Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel kut vinden hoor, als hij niks zou lusten of willen proberen..
Dat kan ik waarderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
quote:
Ja ik ook.quote:
Diequote:
Hou nou op over vleesch!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!quote:
Diequote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!
Yichaa, punten gescoord!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, het eten werd gewaardeerd zaterdag!Ik had ook nog voor allebei een pot atjar gemaakt om mee te nemen. Ging helemaal goed dus.
quote:
Dat kun je veranderen inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Ik wel, ik ben niet zo experimenteelquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberen
Dat klopt inderdaad. Ik drink sinds een jaartje koffie dat deed ik voorheen ook niet.quote:
Jaquote:
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kokquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Het is nooit te laat!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |