Even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden! Daarom ben jij dus mislukt als cabaretier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:56 schreef ThaTim het volgende:
Jij bent vader/vrouw EN kind van Hansie?
Wat is het toch een eng gezelschapquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden! Daarom ben jij dus mislukt als cabaretier.
M'n zus moest wel lachen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden! Daarom ben jij dus mislukt als cabaretier.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begeleide ze jou ook op de piano?
Een beetje een gladjanus als je het mij vraagt. Heeft zeker nog nooit verdedigende middenvelder gespeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Kooijman - Goeiemorgen Muziek (#goeiemorgenmuziek @jan_kooijman)
http://www.bol.com/nl/p/m(...).html#product_images
Wat is dit jongens...
ik zie wel dat je de cd kan beoordelen met sterren...
Dat is juist het probleem van dat soort acteurs: ze spelen alles.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een beetje een gladjanus als je het mij vraagt. Heeft zeker nog nooit verdedigende middenvelder gespeeld.
Soms is het heerlijk om iemand niet te kennen. Dan kan je je gruwelijk ergeren aan zo'n type. En dan kom je diegene tegen in de kantine in Hilversum en dan blijkt het een hartstikke aardige man te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dat soort acteurs: ze spelen alles.
Ik niet, ik heb al een boek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik dus nooit naar zo'n televiziergala zou gaan. Dan zitten al die 3de rangs acteurs, die zitten daar weer te acteren. En al die namaakapen , die zitten hollywood na te doen en die proberen te huilen en blij te zijn en ingestudeerde dankwoordjes te zeggen. Ik kots ervan en wil er niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem van dat soort acteurs: ze spelen alles.
Que?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:17 schreef Caland het volgende:
Hahaha, dat veld. Briljante wedstrijd gaat dit worden.
Is toch heerlijk man. Beetje naar de Xavi's en de Iniesta's van deze wereld kijken. Oh man, wat een verademing is me dat zeg vergeleken met VVV-NAC hahaha, lekker toch ouwe reus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Lekker de classico kijken met het broekie uit natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |