SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oke, dus ik mag kritiek hebben op vrouwentennis, maar niet als er in jouw ogen een goede dameswedstrijd aan de gang is?
Het verschil tussen mannen en vrouwentennis, is dat het bij vrouwen allemaal net wat trager, en met wat meer fouten gebeurt. En als het spannend wordt, wordt het niveau TE vaak om te huilen, ballen diep en hoog hengelen, hopend op een fout van de tegenstander. Dat doen bij ons op de vereniging de 60 plussers.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Morthill het volgende:
gewoon een heul topic overgeslagenDat staat er zelfs bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Wat? Je denkt serieus dat ik ga lezen wat ik moet doenquote:
post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je van mij kritiek op het damestennis hebben, doe wat je niet laten kan. Alleen post na post hetzelfde gezeik sloeg gewoon nergens meer op. En kritiek leveren om het kritiek leveren, is gewoon meer dan triest. Zeker omdat je gewoon zulke standaard dingen zei die op deze wedstrijd helemaal niet van toepassing waren.
Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef tja77 het volgende:
Hoe dan ook, ik prefereer vrijwel elke mannenpartij boven vrijwel elke vrouwenpartij. En dus deze veegpartij van Nole tegen Hewitt, boven die damespartij van zojuist. Als je let op techniek, souplesse, balsnelheid, tactisch inzicht, is deze wedstrijd superieur aan die van zojuist.
[..]
post na post valt mee, overdrijven is ook een vak...Je begon het je al vrij snel aan te trekken. Maar ik ben blij dat je hebt genoten van die pot tennis.
Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees het nog eens terug. Alles wat je tijdens die partij postte, ging over hoe dramatische damestennis wel niet is en dat ze er maar snel mee moesten kappen, want dan konden we tenminste naar dit echte (voorspelbare afslacht-) tennis kijken.
En waar zegt iemand dat jij geen fan bent omdat jij geen vrouwentennis kijkt? Is het tijd geworden om woorden in de mond te leggen van anderen om je gelijk te halen?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..
Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?
Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.
Ik zie niet in waarom dat mij geen "echte" fan maakt.
Dat was een overtrokken bewering van mijn kant die natuurlijk niet waar was, maar de manier waarop tja77 bezig was, sloeg gewoon nergens op.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het elitaire slaat op de bewering dat iemand geen "echte" tennisfan is als hij niet alles kijkt. Alsof het kijken van minderwaardige partijen een criterium is voor een "echte" tennisfan..
Ik beschouw mezelf ook als tennisfan, en ik zie veel liever een hoogwaardige wedstrijd met mooie winners, dan een foutenfestijn. Wie ben jij om te bepalen dat ik om die reden geen echte tennisfan ben?
Van basketbal volg ik ook de WNBA niet, en vrouwen MMA kan mij ook gestolen worden. Ik kijk de sporten om het toppunt van het fysieke kunnen toegepast te zien in de sporten die ik leuk vind. In de NBA wil ik onwaarschijnlijk buzzer beaters, steals, blocks en dunks zien. In MMA wil ik veel liever mooie finishes en technisch hoogstaand grappling zien dan positiespel of dom gebeuk. En in tennis wil ik hoogstaand tennis zien. Daarom
Kijk ik vaak alleen de tweede week, en de wedstrijden van spelers die ik goed vind.
Ik zie niet in waarom dat mij geen "echte" fan maakt.
Dan sla je de plank helemaal misquote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik sprak mijn voorkeur voor mannentennis boven dat van dat misselijkmakend gekreun uit. maar je geeft in jouw bijdrage in ieder geval duidelijk aan, dat jouw voorkeur bij vrouwentennis ligt.
Ik heb inderdaad een paar keer gezegd dat het me niet kon schelen wie er zou winnen van die 2. En dat deze westrijd niet snel genoeg kon beginnen. Maar ben jij verplicht mijn bijdragen te lezen? Ik geef gewoon mijn voorkeur aan...
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.quote:Dan sla je de plank helemaal mis Ook ik kijk liever naar het mannentennis, alleen geef ik de voorkeur aan spannende wedstrijden i.p.v. totaal niet boeiende wedstrijden, waar dan toevallig twee mannen tegenover elkaar staan. Iedereen kon zien aankomen dat dit een totaal oninteressante afslachtpartij zou worden. Daarom keek ik liever naar Sharapova-Lisicki omdat dat, buiten dat het voor een damespartij prima tennis was, ook nog eens spannend was
Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennisquote:Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.
Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank mis betreffende je conclusie dat hij de voorkeur geeft aan vrouwentennis
Lezen is ook zo moeilijk hè.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Je bent wel heel kortzichtig.
Ik prefereer deze partij, die toevalligerwijs niet spannend is, maar wel bolstaat van kwalitatief goed tennis (van Djokovic) dan die andere partij waar het welliswaar spannend was, maar kwalitatief een stuk minder. Ik geniet van mooi tennis, jij schijnbaar van spanning. Dus hoe kun jij nou zeggen dat ik de plank missla?
Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechtenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
Buiten dat ik het niet met je eens bent, was dit een veroordeling de andere kant uit. Jij dacht wel even te zeggen wat ik leuker vind om te kijken. En dat klopte dus van een kant.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog niet 1 keer de plank geraakt, als het ging om veroordelingen mijn kant uit.
Wie is daarmee begonnen denk je? Iets met een pot die de ketel iets verwijt???quote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lezen is ook zo moeilijk hè.
Ik zeg dat je dat je de plank misslaat wat betreft mijn mening.
Djokovic maakt er nog een spannende pot van hier met wat missers hier.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, dat moeten jullie onderling maar uitvechten
Onderwijl, kom op Hewitt, maak er nog 1 set een beetje een spannende pot van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |