MURBO HAVET en LOVAS zijn verschillende matrastypes. Het aangezicht van de IKEA PS slaapbank is bij allen hetzelfdequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef IJzercookie het volgende:
Zijn de slaapbanken PS Murbo, PS Havet en PS Lovas nu echt qua uiterlijk hetzelfde?
Dat heb je goed gedaan! Ik denk dat de meeste mensen die naar Ikea gaan het assembleren van de meubels die in de standaardpakketten zitten al een behoorlijke uitdaging vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo vandaag eens super goedkoop een nieuw bureau gemaakt.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40146524/
+
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70105292/
=
Erg mooi bureau voor nog geen 40 euro.
Nu nog even in de olie zetten.
Ik snap ook niet waarom de bureau's die ze normaal verkoper zo veel duurder zijn.
En dan heb je van dat fineer wat na een jaartje lelijk wordt op plekken die veel gebruikt worden, zoals in de buurt van het tobo en de muis.
Het is gelukkig niet meer dan een beetje meten en gaatjes voorboren, ben er erg tevreden over. Wat wel wat minder is, is de lucht van de olie door heel het huisquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Nyan het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan! Ik denk dat de meeste mensen die naar Ikea gaan het assembleren van de meubels die in de standaardpakketten zitten al een behoorlijke uitdaging vindenLaat staan dat men aan houtbewerking zou gaan doen. De vraag is daar misschien ook op aangepast.
Wat is jou gelukt ???????quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet meer dan een beetje meten en gaatjes voorboren, ben er erg tevreden over. Wat wel wat minder is, is de lucht van de olie door heel het huis.
Heeft mijn moeder ook gedaan, als je de maten even goed opmeet, kan dat bestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef Cattom het volgende:
Hallo, m'n 7 jaar oude Ikea inbouwvaatwasser, Renlig BWF B00 is kapot. (hij wordt niet meer warm en werkt niet meer het hele programma af, maar gaat piepen bij het afpompen na het voorspoelen).
Ik heb hem al helemaal schoongemaakt (filters), maar dat heeft niet geholpen. Hij lekt niet oid.
Nu denk ik dat het economisch gezien slimmer is om een nieuwe te kopen, dan een monteur te laten komen.
Ik vraag me af of ik ook een ander merk zou kunnen kopen dan de Whirlpools van Ikea.
Zou dat passen gezien het feit dat er natuurlijk een front van Ikea op moet komen?
Weet iemand dat?
alvast bedankt!
Vaatwassers van IKEA zijn tegenwoordig van Electrolux en de laatste jaren regelmatig als best getest door de consumentenbond. Denk niet dat je voor minder geld een betere vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef Cattom het volgende:
Hallo, m'n 7 jaar oude Ikea inbouwvaatwasser, Renlig BWF B00 is kapot. (hij wordt niet meer warm en werkt niet meer het hele programma af, maar gaat piepen bij het afpompen na het voorspoelen).
Ik heb hem al helemaal schoongemaakt (filters), maar dat heeft niet geholpen. Hij lekt niet oid.
Nu denk ik dat het economisch gezien slimmer is om een nieuwe te kopen, dan een monteur te laten komen.
Ik vraag me af of ik ook een ander merk zou kunnen kopen dan de Whirlpools van Ikea.
Zou dat passen gezien het feit dat er natuurlijk een front van Ikea op moet komen?
Weet iemand dat?
alvast bedankt!
Wat bedoel je met los staan? Dat die vrij in de ruimte komt te staan?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ola!
Het Besta tv-meubel, die met die glazen wand, kan die ook los staan, of moet hij echt aan de wand vastgemaakt worden?
Het gaat om deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29871026/
(plaatje wil even niet op de iPad)
Ik denk los tegen de wandquote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat bedoel je met los staan? Dat die vrij in de ruimte komt te staan?
