Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel kut vinden hoor, als hij niks zou lusten of willen proberen..
Dat kan ik waarderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
quote:
Ja ik ook.quote:
Diequote:
Hou nou op over vleesch!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut inderdaad, ik lust niet alles maar ik zou wel alles proberen.
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!quote:
Diequote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dievan je moet jouw rug eigenlijk masseren totdat hij zo mals is als Kobe beef.
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie de OP, MissB! Speciaal voor jou!
Yichaa, punten gescoord!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, het eten werd gewaardeerd zaterdag!Ik had ook nog voor allebei een pot atjar gemaakt om mee te nemen. Ging helemaal goed dus.
quote:
Dat kun je veranderen inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Ik wel, ik ben niet zo experimenteelquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig om iets wat ik helemaal niet ken niet uit te proberen
Dat klopt inderdaad. Ik drink sinds een jaartje koffie dat deed ik voorheen ook niet.quote:
Jaquote:
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kokquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat mijn smaak totaal niet ontwikkeld is. Dat merk ik op mijn werk vooral. Ik proef het verschil tussen de verschillende soorten koffie nauwelijks.
Het is nooit te laat!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kok
Nee, totaal niet. Nooit pijn of iets dergelijks. Ik merk wel dat ik sinds mijn operatie sneller moe ben.quote:
Ik lust nu ook veel meer dan vroeger. Het is ook een kwestie van durven andere dingen te eten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je aanleren hoor. Toen ik klein was lustte ik vrijwel niks, mijn zus idem. Nu ben ik super verwend qua eten en drinken en mijn zus is zelfs kok
Wat is dat?quote:
Dat dus. En rustig aan beginnen ermee, niet direct de meest rare dingen in je mond stoppenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik lust nu ook veel meer dan vroeger. Het is ook een kwestie van durven andere dingen te eten.
Een zijwaartse verkromming van de wervelkolom waarvoor er twee pennen in mijn rug zijn geplaatst.quote:
Dat klinkt auwquote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een zijwaartse verkromming van de wervelkolom waarvoor er twee pennen in mijn rug zijn geplaatst.
Valt mee hoor.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Valt mee hoor.Ik was toen 14, ik heb vijftien jaar lang nauwelijks klachten gehad. Nu gaat het ineens heel erg slecht, er zijn dagen dat ik niet kan lopen van de pijn, verschrikkelijk. Maar Tijn heeft bijvoorbeeld nooit klachten, en die heeft het ook, dus ik denk dat ik pech heb.
Ok, das raar dan. Alhoewel ik er absoluut geen verstand van heb. Ik hoop dat je klachten in ieder geval snel verleden tijd zijn!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Valt mee hoor.Ik was toen 14, ik heb vijftien jaar lang nauwelijks klachten gehad. Nu gaat het ineens heel erg slecht, er zijn dagen dat ik niet kan lopen van de pijn, verschrikkelijk. Maar Tijn heeft bijvoorbeeld nooit klachten, en die heeft het ook, dus ik denk dat ik pech heb.
Drankquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef L-E het volgende:
Gelukkig heb ik rode wijn. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Dat is altijd een plusquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef L-E het volgende:
Gelukkig heb ik rode wijn. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Dat klinkt mooi zeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, goed, het leven lacht mij toe.
En daar?
Dus geen paddo's, leuk gekleurde snoepjes, rare gekleurde drankjes, etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En rustig aan beginnen ermee, niet direct de meest rare dingen in je mond stoppen
Vriendin van mijn zusje heeft precies hetzelfde als jij. Zij heeft ook klachten gehad. Haar pinnen zijn weer verwijderd geen idee of de klachten daarna verminderd zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
L-Equote:
Ik ben blij voor je!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi zeg.
Het leven lacht mij ook toe! Zo verschrikkelijk gelukkig met de mooie mannen die mij omringen.
Jij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook scoliose, ik weet niet meer wat de stand was maar ik ben zo scheef als een hangmat. Ik ben net een scheve wenteltrap.
Is daar niets aan gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook scoliose, ik weet niet meer wat de stand was maar ik ben zo scheef als een hangmat. Ik ben net een scheve wenteltrap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |