Bedanktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Goede fragmentjes trouwens Oliver
Wat een topshow, 750000 kijkers is ook niet mis
Was uit wraak voor de 'tackle', deze ->quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die boskamp
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1203174
Wat een falers reageren op FP.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:13 schreef pberends het volgende:
FP: Derksen: Ik heb me volgestopt met coke
Tegenwoordig kun je ze minnetjes en plusjes geven.quote:
Je lijkt wel voetbalzone, met je misleidende titel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:13 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer staat Fok boven Voetbalzone?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je lijkt wel voetbalzone, met je misleidende titel.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:13 schreef pberends het volgende:
Ik snap dat systeem niet. Waarom sta ik in de plus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ze minnetjes en plusjes geven.
Omdat mensen jou een baas vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat systeem niet. Waarom sta ik in de plus?
Doet me wel goed zoietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Omdat mensen jou een baas vinden.
gedaan,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iedereen Littlerabbit even dump uppen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:13 schreef pberends het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:24 schreef teluxx het volgende:
hoop dat hij zich dood snuift.. iritante lul
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alleen dat eerste shot hebben en dat dan heen en terug afspelen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
gedaan,
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
Die vraag hoef je niet te stellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef ThaTim het volgende:
Wie horen er allemaal bij de VI Hooligans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Jmsls op 25-01-2012 00:23:13 ]I want to bla bla bla
Inderdaad, net even terug gezien. Vooral Johan was goed op dreefquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Je ziet op die foto dat Gijp met 15 jaar eigenlijk al een eindbaas is
Inderdaad. Hoop wel dat ze die foto tijdens de uitzending eventjes laten zienquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Je ziet op die foto dat Gijp met 15 jaar eigenlijk al een eindbaas is
Nee, maar hij slaat wel dicht als je over zijn persoonlijke leven begint, maar over zijn jeugd is nooit begonnen en heeft hij ook geen problemen mee zover ik weet. Alhoewel Nico Dijkshoorn blijft ook flink getraumatiseerd te zijn door zijn vader, Nicoquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Gijp is toch een keer weggelopen toen het over z'n jeugd ging? Tijdens VI Oranje meen ik.
Dat was met dat filmpje dat ie zijn zoontje eten ging geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Gijp is toch een keer weggelopen toen het over z'n jeugd ging? Tijdens VI Oranje meen ik.
Klopt, wel met een glimlach uiteraard, maar daar is ie idd geen groot voorstander van. Lekker over voetbal ouwehoeren, maar niet privé.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Die anekdotes uit zijn boek waren wel lijp hoor. Gast zal daar waarschijnlijk wel littekens aan overgehouden hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar hij slaat wel dicht als je over zijn persoonlijke leven begint, maar over zijn jeugd is nooit begonnen en heeft hij ook geen problemen mee zover ik weet. Alhoewel Nico Dijkshoorn blijft ook flink getraumatiseerd te zijn door zijn vader, Nico
?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:40 schreef J2T het volgende:
[..]
Die anekdotes uit zijn boek waren wel lijp hoor. Gast zal daar waarschijnlijk wel littekens aan overgehouden hebben.
Dat was meer omdat ie het bloedheet had. Hij zat ook met z'n voeten in een teiltje met ijswaterquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Mwoa meer omdat ie door Genee helemaal opgehemeld werd, en volgens mij kijkt ie ook niet graag naar zichzelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ie het bloedheet had. Hij zat ook met z'n voeten in een teiltje met ijswater
Inderdaad, dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef Ties02 het volgende:
Lijkt me nog best een leuk boek van Hans
Al heb ik soms wel de neiging om hem op zijn bek te willen slaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gevoel heb ik ook.
Ondanks al zijn beperkingen houd je toch van die man!
Even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden! Daarom ben jij dus mislukt als cabaretier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:56 schreef ThaTim het volgende:
Jij bent vader/vrouw EN kind van Hansie?
Wat is het toch een eng gezelschapquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden! Daarom ben jij dus mislukt als cabaretier.
M'n zus moest wel lachen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden! Daarom ben jij dus mislukt als cabaretier.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begeleide ze jou ook op de piano?
Een beetje een gladjanus als je het mij vraagt. Heeft zeker nog nooit verdedigende middenvelder gespeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Kooijman - Goeiemorgen Muziek (#goeiemorgenmuziek @jan_kooijman)
http://www.bol.com/nl/p/m(...).html#product_images
Wat is dit jongens...
ik zie wel dat je de cd kan beoordelen met sterren...
Dat is juist het probleem van dat soort acteurs: ze spelen alles.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een beetje een gladjanus als je het mij vraagt. Heeft zeker nog nooit verdedigende middenvelder gespeeld.
Soms is het heerlijk om iemand niet te kennen. Dan kan je je gruwelijk ergeren aan zo'n type. En dan kom je diegene tegen in de kantine in Hilversum en dan blijkt het een hartstikke aardige man te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dat soort acteurs: ze spelen alles.
Ik niet, ik heb al een boek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik dus nooit naar zo'n televiziergala zou gaan. Dan zitten al die 3de rangs acteurs, die zitten daar weer te acteren. En al die namaakapen , die zitten hollywood na te doen en die proberen te huilen en blij te zijn en ingestudeerde dankwoordjes te zeggen. Ik kots ervan en wil er niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dat soort acteurs: ze spelen alles.
Que?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:17 schreef Caland het volgende:
Hahaha, dat veld. Briljante wedstrijd gaat dit worden.
Is toch heerlijk man. Beetje naar de Xavi's en de Iniesta's van deze wereld kijken. Oh man, wat een verademing is me dat zeg vergeleken met VVV-NAC hahaha, lekker toch ouwe reus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Lekker de classico kijken met het broekie uit natuurlijk.
Tsja SV hooligans heb je niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:28 schreef Stofje het volgende:
Ik zit net in het SV topic en kwam van het VI topic. Ik moest echt even m'n beeldscherm op en neer schudden, het bleef daar helemaal stil staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Een gladjanus inderdaad, hij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit, laat staan dat hij de lokale midvoor zou kunnen afstoppen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een beetje een gladjanus als je het mij vraagt. Heeft zeker nog nooit verdedigende middenvelder gespeeld.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Wat gebeurt hier?
• John de Mol vermaakt zich
• John de Mol is weer een miljoen rijker
• Tijl Beckand likt de hol van John de Mol
Tussenstand:
[ afbeelding ]Ik houd me afzijdig voordat Johnnyboi mij voor laster aanklaagt. Ik wil eerst het hoger beroep in de zaak La Ling, Ten Have afwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Wat gebeurt hier?
• John de Mol vermaakt zich
• John de Mol is weer een miljoen rijker
• Tijl Beckand likt de hol van John de Mol
Tussenstand:
[ afbeelding ]John, denkt nog kostelijk terug toen hij in DWDD zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme nog die goede oude tijd met Hugo aan tafel.
Willem is tegenwoordig vaste gast...quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Ties02 het volgende:
Jezus alweer, kunnen ze geen gasten meer vinden?
Derksen wil geen gasten uit de voetbalwereld meer hebben, want die trekken hun mooiste pak aan om anderhalf uur niks te zeggen, maar de gasten moeten wel uit de voetbalwereld komen, want ze moeten natuurlijk wel een relevante mening hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Ties02 het volgende:
Jezus alweer, kunnen ze geen gasten meer vinden?
Ja maar zo vast?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Willem is tegenwoordig vaste gast...
PSV > VI morgen. Daarna terug kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens SigaarSnor komt Willem morgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |