Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel kut vinden hoor, als hij niks zou lusten of willen proberen..
Dat kan ik waarderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
quote:
Ja ik ook.quote:
Diequote:
Hou nou op over vleesch!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!quote:
Diequote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!
Yichaa, punten gescoord!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, het eten werd gewaardeerd zaterdag!Ik had ook nog voor allebei een pot atjar gemaakt om mee te nemen. Ging helemaal goed dus.
quote:
Dat kun je veranderen inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Ik wel, ik ben niet zo experimenteelquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberen
Dat klopt inderdaad. Ik drink sinds een jaartje koffie dat deed ik voorheen ook niet.quote:
Jaquote:
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kokquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Het is nooit te laat!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kok
Nee, totaal niet. Nooit pijn of iets dergelijks. Ik merk wel dat ik sinds mijn operatie sneller moe ben.quote:
Ik lust nu ook veel meer dan vroeger. Het is ook een kwestie van durven andere dingen te eten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kok
Wat is dat?quote:
Dat dus. En rustig aan beginnen ermee, niet direct de meest rare dingen in je mond stoppenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik lust nu ook veel meer dan vroeger. Het is ook een kwestie van durven andere dingen te eten.
Een zijwaartse verkromming van de wervelkolom waarvoor er twee pennen in mijn rug zijn geplaatst.quote:
Dat klinkt auwquote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een zijwaartse verkromming van de wervelkolom waarvoor er twee pennen in mijn rug zijn geplaatst.
Valt mee hoor.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Valt mee hoor.Ik was toen 14, ik heb vijftien jaar lang nauwelijks klachten gehad. Nu gaat het ineens heel erg slecht, er zijn dagen dat ik niet kan lopen van de pijn, verschrikkelijk. Maar Tijn heeft bijvoorbeeld nooit klachten, en die heeft het ook, dus ik denk dat ik pech heb.
Ok, das raar dan. Alhoewel ik er absoluut geen verstand van heb. Ik hoop dat je klachten in ieder geval snel verleden tijd zijn!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Valt mee hoor.Ik was toen 14, ik heb vijftien jaar lang nauwelijks klachten gehad. Nu gaat het ineens heel erg slecht, er zijn dagen dat ik niet kan lopen van de pijn, verschrikkelijk. Maar Tijn heeft bijvoorbeeld nooit klachten, en die heeft het ook, dus ik denk dat ik pech heb.
Drankquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef L-E het volgende:
Gelukkig heb ik rode wijn. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Dat is altijd een plusquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef L-E het volgende:
Gelukkig heb ik rode wijn. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Dat klinkt mooi zeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, goed, het leven lacht mij toe.
En daar?
Dus geen paddo's, leuk gekleurde snoepjes, rare gekleurde drankjes, etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En rustig aan beginnen ermee, niet direct de meest rare dingen in je mond stoppen
Vriendin van mijn zusje heeft precies hetzelfde als jij. Zij heeft ook klachten gehad. Haar pinnen zijn weer verwijderd geen idee of de klachten daarna verminderd zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
L-Equote:
Ik ben blij voor je!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi zeg.
Het leven lacht mij ook toe! Zo verschrikkelijk gelukkig met de mooie mannen die mij omringen.
Jij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook scoliose, ik weet niet meer wat de stand was maar ik ben zo scheef als een hangmat. Ik ben net een scheve wenteltrap.
Is daar niets aan gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook scoliose, ik weet niet meer wat de stand was maar ik ben zo scheef als een hangmat. Ik ben net een scheve wenteltrap.
Therapie enzo. En ze wilden me een korset geven maar toen was ik al 16 en had het weinig zin meer.quote:
Alle orthopeden die ik spreek gaan nog liever dood dan dat ze de pennen weer verwijderen, ivm de enorme risico's. En die mening deel ik wel. Er is gewoon een serieuze kans op verlamming, brrr. Dan liever de helft van de tijd plat op bed liggen, en dubbel genieten van de momenten dat het wél goed gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriendin van mijn zusje heeft precies hetzelfde als jij. Zij heeft ook klachten gehad. Haar pinnen zijn weer verwijderd geen idee of de klachten daarna verminderd zijn.
Sterkte met je rug
Ja, als het te laat ontdekt wordt is dat heel zuur. Heb je er last van nu?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Therapie enzo. En ze wilden me een korset geven maar toen was ik al 16 en had het weinig zin meer.
Prima, erg moe de laatste tijd, maar dat komt vooral door het weer denk ik en kan er nog moeilijk aan wennen dat ik weer single ben. Of nouja, accepteren misschien eerder.quote:
Ja, heb je het moeilijk met de breuk?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prima, erg moe de laatste tijd, maar dat komt vooral door het weer denk ik en kan er nog moeilijk aan wennen dat ik weer single ben. Of nouja, accepteren misschien eerder.
Ga binnen nu en een paar weken wel lekker verhuizenen als er dan nog geld over is, een weekje zo ver mogelijk weg
Dat is het rare, ik had het al van kinds af aan. M'n benen zijn ook ongelijk dus daardoor werd het erger. Geen idee waarom er niks is gedaan verder. Ik heb geen klachten, soms schiet het er even in maar dat heeft misschien meer met de wervels zelf te maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, als het te laat ontdekt wordt is dat heel zuur. Heb je er last van nu?
Ja, moeilijker dan ik dacht. Ik zit nog in Ierland ja, ik blijf in Dublin, maar ga wat dichterbij m'n werk wonen (ipv 45min, 20min reistijd) en als bijkomstigheid nog dichterbij het centrum.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, heb je het moeilijk met de breuk?
Zit je nu nog in Ierland? Waar ga je naartoe verhuizen?
Bij haar moest het door een ontsteking ofzo dacht ik. Maar goed hopelijk valt het mee en gaat het na verloop van tijd weer over die pijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Alle orthopeden die ik spreek gaan nog liever dood dan dat ze de pennen weer verwijderen, ivm de enorme risico's. En die mening deel ik wel. Er is gewoon een serieuze kans op verlamming, brrr. Dan liever de helft van de tijd plat op bed liggen, en dubbel genieten van de momenten dat het wél goed gaat.
Vreemd. Bij mij moest er heel snel geopereerd worden, 'anders is het te laat', enzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het rare, ik had het al van kinds af aan. M'n benen zijn ook ongelijk dus daardoor werd het erger. Geen idee waarom er niks is gedaan verder. Ik heb geen klachten, soms schiet het er even in maar dat heeft misschien meer met de wervels zelf te maken.
Niet elke break is voor eeuwig, weet ik inmiddels..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, moeilijker dan ik dacht. Ik zit nog in Ierland ja, ik blijf in Dublin, maar ga wat dichterbij m'n werk wonen (ipv 45min, 20min reistijd) en als bijkomstigheid nog dichterbij het centrum.
Bij mij moest de operatie ook in eens sneller dan gepland. In een paar maanden was mijn rug nog krommer gaan staan. Beetje jammer zo aan het begin van het schooljaar. De rest van het schooljaar ben ik aanwezig geweest ipv dat ik echt actief iets geleerd hebquote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij moest er heel snel geopereerd worden, 'anders is het te laat', enzo.
Jouw bekken staan dus ook echt scheef? Dat heb ik zelfs niet.
Wenteltrappen met CLquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Daarom ga ik binnenkort ook weer met een ex daten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet elke break is voor eeuwig, weet ik inmiddels..
Is dat dan niet iemand voor een "als we nog single zijn als we 30 40 zijn, ..."-pact?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom ga ik binnenkort ook weer met een ex daten.
Goed plan oh wacht ....quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Back-up materialquote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat dan niet iemand voor een "als we nog single zijn als we 30 40 zijn, ..."-pact?
Daarvoor heb ik half FOK! al.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat dan niet iemand voor een "als we nog single zijn als we 30 40 zijn, ..."-pact?
Is het de leukste ex ever? Want alleen dan moet je het doen. Niet 'omdat het kan'.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Breuk? Watskeburt?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prima, erg moe de laatste tijd, maar dat komt vooral door het weer denk ik en kan er nog moeilijk aan wennen dat ik weer single ben. Of nouja, accepteren misschien eerder.
Ga binnen nu en een paar weken wel lekker verhuizenen als er dan nog geld over is, een weekje zo ver mogelijk weg
Sommige exen zijn exen omdat de timing voor één van beiden (of allebei) gewoon niet goed was. Zegt men. Bij geruchtequote:
Klopt, maar dit vereist dat ik terug kom naar Nederland, wat ik niet wil, doe ik dat toch, dan zet ik druk op de relatie daardoor... Gaat niet echt werken dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet elke break is voor eeuwig, weet ik inmiddels..
Aha, fijn! Mooi appartement?
Voor haar natuurlijk wel. Gun haar dat tochquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het de leukste ex ever? Want alleen dan moet je het doen. Niet 'omdat het kan'.
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dit vereist dat ik terug kom naar Nederland, wat ik niet wil, doe ik dat toch, dan zet ik druk op de relatie daardoor... Gaat niet echt werken dus.
We zijn er nog niet uit, maar het gaat 95% zeker deze worden: http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=1083639 (het park vlakbij op t kaartje, is waar het centrum begint.
Ja. Met grote afstand. Ben al jaren verliefd op haar.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het de leukste ex ever? Want alleen dan moet je het doen. Niet 'omdat het kan'.
Dat dus. Hoop ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige exen zijn exen omdat de timing voor één van beiden (of allebei) gewoon niet goed was. Zegt men. Bij geruchte.
Hoe erg vind je de breakup als je er niet voor terug naar NL wil komen, vraag ik me dan af.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dit vereist dat ik terug kom naar Nederland, wat ik niet wil, doe ik dat toch, dan zet ik druk op de relatie daardoor... Gaat niet echt werken dus.
We zijn er nog niet uit, maar het gaat 95% zeker deze worden: http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=1083639 (het park vlakbij op t kaartje, is waar het centrum begint.
Misschien dat ik daarom niet te redden wasquote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij moest er heel snel geopereerd worden, 'anders is het te laat', enzo.
Jouw bekken staan dus ook echt scheef? Dat heb ik zelfs niet.
Gele muren!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe erg vind je de breakup als je er niet voor terug naar NL wil komen, vraag ik me dan af.
Oke, dat geel op de muur kan dus écht niet meer he!
Om met je ex te daten moet wel een ex hebben dat is meer het probleem hierquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige exen zijn exen omdat de timing voor één van beiden (of allebei) gewoon niet goed was. Zegt men. Bij geruchte.
Doen dan. Soms is de timing beter en worden jullie dolgelukkig.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Met grote afstand. Ben al jaren verliefd op haar.
Officieel: Afstand, officieus: ze heeft moeite met commitmentquote:
Thanks, het is vooral de locatie wat belangrijk is.quote:
Al jaren? Serieus? Damn, gij volhoudertjequote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Met grote afstand. Ben al jaren verliefd op haar.
Heb je nu ook een gek schouderblad?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom niet te redden was
CL's paniekaanvalquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wenteltrappen met CL. En langzame Japanners
.
De hele UK en Ierland is geel van binnen, echt verschrikkelijk, die lui hier hebben geen smaak. De apartementen die er van binnen wel ok uit zien, beginnen bij 2k per maand.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe erg vind je de breakup als je er niet voor terug naar NL wil komen, vraag ik me dan af.
Oke, dat geel op de muur kan dus écht niet meer he!
Ik hoop het.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Doen dan. Soms is de timing beter en worden jullie dolgelukkig.
Vast wel leuke Ierse meiskes daar, en iedere breuk valt overheen te komen. Trust me, I've been therequote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Officieel: Afstand, officieus: ze heeft moeite met commitment
[..]
Thanks, het is vooral de locatie wat belangrijk is.
Ik ben gewoon raar.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al jaren? Serieus? Damn, gij volhoudertje
Ik heb het welquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niethoop ik
Dat spreekt voor zichquote:
Been there, done that. Misschien is zij wel De Ware.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop het.. De timing was destijd inderdaad niet optimaal, nu is het van mijn kant iig veel beter. En de gevoelens zijn er iig van beide kanten nog.
Ik sta achter je, Q. Daar is het veilig.quote:
Ik wel. Best goed te zien dat ik scheetje beef staquote:
Zolang ik niet teveel bruine bonen heb gegeten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik sta achter je, Q. Daar is het veilig.
Same here. Maar ik word nog steeds versierd als ik in bikini ben, dus of men ziet het niet, of het boeit men niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel. Best goed te zien dat ik scheetje beef sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |