SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oke, dus ik mag kritiek hebben op vrouwentennis, maar niet als er in jouw ogen een goede dameswedstrijd aan de gang is?
Het verschil tussen mannen en vrouwentennis, is dat het bij vrouwen allemaal net wat trager, en met wat meer fouten gebeurt. En als het spannend wordt, wordt het niveau TE vaak om te huilen, ballen diep en hoog hengelen, hopend op een fout van de tegenstander. Dat doen bij ons op de vereniging de 60 plussers.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Morthill het volgende:
gewoon een heul topic overgeslagenDat staat er zelfs bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Wat? Je denkt serieus dat ik ga lezen wat ik moet doenquote:
post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.
Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef tja77 het volgende:
Hoe dan ook, ik prefereer vrijwel elke mannenpartij boven vrijwel elke vrouwenpartij. En dus deze veegpartij van Nole tegen Hewitt, boven die damespartij van zojuist. Als je let op techniek, souplesse, balsnelheid, tactisch inzicht, is deze wedstrijd superieur aan die van zojuist.
[..]
post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.
Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.
En waar zegt iemand dat jij geen fan bent omdat jij geen vrouwentennis kijkt? Is het tijd geworden om woorden in de mond te leggen van anderen om je gelijk te halen?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..
Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?
Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.
Ik zie niet in waarom dat mij geen "echte" fan maakt.
Dat was een overtrokken bewering van mijn kant die natuurlijk niet waar was, maar de manier waarop tja77 bezig was, sloeg gewoon nergens op.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..
Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?
Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.
Ik zie niet in waarom dat mij geen "echte" fan maakt.
Dan sla je de plank helemaal misquote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.
Ik heb inderdaad een paar keer gezegd dat het me niet kon schelen wie er zou winnen van die 2. En dat deze westrijd niet snel genoeg kon beginnen. Maar ben jij verplicht mijn bijdragen te lezen? Ik geef gewoon mijn voorkeur aan...
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.quote:Dan sla je de plank helemaal mis Ook ik kijk liever naar het mannentennis, alleen geef ik de voorkeur aan spannende wedstrijden i.p.v. totaal niet boeiende wedstrijden, waar dan toevallig twee mannen tegenover elkaar staan. Iedereen kon zien aankomen dat dit een totaal oninteressante afslachtpartij zou worden. Daarom keek ik liever naar Sharapova-Lisicki omdat dat, buiten dat het voor een damespartij prima tennis was, ook nog eens spannend was
Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennisquote:Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.
Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennis
Lezen is ook zo moeilijk hè.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.
Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechtenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
Buiten dat ik het niet met je eens bent, was dit een veroordeling de andere kant uit. Jij dacht wel even te zeggen wat ik leuker vind om te kijken. En dat klopte dus van een kant.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
Wie is daarmee begonnen denk je? Iets met een pot die de ketel iets verwijt???quote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lezen is ook zo moeilijk hè.
Ik zeg dat je dat je de plank misslaat wat betreft mijn mening.
Djokovic maakt er nog een spannende pot van hier met wat missers hier.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechten
Onderwijl, kom op Hewitt, maak er nog 1 set een beetje een spannende pot van.
Ach kom nou. Of je dat zelf nooit deed.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie is daarmee begonnen denk je? Iets met een pot die de ketel iets verwijt???
Ik stop hier ook mee. maar feit is, dat jij begon met mij "geen tennisfan" te noemen. En dat puur en alleen omdat ik hier alleen tijdens de GS post. En een andere mening dan jou ben bedeelt. Dus als er iemand het op de man speelde, ben jij het, en niet ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach kom nou. Of je dat zelf nooit deed.
Ik stop hier maar mee. Dit heeft meer met op de man spelen te maken dan met de oorspronkelijke discussie.
Daar leek het op ja. Of hij het vanaf die 3-0 niet meer kon opbrengen om elke keer de lengte in zijn slagen te blijven leggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic heeft concentratie problemen?
Heeft er ook mee te maken dat je zo makkelijk die 1e twee sets wint. Dan verlies je concentratie en intensiteit waardoor zoiets kan gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
Poe dit valt me absoluut niet mee van Nole. Wat een matig tennis.
Credits naar Hewitt voor het blijven vechten overigens.
Jammer dat Djokovic waarschijnlijk toch gewoon in drie sets wint. Ik gun het Hewitt wel om er een vijfsetter van te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef TheGeneral het volgende:
*5-4 Hewitt.
Overigens wel fantastich van Hewitt dat hij dit nog kan opbrengen
Misschien gaat Roger Federer roet in het eten gooien. Tijdens de US Open had hij al matchpoints en hoefde maar een goede service te slaan om de joker richting huis te sturen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef Norrage het volgende:
Is dit een teken aan de wand dat Djoko wellicht de AO niet op zijn sloffen gaat winnen?
Mwa, concentratieverlies na twee makkelijke sets tegen een Australische tegenstander. Zegt niets over het verdere verloop van het toernooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef Norrage het volgende:
Is dit een teken aan de wand dat Djoko wellicht de AO niet op zijn sloffen gaat winnen?
Als je in die omgeving zit te kijken, shotje als hij dat roept (mij is het wat te vroeg)quote:Op maandag 23 januari 2012 14:23 schreef franklop het volgende:
hoevaak het Hewitt al 'come on' geroepen?
Moeten daar een spel van maken ofzo
Iets zegt me dat ergens in Australië dit spel gespeeld wordt.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je in die omgeving zit te kijken, shotje als hij dat roept (mij is het wat te vroeg)
Dat wel, maar deze rally was meer een compliment naar Hewitt.. Want een vastberadenheid, vechtlust, fitheid en mentale kracht.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:34 schreef Salamando het volgende:
Van het kastje naar de muur gestuurd![]()
Blijkt wel weer dat Bowa geen verstand heeft van tennisquote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Triest dat zo'n Hewitt zo ver komt.
Die gaat er vandaag gewoon af met 3 games
Tja, als je zo van links naar rechts wordt gestuurd heb je er alleen weinig aanquote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat wel, maar deze rally was meer een compliment naar Hewitt.. Want een vastberadenheid, vechtlust, fitheid en mentale kracht.
ja en nee. In de rally niet, maar Djoko maakt ook fouten, doordat Hewitt alles maar terugslaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tja, als je zo van links naar rechts wordt gestuurd heb je er alleen weinig aan.
Maar wat een moedeloos gevoel moet je hebben na zo'n punt, je rent je het apenzuur, en je krijgt er niks voor terug.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat wel, maar deze rally was meer een compliment naar Hewitt.. Want een vastberadenheid, vechtlust, fitheid en mentale kracht.
Op dat moment niet. Maar wel in de gedachten van iedereen dit deze partij ziet. En Hewitt doet het ook bij af en toe bij Djoko.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tja, als je zo van links naar rechts wordt gestuurd heb je er alleen weinig aan.
Het is altijd Hewitts spel geweest, denk niet dat hij er gezien de stand moedeloos van wordt. Het heeft hem de 3e set opgeleverd.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat een moedeloos gevoel moet je hebben na zo'n punt, je rent je het apenzuur, en je krijgt er niks voor terug.
Hewitt is een type speler dat het van dat soort punten moet hebben. Hij heeft geen 'super' slag. Zijn kracht zit in zijn vastheid en doorzettingsvermogen. Soms betaald dat uit, en soms niet. Ik denk niet dat hij er over in zit als hij een keer een punt niet pakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat een moedeloos gevoel moet je hebben na zo'n punt, je rent je het apenzuur, en je krijgt er niks voor terug.
Nou, met 30 jaar hoef je niet per se afgeschreven te zijn hoor. Kijk maar naar Agassi, Connors en andere tennislegendes. Hoewel de vergelijking met Hewitt niet helemaal rechtvaardig is.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
Die Hewitt30 jaar en dan zo over de baan lopen
Nee, dat is gewoon overdreven. Mogen ze ook best aan banden leggen van mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef tja77 het volgende:
Iedere keer dat vingertje na IEDER punt.
Zweten de spelers meer dan pak em beet 10 jaar geleden?
Nee joh, meer expressie tijdens de wedstrijden. Maakt het leuk als je het mij vraagt. Come on!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon overdreven. Mogen ze ook best aan banden leggen van mij.
Vingertje naar de ballenjongen voor de handdoek, om voor de tigste keer zweet af te vegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee joh, meer expressie tijdens de wedstrijden. Maakt het leuk als je het mij vraagt. Come on!
Na ieder punt de handdoek vragen maakt het leuk? Wat maakt het leuker dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee joh, meer expressie tijdens de wedstrijden. Maakt het leuk als je het mij vraagt. Come on!
Niet per se om de handdoek vragen. Maar die kreten van come on en dat vingertje. Gewoon de emotie die een speler toont. Dat maakt het mooier om te zien als je het mij vraagt.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Na ieder punt de handdoek vragen maakt het leuk? Wat maakt het leuker dan?
Emoties mogen best, ik dacht dat er echter met 'het vingertje' het vragen naar de handdoek bedoelt werd.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet per se om de handdoek vragen. Maar die kreten van come on en dat vingertje. Gewoon de emotie die een speler toont. Dat maakt het mooier om te zien als je het mij vraagt.
Ach, ik had en heb er geen problemen mee. Als het maar een mooie wedstrijd is.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Emoties mogen best, ik dacht dat er echter met 'het vingertje' het vragen naar de handdoek bedoelt werd.
Niet gezien, maar hoeveel ballen werden erna nog geslagen? Volgens mij mag je de bal nog terugslaan, en dan aanvragenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Waarom mag Hewitt die challenge aanvragen, hij speelde toch gewoon door?
Had ook eigenlijk niet gemogen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Waarom mag Hewitt die challenge aanvragen, hij speelde toch gewoon door?
Hewitt sloeg zijn eigen bal daarna uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hoeveel ballen werden erna nog geslagen? Volgens mij mag je de bal nog terugslaan, en dan aanvragen
Dan ligt het niet aan mijquote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Had ook eigenlijk niet gemogen.
Nee, je moet de rally direct stoppen. Je mag hem wel terugslaan, maar dan ook direct challengen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hoeveel ballen werden erna nog geslagen? Volgens mij mag je de bal nog terugslaan, en dan aanvragen
Mjah, vind dat altijd een rare regel. Je mag officieel de bal niet slaan, maar je zit al in die beweging, want je verwacht dat de bal in gaat. Zolang je challengt voor jouw bal over het net gaat zie ik geen probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Had ook eigenlijk niet gemogen.
Wat Tomic flikte laatst was nog triesterquote:Op maandag 23 januari 2012 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, je moet de rally direct stoppen. Je mag hem wel terugslaan, maar dan ook direct challengen.
Nee, de call van zijn slag was daarna al op de baseline van Djoko geweest.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, vind dat altijd een rare regel. Je mag officieel de bal niet slaan, maar je zit al in die beweging, want je verwacht dat de bal in gaat. Zolang je challengt voor jouw bal over het net gaat zie ik geen probleem.
edit: ok, wel dus. Maar hij challengde toch op tijd?
Carlos Bernardes.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat Tomic flikte laatst was nog triester
Welke umpire zit er nu?
Hahahahahahah, inderdaad en ook nog eens helemaal overdreven spannend gemaakt. Koop nu kaartjes!!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Morthill het volgende:
Reclame voor de masters van december vorig jaarEurosport
Ik zit al klaar voor Gabon tegen Nigerquote:Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Morthill het volgende:
Reclame voor de masters van december vorig jaarEurosport
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:30 schreef tennisboy het volgende:
Waarschijnlijk morgen Federer rond 5 a 6 uur in de ochtend?
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht Federer zijn 1000ste wedstrijd![]()
![]()
Zou mooi zijn als hij die ook weet te winnen
# Matches = 999
# Mid-match retirements = 0
15 jaar en dan 220+ serverenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:33 schreef wimderon het volgende:
Broertje Guccione doet mee bij de junioren
WTF dat is echt heel hard. gemiddeld ook nog is 202. Zal wel een veel te grote jongen voor zijn leeftijd zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
15 jaar en dan 220+ serveren![]()
[ afbeelding ]
Ook 13 dubbele foutenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, ga er toch maar de wekker voor zetten. Al vrees ik ook een beetje dat het zomaar om 10 uur nog niet klaar kan zijn als die twee vrouwenwedstrijden ervoor over 3 sets gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef Nober het volgende:
De eerste interessante wedstrijd van het jaar, het werd eens tijd!!
En 44 UE's.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:"Haar enkelblessure valt goed mee", vertelt Sam Verslegers, de kinesist van Kim Clijsters. "Ze heeft een uurtje getraind."
"De enkel is licht gezwollen. 48 uur na de verzwikking is de zwelling het grootst. De vraag is dus hoe de enkel er dinsdag uitziet. Het is afwachten, maar ik denk dat het zal meevallen."
Clijsters komt maandagnacht rond 4u in actie tegen Caroline Wozniacki, de nummer 1 van de wereld. "Ze zal niet 100 procent in orde zijn, maar ze zal zich wel 100 procent inzetten. We krijgen een match."
Clijsters had de voorbije dagen ook last van haar nek. "Ze staat niet zonder pijn op het terrein, maar we hebben alles onder controle."
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Morthill het volgende:
gewoon een heul topic overgeslagenIk was een tijdje niet op FOK! geweest en dacht even dat TheArt en tja77 in no time een heel topic hadden vol geluld met hun discussie over of vrouwentennis nou redelijk kut is, of superkut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halve finale DelPotro - Nadal zoals op de USO2009quote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Delpo is de enige van wie ik het wel zou pruimen als hij Federer zou verslaan. Tenzij hij er dan in de halve in 3 setjes af gaat.
Je begrijpt me verkeerd, ik zou het wel prima vinden als Del Potro Federer verslaat, tenzij Del Potro er dan in de volgende ronde tegen Nadal in 3 sets afgaat. Dan vind ik het zonde dat de Federer-Nadal clash er niet gekomen isquote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je willen dat ie er in 3 sets afgaat?
Vanaf de kwartfinales wordt het pas echt leuk, doe mij dan maar zoveel mogelijk spannende partijen van hoog niveau
Ah zoquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik zou het wel prima vinden als Del Potro Federer verslaat, tenzij Del Potro er dan in de volgende ronde tegen Nadal in 3 sets afgaat. Dan vind ik het zonde dat de Federer-Nadal clash er niet gekomen is
Ik zou beide match-ups en 60-40 voor Nadal geven, of 65-35. Maar extreem lastig in te schatten, want beide spelers verslaan Nadal wanneer ze 3 van de 5 sets hun beste tennis spelen. Alleen dat is extreem moeilijk tegen Nadal.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:33 schreef Norrage het volgende:
Ik denk trouwens dat Delpo meer kans heeft in de halve finale van Nadal te winnen dan Fedje zelf....
Is die kans heel aanwezig dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wekker maar niet al te laat zetten dus, mocht Kim opgeven..
Ik heb geen idee, maar het is beter om dan te zien dat je nog wel een uurtje kunt slapen dan dat Federer al bijna klaar is.quote:
Waar denk je? Echt goed nadenken en dan klikken.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
waar kan ik een overzichtje vinden van welke wedstrijd wanneer start?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
waar kan ik een overzichtje vinden van welke wedstrijd wanneer start?
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waar denk je? Echt goed nadenken en dan klikken.Daar staan geen exacte tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef Jellereppe het volgende:
Jullie gaan toch niet de hele nacht opblijven voor Roger Federer? Echte die hards.
Nee dus.quote:
Eurosportplayer.nlquote:Op dinsdag 24 januari 2012 05:22 schreef REC het volgende:
Tering tyfus klote Ziggo
Doet het digitale signaal het 's-nachts weer eens niet![]()
Altijd gekut 's-nachts met die digitale tuners. Ik heb er 3, en ze doen het allemaal niet. Analoog doet het prima, maar ik heb hier geen analoge tuner meer. Ze zijn gewoon aan het kloten met die digitale tv 's-nacht's. Met de Amerikaanse voorverkiezingen was het ook al raak. Maar die kon je tenminste nog online zien, tennis is nergens te vinden.
Klotezooi, wedden dat het over een uur nog niet opgelost is
Tnx, daar had ik al aan gedacht, maar als ik nu betaal, kan je dan meteen kijken? Of pas als alles afgelopen is?quote:
Gelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 05:25 schreef REC het volgende:
[..]
Tnx, daar had ik al aan gedacht, maar als ik nu betaal, kan je dan meteen kijken? Of pas als alles afgelopen is?
Bedankt, die doet het idd. HELDquote:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 05:59 schreef REC het volgende:
Ja lekker. Net als het spannend wordt 6-3 5-4 schakelt die stream over naar dubbelspel
quote:dickspringer Dick Springer
#ausopen Clijsters speelde 8 tiebreaks bij de Australian open. Ze won er...8!
Opgegeven in de 2e ronde bij 1-4 achter in de 3e set.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef Crocmaz het volgende:
de Vroome wint in de eerste ronde van het juniorentoernooi bij de meisjes, zowel in de enkel als dubbel.
Wat ik heb gezien was goed ja. Volgende ronde Azarenka, winnaar wint het toernooi. Federer gaat wel te laat worden om helemaal te kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:17 schreef Szura het volgende:
GSM Clijsters.
Jammer, had best nog een 3e set hiervan willen zien.
Wozniacki moet haar krachten gedoseerd gebruiken, dat is wat ze moet doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:19 schreef kevin_ het volgende:
Woz aan het janken?
Leek er iig op toen ze wegliep.
Kijk je op een werkdag naar Pointless (een quiz op BBC 1), moeten paren raden naar nummers 1 op de WTA-ranglijst.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:34 schreef Szura het volgende:
Wozniacki trouwens de nummer 1 positie kwijt.
Is alleen nog de vraag aan wie.
jezus, lees het nu.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nog geen tv dus maar via een stream aan het kijken.
Inderdaad.. Echt klote.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
jezus, lees het nu.wat is dit voor iets achterlijks, en dat nu
Ach gelukkig is het nog een beetje fatsoenlijke tijd....quote:
Misschien toch wat ziggo probleemjes, ik kan een hele rits sites niet openen...gelukkig de stream welquote:
Utrecht behoort tot het westen kennelijk volgens Ziggoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:01 schreef TheGeneral het volgende:
Storing digitale tv Ziggo
RIJSWIJK - Ziggo, leverancier van onder andere het tv-signaal, kampt dinsdag met een grote storing in het westen van het land.
Dat meldde een woordvoerder.
Door een stroomstoring in een ontvangststation is de digitale televisie uitgevallen en zitten duizenden mensen zonder signaal.
Hoe lang de storing gaat duren is niet bekend. ''We doen er alles aan om het zo snel mogelijk te verhelpen, aldus de zegsman. Hij kon niet zeggen hoeveel klanten er precies door de storing zijn getroffen.
Ach, vaak zijn ze wat onhandig in de communicatie etc en het internet ligt er vaak af..Maar verder zijn ze echt niet zo ergquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:02 schreef TheGeneral het volgende:
Ach kan gebeuren. Heb eigenlijk vrijwel nooit problemen met Ziggo.
Al is de timing een beetje onhandig
Kun je niet op het werk kijken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:12 schreef franklop het volgende:
Blij dat ik alweer in trein naar werk zitmis echt alles dit jaar
daar moet helaas gewerkt wordenquote:
Ik kan mijn werktijden wel een beetje naar de avond shiftenquote:
quote:
quote:
Robinquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:19 schreef Salamando het volgende:
Del POtro doet een Rooowbin, DF op SP tegen
Die Klassieker wordt vast weer baggerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:25 schreef franklop het volgende:
Nu al zin in zondag, ao finale, klassieker, wk veldrijden en wk sprint
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:23 schreef Norrage het volgende:
Hey mijn tv komt ineens weer terug!
Dus mensen met ziggo: je kan weer!
Haha toen die challenge van net zo close bleek te zijn, wist ik gewoon dat dat verhaaltje zou komen dat Federer het niet zo heeft op hawk-eyequote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:25 schreef Ambrosius het volgende:
Dat commentaar ook, hangt echt van clichés aan elkaar.
De Herbert van het tennisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha toen die challenge van net zo close bleek te zijn, wist ik gewoon dat dat verhaaltje zou komen dat Federer het niet zo heeft op hawk-eye
Met deze muts mis ik zelfs Edjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
De Herbert van het tennis
Ach, ik mis Ted wel hoor....
Hoe doe ik dat danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:49 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom niet op Engels heren, veel beter en dat weten jullie ook!
Uh dat verschilt per tv.quote:
Ah deze commentator is wel redelijk. Goede switchquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uh dat verschilt per tv.
Op de afstandsbediening van mijn Humax kastje zit een audio knopje. Als ik daar op druk kan ik de taal kiezen. Ook bij de instellingen van de decoder kan ik een een taal kiezen.
In vergelijking met de Nederlandse onzin is het wel een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:51 schreef Norrage het volgende:
Het Engelse commentaar van Eurosport is ook om te huilen hoor....
Je doet het in Menu -> Taal (of je hebt gewoon een knopje op je afstandsbediening)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hier ging het op de US Open mis voor Federer. Toen hij moest serveren voor de 2e set..
en slecht voor mijn werkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:59 schreef Szura het volgende:
Kom op pak die break ff.
Zou goed zijn voor de partij.
pfffquote:
Hoorde je een vrouw die hem uit aan het schelden was?quote:
Geen spaan is wat overdreven, maar hij zet hem gedecideerd opzij voorlopig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:14 schreef theSummoner het volgende:
Jezus ik moest toch al vroeg op vandaag dus hoopte het laatste stukje van een wedstrijd te zien, maar ik begrijp dat Federer gewoon geen spaan heel laat van Delpo?
dat valt nog wel mee volgens mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:14 schreef theSummoner het volgende:
Jezus ik moest toch al vroeg op vandaag dus hoopte het laatste stukje van een wedstrijd te zien, maar ik begrijp dat Federer gewoon geen spaan heel laat van Delpo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |