abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107136028

Handige links:

Website: http://www.australianopen.com/en_AU/index.html
Matches in progress: Klik
Schedule: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiële Site ATP: Klik
Officiële Site WTA: Klik

TIJDSVERSCHIL:

Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op Australian Open schedule tijd minus 10 uur.

Dus een wedstrijd die om 11.00 Melbourne tijd begint, begint om 01.00 in de nacht hier.

Dus een wedstrijd die om 19.30 Melbourne tijd begint, begint om 09.30 hier.

Entry List + Alternates MANNEN

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Entry List + Alternates DAMES:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll:

Poll: Winnaar Australian Open 2012
Novak Djokovic
Rafael Nadal
Roger Federer
Andy Murray
Juan Martin Del Potro
Iemand anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107136045
gewoon een heul topic overgeslagen :7

SPOILER
pi_107136077
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:

[..]

Oke, dus ik mag kritiek hebben op vrouwentennis, maar niet als er in jouw ogen een goede dameswedstrijd aan de gang is?
Het verschil tussen mannen en vrouwentennis, is dat het bij vrouwen allemaal net wat trager, en met wat meer fouten gebeurt. En als het spannend wordt, wordt het niveau TE vaak om te huilen, ballen diep en hoog hengelen, hopend op een fout van de tegenstander. Dat doen bij ons op de vereniging de 60 plussers.
Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:24:54 #4
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107136081
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Morthill het volgende:
gewoon een heul topic overgeslagen :7

SPOILER
Dat staat er zelfs bij :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107136100
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dat staat er zelfs bij :D
Wat? Je denkt serieus dat ik ga lezen wat ik moet doen :{w ik ben een man, handleidingen lezen is voor vrouwen.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:27:41 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_107136155
Hoe dan ook, ik prefereer vrijwel elke mannenpartij boven vrijwel elke vrouwenpartij. En dus deze veegpartij van Nole tegen Hewitt, boven die damespartij van zojuist. Als je let op techniek, souplesse, balsnelheid, tactisch inzicht, is deze wedstrijd superieur aan die van zojuist.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.
post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.
pi_107136209
Nog steeds falen in topics openen :') !!!
pi_107136217
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef tja77 het volgende:
Hoe dan ook, ik prefereer vrijwel elke mannenpartij boven vrijwel elke vrouwenpartij. En dus deze veegpartij van Nole tegen Hewitt, boven die damespartij van zojuist. Als je let op techniek, souplesse, balsnelheid, tactisch inzicht, is deze wedstrijd superieur aan die van zojuist.

[..]

post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.
Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.
pi_107136238
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..

Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?

Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.

Ik zie niet in waarom dat mij geen "echte" fan maakt.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:30:39 #10
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_107136250
6 van de eerste 7 op de ranking + Del Potro en Nishikori. Lekkere kwartfinales heur :9
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 23 januari 2012 @ 13:31:34 #11
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107136277
Geef mij maar een Gasquet - Ferrer boven Djokovic - Hewitt hoor :D
  maandag 23 januari 2012 @ 13:32:32 #12
342627 tja77
pi_107136303
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.
Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.

Ik heb inderdaad een paar keer gezegd dat het me niet kon schelen wie er zou winnen van die 2. En dat deze westrijd niet snel genoeg kon beginnen. Maar ben jij verplicht mijn bijdragen te lezen? Ik geef gewoon mijn voorkeur aan...
pi_107136359
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..

Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?

Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.

En waar zegt iemand dat jij geen fan bent omdat jij geen vrouwentennis kijkt? Is het tijd geworden om woorden in de mond te leggen van anderen om je gelijk te halen?

Met de manier waarop hier tegen vrouwentennis wordt aangekeken en elke slam weer wordt gereageerd op mensen, zoals ik, die alleen meeposten bij de slams voel ik me net zo goed gekleineerd. Alsof ik geen tennisfan ben, omdat ik niet zou zien hoeveel beter de mannen zijn en 20 euro per maand betaal om Sport 1 te kunnen ontvangen.
pi_107136389
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

Dat was een overtrokken bewering van mijn kant die natuurlijk niet waar was, maar de manier waarop tja77 bezig was, sloeg gewoon nergens op.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.

Ik heb inderdaad een paar keer gezegd dat het me niet kon schelen wie er zou winnen van die 2. En dat deze westrijd niet snel genoeg kon beginnen. Maar ben jij verplicht mijn bijdragen te lezen? Ik geef gewoon mijn voorkeur aan...
Dan sla je de plank helemaal mis _O- Ook ik kijk liever naar het mannentennis, alleen geef ik de voorkeur aan spannende wedstrijden i.p.v. totaal niet boeiende wedstrijden, waar dan toevallig twee mannen tegenover elkaar staan. Iedereen kon zien aankomen dat dit een totaal oninteressante afslachtpartij zou worden. Daarom keek ik liever naar Sharapova-Lisicki omdat dat, buiten dat het voor een damespartij prima tennis was, ook nog eens spannend was.
pi_107136443
Kijk Tomic, kijk Carlos Ramos, zo kan het dus ook.
pi_107136501
Leuk die beesten boven de baan :D
  maandag 23 januari 2012 @ 13:41:22 #17
342627 tja77
pi_107136516
quote:
Dan sla je de plank helemaal mis Ook ik kijk liever naar het mannentennis, alleen geef ik de voorkeur aan spannende wedstrijden i.p.v. totaal niet boeiende wedstrijden, waar dan toevallig twee mannen tegenover elkaar staan. Iedereen kon zien aankomen dat dit een totaal oninteressante afslachtpartij zou worden. Daarom keek ik liever naar Sharapova-Lisicki omdat dat, buiten dat het voor een damespartij prima tennis was, ook nog eens spannend was
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.
Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
pi_107136577
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennis :s)
  maandag 23 januari 2012 @ 13:44:19 #19
342627 tja77
pi_107136609
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennis :s)
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
pi_107136614
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lezen is ook zo moeilijk hè.

Ik zeg dat je dat je de plank misslaat wat betreft mijn mening.
pi_107136642
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechten :D

Onderwijl, kom op Hewitt, maak er nog 1 set een beetje een spannende pot van.
pi_107136691
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Buiten dat ik het niet met je eens bent, was dit een veroordeling de andere kant uit. Jij dacht wel even te zeggen wat ik leuker vind om te kijken. En dat klopte dus van een kant.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:47:11 #23
342627 tja77
pi_107136696
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Lezen is ook zo moeilijk hè.

Ik zeg dat je dat je de plank misslaat wat betreft mijn mening.
Wie is daarmee begonnen denk je? Iets met een pot die de ketel iets verwijt???
pi_107136712
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechten :D

Onderwijl, kom op Hewitt, maak er nog 1 set een beetje een spannende pot van.
Djokovic maakt er nog een spannende pot van hier met wat missers hier. :D
pi_107136716
Break Hewitt *O* op naar de vijf sets :')
pi_107136766
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wie is daarmee begonnen denk je? Iets met een pot die de ketel iets verwijt???
Ach kom nou. Of je dat zelf nooit deed.

Ik stop hier maar mee. Dit heeft meer met op de man spelen te maken dan met de oorspronkelijke discussie.
pi_107136798
gewoon lekker over het tennis praten, niet over ieders mening over dames- en herentennis
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107136837
Djokovic heeft een Federeresque mentale time out en het is 3-3.
pi_107136838
Heerlijk, wanneer de wedstrijd totaal niet spannend is houden TheArt en tja het hier toch leuk en nu deze set een beetje gelijk op gaat stoppen ze ermee. :)
pi_107136840
3-3!
pi_107136889
Al meer games dan de vorige tegenstanders van Djoko _O_
Hewitt held!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 januari 2012 @ 13:54:24 #32
342627 tja77
pi_107136893
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach kom nou. Of je dat zelf nooit deed.

Ik stop hier maar mee. Dit heeft meer met op de man spelen te maken dan met de oorspronkelijke discussie.
Ik stop hier ook mee. maar feit is, dat jij begon met mij "geen tennisfan" te noemen. En dat puur en alleen omdat ik hier alleen tijdens de GS post. En een andere mening dan jou ben bedeelt. Dus als er iemand het op de man speelde, ben jij het, en niet ik.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:56:01 #33
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107136948
Dit topic is haast interessanter dan de wedstrijd _O- .
pi_107136989
4-3* Djoko.

Nu zal de break wel komen en is de wedstrijd binnen 10 minuutjes klaar.

De mogelijkheid was er op de vreak, maar toch 4-4 ^O^

[ Bericht 46% gewijzigd door TheGeneral op 23-01-2012 14:03:31 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 14:02:55 #35
342627 tja77
pi_107137114
4-4 mooi en goed tennis is het ook...
pi_107137194

Wie heeft dit gezien?
pi_107137198
De rally's zijn prima, maar Nole speelt alles behalve echt goed. De vorige game ook, zijn ballen vielen allemaal zowat op de servicelijn. Het is dat Hewitt niet het spelletje heeft om daar elke keer iets mee te doen.
pi_107137203
Hewitt heeft er, mede met Djokovic, echt een goede pot van gemaakt _O_ had dit echt niet meer verwacht
pi_107137228
Hewitt doet het nu wel goed hoor. Die speelt nu wel op de top van zijn huidige kunnen.

Ook knap dat hij het fysiek nog aankan.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:07:02 #40
342627 tja77
pi_107137250
Die chick van Hewitt...
pi_107137260
breakpoint *O*
pi_107137286
Uitserveren voor de 3e set *O*
pi_107137293
Djoko :')
pi_107137295
Poe dit valt me absoluut niet mee van Nole. Wat een matig tennis.

Credits naar Hewitt voor het blijven vechten overigens.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:08:40 #45
342627 tja77
pi_107137300
Nole wil een keer een wat langere partij.
pi_107137325
*5-4 Hewitt.

Overigens wel fantastich van Hewitt dat hij dit nog kan opbrengen _O_
pi_107137330
Djokovic heeft concentratie problemen? :o
pi_107137343
Hewitt :D
U MAD?
pi_107137361
En toen gooide Djok het tempo omhoog
pi_107137380
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic heeft concentratie problemen? :o
Daar leek het op ja. Of hij het vanaf die 3-0 niet meer kon opbrengen om elke keer de lengte in zijn slagen te blijven leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')