Dat denk ik wel, aangezien hij anders wel een heel fors gewicht moet dragen op zo'n lange hefboom.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat. Los tgen de wand of dat je hem echt aan de wand vast moetn zetten.
Ik denk zelf van wel, maar een vriend van ons zou heeeeeeel graag willen dat dat niet hoeft...
Mooi ophangbeugeltje zit er bij trouwens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
En maar 99.95
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30180684/
Er komt een nieuwe variant aan; VILMAR.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hadden van die leuke eetkamerstoelen (Gilbert) maar die hebben ze niet meer
[ afbeelding ]
Iemand tips voor iets vergelijkbaars?
Volgens mij past alleen GODMORGON op GODMORGON...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:44 schreef Pollewoppie het volgende:
kan iemand mij vertellen of de Taleviken wasbak (60 cm) pas op de Godmorgon kast?
Dat zegt de site ook maar ik zag een GODMORGEN kast staan met een keramische wasbak erop... En die heeft GODMORGEN nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij past alleen GODMORGON op GODMORGON...
VITVIKEN kan ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Dat zegt de site ook maar ik zag een GODMORGEN kast staan met een keramische wasbak erop... En die heeft GODMORGEN niet
edit: laat maar is de ODENSVIK wastafel die ik heb gezien...
Hij kon wel hard rennenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand nog artikelen nodig voor de helft van het geld?
http://www.sbs6.nl/progra(...)erland-aflevering-58
Volgens mij waren de serieuze hardcore onderwerpen opquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Bartjebart het volgende:
Op ongeveer 30 minuten komt de uitzending..................quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ken daar nog wel een adresje in Amsterdam voor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weten jullie of de PAX kasten weleens in de aanbieding zijn?
2e hands zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ken daar nog wel een adresje in Amsterdam voor.
Nee alles nieuw voor de helft van de prijs. Hij bezorgt ook thuis met z'n busje.quote:
Gefeliciteerd met jullie huisquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:39 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ga mij hier ook eens melden. Binnenkort een groot-afnemer van de IKEA
Het koopcontract van een appartementje is in de maak, en gezien we starters zijn is de IKEA nu wel een beetje het Walhalla, sSamen met MP natuurlijk![]()
Goed, de keuken wordt zodra alle maten opgemeten zijn besteld (en hier daar nog even wat knopen doorhakken), de koelkast hebben we al (lang leve de IKEA-koopjeshoek! We hebben nu een showroommodel - met alles dr op en dr aan - voor de helft van de normale prijs. Toch leuk!)
En dan aan jullie de vraag: heeft iemand ervaring met de banken en stoel uit de serie 'TIDAFORS', (wij willen voor de tullinge-bekleding gaan) en/of heeft iemand ervaring met IKEA-matrassen?
Vooral voor de matrassen zijn we aan het rondkijken, daar hebben we echt 0,0% verstand van..
Ikea heeft een folder over de matrassen, welke waarom. En je moet proefliggen in de winkel, ook al ligt het met je kleren aan op de kale matras anders dan in je bed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:39 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ga mij hier ook eens melden. Binnenkort een groot-afnemer van de IKEA
Het koopcontract van een appartementje is in de maak, en gezien we starters zijn is de IKEA nu wel een beetje het Walhalla, sSamen met MP natuurlijk![]()
Goed, de keuken wordt zodra alle maten opgemeten zijn besteld (en hier daar nog even wat knopen doorhakken), de koelkast hebben we al (lang leve de IKEA-koopjeshoek! We hebben nu een showroommodel - met alles dr op en dr aan - voor de helft van de normale prijs. Toch leuk!)
En dan aan jullie de vraag: heeft iemand ervaring met de banken en stoel uit de serie 'TIDAFORS', (wij willen voor de tullinge-bekleding gaan) en/of heeft iemand ervaring met IKEA-matrassen?
Vooral voor de matrassen zijn we aan het rondkijken, daar hebben we echt 0,0% verstand van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |