Die vraag hoef je niet te stellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef ThaTim het volgende:
Wie horen er allemaal bij de VI Hooligans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Jmsls op 25-01-2012 00:23:13 ]I want to bla bla bla
Inderdaad, net even terug gezien. Vooral Johan was goed op dreefquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Je ziet op die foto dat Gijp met 15 jaar eigenlijk al een eindbaas is
Inderdaad. Hoop wel dat ze die foto tijdens de uitzending eventjes laten zienquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Je ziet op die foto dat Gijp met 15 jaar eigenlijk al een eindbaas is
Nee, maar hij slaat wel dicht als je over zijn persoonlijke leven begint, maar over zijn jeugd is nooit begonnen en heeft hij ook geen problemen mee zover ik weet. Alhoewel Nico Dijkshoorn blijft ook flink getraumatiseerd te zijn door zijn vader, Nicoquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Gijp is toch een keer weggelopen toen het over z'n jeugd ging? Tijdens VI Oranje meen ik.
Dat was met dat filmpje dat ie zijn zoontje eten ging geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Gijp is toch een keer weggelopen toen het over z'n jeugd ging? Tijdens VI Oranje meen ik.
Klopt, wel met een glimlach uiteraard, maar daar is ie idd geen groot voorstander van. Lekker over voetbal ouwehoeren, maar niet privé.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Die anekdotes uit zijn boek waren wel lijp hoor. Gast zal daar waarschijnlijk wel littekens aan overgehouden hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar hij slaat wel dicht als je over zijn persoonlijke leven begint, maar over zijn jeugd is nooit begonnen en heeft hij ook geen problemen mee zover ik weet. Alhoewel Nico Dijkshoorn blijft ook flink getraumatiseerd te zijn door zijn vader, Nico
?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:40 schreef J2T het volgende:
[..]
Die anekdotes uit zijn boek waren wel lijp hoor. Gast zal daar waarschijnlijk wel littekens aan overgehouden hebben.
Dat was meer omdat ie het bloedheet had. Hij zat ook met z'n voeten in een teiltje met ijswaterquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Symer het volgende:
Mwoa meer omdat ie door Genee helemaal opgehemeld werd, en volgens mij kijkt ie ook niet graag naar zichzelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ie het bloedheet had. Hij zat ook met z'n voeten in een teiltje met ijswater
Inderdaad, dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef Ties02 het volgende:
Lijkt me nog best een leuk boek van Hans
Al heb ik soms wel de neiging om hem op zijn bek te willen slaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gevoel heb ik ook.
Ondanks al zijn beperkingen houd je toch van die man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |