abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107136028

Handige links:

Website: http://www.australianopen.com/en_AU/index.html
Matches in progress: Klik
Schedule: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiële Site ATP: Klik
Officiële Site WTA: Klik

TIJDSVERSCHIL:

Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op Australian Open schedule tijd minus 10 uur.

Dus een wedstrijd die om 11.00 Melbourne tijd begint, begint om 01.00 in de nacht hier.

Dus een wedstrijd die om 19.30 Melbourne tijd begint, begint om 09.30 hier.

Entry List + Alternates MANNEN

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Entry List + Alternates DAMES:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll:

Poll: Winnaar Australian Open 2012
Novak Djokovic
Rafael Nadal
Roger Federer
Andy Murray
Juan Martin Del Potro
Iemand anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107136045
gewoon een heul topic overgeslagen :7

SPOILER
pi_107136077
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:

[..]

Oke, dus ik mag kritiek hebben op vrouwentennis, maar niet als er in jouw ogen een goede dameswedstrijd aan de gang is?
Het verschil tussen mannen en vrouwentennis, is dat het bij vrouwen allemaal net wat trager, en met wat meer fouten gebeurt. En als het spannend wordt, wordt het niveau TE vaak om te huilen, ballen diep en hoog hengelen, hopend op een fout van de tegenstander. Dat doen bij ons op de vereniging de 60 plussers.
Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:24:54 #4
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107136081
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Morthill het volgende:

SPOILER
Dat staat er zelfs bij :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107136100
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dat staat er zelfs bij :D
Wat? Je denkt serieus dat ik ga lezen wat ik moet doen :{w ik ben een man, handleidingen lezen is voor vrouwen.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:27:41 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_107136155
Hoe dan ook, ik prefereer vrijwel elke mannenpartij boven vrijwel elke vrouwenpartij. En dus deze veegpartij van Nole tegen Hewitt, boven die damespartij van zojuist. Als je let op techniek, souplesse, balsnelheid, tactisch inzicht, is deze wedstrijd superieur aan die van zojuist.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.
post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.
pi_107136209
Nog steeds falen in topics openen :') !!!
pi_107136217
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef tja77 het volgende:
Hoe dan ook, ik prefereer vrijwel elke mannenpartij boven vrijwel elke vrouwenpartij. En dus deze veegpartij van Nole tegen Hewitt, boven die damespartij van zojuist. Als je let op techniek, souplesse, balsnelheid, tactisch inzicht, is deze wedstrijd superieur aan die van zojuist.

[..]

post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.
Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.
pi_107136238
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..

Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?

Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.

Ik zie niet in waarom dat mij geen "echte" fan maakt.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:30:39 #10
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_107136250
6 van de eerste 7 op de ranking + Del Potro en Nishikori. Lekkere kwartfinales heur :9
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 23 januari 2012 @ 13:31:34 #11
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107136277
Geef mij maar een Gasquet - Ferrer boven Djokovic - Hewitt hoor :D
  maandag 23 januari 2012 @ 13:32:32 #12
342627 tja77
pi_107136303
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.
Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.

Ik heb inderdaad een paar keer gezegd dat het me niet kon schelen wie er zou winnen van die 2. En dat deze westrijd niet snel genoeg kon beginnen. Maar ben jij verplicht mijn bijdragen te lezen? Ik geef gewoon mijn voorkeur aan...
pi_107136359
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..

Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?

Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.

En waar zegt iemand dat jij geen fan bent omdat jij geen vrouwentennis kijkt? Is het tijd geworden om woorden in de mond te leggen van anderen om je gelijk te halen?

Met de manier waarop hier tegen vrouwentennis wordt aangekeken en elke slam weer wordt gereageerd op mensen, zoals ik, die alleen meeposten bij de slams voel ik me net zo goed gekleineerd. Alsof ik geen tennisfan ben, omdat ik niet zou zien hoeveel beter de mannen zijn en 20 euro per maand betaal om Sport 1 te kunnen ontvangen.
pi_107136389
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

Dat was een overtrokken bewering van mijn kant die natuurlijk niet waar was, maar de manier waarop tja77 bezig was, sloeg gewoon nergens op.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.

Ik heb inderdaad een paar keer gezegd dat het me niet kon schelen wie er zou winnen van die 2. En dat deze westrijd niet snel genoeg kon beginnen. Maar ben jij verplicht mijn bijdragen te lezen? Ik geef gewoon mijn voorkeur aan...
Dan sla je de plank helemaal mis _O- Ook ik kijk liever naar het mannentennis, alleen geef ik de voorkeur aan spannende wedstrijden i.p.v. totaal niet boeiende wedstrijden, waar dan toevallig twee mannen tegenover elkaar staan. Iedereen kon zien aankomen dat dit een totaal oninteressante afslachtpartij zou worden. Daarom keek ik liever naar Sharapova-Lisicki omdat dat, buiten dat het voor een damespartij prima tennis was, ook nog eens spannend was.
pi_107136443
Kijk Tomic, kijk Carlos Ramos, zo kan het dus ook.
pi_107136501
Leuk die beesten boven de baan :D
  maandag 23 januari 2012 @ 13:41:22 #17
342627 tja77
pi_107136516
quote:
Dan sla je de plank helemaal mis Ook ik kijk liever naar het mannentennis, alleen geef ik de voorkeur aan spannende wedstrijden i.p.v. totaal niet boeiende wedstrijden, waar dan toevallig twee mannen tegenover elkaar staan. Iedereen kon zien aankomen dat dit een totaal oninteressante afslachtpartij zou worden. Daarom keek ik liever naar Sharapova-Lisicki omdat dat, buiten dat het voor een damespartij prima tennis was, ook nog eens spannend was
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.
Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
pi_107136577
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennis :s)
  maandag 23 januari 2012 @ 13:44:19 #19
342627 tja77
pi_107136609
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennis :s)
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
pi_107136614
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lezen is ook zo moeilijk hè.

Ik zeg dat je dat je de plank misslaat wat betreft mijn mening.
pi_107136642
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechten :D

Onderwijl, kom op Hewitt, maak er nog 1 set een beetje een spannende pot van.
pi_107136691
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Buiten dat ik het niet met je eens bent, was dit een veroordeling de andere kant uit. Jij dacht wel even te zeggen wat ik leuker vind om te kijken. En dat klopte dus van een kant.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:47:11 #23
342627 tja77
pi_107136696
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Lezen is ook zo moeilijk hè.

Ik zeg dat je dat je de plank misslaat wat betreft mijn mening.
Wie is daarmee begonnen denk je? Iets met een pot die de ketel iets verwijt???
pi_107136712
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechten :D

Onderwijl, kom op Hewitt, maak er nog 1 set een beetje een spannende pot van.
Djokovic maakt er nog een spannende pot van hier met wat missers hier. :D
pi_107136716
Break Hewitt *O* op naar de vijf sets :')
pi_107136766
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wie is daarmee begonnen denk je? Iets met een pot die de ketel iets verwijt???
Ach kom nou. Of je dat zelf nooit deed.

Ik stop hier maar mee. Dit heeft meer met op de man spelen te maken dan met de oorspronkelijke discussie.
pi_107136798
gewoon lekker over het tennis praten, niet over ieders mening over dames- en herentennis
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107136837
Djokovic heeft een Federeresque mentale time out en het is 3-3.
pi_107136838
Heerlijk, wanneer de wedstrijd totaal niet spannend is houden TheArt en tja het hier toch leuk en nu deze set een beetje gelijk op gaat stoppen ze ermee. :)
pi_107136840
3-3!
pi_107136889
Al meer games dan de vorige tegenstanders van Djoko _O_
Hewitt held!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 januari 2012 @ 13:54:24 #32
342627 tja77
pi_107136893
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach kom nou. Of je dat zelf nooit deed.

Ik stop hier maar mee. Dit heeft meer met op de man spelen te maken dan met de oorspronkelijke discussie.
Ik stop hier ook mee. maar feit is, dat jij begon met mij "geen tennisfan" te noemen. En dat puur en alleen omdat ik hier alleen tijdens de GS post. En een andere mening dan jou ben bedeelt. Dus als er iemand het op de man speelde, ben jij het, en niet ik.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:56:01 #33
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107136948
Dit topic is haast interessanter dan de wedstrijd _O- .
pi_107136989
4-3* Djoko.

Nu zal de break wel komen en is de wedstrijd binnen 10 minuutjes klaar.

De mogelijkheid was er op de vreak, maar toch 4-4 ^O^

[ Bericht 46% gewijzigd door TheGeneral op 23-01-2012 14:03:31 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 14:02:55 #35
342627 tja77
pi_107137114
4-4 mooi en goed tennis is het ook...
pi_107137194

Wie heeft dit gezien?
pi_107137198
De rally's zijn prima, maar Nole speelt alles behalve echt goed. De vorige game ook, zijn ballen vielen allemaal zowat op de servicelijn. Het is dat Hewitt niet het spelletje heeft om daar elke keer iets mee te doen.
pi_107137203
Hewitt heeft er, mede met Djokovic, echt een goede pot van gemaakt _O_ had dit echt niet meer verwacht
pi_107137228
Hewitt doet het nu wel goed hoor. Die speelt nu wel op de top van zijn huidige kunnen.

Ook knap dat hij het fysiek nog aankan.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:07:02 #40
342627 tja77
pi_107137250
Die chick van Hewitt...
pi_107137260
breakpoint *O*
pi_107137286
Uitserveren voor de 3e set *O*
pi_107137293
Djoko :')
pi_107137295
Poe dit valt me absoluut niet mee van Nole. Wat een matig tennis.

Credits naar Hewitt voor het blijven vechten overigens.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:08:40 #45
342627 tja77
pi_107137300
Nole wil een keer een wat langere partij.
pi_107137325
*5-4 Hewitt.

Overigens wel fantastich van Hewitt dat hij dit nog kan opbrengen _O_
pi_107137330
Djokovic heeft concentratie problemen? :o
pi_107137343
Hewitt :D
U MAD?
pi_107137361
En toen gooide Djok het tempo omhoog
pi_107137380
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic heeft concentratie problemen? :o
Daar leek het op ja. Of hij het vanaf die 3-0 niet meer kon opbrengen om elke keer de lengte in zijn slagen te blijven leggen.
pi_107137398
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
Poe dit valt me absoluut niet mee van Nole. Wat een matig tennis.

Credits naar Hewitt voor het blijven vechten overigens.
Heeft er ook mee te maken dat je zo makkelijk die 1e twee sets wint. Dan verlies je concentratie en intensiteit waardoor zoiets kan gebeuren.

Federer heeft dat ook vaak. Dan gaat het zo makkelijk dat z'n niveau daalt omdat je intensiteit en concentratie minder wordt omdat het zo makkelijk gaat. De huidige Federer wil daar dan wel eens niet meer uitkomen.
pi_107137402
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef TheGeneral het volgende:
*5-4 Hewitt.

Overigens wel fantastich van Hewitt dat hij dit nog kan opbrengen _O_
Jammer dat Djokovic waarschijnlijk toch gewoon in drie sets wint. Ik gun het Hewitt wel om er een vijfsetter van te maken :)
pi_107137418
Wat een cadeautje van Djoko
pi_107137455
Setpoint *O*
pi_107137500
Is dit een teken aan de wand dat Djoko wellicht de AO niet op zijn sloffen gaat winnen? :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 januari 2012 @ 14:15:24 #56
342627 tja77
pi_107137537
Toch wel indrukwekkend zoals nole die SP wegramt
  maandag 23 januari 2012 @ 14:16:31 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107137578
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef Norrage het volgende:
Is dit een teken aan de wand dat Djoko wellicht de AO niet op zijn sloffen gaat winnen? :o
Misschien gaat Roger Federer roet in het eten gooien. Tijdens de US Open had hij al matchpoints en hoefde maar een goede service te slaan om de joker richting huis te sturen.
pi_107137608
Hewitt moet echt beter serveren, hij krijgt de returnwinners om te oren
pi_107137610
Die 2e services van Hewitt zijn ook wel erg matig.
pi_107137624
breakpoint -O-
pi_107137637
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef Norrage het volgende:
Mwa, concentratieverlies na twee makkelijke sets tegen een Australische tegenstander. Zegt niets over het verdere verloop van het toernooi.

Niet dat ik denk dat Djokovic dit uberhaupt op zijn slopen gaat winnen. Murray, Federer, Nadal en Del Potro lijken allemaal redelijk tot goed in vorm te zijn.
pi_107137681
Ik zie Federer nog wel een keer winnen, tenzij hij in de halve finale tegen Nadal moet
pi_107137693
*O* op naar de 4e set
  maandag 23 januari 2012 @ 14:20:21 #64
342627 tja77
pi_107137707
4e set 6-1 voor Nole denk ik
pi_107137718
_O_
  maandag 23 januari 2012 @ 14:20:41 #66
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_107137722
Gekke Hewitt :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_107137731
Afgesproken werk :P.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:21:08 #68
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107137740
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef tja77 het volgende:
4e set 6-1 voor Nole denk ik
Ik ga denk ik ook kijken. Het wordt misschien toch spannend. :Y
pi_107137752
Treurig dit. :')
pi_107137789
Hewitt :o _O_
pi_107137829
hoevaak het Hewitt al 'come on' geroepen?

Moeten daar een spel van maken ofzo :')
pi_107137857
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:23 schreef franklop het volgende:
hoevaak het Hewitt al 'come on' geroepen?

Moeten daar een spel van maken ofzo :')
Als je in die omgeving zit te kijken, shotje als hij dat roept (mij is het wat te vroeg)
pi_107137914
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als je in die omgeving zit te kijken, shotje als hij dat roept (mij is het wat te vroeg)
Iets zegt me dat ergens in Australië dit spel gespeeld wordt.
pi_107137974
Z'n eerste game van de set is binnen ^O^

1-1.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:28:51 #75
342627 tja77
pi_107137986
Applaus voor een dubbele fout...
pi_107138050
Hewitt _O_ _O_
pi_107138055
Het niveau blijft goed :D
pi_107138065
Die zal morgen met een partij spierpijn opstaan _O-
pi_107138101
Hewitt lijkt wel de fittere speler op dit moment.. :D
pi_107138106
Zo Djoko gaat toch wel ff wat minder :o
pi_107138115
Hewitt speelt behoorlijk goed nu!
pi_107138120
BP hewitt :o
  maandag 23 januari 2012 @ 14:33:47 #83
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107138133
Djoko wat doe je.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:34:22 #84
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107138152
Van het kastje naar de muur gestuurd _O- :D
pi_107138159
Die Hewitt :D 30 jaar en dan zo over de baan lopen _O_
pi_107138178
"onmogelijkste"

Wat een wijf :')
pi_107138197
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:34 schreef Salamando het volgende:
Van het kastje naar de muur gestuurd _O- :D
Dat wel, maar deze rally was meer een compliment naar Hewitt.. Want een vastberadenheid, vechtlust, fitheid en mentale kracht.
pi_107138216
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Triest dat zo'n Hewitt zo ver komt.
Die gaat er vandaag gewoon af met 3 games :')
Blijkt wel weer dat Bowa geen verstand heeft van tennis ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 14:36:25 #89
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107138225
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat wel, maar deze rally was meer een compliment naar Hewitt.. Want een vastberadenheid, vechtlust, fitheid en mentale kracht.
Tja, als je zo van links naar rechts wordt gestuurd heb je er alleen weinig aan :P.
pi_107138250
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Salamando het volgende:

[..]

Tja, als je zo van links naar rechts wordt gestuurd heb je er alleen weinig aan :P.
ja en nee. In de rally niet, maar Djoko maakt ook fouten, doordat Hewitt alles maar terugslaat.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:37:05 #91
342627 tja77
pi_107138253
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Maar wat een moedeloos gevoel moet je hebben na zo'n punt, je rent je het apenzuur, en je krijgt er niks voor terug.
pi_107138273
Hewitt koning! En ik kan er niks van zien :(
pi_107138285
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Salamando het volgende:

[..]

Op dat moment niet. Maar wel in de gedachten van iedereen dit deze partij ziet. En Hewitt doet het ook bij af en toe bij Djoko.
pi_107138289
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar wat een moedeloos gevoel moet je hebben na zo'n punt, je rent je het apenzuur, en je krijgt er niks voor terug.
Het is altijd Hewitts spel geweest, denk niet dat hij er gezien de stand moedeloos van wordt. Het heeft hem de 3e set opgeleverd.
pi_107138298
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hewitt is een type speler dat het van dat soort punten moet hebben. Hij heeft geen 'super' slag. Zijn kracht zit in zijn vastheid en doorzettingsvermogen. Soms betaald dat uit, en soms niet. Ik denk niet dat hij er over in zit als hij een keer een punt niet pakt.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:38:32 #96
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107138311
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
Die Hewitt :D 30 jaar en dan zo over de baan lopen _O_
Nou, met 30 jaar hoef je niet per se afgeschreven te zijn hoor. Kijk maar naar Agassi, Connors en andere tennislegendes. Hoewel de vergelijking met Hewitt niet helemaal rechtvaardig is.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:40:20 #97
342627 tja77
pi_107138378
Iedere keer dat vingertje na IEDER punt.
Zweten de spelers meer dan pak em beet 10 jaar geleden?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:41:53 #98
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107138436
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef tja77 het volgende:
Iedere keer dat vingertje na IEDER punt.
Zweten de spelers meer dan pak em beet 10 jaar geleden?
Nee, dat is gewoon overdreven. Mogen ze ook best aan banden leggen van mij.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:43:13 #99
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107138495
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:41 schreef Salamando het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon overdreven. Mogen ze ook best aan banden leggen van mij.
Nee joh, meer expressie tijdens de wedstrijden. Maakt het leuk als je het mij vraagt. Come on! :P
  maandag 23 januari 2012 @ 14:44:17 #100
342627 tja77
pi_107138540
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee joh, meer expressie tijdens de wedstrijden. Maakt het leuk als je het mij vraagt. Come on! :P
Vingertje naar de ballenjongen voor de handdoek, om voor de tigste keer zweet af te vegen.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:44:17 #101
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107138541
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Na ieder punt de handdoek vragen maakt het leuk? Wat maakt het leuker dan?
pi_107138543
Hewitt is tenminste een speler waarvoor je naar het stadion komt. Ongelooflijk held dat ie is. Emotie tonen held! :)
  maandag 23 januari 2012 @ 14:45:29 #103
342627 tja77
pi_107138601
Hier dat piepende geluid van die schoenen over de grond...Beter dan gekreun... >:)
  maandag 23 januari 2012 @ 14:46:01 #104
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107138626
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:44 schreef Salamando het volgende:

[..]

Na ieder punt de handdoek vragen maakt het leuk? Wat maakt het leuker dan?
Niet per se om de handdoek vragen. Maar die kreten van come on en dat vingertje. Gewoon de emotie die een speler toont. Dat maakt het mooier om te zien als je het mij vraagt. :P Jammer dat Hewitt niet zo vaak meer come on roept als in zijn glorietijd. ;(
  maandag 23 januari 2012 @ 14:47:06 #105
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107138672
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niet per se om de handdoek vragen. Maar die kreten van come on en dat vingertje. Gewoon de emotie die een speler toont. Dat maakt het mooier om te zien als je het mij vraagt. :P
Emoties mogen best, ik dacht dat er echter met 'het vingertje' het vragen naar de handdoek bedoelt werd.
pi_107138709
Het is een manier om even weer te concentreren. Tsja, zolang ze op tijd weer gaan spelen.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:48:12 #107
342627 tja77
pi_107138714
Bedoelde ik ook, punt is nog maar net gemaakt, of Hewitt wijst al naar die ballenjongen voor een handdoek. IEDER punt, dus ook na een dubbele fout van Nole.
Ik geloof best dat die mannen zweten, maar 10 jaar geleden, zag je dat alleen na een lange rally
  maandag 23 januari 2012 @ 14:48:43 #108
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107138738
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:47 schreef Salamando het volgende:

[..]

Emoties mogen best, ik dacht dat er echter met 'het vingertje' het vragen naar de handdoek bedoelt werd.
Ach, ik had en heb er geen problemen mee. Als het maar een mooie wedstrijd is. :P
pi_107138971
*4-2 Djoko.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:55:21 #110
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107138983
Waarom mag Hewitt die challenge aanvragen, hij speelde toch gewoon door?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:57:06 #111
342627 tja77
pi_107139048
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Niet gezien, maar hoeveel ballen werden erna nog geslagen? Volgens mij mag je de bal nog terugslaan, en dan aanvragen
pi_107139057
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Had ook eigenlijk niet gemogen.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:58:09 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107139091
Waarom heb ik geprobeerd dat vorige topic terug te lezen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:58:13 #114
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107139093
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Niet gezien, maar hoeveel ballen werden erna nog geslagen? Volgens mij mag je de bal nog terugslaan, en dan aanvragen
Hewitt sloeg zijn eigen bal daarna uit.
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dan ligt het niet aan mij :').
  maandag 23 januari 2012 @ 14:58:17 #115
342627 tja77
pi_107139097
Was best een indrukwekkende game weer van Nole
pi_107139101
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nee, je moet de rally direct stoppen. Je mag hem wel terugslaan, maar dan ook direct challengen.
pi_107139136
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Mjah, vind dat altijd een rare regel. Je mag officieel de bal niet slaan, maar je zit al in die beweging, want je verwacht dat de bal in gaat. Zolang je challengt voor jouw bal over het net gaat zie ik geen probleem.

edit: ok, wel dus. Maar hij challengde toch op tijd?
  maandag 23 januari 2012 @ 15:00:49 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107139212
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:58 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nee, je moet de rally direct stoppen. Je mag hem wel terugslaan, maar dan ook direct challengen.
Wat Tomic flikte laatst was nog triester :')

Welke umpire zit er nu?
pi_107139214
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mjah, vind dat altijd een rare regel. Je mag officieel de bal niet slaan, maar je zit al in die beweging, want je verwacht dat de bal in gaat. Zolang je challengt voor jouw bal over het net gaat zie ik geen probleem.

edit: ok, wel dus. Maar hij challengde toch op tijd?
Nee, de call van zijn slag was daarna al op de baseline van Djoko geweest.

Dus zijn bal werd al uitgeroepen en toen wilde hij nog de bal van Djoko op zijn eigen baseline challengen.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:01:47 #120
66825 Reya
Fier Wallon
pi_107139254
Djokovic serveert voor de wedstrijd.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:02:45 #121
342627 tja77
pi_107139280
lekker punt weer
  maandag 23 januari 2012 @ 15:04:28 #122
342627 tja77
pi_107139339
GSM Djokovic,

morgen weer een dag, met heerlijk tennis.
pi_107139346
GSM Djokovic.

_O_ Hewitt _O_
pi_107139364
Hij heeft gevochten voor wat ie waard was, geweldig werk van Hewitt _O_
pi_107139390
Mooie pot. Hewitt maakte er een mooie wedstrijd van, maar Djokovic is gewoon iets te goed.
pi_107139421
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat Tomic flikte laatst was nog triester :')

Welke umpire zit er nu?
Carlos Bernardes.
pi_107139589
Dat interview _O_ _O-
  maandag 23 januari 2012 @ 15:11:37 #128
342627 tja77
pi_107139594
leuk geintje van Courier lol
pi_107139621
Jelena Ristic O+
  maandag 23 januari 2012 @ 15:12:59 #130
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107139648
Ik ben lichtjes voor Del Potro morgen en denk ook dat ie gaat winnen.
Maar de winnaar van die partij mag van mij het toernooi wel winnen :)
pi_107139694
Federer in 4 sets max. :P
  maandag 23 januari 2012 @ 15:15:48 #132
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107139747
Morgen de eerste echt test voor Federer. Maar denk dat hij de wedstrijd wint in 4 sets van Del Potro.
pi_107140017
Reclame voor de masters van december vorig jaar :') Eurosport O+
pi_107140060
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Morthill het volgende:
Hahahahahahah, inderdaad en ook nog eens helemaal overdreven spannend gemaakt. Koop nu kaartjes!!
pi_107140322
Waarschijnlijk morgen Federer rond 5 a 6 uur in de ochtend?
  maandag 23 januari 2012 @ 15:32:54 #136
66825 Reya
Fier Wallon
pi_107140405
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Morthill het volgende:
Ik zit al klaar voor Gabon tegen Niger _O_
pi_107144408
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:30 schreef tennisboy het volgende:
Waarschijnlijk morgen Federer rond 5 a 6 uur in de ochtend?
Ja.
pi_107146668
Vannacht Federer zijn 1000ste wedstrijd *O* *O*

Zou mooi zijn als hij die ook weet te winnen ^O^

# Matches = 999
# Mid-match retirements = 0
# Grand Slam Tournaments Played = 51 + 2 Qualies in 1999
# Consecutive Grand Slam Tournaments Played = 49
# 813-186 Win-Loss
# 70 titles
# Including 16 Grand Slams
# $67,479,965 prize money
# 232 Grand Slam match wins (needs 1 more to equal the record, Connors at 233)

[ Bericht 15% gewijzigd door TheGeneral op 23-01-2012 18:48:15 ]
pi_107147151
Een mooi affice voor zijn 1000ste wedstrijd *O*

Eigenlijk verwacht ik wel dat de vrouwenpartijen lang gaan duren waardoor Federer misschien pas rond 7uur moet spelen.

Achja voor Fededer speelt Clijsters, ook altijd leuk om naar te kijken.
pi_107147589
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht Federer zijn 1000ste wedstrijd *O* *O*

Zou mooi zijn als hij die ook weet te winnen ^O^

# Matches = 999
# Mid-match retirements = 0

_O_
pi_107147729
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:33 schreef wimderon het volgende:
Broertje Guccione doet mee bij de junioren :D
15 jaar en dan 220+ serveren :D

pi_107147982
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
WTF dat is echt heel hard. gemiddeld ook nog is 202. Zal wel een veel te grote jongen voor zijn leeftijd zijn.

Wel knap trouwens dat hij verloren heeft als je naar de statistieken kijkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door truedestiny op 23-01-2012 19:24:08 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 19:13:44 #143
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107148100
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ook 13 dubbele fouten :P
pi_107149841
De eerste interessante wedstrijd van het jaar, het werd eens tijd!!
pi_107150109
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef Nober het volgende:
De eerste interessante wedstrijd van het jaar, het werd eens tijd!!
Idd, ga er toch maar de wekker voor zetten. Al vrees ik ook een beetje dat het zomaar om 10 uur nog niet klaar kan zijn als die twee vrouwenwedstrijden ervoor over 3 sets gaan.
sig verwijderd door FA
pi_107150183
ik moet er toch al om 5:30 uit voor het werk, misschien even een setje meepikken.

Niet iemand die een whatapp kan sturen naar iedereen als de wedstrijd begint ofzo? :D
  maandag 23 januari 2012 @ 20:00:10 #147
66825 Reya
Fier Wallon
pi_107150206
quote:

[..]

[ afbeelding ]
En 44 UE's.
pi_107158675
De vraag is wel hoe fit Clijsters is

quote:
"Haar enkelblessure valt goed mee", vertelt Sam Verslegers, de kinesist van Kim Clijsters. "Ze heeft een uurtje getraind."

"De enkel is licht gezwollen. 48 uur na de verzwikking is de zwelling het grootst. De vraag is dus hoe de enkel er dinsdag uitziet. Het is afwachten, maar ik denk dat het zal meevallen."

Clijsters komt maandagnacht rond 4u in actie tegen Caroline Wozniacki, de nummer 1 van de wereld. "Ze zal niet 100 procent in orde zijn, maar ze zal zich wel 100 procent inzetten. We krijgen een match."

Clijsters had de voorbije dagen ook last van haar nek. "Ze staat niet zonder pijn op het terrein, maar we hebben alles onder controle."
pi_107158697
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:13 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ook 13 dubbele fouten :P
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef Reya het volgende:

[..]

En 44 UE's.
Dat zijn juist zaken die niet zo opvallend zijn voor een 15-jarig joch :P
pi_107158950
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Morthill het volgende:

SPOILER
Ik was een tijdje niet op FOK! geweest en dacht even dat TheArt en tja77 in no time een heel topic hadden vol geluld met hun discussie over of vrouwentennis nou redelijk kut is, of superkut.

SPOILER
pi_107158960
6-1 3-6 6-2 7-5 voor Fedje morgenochtend! :)
pi_107159042
Delpo is de enige van wie ik het wel zou pruimen als hij Federer zou verslaan. Tenzij hij er dan in de halve in 3 setjes af gaat.
pi_107159197
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Delpo is de enige van wie ik het wel zou pruimen als hij Federer zou verslaan. Tenzij hij er dan in de halve in 3 setjes af gaat.
Halve finale DelPotro - Nadal zoals op de USO2009 :9~
  maandag 23 januari 2012 @ 22:25:40 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107159332
Waarom zou je willen dat ie er in 3 sets afgaat?
Vanaf de kwartfinales wordt het pas echt leuk, doe mij dan maar zoveel mogelijk spannende partijen van hoog niveau _O_
pi_107159400
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:39 schreef alors het volgende:

[..]

whut :') tegen Haase ofzo zeker
~O>
pi_107159422
Fed moet gewoon het toernooi winnne, maar als Delpo wint van Fedje dan mag hij het :)
pi_107159557
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je willen dat ie er in 3 sets afgaat?
Vanaf de kwartfinales wordt het pas echt leuk, doe mij dan maar zoveel mogelijk spannende partijen van hoog niveau _O_
Je begrijpt me verkeerd, ik zou het wel prima vinden als Del Potro Federer verslaat, tenzij Del Potro er dan in de volgende ronde tegen Nadal in 3 sets afgaat. Dan vind ik het zonde dat de Federer-Nadal clash er niet gekomen is ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 22:31:32 #158
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107159667
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd, ik zou het wel prima vinden als Del Potro Federer verslaat, tenzij Del Potro er dan in de volgende ronde tegen Nadal in 3 sets afgaat. Dan vind ik het zonde dat de Federer-Nadal clash er niet gekomen is ;)
Ah zo :)
pi_107159770
Ik denk trouwens dat Delpo meer kans heeft in de halve finale van Nadal te winnen dan Fedje zelf....
pi_107160023
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:33 schreef Norrage het volgende:
Ik denk trouwens dat Delpo meer kans heeft in de halve finale van Nadal te winnen dan Fedje zelf....
Ik zou beide match-ups en 60-40 voor Nadal geven, of 65-35. Maar extreem lastig in te schatten, want beide spelers verslaan Nadal wanneer ze 3 van de 5 sets hun beste tennis spelen. Alleen dat is extreem moeilijk tegen Nadal.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:39:36 #161
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107160156
Halve finale is altijd beter voor Fed tegen Nadal dan een finale.
pi_107160276
Wekker maar niet al te laat zetten dus, mocht Kim opgeven..
sig verwijderd door FA
pi_107160472
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wekker maar niet al te laat zetten dus, mocht Kim opgeven..
Is die kans heel aanwezig dan?
pi_107160662
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is die kans heel aanwezig dan?
Ik heb geen idee, maar het is beter om dan te zien dat je nog wel een uurtje kunt slapen dan dat Federer al bijna klaar is.
sig verwijderd door FA
  maandag 23 januari 2012 @ 22:49:43 #165
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107160733
Beter trekt ze zich terug
pi_107162313
waar kan ik een overzichtje vinden van welke wedstrijd wanneer start?
pi_107162558
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Waar denk je? Echt goed nadenken en dan klikken.

SPOILER
pi_107163345
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
:N :') _______________!
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_107163624
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Waar denk je? Echt goed nadenken en dan klikken.

SPOILER
Daar staan geen exacte tijden ;(
pi_107163721
quote:
6s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Daar staan geen exacte tijden ;(
Die zijn er ook niet. Je kunt toch niet weten of een partij een uur duurt of vijf uur duurt?
pi_107163868
3.14159
pi_107164056
de Vroome wint in de eerste ronde van het juniorentoernooi bij de meisjes, zowel in de enkel als dubbel.
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_107164160
Hoe laat gaat jullie wekker?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:18:41 #174
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_107164669
Jullie gaan toch niet de hele nacht opblijven voor Roger Federer? Echte die hards. _O-
pi_107164926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef Jellereppe het volgende:
Jullie gaan toch niet de hele nacht opblijven voor Roger Federer? Echte die hards. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef BobW het volgende:
Nee dus.
pi_107165159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef BobW het volgende:
5 uur.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_107167320
Azarenka heeft wel moeite met Radwanska: tie-break in de eerste set. Ik verzet de wekker naar 6 uur.
sig verwijderd door FA
pi_107167384
4-0, gaat al sneller. Maar 5h zal het niet worden
pi_107167424
1e partij nog bezig. Spannend in de 3e.
pi_107167444
GSM Azarenka, behoorlijk makkelijk in de 3e nog.
pi_107167456
Federer niet voor 6.30. Blijf maar liggen. ~O>
pi_107167529
Clijsters is lekker bezig.
pi_107167533
6-3 1-0 Clijsters, aan service. Nu nog even volhouden.
pi_107167534
Tering tyfus klote Ziggo :(

Doet het digitale signaal het 's-nachts weer eens niet |:(

Altijd gekut 's-nachts met die digitale tuners. Ik heb er 3, en ze doen het allemaal niet. Analoog doet het prima, maar ik heb hier geen analoge tuner meer. Ze zijn gewoon aan het kloten met die digitale tv 's-nacht's. Met de Amerikaanse voorverkiezingen was het ook al raak. Maar die kon je tenminste nog online zien, tennis is nergens te vinden.

Klotezooi, wedden dat het over een uur nog niet opgelost is :(
pi_107167536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 05:22 schreef REC het volgende:
Tering tyfus klote Ziggo :(

Doet het digitale signaal het 's-nachts weer eens niet |:(

Altijd gekut 's-nachts met die digitale tuners. Ik heb er 3, en ze doen het allemaal niet. Analoog doet het prima, maar ik heb hier geen analoge tuner meer. Ze zijn gewoon aan het kloten met die digitale tv 's-nacht's. Met de Amerikaanse voorverkiezingen was het ook al raak. Maar die kon je tenminste nog online zien, tennis is nergens te vinden.

Klotezooi, wedden dat het over een uur nog niet opgelost is :(
Eurosportplayer.nl
pi_107167537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 05:23 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Eurosportplayer.nl
Tnx, daar had ik al aan gedacht, maar als ik nu betaal, kan je dan meteen kijken? Of pas als alles afgelopen is? :+
pi_107167540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 05:25 schreef REC het volgende:

[..]

Tnx, daar had ik al aan gedacht, maar als ik nu betaal, kan je dan meteen kijken? Of pas als alles afgelopen is? :+
Gelijk.
pi_107167545
quote:
Bedankt, die doet het idd. HELD _O_

// hmm.. iets te vroeg gejuigd... snel m'n portemonnaie maar pakken ;)

Edit: Nee.. hij blijft 't toch doen :D Tnx, nogmaals ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door REC op 24-01-2012 05:36:53 ]
pi_107167563
Hier ligt Ziggo er ook uit... Geen zender, digitaal of analoog doet het :') .

Dan straks ook maar een streampje pakken..
  dinsdag 24 januari 2012 @ 05:46:14 #191
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107167577
Telenet FTW ^O^
pi_107167578
Clijsters 6-3 5-2 voor met Woz aan service. Clijsters speelt erg goed. *O*
pi_107167597
Ja lekker. Net als het spannend wordt 6-3 5-4 schakelt die stream over naar dubbelspel :')

// Ah ze zijn weer terug :)
pi_107167599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 05:59 schreef REC het volgende:
Ja lekker. Net als het spannend wordt 6-3 5-4 schakelt die stream over naar dubbelspel :')
Bij mij niet.
pi_107167600
5-5.. Toch maar blijven kijken nu.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:03:48 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167602
Wat een choke van Kim zeg
pi_107167603
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:00 schreef Chule het volgende:

[..]

Bij mij niet.
Hier staat-ie stil nu. Gelukkig hebben we het geluid nog :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:05:02 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167604
Problemen met Ziggo? Hier niks aan de hand hoor :P
pi_107167605
Hier werkt Ziggo prima trouwens. Kim 6-5*.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:08:39 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167607
Was al gemeld dat Hotlips met Leander Baes in de kwartfinales van het dubbel staat?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:10:09 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167609
Clijsters :')
Tiebreak

quote:
dickspringer Dick Springer
#ausopen Clijsters speelde 8 tiebreaks bij de Australian open. Ze won er...8!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:11:21 #202
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef Crocmaz het volgende:
de Vroome wint in de eerste ronde van het juniorentoernooi bij de meisjes, zowel in de enkel als dubbel.
Opgegeven in de 2e ronde bij 1-4 achter in de 3e set.
pi_107167626
2MP Kim!
sig verwijderd door FA
pi_107167627
GSM Kim *O*.
sig verwijderd door FA
pi_107167628
*O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:17:52 #206
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167629
GSM Clijsters.
Jammer, had best nog een 3e set hiervan willen zien.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:19:15 #207
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107167634
Kim mag het van mij wel weer winnen :)
pi_107167635
Woz aan het janken?

Leek er iig op toen ze wegliep.
pi_107167638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:17 schreef Szura het volgende:
GSM Clijsters.
Jammer, had best nog een 3e set hiervan willen zien.
Wat ik heb gezien was goed ja. Volgende ronde Azarenka, winnaar wint het toernooi. Federer gaat wel te laat worden om helemaal te kijken :{.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:20:33 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167639
Kim 'you know' Clijsters
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:32:56 #211
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_107167662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:19 schreef kevin_ het volgende:
Woz aan het janken?

Leek er iig op toen ze wegliep.
Wozniacki moet haar krachten gedoseerd gebruiken, dat is wat ze moet doen.

Maar ik geef de WTA ook de schuld: het huidige puntensysteem nodigt alleen maar uit tot geld graaien op Mickey Mouse-toernooien. Tegen de tijd dat je op een Grand Slam staat, ben je krachteloos...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:34:00 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167667
Wozniacki trouwens de nummer 1 positie kwijt.
Is alleen nog de vraag aan wie.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:40:52 #213
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_107167692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:34 schreef Szura het volgende:
Wozniacki trouwens de nummer 1 positie kwijt.
Is alleen nog de vraag aan wie.
Kijk je op een werkdag naar Pointless (een quiz op BBC 1), moeten paren raden naar nummers 1 op de WTA-ranglijst.

Wat blijkt: niemand van de 100 van te voren ondervraagde mensen scheen de nu nog huidige Caroline Wozniacki te kennen. Spreekt voor zich... _O-
pi_107167702
3-0*, Federer, goede start.
sig verwijderd door FA
pi_107167703
Federer met een prachtig punt _O_ .

Ondertussen al 3-0* Federer.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:44:57 #216
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107167704
Wat een begin voor Federer, hij raakt alles.
pi_107167718
Nog geen tv dus maar via een stream aan het kijken.
pi_107167727
wtf wordt je hiervoor wakker doe de tv het niet!!!!
pi_107167729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nog geen tv dus maar via een stream aan het kijken.
jezus, lees het nu. :') wat is dit voor iets achterlijks, en dat nu _O-
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:51:26 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167731
Wat een faalsmash was dat op BP tegen zeg. :P
pi_107167736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

jezus, lees het nu. :') wat is dit voor iets achterlijks, en dat nu _O-
Inderdaad.. Echt klote.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:53:30 #222
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107167742
TV doet het hier gewoon hoor :o .
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:54:13 #223
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167745
Ik snap er ook niks van, hier doet alles het ook :P
Waar wonen jullie ergens?
pi_107167746
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:52 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Inderdaad.. Echt klote.
Ach gelukkig is het nog een beetje fatsoenlijke tijd....
pi_107167755
Ben blij dat alleen de tv eruit ligt, internet ook van Ziggo...Twitter ligt er trouwens ook af? Dus ik kan niet enes haat-tweets naar Ziggo opzoeken :)

Maar Fedje staat ze lekker te raken, maar ondertussen wel 3-1 en wat meer foutjes
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:57:16 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167758
Twitter doet het ook gewoon :P
pi_107167763
Trouwens, tsja, als ik dan toch achter de computer moet zitten :')

Ik heb vannacht gedroomd dat Haase Wimbledon won...met 5 opgaves gedurende het toernooi _O-
pi_107167779
Storing digitale tv Ziggo

RIJSWIJK - Ziggo, leverancier van onder andere het tv-signaal, kampt dinsdag met een grote storing in het westen van het land.

Dat meldde een woordvoerder.

Door een stroomstoring in een ontvangststation is de digitale televisie uitgevallen en zitten duizenden mensen zonder signaal.

Hoe lang de storing gaat duren is niet bekend. ''We doen er alles aan om het zo snel mogelijk te verhelpen, aldus de zegsman. Hij kon niet zeggen hoeveel klanten er precies door de storing zijn getroffen.
pi_107167780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:57 schreef Szura het volgende:
Twitter doet het ook gewoon :P
Misschien toch wat ziggo probleemjes, ik kan een hele rits sites niet openen...gelukkig de stream wel _O-
pi_107167786
Ach kan gebeuren. Heb eigenlijk vrijwel nooit problemen met Ziggo.

Al is de timing een beetje onhandig :P
pi_107167787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:01 schreef TheGeneral het volgende:
Storing digitale tv Ziggo

RIJSWIJK - Ziggo, leverancier van onder andere het tv-signaal, kampt dinsdag met een grote storing in het westen van het land.

Dat meldde een woordvoerder.

Door een stroomstoring in een ontvangststation is de digitale televisie uitgevallen en zitten duizenden mensen zonder signaal.

Hoe lang de storing gaat duren is niet bekend. ''We doen er alles aan om het zo snel mogelijk te verhelpen, aldus de zegsman. Hij kon niet zeggen hoeveel klanten er precies door de storing zijn getroffen.
Utrecht behoort tot het westen kennelijk volgens Ziggo :P
pi_107167797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:02 schreef TheGeneral het volgende:
Ach kan gebeuren. Heb eigenlijk vrijwel nooit problemen met Ziggo.

Al is de timing een beetje onhandig :P
Ach, vaak zijn ze wat onhandig in de communicatie etc en het internet ligt er vaak af..Maar verder zijn ze echt niet zo erg :)
pi_107167806
BP Delpo...Fedje gaat meer fouten maken...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:06:55 #234
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107167813
Rebreak *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:06:57 #235
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167814
Rebreak!
Mooie rally.
pi_107167815
Wow, typische Delpo rally _O_
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:10:21 #237
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167829
Eindelijk is ook Del Potro los.
Laat het gevecht maar beginnen.
pi_107167837
4-4, ik denk dat ik op deze manier maar 1 set kan meepikken :{.
sig verwijderd door FA
pi_107167840
Blij dat ik alweer in trein naar werk zit :') mis echt alles dit jaar
pi_107167846
Komt het alleen op Eurosport?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:12:51 #241
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:12 schreef franklop het volgende:
Blij dat ik alweer in trein naar werk zit :') mis echt alles dit jaar
Kun je niet op het werk kijken? :P
pi_107167856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:12 schreef Szura het volgende:

[..]

Kun je niet op het werk kijken? :P
daar moet helaas gewerkt worden :'(
pi_107167863
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:14 schreef franklop het volgende:

[..]

daar moet helaas gewerkt worden :'(
Ik kan mijn werktijden wel een beetje naar de avond shiften :P
pi_107167877
Wat is Delpo toch vast zeg _O_
En Fed heeft de Nadal tactiek trouwens, alles op de backhand :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:18:15 #245
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107167884
2 SP's Federer.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:18:16 #246
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167885
2 fantastische returns zeg _O_
2 BPs Fed
pi_107167888
Fedje _O_

Jullie zijn nog niet erg actief zo op de vroege ochtend of wat? Of is iedereen toch naar werk ondertussen?
pi_107167891
6-4 Federer *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:18:51 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167896
Hij doet een Haase _O-
Set Fed
pi_107167897
En een Rooowbin Haase!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:19:00 #251
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107167898
Del POtro doet een Rooowbin, DF op SP tegen :D
pi_107167899
DF, set Fed.
sig verwijderd door FA
pi_107167900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Szura het volgende:
Hij doet een Haase _O-
Set Fed
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Norrage het volgende:
En een Rooowbin Haase!
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:19 schreef Salamando het volgende:
Del POtro doet een Rooowbin, DF op SP tegen :D
Robin :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:20:31 #254
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167906
Afrika Cup _O_
Vliegende tackles, idioot balverlies en grabbelende keepers. Geniaal altijd.
pi_107167923
Hey mijn tv komt ineens weer terug!

Dus mensen met ziggo: je kan weer!
pi_107167939
Dat commentaar ook, hangt echt van clichés aan elkaar.
sig verwijderd door FA
pi_107167942
Nu al zin in zondag, ao finale, klassieker, wk veldrijden en wk sprint *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:27:04 #258
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107167955
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:25 schreef franklop het volgende:
Nu al zin in zondag, ao finale, klassieker, wk veldrijden en wk sprint *O*
Die Klassieker wordt vast weer bagger :')
pi_107167964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:23 schreef Norrage het volgende:
Hey mijn tv komt ineens weer terug!

Dus mensen met ziggo: je kan weer!
*O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:28:43 #260
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_107167966
Heb het idee dat Roger gaat verliezen. :Y

Balen! Dan krijgt Rafa wel tegenstand in de halve finale. :{
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_107167981
FullHD kijkt toch beter dan zo'n matige stream :P
pi_107167989
Die smash _O_

En wat heeft Delpo toch veel terug met die lengte zeg, wow...Jammer dat ie niet tegen Rafa mocht in de kwartfinale, dan had ie tenminste nog de halve finale kunnen halen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:37:39 #263
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168046
Nog geen enkele challenge gehad :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:38:34 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168058
Pff wel 3 faalpunten deze game zeg van Delpo.
Eerst die bal laten gaan die nog invalt, dan die DF en nu weer dit matige dropshot.

En daar is de break
pi_107168061
*3-1 Federer. ^O^
pi_107168067
die backhand _O_

Mensen die zeggen dat Fed geen backhand heeft...Alleen tegen Rafa wordt die gewoon rafelig
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:42:25 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:25 schreef Ambrosius het volgende:
Dat commentaar ook, hangt echt van clichés aan elkaar.
Haha toen die challenge van net zo close bleek te zijn, wist ik gewoon dat dat verhaaltje zou komen dat Federer het niet zo heeft op hawk-eye :')
pi_107168125
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:42 schreef Szura het volgende:

[..]

Haha toen die challenge van net zo close bleek te zijn, wist ik gewoon dat dat verhaaltje zou komen dat Federer het niet zo heeft op hawk-eye :')
De Herbert van het tennis _O-
Ach, ik mis Ted wel hoor....
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:45:53 #269
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

De Herbert van het tennis _O-
Ach, ik mis Ted wel hoor....
Met deze muts mis ik zelfs Edje :')
Kon je nog weleens lachen om z'n vage uitspraken. Bij de allergeilste pornofilm zou ze nog op deze manier commentaar geven, zo monotoon zonder enige vorm van emotie.
pi_107168173
Dit wordt gewoon straight sets voor Fedje :) :Y
pi_107168175
Waarom niet op Engels heren, veel beter en dat weten jullie ook!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:50:09 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:49 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom niet op Engels heren, veel beter en dat weten jullie ook!
Hoe doe ik dat dan :@
pi_107168198
Het Engelse commentaar van Eurosport is ook om te huilen hoor....

Je doet het in Menu -> Taal (of je hebt gewoon een knopje op je afstandsbediening)
pi_107168208
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:50 schreef Szura het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat dan :@
Uh dat verschilt per tv.

Op de afstandsbediening van mijn Humax kastje zit een audio knopje. Als ik daar op druk kan ik de taal kiezen. Ook bij de instellingen van de decoder kan ik een een taal kiezen.
pi_107168212
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:52 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Uh dat verschilt per tv.

Op de afstandsbediening van mijn Humax kastje zit een audio knopje. Als ik daar op druk kan ik de taal kiezen. Ook bij de instellingen van de decoder kan ik een een taal kiezen.
Ah deze commentator is wel redelijk. Goede switch ^O^
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:53:42 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168216
Ah gelukt. Bedankt. :)
pi_107168218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:51 schreef Norrage het volgende:
Het Engelse commentaar van Eurosport is ook om te huilen hoor....

Je doet het in Menu -> Taal (of je hebt gewoon een knopje op je afstandsbediening)
In vergelijking met de Nederlandse onzin is het wel een heel stuk beter.
pi_107168224
Eurosport is gelukkig altijd nog zo veel beter dan de NOS...dat commentaar daar is pas om te huilen...Hier, misschien slecht gebracht, hebben ze tenminste nog een beetje verstand...
pi_107168229
Hier ging het op de US Open mis voor Federer. Toen hij moest serveren voor de 2e set..
pi_107168249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hier ging het op de US Open mis voor Federer. Toen hij moest serveren voor de 2e set..
:{w
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:57:56 #281
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168250
Df
pi_107168256
Goede verdediging Fedje _O_
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:59:56 #283
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168259
Kom op pak die break ff.
Zou goed zijn voor de partij.
pi_107168260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:59 schreef Szura het volgende:
Kom op pak die break ff.
Zou goed zijn voor de partij.
en slecht voor mijn werk :P
pi_107168261
BP #3
pi_107168268
Ook met 2-0 in sets is er nog niet hoor. De vorige 2 GS verloor ie na 2-0 in sets :(
pi_107168270
Fedje nerveus, duidelijk :o
pi_107168272
Matige ballen van Federer.. bp#4
  dinsdag 24 januari 2012 @ 08:02:02 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168277
Wat een risico op die 2e service
pi_107168280
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:02 schreef Szura het volgende:
Wat een risico op die 2e service
pfff

Wat een emotie bij Fedje trouwens :o
pi_107168286
Hoorde ik daar Wawrinka. oO<
pi_107168290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:03 schreef kevin_ het volgende:
Hoorde ik daar Wawrinka. oO<
Hoorde je een vrouw die hem uit aan het schelden was?
pi_107168294
6-3 *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 08:04:15 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168296
Balen
pi_107168300
Goed gedaan hoor. Erg sterk om deze game er toch uit te slepen!
pi_107168303
Nou, nu hopen dat ie niet weer een 2-0 in sets weggeeft...

Ik kan eens aan het werk denk ik :)
pi_107168359
Return _O_

*1-0 Federer
pi_107168362
Toch is inderdaad het verloop vergelijkbaar met de US Open finale..Maar toen pakte Delpo wel die break in de 2e set....
  dinsdag 24 januari 2012 @ 08:12:27 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107168367
Jezus wat een bal :D
Vlak over het net
pi_107168384
Jezus ik moest toch al vroeg op vandaag dus hoopte het laatste stukje van een wedstrijd te zien, maar ik begrijp dat Federer gewoon geen spaan heel laat van Delpo? :)
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_107168412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:14 schreef theSummoner het volgende:
Jezus ik moest toch al vroeg op vandaag dus hoopte het laatste stukje van een wedstrijd te zien, maar ik begrijp dat Federer gewoon geen spaan heel laat van Delpo? :)
Geen spaan is wat overdreven, maar hij zet hem gedecideerd opzij voorlopig.
pi_107168413
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:14 schreef theSummoner het volgende:
dat valt nog wel mee volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')