natuurlijk ook nog visual novels. Ik ben nu Narcissu aan het spelen, die is trouwens ook gratis (en legaal) te downloaden:
http://narcissu.insani.org/down.html
Maar het is inderdaad best een kutseizoen
Truequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
enige wat ik nog actief volg is persona 4, maar dat hoef je ook niet te doen als je de game niet gespeeld hebt.
Hetalia is echt bedroevendquote:
Ik vind (vooral) het eerste seizoen van Hetalia toch behoorlijk sterk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetalia is echt bedroevend
Sorry dat ik het zeg.
Ik weet niet of je Clannad hebt gezien? Bij dit stuk moest ik echt janken man
Maar als er een 3d versie van de smurfen/snorkels uitkomt zit 'jij' natuurlijk vooraan in de bioscoop.quote:
Ik heb hem trouwens wel gezien, maar na een half uur hield ik het voor gezien. Ik had al zo'n idee wat er zou gebeuren en was bang dat het te deprimerend zou worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hebt Grave of the Fireflies nog nooit gezien?
Nooo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind (vooral) het eerste seizoen van Hetalia toch behoorlijk sterk.
Heb Clannad niet gezien, maar ik ben dan ook meer van de retarted anime, kan ook kromliggen van kenichi of beelzebub ed.
Nee, de laatste 3d film die ik heb gezien was Jaws 3D. En dat was in 1983quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als er een 3d versie van de smurfen/snorkels uitkomt zit 'jij' natuurlijk vooraan in de bioscoop.
Nee, wel Watership Down.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hebt Grave of the Fireflies nog nooit gezien?
Hoezo, wilde je kittens gaan verzuipen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef Picchia het volgende:
O jee, ik was even vergeten dat grapjes niet mogen buiten POL, ONZ en KLB. Krijg straks weer een Flora en Fauna note.
Bambi?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat komt niet in de buurt van dit drama.
Nee, zo gemeen ben ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo, wilde je kittens gaan verzuipen?
Ik kijk dat spul niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0095327/
En om die reden kijk ik ook alleen anime die humoristisch van aard is, als het serieus moet zijn kijk ik wel 'grote mensen' films.quote:
Als ze het balkje nou eens aan zouden passen op de kleur van de dader zal het al een stuk minder stigmatiserend zijn idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
Het is buitengewoon stigmatiserend dat er zoveel allochtonen bij Opsporing Verzocht te zien zijn.
Die is vreselijk oud geworden. Wel een geweldige kont.quote:
Het is juist de bedoeling dat mensen de daders herkennen, dus daarom is er geen balkje voor hun ogen....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze het balkje nou eens aan zouden passen op de kleur van de dader zal het al een stuk minder stigmatiserend zijn idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |