abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:12:05 #51
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_107276865
onder handige links
That's the way the cookie crumbles
pi_107276967
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef IJzercookie het volgende:
Zijn de slaapbanken PS Murbo, PS Havet en PS Lovas nu echt qua uiterlijk hetzelfde?
MURBO HAVET en LOVAS zijn verschillende matrastypes. Het aangezicht van de IKEA PS slaapbank is bij allen hetzelfde
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107276975
Ik bedoelde eigenlijk meer, dat je ook je eigen woonkamer een stuk kan invullen.
Ik heb al een productlijst daarmee gemaakt voor een kastenwand van 6,5 meter breed en 240 hoog.

Maar wil zien hoe het er uit ziet...
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:16:06 #54
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_107277062
@bartjebart ah, duidelijk. Dankjewel!
@bobenjanneke: ow, dat weet ik niet.
That's the way the cookie crumbles
pi_107300796
Zo vandaag eens super goedkoop een nieuw bureau gemaakt.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40146524/
+
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70105292/
=
Erg mooi bureau voor nog geen 40 euro.

Nu nog even in de olie zetten.

Ik snap ook niet waarom de bureau's die ze normaal verkoper zo veel duurder zijn.

En dan heb je van dat fineer wat na een jaartje lelijk wordt op plekken die veel gebruikt worden, zoals in de buurt van het tobo en de muis.
Geen referral hier.
pi_107313292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo vandaag eens super goedkoop een nieuw bureau gemaakt.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40146524/
+
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70105292/
=
Erg mooi bureau voor nog geen 40 euro.

Nu nog even in de olie zetten.

Ik snap ook niet waarom de bureau's die ze normaal verkoper zo veel duurder zijn.

En dan heb je van dat fineer wat na een jaartje lelijk wordt op plekken die veel gebruikt worden, zoals in de buurt van het tobo en de muis.
Dat heb je goed gedaan! Ik denk dat de meeste mensen die naar Ikea gaan het assembleren van de meubels die in de standaardpakketten zitten al een behoorlijke uitdaging vinden ;) Laat staan dat men aan houtbewerking zou gaan doen. De vraag is daar misschien ook op aangepast.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107317733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Nyan het volgende:

[..]

Dat heb je goed gedaan! Ik denk dat de meeste mensen die naar Ikea gaan het assembleren van de meubels die in de standaardpakketten zitten al een behoorlijke uitdaging vinden ;) Laat staan dat men aan houtbewerking zou gaan doen. De vraag is daar misschien ook op aangepast.
Het is gelukkig niet meer dan een beetje meten en gaatjes voorboren, ben er erg tevreden over. Wat wel wat minder is, is de lucht van de olie door heel het huis :').
Geen referral hier.
pi_107320771
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Het is gelukkig niet meer dan een beetje meten en gaatjes voorboren, ben er erg tevreden over. Wat wel wat minder is, is de lucht van de olie door heel het huis :').
Wat is jou gelukt ???????
Jeroentje.
pi_107320781
Ik denk dat bureau in elkaar zetten, in geolied beukenhout
pi_107338979
Hallo, m'n 7 jaar oude Ikea inbouwvaatwasser, Renlig BWF B00 is kapot. (hij wordt niet meer warm en werkt niet meer het hele programma af, maar gaat piepen bij het afpompen na het voorspoelen).
Ik heb hem al helemaal schoongemaakt (filters), maar dat heeft niet geholpen. Hij lekt niet oid.

Nu denk ik dat het economisch gezien slimmer is om een nieuwe te kopen, dan een monteur te laten komen.
Ik vraag me af of ik ook een ander merk zou kunnen kopen dan de Whirlpools van Ikea.
Zou dat passen gezien het feit dat er natuurlijk een front van Ikea op moet komen?

Weet iemand dat?

alvast bedankt! :)
  zondag 29 januari 2012 @ 10:48:45 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107352856
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef Cattom het volgende:
Hallo, m'n 7 jaar oude Ikea inbouwvaatwasser, Renlig BWF B00 is kapot. (hij wordt niet meer warm en werkt niet meer het hele programma af, maar gaat piepen bij het afpompen na het voorspoelen).
Ik heb hem al helemaal schoongemaakt (filters), maar dat heeft niet geholpen. Hij lekt niet oid.

Nu denk ik dat het economisch gezien slimmer is om een nieuwe te kopen, dan een monteur te laten komen.
Ik vraag me af of ik ook een ander merk zou kunnen kopen dan de Whirlpools van Ikea.
Zou dat passen gezien het feit dat er natuurlijk een front van Ikea op moet komen?

Weet iemand dat?

Heeft mijn moeder ook gedaan, als je de maten even goed opmeet, kan dat best :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 29 januari 2012 @ 10:55:18 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_107352967
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef Cattom het volgende:

Weet iemand dat?

Vaatwassers van IKEA zijn tegenwoordig van Electrolux en de laatste jaren regelmatig als best getest door de consumentenbond. Denk niet dat je voor minder geld een betere vindt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 29 januari 2012 @ 12:26:28 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107355128
Ola!

Het Besta tv-meubel, die met die glazen wand, kan die ook los staan, of moet hij echt aan de wand vastgemaakt worden?

Het gaat om deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29871026/

(plaatje wil even niet op de iPad)
pi_107355247
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ola!

Het Besta tv-meubel, die met die glazen wand, kan die ook los staan, of moet hij echt aan de wand vastgemaakt worden?

Het gaat om deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29871026/

(plaatje wil even niet op de iPad)
Wat bedoel je met los staan? Dat die vrij in de ruimte komt te staan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107356314
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat bedoel je met los staan? Dat die vrij in de ruimte komt te staan?
Ik denk los tegen de wand
  zondag 29 januari 2012 @ 20:48:55 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107375602
Ja dat. Los tgen de wand of dat je hem echt aan de wand vast moetn zetten.

Ik denk zelf van wel, maar een vriend van ons zou heeeeeeel graag willen dat dat niet hoeft... ;)
pi_107380396
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat. Los tgen de wand of dat je hem echt aan de wand vast moetn zetten.

Ik denk zelf van wel, maar een vriend van ons zou heeeeeeel graag willen dat dat niet hoeft... ;)
Dat denk ik wel, aangezien hij anders wel een heel fors gewicht moet dragen op zo'n lange hefboom.
Geen referral hier.
  maandag 30 januari 2012 @ 08:28:43 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107391836
Ja, en daar worden we dus niet echt wijzer van.
Althans, bij elke kast van ikea zitten beugels waarmee je hem aan de muur kan zetten, dat wordt altijd geadviseerd voor de veiligheid, maar veel kasten kunnen echt prima zonder staan.

Gezien het gewicht van een televisie zou ik dit echt nooit zomaar los neer durven zetten, zeker niet als er ook nog eens 2 kleine kinderen in het gezin zijn, maar die vriend van mij is heel erg van de wishfull thinking en zou toch wel erg graag willen dat het wel kon. :')
Ik overweeg al te adviseren dat hij een blok beton in het kastje onderin legt. :+
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:56:41 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_107501153

toffe nieuwe lamp :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_107502934
pi_107504602
de pagina met nieuwe dingen doet het bij mij niet :S best vervelend.
pi_107504613
Ze hadden van die leuke eetkamerstoelen (Gilbert) maar die hebben ze niet meer :(

Iemand tips voor iets vergelijkbaars?
pi_107507999
quote:
Mooi ophangbeugeltje zit er bij trouwens.

Maar wel een trafo, zal wel een electronische zijn dus een speciale dimmer nodig
Jeroentje.
pi_107509412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hadden van die leuke eetkamerstoelen (Gilbert) maar die hebben ze niet meer :(

[ afbeelding ]

Iemand tips voor iets vergelijkbaars?
Er komt een nieuwe variant aan; VILMAR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')