Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel kut vinden hoor, als hij niks zou lusten of willen proberen..
Dat kan ik waarderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
quote:
Ja ik ook.quote:
Diequote:
Hou nou op over vleesch!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!quote:
Diequote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!
Yichaa, punten gescoord!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, het eten werd gewaardeerd zaterdag!Ik had ook nog voor allebei een pot atjar gemaakt om mee te nemen. Ging helemaal goed dus.
quote:
Dat kun je veranderen inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Ik wel, ik ben niet zo experimenteelquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberen
Dat klopt inderdaad. Ik drink sinds een jaartje koffie dat deed ik voorheen ook niet.quote:
Jaquote:
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kokquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Het is nooit te laat!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kok
Nee, totaal niet. Nooit pijn of iets dergelijks. Ik merk wel dat ik sinds mijn operatie sneller moe ben.quote:
Ik lust nu ook veel meer dan vroeger. Het is ook een kwestie van durven andere dingen te eten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kok
Wat is dat?quote:
Dat dus. En rustig aan beginnen ermee, niet direct de meest rare dingen in je mond stoppenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik lust nu ook veel meer dan vroeger. Het is ook een kwestie van durven andere dingen te eten.
Een zijwaartse verkromming van de wervelkolom waarvoor er twee pennen in mijn rug zijn geplaatst.quote:
Dat klinkt auwquote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een zijwaartse verkromming van de wervelkolom waarvoor er twee pennen in mijn rug zijn geplaatst.
Valt mee hoor.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Valt mee hoor.Ik was toen 14, ik heb vijftien jaar lang nauwelijks klachten gehad. Nu gaat het ineens heel erg slecht, er zijn dagen dat ik niet kan lopen van de pijn, verschrikkelijk. Maar Tijn heeft bijvoorbeeld nooit klachten, en die heeft het ook, dus ik denk dat ik pech heb.
Ok, das raar dan. Alhoewel ik er absoluut geen verstand van heb. Ik hoop dat je klachten in ieder geval snel verleden tijd zijn!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Valt mee hoor.Ik was toen 14, ik heb vijftien jaar lang nauwelijks klachten gehad. Nu gaat het ineens heel erg slecht, er zijn dagen dat ik niet kan lopen van de pijn, verschrikkelijk. Maar Tijn heeft bijvoorbeeld nooit klachten, en die heeft het ook, dus ik denk dat ik pech heb.
Drankquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef L-E het volgende:
Gelukkig heb ik rode wijn. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Dat is altijd een plusquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef L-E het volgende:
Gelukkig heb ik rode wijn. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Dat klinkt mooi zeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, goed, het leven lacht mij toe.
En daar?
Dus geen paddo's, leuk gekleurde snoepjes, rare gekleurde drankjes, etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En rustig aan beginnen ermee, niet direct de meest rare dingen in je mond stoppen
Vriendin van mijn zusje heeft precies hetzelfde als jij. Zij heeft ook klachten gehad. Haar pinnen zijn weer verwijderd geen idee of de klachten daarna verminderd zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
L-Equote:
Ik ben blij voor je!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi zeg.
Het leven lacht mij ook toe! Zo verschrikkelijk gelukkig met de mooie mannen die mij omringen.
Jij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook scoliose, ik weet niet meer wat de stand was maar ik ben zo scheef als een hangmat. Ik ben net een scheve wenteltrap.
Is daar niets aan gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook scoliose, ik weet niet meer wat de stand was maar ik ben zo scheef als een hangmat. Ik ben net een scheve wenteltrap.
Therapie enzo. En ze wilden me een korset geven maar toen was ik al 16 en had het weinig zin meer.quote:
Alle orthopeden die ik spreek gaan nog liever dood dan dat ze de pennen weer verwijderen, ivm de enorme risico's. En die mening deel ik wel. Er is gewoon een serieuze kans op verlamming, brrr. Dan liever de helft van de tijd plat op bed liggen, en dubbel genieten van de momenten dat het wél goed gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriendin van mijn zusje heeft precies hetzelfde als jij. Zij heeft ook klachten gehad. Haar pinnen zijn weer verwijderd geen idee of de klachten daarna verminderd zijn.
Sterkte met je rug
Ja, als het te laat ontdekt wordt is dat heel zuur. Heb je er last van nu?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Therapie enzo. En ze wilden me een korset geven maar toen was ik al 16 en had het weinig zin meer.
Prima, erg moe de laatste tijd, maar dat komt vooral door het weer denk ik en kan er nog moeilijk aan wennen dat ik weer single ben. Of nouja, accepteren misschien eerder.quote:
Ja, heb je het moeilijk met de breuk?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prima, erg moe de laatste tijd, maar dat komt vooral door het weer denk ik en kan er nog moeilijk aan wennen dat ik weer single ben. Of nouja, accepteren misschien eerder.
Ga binnen nu en een paar weken wel lekker verhuizenen als er dan nog geld over is, een weekje zo ver mogelijk weg
Dat is het rare, ik had het al van kinds af aan. M'n benen zijn ook ongelijk dus daardoor werd het erger. Geen idee waarom er niks is gedaan verder. Ik heb geen klachten, soms schiet het er even in maar dat heeft misschien meer met de wervels zelf te maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, als het te laat ontdekt wordt is dat heel zuur. Heb je er last van nu?
Ja, moeilijker dan ik dacht. Ik zit nog in Ierland ja, ik blijf in Dublin, maar ga wat dichterbij m'n werk wonen (ipv 45min, 20min reistijd) en als bijkomstigheid nog dichterbij het centrum.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, heb je het moeilijk met de breuk?
Zit je nu nog in Ierland? Waar ga je naartoe verhuizen?
Bij haar moest het door een ontsteking ofzo dacht ik. Maar goed hopelijk valt het mee en gaat het na verloop van tijd weer over die pijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Alle orthopeden die ik spreek gaan nog liever dood dan dat ze de pennen weer verwijderen, ivm de enorme risico's. En die mening deel ik wel. Er is gewoon een serieuze kans op verlamming, brrr. Dan liever de helft van de tijd plat op bed liggen, en dubbel genieten van de momenten dat het wél goed gaat.
Vreemd. Bij mij moest er heel snel geopereerd worden, 'anders is het te laat', enzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het rare, ik had het al van kinds af aan. M'n benen zijn ook ongelijk dus daardoor werd het erger. Geen idee waarom er niks is gedaan verder. Ik heb geen klachten, soms schiet het er even in maar dat heeft misschien meer met de wervels zelf te maken.
Niet elke break is voor eeuwig, weet ik inmiddels..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, moeilijker dan ik dacht. Ik zit nog in Ierland ja, ik blijf in Dublin, maar ga wat dichterbij m'n werk wonen (ipv 45min, 20min reistijd) en als bijkomstigheid nog dichterbij het centrum.
Bij mij moest de operatie ook in eens sneller dan gepland. In een paar maanden was mijn rug nog krommer gaan staan. Beetje jammer zo aan het begin van het schooljaar. De rest van het schooljaar ben ik aanwezig geweest ipv dat ik echt actief iets geleerd hebquote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij moest er heel snel geopereerd worden, 'anders is het te laat', enzo.
Jouw bekken staan dus ook echt scheef? Dat heb ik zelfs niet.
Wenteltrappen met CLquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Daarom ga ik binnenkort ook weer met een ex daten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet elke break is voor eeuwig, weet ik inmiddels..
Is dat dan niet iemand voor een "als we nog single zijn als we 30 40 zijn, ..."-pact?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom ga ik binnenkort ook weer met een ex daten.
Goed plan oh wacht ....quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Back-up materialquote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat dan niet iemand voor een "als we nog single zijn als we 30 40 zijn, ..."-pact?
Daarvoor heb ik half FOK! al.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat dan niet iemand voor een "als we nog single zijn als we 30 40 zijn, ..."-pact?
Is het de leukste ex ever? Want alleen dan moet je het doen. Niet 'omdat het kan'.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Breuk? Watskeburt?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prima, erg moe de laatste tijd, maar dat komt vooral door het weer denk ik en kan er nog moeilijk aan wennen dat ik weer single ben. Of nouja, accepteren misschien eerder.
Ga binnen nu en een paar weken wel lekker verhuizenen als er dan nog geld over is, een weekje zo ver mogelijk weg
Sommige exen zijn exen omdat de timing voor één van beiden (of allebei) gewoon niet goed was. Zegt men. Bij geruchtequote:
Klopt, maar dit vereist dat ik terug kom naar Nederland, wat ik niet wil, doe ik dat toch, dan zet ik druk op de relatie daardoor... Gaat niet echt werken dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet elke break is voor eeuwig, weet ik inmiddels..
Aha, fijn! Mooi appartement?
Voor haar natuurlijk wel. Gun haar dat tochquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het de leukste ex ever? Want alleen dan moet je het doen. Niet 'omdat het kan'.
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dit vereist dat ik terug kom naar Nederland, wat ik niet wil, doe ik dat toch, dan zet ik druk op de relatie daardoor... Gaat niet echt werken dus.
We zijn er nog niet uit, maar het gaat 95% zeker deze worden: http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=1083639 (het park vlakbij op t kaartje, is waar het centrum begint.
Ja. Met grote afstand. Ben al jaren verliefd op haar.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het de leukste ex ever? Want alleen dan moet je het doen. Niet 'omdat het kan'.
Dat dus. Hoop ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige exen zijn exen omdat de timing voor één van beiden (of allebei) gewoon niet goed was. Zegt men. Bij geruchte.
Hoe erg vind je de breakup als je er niet voor terug naar NL wil komen, vraag ik me dan af.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dit vereist dat ik terug kom naar Nederland, wat ik niet wil, doe ik dat toch, dan zet ik druk op de relatie daardoor... Gaat niet echt werken dus.
We zijn er nog niet uit, maar het gaat 95% zeker deze worden: http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=1083639 (het park vlakbij op t kaartje, is waar het centrum begint.
Misschien dat ik daarom niet te redden wasquote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij moest er heel snel geopereerd worden, 'anders is het te laat', enzo.
Jouw bekken staan dus ook echt scheef? Dat heb ik zelfs niet.
Gele muren!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe erg vind je de breakup als je er niet voor terug naar NL wil komen, vraag ik me dan af.
Oke, dat geel op de muur kan dus écht niet meer he!
Om met je ex te daten moet wel een ex hebben dat is meer het probleem hierquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige exen zijn exen omdat de timing voor één van beiden (of allebei) gewoon niet goed was. Zegt men. Bij geruchte.
Doen dan. Soms is de timing beter en worden jullie dolgelukkig.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Met grote afstand. Ben al jaren verliefd op haar.
Officieel: Afstand, officieus: ze heeft moeite met commitmentquote:
Thanks, het is vooral de locatie wat belangrijk is.quote:
Al jaren? Serieus? Damn, gij volhoudertjequote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Met grote afstand. Ben al jaren verliefd op haar.
Heb je nu ook een gek schouderblad?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom niet te redden was
CL's paniekaanvalquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wenteltrappen met CL. En langzame Japanners
.
De hele UK en Ierland is geel van binnen, echt verschrikkelijk, die lui hier hebben geen smaak. De apartementen die er van binnen wel ok uit zien, beginnen bij 2k per maand.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe erg vind je de breakup als je er niet voor terug naar NL wil komen, vraag ik me dan af.
Oke, dat geel op de muur kan dus écht niet meer he!
Ik hoop het.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Doen dan. Soms is de timing beter en worden jullie dolgelukkig.
Vast wel leuke Ierse meiskes daar, en iedere breuk valt overheen te komen. Trust me, I've been therequote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Officieel: Afstand, officieus: ze heeft moeite met commitment
[..]
Thanks, het is vooral de locatie wat belangrijk is.
Ik ben gewoon raar.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al jaren? Serieus? Damn, gij volhoudertje
Ik heb het welquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niethoop ik
Dat spreekt voor zichquote:
Been there, done that. Misschien is zij wel De Ware.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop het.. De timing was destijd inderdaad niet optimaal, nu is het van mijn kant iig veel beter. En de gevoelens zijn er iig van beide kanten nog.
Ik sta achter je, Q. Daar is het veilig.quote:
Ik wel. Best goed te zien dat ik scheetje beef staquote:
Zolang ik niet teveel bruine bonen heb gegeten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik sta achter je, Q. Daar is het veilig.
Same here. Maar ik word nog steeds versierd als ik in bikini ben, dus of men ziet het niet, of het boeit men niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel. Best goed te zien dat ik scheetje beef sta
quote:
Chili con carne.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang ik niet teveel bruine bonen heb gegeten.
Ik hou je op de hoogte.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Been there, done that. Misschien is zij wel De Ware.
I know, maar de rebound hielp niks... En leuke Ierse? Ben je hier ooit geweest?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel leuke Ierse meiskes daar, en iedere breuk valt overheen te komen. Trust me, I've been there
In de puberteit wel heel erg ja, met name het litteken vond ik een wereldramp. Inmiddels ben ik iets ouder en is mijn zelfbeeld iets gezonder en realistischer. Maar ik zal nog steeds nooit een leuk jurkje met blote rug aan doen ofzo, nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je er ook onzeker door? Ik droeg/draag kleren altijd een maat te groot zodat je die deuk in m'n zij niet kon zien.
Of jurkjes met een taillelint, die hangen ook nooit waar ze horenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
In de puberteit wel heel erg ja, met name het litteken vond ik een wereldramp. Inmiddels ben ik iets ouder en is mijn zelfbeeld iets gezonder en realistischer. Maar ik zal nog steeds nooit een leuk jurkje met blote rug aan doen ofzo, nee.
Ja maar jij hebt andere pluspunten die ik dan weer niet hebquote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Maar ik word nog steeds versierd als ik in bikini ben, dus of men ziet het niet, of het boeit men niet.
Ik vind dat een bikini er juist minder de nadruk op legt, omdat die je lichaam 'verdeelt'.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef CherryLips het volgende:
O en een bikini, daar begin ik niet eens aan. Heb met sportbadpakken al moeite omdat die op de rug steeds net de nadruk leggen op de scheve bochel.
Dan maar naakt, durf te wedden dat niemand er dan meer naar kijkt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef CherryLips het volgende:
O en een bikini, daar begin ik niet eens aan. Heb met sportbadpakken al moeite omdat die op de rug steeds net de nadruk leggen op de scheve bochel.
Dan niet Ierse vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I know, maar de rebound hielp niks... En leuke Ierse? Ben je hier ooit geweest?Er zijn wel mooie vrouwen hier, meer dan genoeg, maar die zijn niet Iers
Mijn borsten helpen me inderdaad door veel vervelende situaties heen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt andere pluspunten die ik dan weer niet hebToen ik nog zwom werden er regelmatig opmerkingen over mijn rug gemaakt niet leuk.
In de puberteit was iedereen onzeker, wat een drama-periode was dat zeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
In de puberteit wel heel erg ja, met name het litteken vond ik een wereldramp. Inmiddels ben ik iets ouder en is mijn zelfbeeld iets gezonder en realistischer. Maar ik zal nog steeds nooit een leuk jurkje met blote rug aan doen ofzo, nee.
Jamaar zomerjurkjes! En jij!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Naaktheid is een goede oplossing voor veel problemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan maar naakt, durf te wedden dat niemand er dan meer naar kijkt.
hmm, ik vermoed dat het al te laat isquote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan niet Ierse vrouwenEn ik bedoel niet als rebound, maar gewoon open staan voor leuke ontmoetingen.
Niet doen wat ik deed in ieder geval
Inderdaad, hoe ik dat toch heb overleefd is me een raadsel. Ik had soms wel eens een puistje he.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
In de puberteit was iedereen onzeker, wat een drama-periode was dat zeg.
Zonder borsten maar met een lach en een grap lukt het ook!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn borsten helpen me inderdaad door veel vervelende situaties heen.
Over littekens gesproken. Mijn hele leven heb ik al een litteken op mijn buik dus dat ben ik wel gewend.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je oude reputatie? Vertel?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik vermoed dat het al te laat isheb mn oude reputatie weer terug
Nou, vooruit. Maar dan ALLEEN omdat jij het bent hequote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dan gewoon niet met een blote rug.
Er zouden meer mensen naakt moeten zijn! Als het niet zo koud was geweest had ik meteen de daad bij het woord gevoegd.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Naaktheid is een goede oplossing voor veel problemen.
Aan je gezicht/hoofd kun je toch best veel veranderen hoor Tijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over littekens gesproken. Mijn hele leven heb ik al een litteken op mijn buik dus dat ben ik wel gewend.
Wat veel vervelender is dat ik mijn hoofd gewoon echt niet mooi vind. En daar vroeger en nu soms nog steeds me gepest wordt.
Pics of ik geloof het niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag er een paar jaar geleden nog uit als een halve junk, nu slechts als een hele alcoholist!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Aan je gezicht/hoofd kun je toch best veel veranderen hoor Tijn.
Dat weet ik omdat ik op mijn 15de eruit zag als een overreden stoeptegel, en nu best leuk ben!
Argument geaccepteerd. Alcohol gaat voor alles. Ik drink nu ranja. Net zo belangrijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik drink wijn, ik heb even geen tijd voor je.
Wat dan? Een burqa gaan dragen? Het is vooral dat mijn hoofd en abnormale vorm heeft daar verander je niet zo veel aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Aan je gezicht/hoofd kun je toch best veel veranderen hoor Tijn.
Dat weet ik omdat ik op mijn 15de eruit zag als een overreden stoeptegel, en nu best leuk ben!
Nah, die hoeft niet publiek.quote:
Je denkt in beperkingen. Ik lijk wel een guru-op-repeat, ik zeg steeds hetzelfde tegen jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dan? Een burqa gaan dragen? Het is vooral dat mijn hoofd en abnormale vorm heeft daar verander je niet zo veel aan.
Zeker wel! Met hoofd en/of gezichtshaar, een bril of juist lenzen en de juiste kleding kan je zonder lichamelijk iets te veranderen een persoon onherkenbaar maken. En dus ook een minder aantrekkelijk iemand, aan trekkelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dan? Een burqa gaan dragen? Het is vooral dat mijn hoofd en abnormale vorm heeft daar verander je niet zo veel aan.
Jammer he? Ik had net de popcorn gepaktquote:
We worden blij gemaakt met een dode mus. Een dode mus zeg ik je!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer he? Ik had net de popcorn gepakt
En je blijft maar doorgaan he? Dat maakt jou ook zo tof.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Je denkt in beperkingen. Ik lijk wel een guru-op-repeat, ik zeg steeds hetzelfde tegen jou.
Breakfast!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
We worden blij gemaakt met een dode mus. Een dode mus zeg ik je!
Ik ga altijd maar door Q, tot het bittere eind.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En je blijft maar doorgaan he? Dat maakt jou ook zo tof.
Volgens mij weten jullie het (deels) ook al. Ik heb iig geen klagen om aandacht.quote:
Op YouTube vast wel!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef L-E het volgende:
Zou er een markt zijn voor Kleuters die kunnen moonwalken terwijl ze zelfgemaakte liedjes over Hondenbroodjes Met Poep zingen? Want dan heb ik hier een goudmijn.
Point taken, ik weet dat je gelijk maar zo voelt het helaas nog steeds niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Je denkt in beperkingen. Ik lijk wel een guru-op-repeat, ik zeg steeds hetzelfde tegen jou.
Ik wil best wat veranderen maar weet niet wat en hoequote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker wel! Met hoofd en/of gezichtshaar, een bril of juist lenzen en de juiste kleding kan je zonder lichamelijk iets te veranderen een persoon onherkenbaar maken. En dus ook een minder aantrekkelijk iemand, aan trekkelijk.
Voeg wat zout en peper toe, dan smaakt het beter.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga altijd maar door Q, tot het bittere eind.
Ja waarom niet gewoon proberenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef L-E het volgende:
Zou er een markt zijn voor Kleuters die kunnen moonwalken terwijl ze zelfgemaakte liedjes over Hondenbroodjes Met Poep zingen? Want dan heb ik hier een goudmijn.
Ik kan koken.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Voeg wat zout en peper toe, dan smaakt het beter.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef L-E het volgende:
Wat hij zegt, voor alles is een markt op youtubequote:
Huur een stylist in voor een middag oid. Is niet heel erg duur, of vraag vriend(inn)en met stijl je te helpen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Point taken, ik weet dat je gelijk maar zo voelt het helaas nog steeds niet.Ik zou willen dat ik met plezier in de spiegel kon kijken naar mijzelf of dat ik mijzelf leuk op een foto vind staan. Maar helaas is dat niet zo.
[..]
Ik wil best wat veranderen maar weet niet wat en hoe
Waarom wordt het bitter dan?quote:
Wat is dit dan?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga altijd maar door Q, tot het bittere eind.
Ik heb laatst al een nieuwe bril met mijn zusje uit gezocht. Dus ik ben er al wel mee bezigquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huur een stylist in voor een middag oid. Is niet heel erg duur, of vraag vriend(inn)en met stijl je te helpen.
Ik ben een man, ik kom niet boven dat niveau uit, sorry.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vier, ik heb al een kleuter.
Goed bezigquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb laatst al een nieuwe bril met mijn zusje uit gezocht. Dus ik ben er al wel mee bezig
Enige probleem is dat ze mij in pak wil hijsen voor haar trouwerij. Dat ze gaat trouwen prima her funeral enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik kom niet boven dat niveau uit, sorry.
[..]
Goed bezig
Vrouwen smelten voor mannen in pakken! Geloof me, een mooi kwaliteitspak (Geen C&A troep), mooie schoenen, gezicht/haren verzorgd, schouders naar achteren, rechtop lopen (kin niet omhoog, je wilt niet arrogant lijken) en glimlachen. De vrouwen staan misschien niet letterlijk in de rij, maar staan zeker meer voor je open dan wanneer je een spijkerbroek/t-shirt combo hebt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ze mij in pak wil hijsen voor haar trouwerij. Dat ze gaat trouwen prima her funeral enzomaar ik in pak nee
Oh god, om zulke onzin ben ik blij dat ik geen FB heb hoor..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, weird! Mijn vader's zoon heeft hem gevonden op FB, na jarenlang geen contact te hebben gehad. Zo heb ik ineens mijn halfbroer op FB.
Nee joh, vind het juist hartstikke leuk! Vooral voor mijn vader. Die ging mij bellen 'Ja wat moet ik doen, hij heeft een verzoek gestuurd'. Eh, accepteren als je dat wilt, duh.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, om zulke onzin ben ik blij dat ik geen FB heb hoor..
Dat werkt alleen als je zelfvertrouwen hebt en dat uitstraalt, pakken lekker vind zitten en dat graag draagt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen smelten voor mannen in pakken! Geloof me, een mooi kwaliteitspak (Geen C&A troep), mooie schoenen, gezicht/haren verzorgd, schouders naar achteren, rechtop lopen (kin niet omhoog, je wilt niet arrogant lijken) en glimlachen. De vrouwen staan misschien niet letterlijk in de rij, maar staan zeker meer voor je open dan wanneer je een spijkerbroek/t-shirt combo hebt.
Dan ben ik blij voor je.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, vind het juist hartstikke leuk! Vooral voor mijn vader. Die ging mij bellen 'Ja wat moet ik doen, hij heeft een verzoek gestuurd'. Eh, accepteren als je dat wilt, duh.
Het is een insteek, natuurlijk is een slobberbroek en trui comfortabeler, toch zal niemand me daar ooit in zien. Tenzij ik samenwoon, diegene dan wel. Je weet wat het resultaat kan zijn, als je daar aan denkt, straal je het vanzelf uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je zelfvertrouwen hebt en dat uitstraalt, pakken lekker vind zitten en dat graag draagt.
Ik zie mijzelf geen pak dragen dat vind ik gewoon niets
Hij is 8 jaar ouder dan ik, komt dus uit Slovenië. Ze hadden vroeger wel contact, maar dat is toen misgegaan. Toen was ik nog heel jong, kan 'm me niet echt herinneren. Maar ik vind het echt super voor pap.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ben ik blij voor je.
Ik moet er niet aan denken dat iedereen mij gaat vinden, huuuhhh.
Slovenië, helaas niet langs komen, derhalve ook geen wodka voor je meegenomen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is 8 jaar ouder dan ik, komt dus uit Slovenië. Ze hadden vroeger wel contact, maar dat is toen misgegaan. Toen was ik nog heel jong, kan 'm me niet echt herinneren. Maar ik vind het echt super voor pap.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slovenië, helaas niet langs komen, derhalve ook geen wodka voor je meegenomen.
Daar hoef je geen pak voor aanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een insteek, natuurlijk is een slobberbroek en trui comfortabeler, toch zal niemand me daar ooit in zien. Tenzij ik samenwoon, diegene dan wel. Je weet wat het resultaat kan zijn, als je daar aan denkt, straal je het vanzelf uit.
Het helpt wel. Ik voel me altijd wel anders met een pak aan, zeker m'n favoriete, als ik die aan heb krijg ik altijd wel te horen dat ik er goed uit zie. Maar kleding doet veel, alleen weet je dat al, want dat is geloof ik al heel vaak gezegd.quote:
Bijna vergeten dat MB daar vandaan komtquote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slovenië, helaas niet langs komen, derhalve ook geen wodka voor je meegenomen.
Hoe doe jij trouwens zo goedkoop vliegen of kom jij vanaf Belfast?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna vergeten dat MB daar vandaan komtik spreek bijna dagelijks met Slovenië tegenwoordig.
Belfast? Dan ben je hetzelfde nog een keer kwijt om in Dublin te komen (of je moet een auto huren). Ik boek zo vroeg mogelijk en/of vlieg met Ryan Air vanaf Eindhoven, maar dat laatste probeer ik te voorkomen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe doe jij trouwens zo goedkoop vliegen of kom jij vanaf Belfast?
Hmpf, het gaat mij niet zo gemakkelijk af, direct daar komen (en terugkomen) lijkt lastig.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Belfast? Dan ben je hetzelfde nog een keer kwijt om in Dublin te komen (of je moet een auto huren). Ik boek zo vroeg mogelijk en/of vlieg met Ryan Air vanaf Eindhoven, maar dat laatste probeer ik te voorkomen.
Serieus? Er gaan 5 Aerlingus vluchten per dag. Eindhoven Airport is erg goed te bereiken, directe trein vanuit A'dam en een goede busverbinding naar t vliegveld. Ik heb het 2x gedaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, het gaat mij niet zo gemakkelijk af, direct daar komen (en terugkomen) lijkt lastig.
Ik heb wel een grote voorkeur om vanuit A'dam te komen, is een stuk makkelijker voor mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Er gaan 5 Aerlingus vluchten per dag. Eindhoven Airport is erg goed te bereiken, directe trein vanuit A'dam en een goede busverbinding naar t vliegveld. Ik heb het 2x gedaan.
Meestal vlieg ik via A'dam, iets duurder, maar flexibeler met de vliegtijden en een minder vervelende maatschappij.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna vergeten dat MB daar vandaan komtik spreek bijna dagelijks met Slovenië tegenwoordig.
Wat is "proost" en "dankjewel" eigenlijk in het Sloveens?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel netjes goededag zeggen dan he! Dober dan!
Na zdravje en hvalaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is "proost" en "dankjewel" eigenlijk in het Sloveens?
Geen ideequote:
Na zdravje. Klinkt toch wel lekker alsof het glas zo omhooggaat, aantikt bij de v en dan met "je" weer terugzakt.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na zdravje. Klinkt toch wel lekker alsof het glas zo omhooggaat, aantikt bij de v en dan met "je" weer terugzakt.
Ja.
Klinkt fijn voor proosten. Kan op mijn lijstje.
Echt geen ideequote:Op maandag 23 januari 2012 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en nu n eerlijk antwoordmag ook per dm
Ik heb moeten leren leven met egesegedre. Dat klinkt alsof je als een randdebiel je glas 30 keer tegen de ander zijn hoofd ramt terwijl je bij het debat aan de verliezende hand bent en je je geduld verliest.quote:
Snap ik, maar op Aerlingus.ie kijken, daar staan de goedkoopste vluchten op, vanuit A'dam vliegt er niks anders deze kant op. Door de week in de ochtend of laat op de avond vliegen is verreweg de beste optie. Overdag heb je mensen die zakelijk vliegen en die het niet zoveel boeit.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote voorkeur om vanuit A'dam te komen, is een stuk makkelijker voor mij.
Teh topic, you killed itquote:
Nou als het daar al niet tegen kan. Wat een soft topicquote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teh topic, you killed it![]()
Nu verder met drank en zulks, weekend
Wat een totale onzin!!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen smelten voor mannen in pakken! Geloof me, een mooi kwaliteitspak (Geen C&A troep), mooie schoenen, gezicht/haren verzorgd, schouders naar achteren, rechtop lopen (kin niet omhoog, je wilt niet arrogant lijken) en glimlachen. De vrouwen staan misschien niet letterlijk in de rij, maar staan zeker meer voor je open dan wanneer je een spijkerbroek/t-shirt combo hebt.
Het wordt voor mij tijd om er weer eens heen te gaan. Van mn goede voornemens is nog niet zoveel gekomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Het wordt misschien tijd om van sportschool te switchen!
Sporten = bier drinken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
Het wordt voor mij tijd om er weer eens heen te gaan. Van mn goede voornemens is nog niet zoveel gekomen.Misschien vandaag weer eens gaan.
Precies, het is niet normaal voor de meeste, het is anders. Ik zie er ook fantastisch uit in een pak, omdat ik het haast nooit aan heb. Als ik het dagelijks aan had, was het niks bijzonders, en was ik ws lekkerder in een spijkerbroek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Een man in een GOED zittend pak (duur of goedkoop, i don't care) vind ik wel lekkerder vaak dan een man gewoon in shirt en spijkerbroek.
(en volgens mij hebben wel meer vrouwen daar last van). Maar als een man er goed uit ziet dan mag hij ook best alleen in een spijkerbroek, of spijkerbroek overhemd.
De meeste mannen die ik ken vind ik mooier/knapper/lekkerder in pak, dan in hun dagelijkse kloffie.(kan ook komen doordat het niet hun dagelijkse kloffie is)
Dat ben je toch sowiesoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, het is niet normaal voor de meeste, het is anders. Ik zie er ook fantastisch uit in een pak, omdat ik het haast nooit aan heb. Als ik het dagelijks aan had, was het niks bijzonders, en was ik ws lekkerder in een spijkerbroek.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, het is niet normaal voor de meeste, het is anders. Ik zie er ook fantastisch uit in een pak, omdat ik het haast nooit aan heb. Als ik het dagelijks aan had, was het niks bijzonders, en was ik ws lekkerder zonder broek.
Ik neem nog liever ontslag, dan dat ik zo'n uniform aan trek voor mijn werk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
En een pak helpt bij mij wel hoor.
Half pak dan. Maar het zit ook gewoon fijn.
Ik ben van plan na het werk weer te gaan. Then again, dat ben ik elke dag van plan, er komt alleen altijd zo weinig van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
Ja, sporten. Ik moet er ook echt aan geloven binnenkort.
niks mis met een pak, zelfs niet als dat een eis is.. ik snap het probleem niet..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem nog liever ontslag, dan dat ik zo'n uniform aan trek voor mijn werk.
ECHT!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sporten = bier drinken?
of toch echt eens van plan te gaan?
Als je moet sporten, kun je beter niet gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
Dat zal best. Maar toch móet ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je moet sporten, kun je beter niet gaan
Voelt dan toch alleen maar als een last op je schouders en is het niet leuk.
Denk aan De Ware, doe het voor haar!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben van plan na het werk weer te gaan. Then again, dat ben ik elke dag van plan, er komt alleen altijd zo weinig van.
Probleem is een groot woord, ik hou ook niet zo van een keurslijf, kledingvoorschriften etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met een pak, zelfs niet als dat een eis is.. ik snap het probleem niet..
Ik hoef het ook niet voor werk. Sterker nog, hier vonden ze het maar vreemd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem nog liever ontslag, dan dat ik zo'n uniform aan trek voor mijn werk.
Just friends. Ofzo. Niet boeiend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat t eigenlijk met die date van je Q?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
Mwao... heb hier een pak en mantelpakjes in de kast hangen, maar die trek ik echt niet graag aan. Gewoon puur omdat andere kledij lekkerder zit. Vind het leuker om mijn favo truitje aan te trekken dat dan nette jasje hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met een pak, zelfs niet als dat een eis is.. ik snap het probleem niet..
Ik heb het juist andersom.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Mwao... heb hier een pak en mantelpakjes in de kast hangen, maar die trek ik echt niet graag aan. Gewoon puur omdat andere kledij lekkerder zit. Vind het leuker om mijn favo truitje aan te trekken dat dan nette jasje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Ik vind het opzich wel lekker zitten en voel me er wel fijn bij (gewoon netjes gekleed) Maar laatste tijd gewoon geen zin om hakken aan te hebbenquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:48 schreef MNR het volgende:
Voor babs houd ik me inZou toch niet helpen hoor schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Your suit is your identityquote:
Voor babs houd ik me inIk zou niet onder de indruk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me daarin niet mijzelf, dat is voor mij een probleem. Daarbij kan ik er niet beter door code kloppen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Voor babs houd ik me inVertel dat maar even aan de mensen met een sportblessure...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vertel dat maar even aan de mensen met een sportblessure...
Zij noemen het inspirerend, ik noem het vervelend. Maar succes ermee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:51 schreef MNR het volgende:
Nou, nou, nou dames... ik overdrijf niet als ik zeg dat ik voor mensen op de sportschool een inspiratie ben hoor. Dat wordt regelmatig tegen me gezegdDussu... zou daar nog niet direct zo zeker van zijn
Je kent me slecht dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:51 schreef MNR het volgende:
Nou, nou, nou dames... ik overdrijf niet als ik zeg dat ik voor mensen op de sportschool een inspiratie ben hoor. Dat wordt regelmatig tegen me gezegdDussu... zou daar nog niet direct zo zeker van zijn
Je probeert overal een beetje een inspiratiebron te zijn. En dat is nog al vervelend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:51 schreef MNR het volgende:
Mjah, Ik moet ook wel zeggen dat ik er een spijkerbroek onder draag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel lekker zitten en voel me er wel fijn bij (gewoon netjes gekleed) Maar laatste tijd gewoon geen zin om hakken aan te hebben
Mn giletje verbergt mn buikje gewoon er goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Your suit is your identity
Nouw, mijn vrouwelijke vormen komen beter uit in mijn eigen kleding heur.
Hehehe. Gaan we weer...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Je probeert overal een beetje een inspiratiebron te zijn. En dat is nog al vervelend.
Man ik haal het eind van de straat niet eens als ik moet rennen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef Kluts het volgende:
Sporten.
Ik haat het, maar het zou geen kwaad kunnen als ik het eens zou doen.
Laatst voor het eerst hardgelopen met mijn gloednieuwe schoenen die al zowat een jaar gloednieuw in de kast lagen.Dacht dat ik aan de beademing moest toen ik thuis kwam joh.
Ik haat het.
Q wil vast wel mee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Is Zumba leuk trouwens? Of moet je het niet doen als je lomp ben aangelegd?
Ik moet zulke dingen samen met iemand doen, in m'n eentje komt er echt niks van terecht
Inderdaad, ik dacht eerst dat ik het verkeerd las, maar het kwam behoorlijk zelfingenomen over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Zij noemen het inspirerend, ik noem het vervelend. Maar succes ermee.
Hehe. Pakken kleden idd wel mooi af jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:53 schreef Murdera het volgende:
Mn giletje verbergt mn buikje gewoon er goed.
Klopt. Daarom mag ik het nog best eens meldenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Gaan we weer...
We komen er niet uit en we zullen er ook niet uitkomen
Wanneer moet je rennen dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man ik haal het eind van de straat niet eens als ik moet rennen.
Het kan leuk zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zulke dingen samen met iemand doen, in m'n eentje komt er echt niks van terecht
Enorm ja! Maar ik moet straks wel ben ik bang, ik ben gelukkig en dus eet ik.quote:
dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:43 schreef rival het volgende:
Als ik niet zo een mooi slank lichaam had zou ik ook weleens over sporten nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Mijn iets te grote Hawaiien overhemden ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Pakken kleden idd wel mooi af ja
Uhuhquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Sporten kan lekker zijn, mits je er zin in hebt en er lol aan hebt.
Vindt je het niets.. dan moeten de mensen ook lekker hun mond houden erover.. vind je het lekker, kan je er uren over lullen (bij wijze van spreke)
Voor de trein.quote:
Jaaaaa ik vind het leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Bekend fenomeen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enorm ja! Maar ik moet straks wel ben ik bang, ik ben gelukkig en dus eet ik.Ben al 3 kg. aangekomen.
Ik had laatst het balance board van de Wii weer afgestoft, even gaan steppen op dat ding. Moet je ook zijwaarts stappen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaa ik vind het leukMaar wel thuis
Ik ben ook nogal lomp.
Dat moet Kleuter rennen. En daar zijn ze goed inquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor de trein.
Of in mijn geval, als je ziet dat er een Kleuter bijna geschept wordt door een voertuig.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer de stroom uit is gevallen en de mensheid op het anarchisme overgestapt is?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef Kluts het volgende:
Sporten.
Ik haat het, maar het zou geen kwaad kunnen als ik het eens zou doen.
Laatst voor het eerst hardgelopen met mijn gloednieuwe schoenen die al zowat een jaar gloednieuw in de kast lagen.Dacht dat ik aan de beademing moest toen ik thuis kwam joh.
Ik haat het.
Ja, maar er zijn altijd dingenw aardoor je net iets achterloopt op schema, zoals die kat die vorige week een halve muis voor m'n deur had uitgebraakt, wat ik toch even moest schoonmaken voor ik er 's avonds in het donker op zou gaan staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerder van huis/werk weg gaan. Rennen is voor paupers (zie In Time).
Persoonlijk vind ik Zumba niet zo leuk, maar je kunt het altijd proberen. Er zijn mensen die al van jongs af aan dansen, je hebt mensen die nog nooit gedanst hebben. Gewoon proberen en niet druk maken over je lompheid. Hoe meer je het doet, hoe soepeler je wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Dansen op een feestje is veel leuker!quote:
Hij rent ook. Richting het voertuig. Kind snapt er niets van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet Kleuter rennen. En daar zijn ze goed in
Met zumba hoef je opzich geen moeilijke pasjes te doen waardoor je in de knoop raakt.. dat scheeltquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst het balance board van de Wii weer afgestoft, even gaan steppen op dat ding. Moet je ook zijwaarts stappen.
Ben er drie keer bijna vanaf gegleden.
Of dat ene wenkbrauwhaartje wat nog écht even geepileerd moet worden, anders ben je lelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn altijd dingenw aardoor je net iets achterloopt op schema, zoals die kat die vorige week een halve muis voor m'n deur had uitgebraakt, wat ik toch even moest schoonmaken voor ik er 's avonds in het donker op zou gaan staanOf de wc die niet goed doortrekt, of of of
Daar begin ik niet aan, dan ben ik nooit ergens op tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Of dat ene wenkbrauwhaartje wat nog écht even geepileerd moet worden, anders ben je lelijk.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dansen op een feestje is veel leuker!
Maar de caloriën die ik naar binnen krijg met dat gezuip dans ik er niet vanaf.
Misschien moet je hem eens niet redden, leert hij van... nou ja... hij doet het dan ws. nooit weer iig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij rent ook. Richting het voertuig. Kind snapt er niets van.
Ja, dansenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dansen op een feestje is veel leuker!
Maar de caloriën die ik naar binnen krijg met dat gezuip dans ik er niet vanaf.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn iets te grote Hawaiien overhemden ook
Daarom.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
De volgende date staat alweer te trappelen, toch?
En vooral niet te veel zuipt. Daar gaat het mis bij mij. Laat ik zo nog maar eens de trap hier oplopen, 7 verdiepingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als je een half uurtje per dag beweegt en je een beetje let op je eten, hoef je niet te sporten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga even gezond de trap naar de 3de nemen
Om daar al zittend twee peuken weg te zuigen
Dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst het balance board van de Wii weer afgestoft, even gaan steppen op dat ding. Moet je ook zijwaarts stappen.
Ben er drie keer bijna vanaf gegleden.
Gezond!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga even gezond de trap naar de 3de nemen
Om daar al zittend twee peuken weg te zuigen
Lekker he!!quote:
Oe eens kijken of ik tijd vrij kan makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en Aqua Pilates in de Kwakel
Oef! Ik weet dat niet van iedere sport afzonderlijk, wel van de dingen die ik zelf doe. Van vechtsport (tai chi, tai bo en combat), van Pumpen (dat is met gewichten een stang optillen, de "clean and press" noemen ze dat) en Yoga (doe ik zelf niet veel).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:11 schreef L-E het volgende:
MNR, jij als sportfreak zijnde weet dit wellicht wel: wat is een sport waarbij je met name je rugspieren traint (behalve zwemmen)?
Ik heb een paar truukjes van de fysio mee gekregen, maar word je niet vrolijk van...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:11 schreef L-E het volgende:
MNR, jij als sportfreak zijnde weet dit wellicht wel: wat is een sport waarbij je met name je rugspieren traint (behalve zwemmen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |