(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
Ja wat je zegt, het kan dodelijk saai zijn. Je kan bij Domination ook puur voor de kills gaan, maar dan verneuk je het hele idee "Domination" Wat toch al vaak genoeg gebeurt.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:33 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
s&d gaat altijd snel, maar is zo saai. vooral als je een kut pot hebt!!
Je moet gewoon iets voorzichtiger te werk gaan, en tactischer.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:45 schreef JaafkeGB het volgende:
probleem met 'object' games is dat er veel gecampt word (maar is logisch) vlag beschermen door in een bosje te gaan liggen, of in een hoekje te gaan zitten. dit is het voordeel van FFA / Kill confirm. je hebt geen standaard plekken waar iedereen samen komt dus kan ik lekker bewegen en kills pakken..
ja klopt, bij mw2 was ik redelijk goed (heb ook rond de 25 dagen en 45k kills gemaakt) daar speelde ik echt om te winnen (meestal search en domination) met een KDR van rond de 1.75 / 2quote:Op maandag 23 januari 2012 11:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je moet gewoon iets voorzichtiger te werk gaan, en tactischer.
Dingen als portable radar of couter-UAV tellen veel zwaarder.
Heb ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:52 schreef FUUUU het volgende:
Gister weer een hidden Title gekregen 'Transfer', de beschrijving is: Transmision complete.
Om internet geeft hij aan: 'Knife someone who has this title'.
Ben benieuwd of er nog meer in zitten naast transfer en infected.
die heb ik ook, en speel met de tittle om zo andere hem ook te geven..quote:Op maandag 23 januari 2012 12:52 schreef FUUUU het volgende:
Gister weer een hidden Title gekregen 'Transfer', de beschrijving is: Transmision complete.
Om internet geeft hij aan: 'Knife someone who has this title'.
Ben benieuwd of er nog meer in zitten naast transfer en infected.
Die heb ik gisteren gehaaldquote:Op maandag 23 januari 2012 13:48 schreef Jaytonism het volgende:
Heeft iemand "Survivor"? Vind ik ook wel bruut. Krijg je bij een knifekill gemaakt te hebben, nadat al je kogels op zijn.
Sterf!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:48 schreef JaafkeGB het volgende:
ik heb wel een paar brute (vind ik zelf)
zoals Kill 100 enemies while in final standsemtex gamewinner (poppetje is fun)
Protect and Serve (NOOIT MEER!! WAT EEN HELL)
Behind Enemy Lines
en nog wat mooie..
voor kill-cam gamewinners speel ik meestal FFA, snel 29 kills pakken en dan bijv trowing knife of shield
Final Standquote:Op maandag 23 januari 2012 13:48 schreef JaafkeGB het volgende:
ik heb wel een paar brute (vind ik zelf)
zoals Kill 100 enemies while in final stand
semtex gamewinner (poppetje is fun)
Protect and Serve (NOOIT MEER!! WAT EEN HELL)
Behind Enemy Lines
en nog wat mooie..
voor kill-cam gamewinners speel ik meestal FFA, snel 29 kills pakken en dan bijv trowing knife of shield
Jip die heb ik ook,quote:Op maandag 23 januari 2012 13:48 schreef Jaytonism het volgende:
Heeft iemand "Survivor"? Vind ik ook wel bruut. Krijg je bij een knifekill gemaakt te hebben, nadat al je kogels op zijn.
Klopt, met bloed eraan.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Jip die heb ik ook,
"The harder they fall" is ook cool
En die boksbeugel callsign is ook vet
Daarom, ps3quote:Op maandag 23 januari 2012 13:51 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Klopt, met bloed eraan.![]()
![]()
Heb ik tevens ook ingesteld, voordat ik drie dagen geleden RRoD kreeg iig.
Waar ga je zitten in Hardhat? Klinkt heel noob, maar ik krijg die niet gehaaldquote:Op maandag 23 januari 2012 13:55 schreef FUUUU het volgende:
Unstoppable is ook wel geinig, minimaal wave 15 in elke map in Survival mode.
Ja is een van de lastigere zeker omdat je maar weinig schuilplekken heb voor die heli's. Mijn tactiek was in de hoek te gaan zitten waar je uitzicht heb over B en de weg naar het gebouw bij C met die stapels cement zaken. En met Juggernaut/Heli rondes gewoon wegrennen zodra ze in de buurt komen en vallen klaarleggen met een stuk of 5 C4's en ze zijn zo neer. Ik ben dan ook wel level 50 en heb dus SoH wat welk erg helpt, zeker met die drum mag LMG's de L86 en MG36 kan je het lang volhouden.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar ga je zitten in Hardhat? Klinkt heel noob, maar ik krijg die niet gehaaldPaar keer geprobeerd.. En wave 13/14 ga ik er iedere keer net af
Die Perk is inderdaad heel gayquote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef Lampenklappert het volgende:
Het meest vervelende aan dit spel is, dat als ik de hoek om ren en iemand schiet op me, en ik ben al duidelijk de hoek om, ik nog steeds doodga_____!
zonder elite krijg je toch niksquote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef Antilurker het volgende:
Als je een ps3 en geen ELite premium hebt zal het waarschijnlijk 24-4-2012 worden.
Ja waar moet je het downloadenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef stoeltafel het volgende:
Al bekend hoe laat de twee nieuwe levels online komen ? 24-1-2012 komen toch de nieuwe levels? Heb de ps3
Yeah, PS3 dus ook!quote:Lt. Colonel Rob Riggle drops a little truth: Call of Duty is about kicking ass. And Call of Duty ELITE is about kicking even more ass. Join up at http://www.callofduty.com/elite and get Modern Warfare(R) 3 content first on your console. First two maps available Jan. 24th for Call of Duty ELITE Premium members.
Daar erger ik mij ook kapot aan. Ben ik fucking blij dat ik de hoek om ben, ga ik figuurlijk het hoekje om.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef Lampenklappert het volgende:
Het meest vervelende aan dit spel is, dat als ik de hoek om ren en iemand schiet op me, en ik ben al duidelijk de hoek om, ik nog steeds doodga_____!
Nice ! Enig idee hoe laat ze online komen?quote:
Zwaaaaaar irritant ja, door dikke betonnen hoeken van gebouwen nog geraakt worden is zo niet realistsichquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Daar erger ik mij ook kapot aan. Ben ik fucking blij dat ik de hoek om ben, ga ik figuurlijk het hoekje om.
Meestal 1 uur 's middags, zo laat kwamen de black ops maps ook altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nice ! Enig idee hoe laat ze online komen?
Ik heb afgelopen weekend ook weer eens Black Ops online gespeeld. Eigenlijk amper online gespeeld, maar aangezien ik met vrienden altijd die offline modus doe met bots, leek mij online ook wel weer eens leuk. Het ging echt veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef BzP het volgende:
Gister black ops met vrienden gedaan, geen 1 pot onder de 5 kd en elke pot > 40 kills
Zwaar fun en zware noobs
Gewoon laten linksliggen, hier niet meer komen en lekker in het BF3-topic gaan posten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hoe hard deze mappen weer zuigen.
COD is nog altijd mijn meest gespeelde game maar ooit nog een IW game kopen daar trap ik niet meer in. De mappacks van IW zuigen toch altijd kei en kei hard. Vanmorgen een filmpje gezien van die Italiaanse map en het is weer alleen maar trappen, kleine zichtlijnen en non stop gebouwen. Wanneer luisteren ze eens naar de community en gooien ze er wat medium tot grote mappen in? Maarja vooral allemaal lekker kopen het is dat ik die special edition had van MW3 Anders was ik er geen eens aan begonnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Gewoon laten linksliggen, hier niet meer komen en lekker in het BF3-topic gaan posten.![]()
Die andere map is volgens mij best groot hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is nog altijd mijn meest gespeelde game maar ooit nog een IW game kopen daar trap ik niet meer in. De mappacks van IW zuigen toch altijd kei en kei hard. Vanmorgen een filmpje gezien van die Italiaanse map en het is weer alleen maar trappen, kleine zichtlijnen en non stop gebouwen. Wanneer luisteren ze eens naar de community en gooien ze er wat medium tot grote mappen in? Maarja vooral allemaal lekker kopen het is dat ik die special edition had van MW3 Anders was ik er geen eens aan begonnen.
Ik ga morgen gewoon even Activision bellen vanwege hun kinderachtige kutgedragquote:First two maps available Jan. 24th for Call of Duty ELITE Premium members.
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:39:34Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster. reageer retweet
Omdat de PS3 een inferieur platform is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef rickyszz het volgende:
WTF waarom naait Activision ons, in de Video beschrijving zeggen toch dat de PS3 en Xbox hem tegelijk krijgen, echt waarom doen ze dit om ons te pesten?
Ik citeer;
[..]
Ik ga morgen gewoon even Activision bellen vanwege hun kinderachtige kutgedrag
Eén schrale troost binnenkort loopt het contract tussen Microsoft en Activision af dus dan hebben we dat kinderachtige kut gedrag van Activision als het goed ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat de PS3 een inferieur platform is.
perse elite. Je kan de mappen niet eens spelen als je ze download met een elite account en ze wilt spelen.op een non elite account.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef Studiotje het volgende:
Kun je hem als niet Elite lid hem ook downloaden of moet perse Elite hebben?
liberty is sniper heaven!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die andere map is volgens mij best groot hoor..
Buff betekent dat ze allemaal sterker worden?Is dit per direct? Wel vet ! Dan wordt mijn AA 12 nog beter. Dan ga ik weer de spas 12 oppakkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef rickyszz het volgende:
En eindelijk krijgt de Striker een nerf!twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:39:34Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster. reageer retweet
Mw2 is veel beter man, black ops ook..quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:56 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ben nu prestige 9 lvl 50. Nog 30 lvls en dan kan ik eindelijk beginnen aan de challenges enzo.
Heb nu 29000 kills en 12000 deaths. Niet slecht vind ik zelf.
Vind dit spel btw leuker dan mw2 en black ops. Lekker knallen haha
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mw2 is veel beter man, black ops ook..
Daar gaat het mis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:15 schreef DSS24 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar download je de nieuwe maps? Ik zit nu in Elite te kijken en daar staat: ga naar elite.callofduty.com/support voor uitleg. En die site is down.
Ja ik ben Xbox 360 Elite.
Wat is een nerf?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef rickyszz het volgende:
En eindelijk krijgt de Striker een nerf!twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:39:34Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster. reageer retweet
die zijn al generfd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Nerf is minder sterk gemaakt..
dus minder krachtig.. maar niks aan de mfg9's?
Die zijn al veel eerder een leer generfdquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Nerf is minder sterk gemaakt..
dus minder krachtig.. maar niks aan de mfg9's?
ja, ik kan em niet via mobiel bekijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:05 schreef Royenroy het volgende:
Een 'Nerf' is het slechter maken van dingen die het spel ziet als té sterk. Een buff is het tegenovergestelde, het sterker maken van dingen die naar de mening van de 'Creators' te zwak zijn. Nog enige feedback op m'n video? :ccc
Wel leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Royenroy het volgende:
Ik heb vanochtend de laatste hand gelegd op mijn Call of Duty montage. Ja, ik weet het, ik ben nieuw hier, maar toch, zouden jullie even een kijkje willen nemen? D'r zullen wel meer spammers zijn hier, maar ik vraag niet om Subs/Likes/Favorites, ofzo, alleen maar om (normale) kritiek. Het is mijn eerste montage, dus ben niet te hard op de editing, die soms wat ondermaats is, wat ik ook kan zien. Hoe werken de Youtube Tags hier trouwens?
Dank jullie <3
Wanneer gaat dit gebeuren dan als ik vragen mag..quote:
Gaaf gedaan!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Royenroy het volgende:
Ik heb vanochtend de laatste hand gelegd op mijn Call of Duty montage. Ja, ik weet het, ik ben nieuw hier, maar toch, zouden jullie even een kijkje willen nemen? D'r zullen wel meer spammers zijn hier, maar ik vraag niet om Subs/Likes/Favorites, ofzo, alleen maar om (normale) kritiek. Het is mijn eerste montage, dus ben niet te hard op de editing, die soms wat ondermaats is, wat ik ook kan zien. Hoe werken de Youtube Tags hier trouwens?
Dank jullie <3
Ook niet op de iPadquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Royenroy het volgende:
Dank jullie <3
Ziek filmpje, zitten echt vette kills bij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Royenroy het volgende:
Dank jullie <3
Mooie filmpje maar ik zou wat minder effecten doen (en misschien een ander lied maar smaken verschillen natuurlijk). Verder topquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Royenroy het volgende:
Thanks all <3
Hoe kan ik trouwens de 'mobiele layout' op de iPad2 uitzetten? Dan kan ik hem ook aan m'n vrienden laten zien ofzo. Ik kan hem trouwens niet normaal op de iPad laten werken, die functie staat uit omdat ik 'Auteursbeschermd matriaal' heb gebruikt. Nja, maakt mij niet echt uit.
Al bijna 80 views. Deze gaat makkelijk over m'n 100 view trailer
Maak jij anders volgende keer zijn filmpje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mooie filmpje maar ik zou wat minder effecten doen (en misschien een ander lied maar smaken verschillen natuurlijk). Verder top
Zonder kritiek kan je ook niet verbeteren he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:21 schreef Ipho het volgende:
[..]
Maak jij anders volgende keer zijn filmpje?
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:21 schreef Ipho het volgende:
[..]
Maak jij anders volgende keer zijn filmpje?
Ltf?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Royenroy het volgende:
Thanks all <3
Hoe kan ik trouwens de 'mobiele layout' op de iPad2 uitzetten? Dan kan ik hem ook aan m'n vrienden laten zien ofzo. Ik kan hem trouwens niet normaal op de iPad laten werken, die functie staat uit omdat ik 'Auteursbeschermd matriaal' heb gebruikt. Nja, maakt mij niet echt uit.
Al bijna 80 views. Deze gaat makkelijk over m'n 100 view trailer
Zeker mooi gedaan, en goed gebruik gemaakt van de effectenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Royenroy het volgende:
Dank jullie <3
Gewoon geld op je PSN account zetten door middel van:quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik word gek door Mediamarkt.
Ik zag 2 weken geleden in hun folder dat je een elite premium abonnement (50 euro) voor de ps3 kon halen bij hun. Dus ik ging vandaag langs en ze hebben het niet. Hij zei: "ja het komt morgen". Ik geloof er niets van.
Weet iemand een alternatief om de elite abonnement aan te schaffen voor PS3. Ik heb mij suf gegoogled
Succes met dat spel is imo al zo verneukt dat ik ook alleen maar cheap shit gebruikquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef Antilurker het volgende:
Net prestiged![]()
Ik ga wss deze prestige Spas-only
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 25-01-2012 om 20:43:58@XmerlinsGunX PS3 players get the exact same amount of content as Xbox 360 players. Only difference is when Activision releases them. reageer retweet
Klopt ik ragequitte pas na 3 gamesquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Succes met dat spel is imo al zo verneukt dat ik ook alleen maar cheap shit gebruik
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
LOL zit je dan met je PS3 elite:')
Bedanktquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Gewoon geld op je PSN account zetten door middel van:
1. Een creditcard
2. Een prepaid kaart van ¤50,- (http://www.bol.com/nl/p/g(...)007136883/index.html)
en het dan aanschaffen in de Playstation Store? Naar mijn weten is het abbonement niet los in de winkel te koop voor de PS3 hoor...
Nee dat is niet zo. Alles staat al geruime tijd vast in die lange teksten waar je direct 'I Accept' op klikt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:37 schreef rickyszz het volgende:
Maar dit snap ik dan ze zeggen toch zelf dat de Elite Premium hem tegelijk krijgen maar waarom zie ik hem hier dan nergens tussen dan vind ik toch echt achterbakse oplichterij, dat is toch zo?
Ik zou het niet via Bol doen, dan wacht je namelijk 2 dagen.quote:
Nee, want waarom zeggen ze niet gewoon:quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Alles staat al geruime tijd vast in die lange teksten waar je direct 'I Accept' op klikt.
ipv:quote:First two maps available Jan. 24th for Call of Duty Xbox360 ELITE Premium members.
Vinden ze dat te moeilijk ofzo?quote:First two maps available Jan. 24th for Call of Duty ELITE Premium members.
Ongeacht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nee, want waarom zeggen ze niet gewoon:
[..]
ipv:
[..]
Vinden ze dat te moeilijk ofzo?
Blijkbaar wel dus
Denk je dat die ene regel die je plakt wat uitmaakt? Data staat allang vast en bijna iedereen weet wel dat Microsoft eerder de DLC krijgt.quote:
Nou, duidelijk zijn ze er in ieder geval niet in anders gaven ze het wel met koeien letters aan dat de Xbox360 eerder ze krijgt, ik heb toch ook wel een beetje het gevoel dat ze het een beetje om iemands rug doen zeg maar. Zoals bij de Black ops maps waren ze gewoon heel duidelijk en zeiden gewoon aan de einde van trailer first on Xbox360 en nu niet, dan vind ik dat toch een beetje raar/geheimzinnig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:01 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Denk je dat die ene regel die je plakt wat uitmaakt? Data staat allang vast en bijna iedereen weet wel dat Microsoft eerder de DLC krijgt.
Met elite premium krijg je DLC goedkoper en andere dingen die niet werken!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef tliciouz het volgende:
Wat bedoelen ze met elite premium? Heb gewoon mw3 elite besteld toen, krijg dan toch gewoon die mappen?
je krijgt ze gewoon gratis hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met elite premium krijg je DLC goedkoper en andere dingen die niet werken!
Je betaald toch voor elite premium dus niets gratis. Elite is gewoon diep triest battlelog van BF werkt bijvoorbeeld perfect en is gratis. Zo blij dat ik maar 25 euro voor elite heb betaaldquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:12 schreef rickyszz het volgende:
[..]
je krijgt ze gewoon gratis hoor
Ik doe het ook niet om m'n stats te kunnen zien maar om de dlc zodat ik dan goedkoper uit benquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je betaald toch voor elite premium dus niets gratis. Elite is gewoon diep triest battlelog van BF werkt bijvoorbeeld perfect en is gratis. Zo blij dat ik maar 25 euro voor elite heb betaald
Ik heb helaas geen iDeal, dus doe ik het maar via Bolquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik zou het niet via Bol doen, dan wacht je namelijk 2 dagen.
Een alternatief:
http://psncardsdirect.nl/
Binnen 30 seconde na betaling via iDeal staat de code in je mail.
Ik heb wel internetbankieren, maar ik kan alleen saldo bekijken op mijn Ing.quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je hebt toch wel internetbankieren via ING/ABN/Rabo etc?
Lol, ik zou juist minder spec-ops missies willen zien en meer maps en gamemodesquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
•Februari: nieuwe map
•Maart: nieuwe map, 2 Spec Ops-missies
•April: 2 nieuwe maps
•Mei: nieuwe map, een Spec Ops-missie
•Juni: nieuwe map, Spec Ops-missie en gamemode
•Juli: 2 nieuwe maps
•Augustus: nieuwe map, Spec Ops-missie en gamemode
•September: nieuwe map en Spec Ops-missie
spec ops missiesssssssssssssssssssssssssssssssss! <3
Kijk eens aantwitter:fourzerotwo twitterde op donderdag 26-01-2012 om 03:54:47Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet! reageer retweet
Breng eens de updates uit op de PS3/PCquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:54 schreef OverRated het volgende:
Kijk eens aantwitter:fourzerotwo twitterde op donderdag 26-01-2012 om 03:54:47Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet! reageer retweet
WTF, had hij niets te doen ofso (707 uren gespeeld/ 9-10 uren per dag)quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb wel een aardigheidje zo tussen dit alles door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dikke gast genaamd Kim Schmitz die nu gearresteerd is vanwege dat MegaUpload gebeuren heeft laten weten dat nu hij tijdelijk? gearresteerd is,de rest van de wereld eindelijk kans heeft om zijn nr.#1 plaats in MW3 over te nemen.
Bronquote:Robert Bowling heeft in een interview, op zijn zachtst gezegd, een aantal opmerkelijke zaken laten doorschemeren over Call of Duty: Modern Warfare 3. Iedereen is natuurlijk bekend met het fenomeen 'hacker', helaas waren (en zijn nog steeds..) deze veelvuldig aanwezig in Call of Duty: Modern Warfare 2. In het begin was dit bij Call of Duty: Modern Warfare 3 niet anders en dat is met opzet gedaan door Infinity Ward.
Infinity Ward heeft namelijk verschillende glitches, hacks en bugs expres laten zitten in Call of Duty: Modern Warfare 3, om zo op een gemakkelijkere manier de hackers te kunnen opsporen en waar nodig een ban uit te delen. ''I didn't want Modern Warfare 3 to be Modern Warfare 2'', aldus Robert Bowling.
Ik zit op 10+, speel nooit met killstreaksquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Net m'n 2e MOAB gehaaldHoeveel hebben jullie er al?
Iemand uit m'n straat heeft er 28+, een k/d van 3.87 en anderhalve dag gespeeld. Hij gelooft jammer genoeg niet dat hij zo de nieuwe xJawz kan zijn. Tevens haalt die ook 30-0 met quickscopen en dergelijke.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:10 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik zit op 10+, speel nooit met killstreaks.
0quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Net m'n 2e MOAB gehaaldHoeveel hebben jullie er al?
Klopt. Nederlandse YouTube-kanalen lopen over het algemeen niet zo goed. Hij heeft zeker wel filmpjes die het goed zouden doen, zoals een 280-5 in Nuketown en 100-0 etc. (Black Ops). Ook in MW3 dergelijke scores behaalt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik geloof er ook niet in dat een Nederlander de nieuwe xJawz kan zijn of in ieder geval een groot YouTube kanaal kan krijgen...
als het een nederlander met een goede stem is en goed engels kan wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik geloof er ook niet in dat een Nederlander de nieuwe xJawz kan zijn of in ieder geval een groot YouTube kanaal kan krijgen...
Bij normale Challenges wel, behalve de 'Veteran' challenges (Helemaal onderaan de lijst van het wapenchallenges scherm).quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Timmos het volgende:
Vraagje.. Worden de kills en headshots per wapen onthouden? Of wordt dat gereset naar 0 als je prestiged?
Volgens mij niet, maar ik zit al in een anderequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is er eigenlijk een FOK!-clan op de PS3 (Elite)?
ebay ong 60 dollar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:05 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een idee waar ik goedkoop de Hardened Edition kan halen? (PS3)
Striker nerf, buff voor andere shotguns, akimbo mp nerf. En nog wat dingetjes geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:29 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand wat van de update van gisteren?
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waar kan ik MW3 voor de PC het goedkoopst verkrijgen?
Roken is ook viesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
Stoma is net zo'n irritante ex roker die een dag nadat die gestopt is de hele wereld probeert bij te brengen hoe vies roken wel niet is..
het is een metafoor sukkelquote:
Bullshit is die mappen zorgen er voor dat die gun OP isquote:[img]http://i.fok
zine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
striker is noob, niet OP.
OP is een gun die op alle afstanden niet te evenaren is.
Striker heeft nog altijd range als limitation.
lolwut?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit is die mappen zorgen er voor dat die gun OP is
Zijn die challenges niet alleen de killstreaks en dergelijke? Ik heb vanmiddag voor het eerst weer Type95 gebruikt en had na een paar kills opeens de 1000 kills emblem.. Terwijl ik daarvoor nog 4x prestiged ben..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:14 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Bij normale Challenges wel, behalve de 'Veteran' challenges (Helemaal onderaan de lijst van het wapenchallenges scherm).
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zijn die challenges niet alleen de killstreaks en dergelijke? Ik heb vanmiddag voor het eerst weer Type95 gebruikt en had na een paar kills opeens de 1000 kills emblem.. Terwijl ik daarvoor nog 4x prestiged ben..
Door alle mappen zo tyfus klein te maken met al die smalle gangen zorg je er voor dat shotguns lees de Striker en AA12 OP zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
lolwut?
Moet iedereen dan met snipers en AR's op elkaar schieten?
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon leuk om af en toe precies dat soort reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
Stoma is net zo'n irritante ex roker die een dag nadat die gestopt is de hele wereld probeert bij te brengen hoe vies roken wel niet is..
24 februariquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zijn de 2 nieuwe maps al beschikbaar voor PS3 of niet?
Van de wapen challenges tellen Master en Veteran gewoon door als je prestigedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zijn die challenges niet alleen de killstreaks en dergelijke? Ik heb vanmiddag voor het eerst weer Type95 gebruikt en had na een paar kills opeens de 1000 kills emblem.. Terwijl ik daarvoor nog 4x prestiged ben..
het den bosch topic is verderop maatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
bneeeee ben weer zat en over 4 uur alweer werken neeeeeeeeeee
Misschien moet je voor je eigen plezier spelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Op Resistance net, vanaf minuut 1 zat er een kneus uit ons team in dat huisje in die hoek van de kamer te campen. Merkte 't later pas dat ie daar continu zat, ben er vanaf minuut 3 voor gaan zitten, zodat ie niks zag en vast zat.
Krijg ik: "Fuck you!" als berichtje.Heb die aardige knul maar even verteld dat hij het spelletje moest leren spelen en kreeg daarna: "fuck you in your ass"
Kinderen.
Ik ging met die RSASS en dan gewoon ADS spammen, krijg ik allemaal haatberichten dat ik moet leren snipen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Op Resistance net, vanaf minuut 1 zat er een kneus uit ons team in dat huisje in die hoek van de kamer te campen. Merkte 't later pas dat ie daar continu zat, ben er vanaf minuut 3 voor gaan zitten, zodat ie niks zag en vast zat.
Krijg ik: "Fuck you!" als berichtje.Heb die aardige knul maar even verteld dat hij het spelletje moest leren spelen en kreeg daarna: "fuck you in your ass"
Kinderen.
Men nemen een striker met extended mags + damage en je bent good to go.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga maar eens proberen met een shotgun te spelen.
USAS 12 FTW!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Men nemen een striker met extended mags + damage en je bent good to go.
Omg nu zie ik het pasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
het den bosch topic is verderop maat
Die is generfed toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Men nemen een striker met extended mags + damage en je bent good to go.
Dan is het nog met afstand de beste shotgun. Nerven stelt geen kut voor in COD. De Famas in blops zou ook generved zijn en dat is nog steeds de beste gun. Alleen de AA12 met damage + extended mags komt in de buurtquote:
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je voor je eigen plezier spelen?![]()
Ik erger me ook wel eens maar speel wel gewoon door.
Als je ff Google erop na slaat dan zie je dat hij veelvuldig miljonair is en dus tijd zat heeft om alleen maar te gamen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
WTF, had hij niets te doen ofso (707 uren gespeeld/ 9-10 uren per dag)
Met eenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:57 schreef Antilurker het volgende:
Ik moest net iemand 5!! Keer raken met spas silencer om hem te killen_!
ACR? Of die gast laggt als een gek of jij faalt hard..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Met een
ACR 6.8 moet ik meestal 18 keer schieten.
Ach ik heb met die ACR (en AK47 ook trouwens) geregeld echt een half magazijn voor het gevoel nodig eer dat ze neer gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:34 schreef iScrim het volgende:
[..]
ACR? Of die gast laggt als een gek of jij faalt hard..
Ik speelde het laatst ook weer, ik vond het echt 20x lekkerder spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef OverRated het volgende:
Speelde net even MW2 voor de grap. Verschrikkelijk met al die noob tubers en zo. Echt bleeeegh. Viel me wel op dat de wapens veel minder recoil hebben. ACR schiet bijna perfect rechtdoor, nog beter dan die uit MW3 mét kick
Als ik nog een keer prestige ga neem ik dat wapen zeker mee, zweerde eerst bij die supersoaker maar dit wapen is echt veel beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil echt nog eens met die M7 spelen.
Was ik maar niet geprestiged.
Ja, de maps vond ik wel heerlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik speelde het laatst ook weer, ik vond het echt 20x lekkerder spelen.
En die maps zijn ook zoveel beter.
Wasteland, Rundown, Afghan, terminal en Favelaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik zou zo weer een mappack kopen met MW2 mappen. I know.
Terminal en Favelaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat dan met de mappen van MW1quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Maar wel veel meer campers en FMG akimbo ventjes.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef FUUUU het volgende:
Eindelijk de smaak een beetje te pakken met SnD, ging in het begin vaak al meteen dood maar langzamerhand leer ik voorzichtiger spelen.
Een leuke afwisseling op overige gamemodes en geen last van mensen die achter je spawnen.
Ik had daar laatst in m'n eerste potje HC een 14 killstreakquote:Op zondag 29 januari 2012 17:19 schreef Albert86 het volgende:
Net een potje HC: TDM gedaan. Wat zuigt dat hard zeg. Iedereen blijft maar campen, omdat ze bang zijn meteen neergemaaid te worden zodra ze ook maar 1 stap zetten. Zit totaal geen tempo meer in.
WTF dat vind ik dus de slechtste map ooit gemaakt in COD.quote:
Dat is Downturn man, op zich wel tof dat je boven en onder de grond kan spelen, maar die map is gewoon kut imo.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
WTF dat vind ik dus de slechtste map ooit gemaakt in COD.
Ook wel ja. Maar die is nog niet zo klein.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Downturn man, op zich wel tof dat je boven en onder de grond kan spelen, maar die map is gewoon kut imo.
Bootleg is toch middelgroot gewoon? Vind die grote maps juist kut, minutenlang lopen om van A naar B te komen en weinig tegenstanders zien enzo, ik wil gewoon als een Rambo iedereen neermaaien in m'n gezichtsveldquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ook wel ja. Maar die is nog niet zo klein.
Same here. Survival, kleine map zoals Resistence en dan rondrennen met een shotgunquote:Op zondag 29 januari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind die grote maps juist kut, minutenlang lopen om van A naar B te komen en weinig tegenstanders zien enzo, ik wil gewoon als een Rambo iedereen neermaaien in m'n gezichtsveld.
QFT, die map wordt ook door niemand gevotequote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Downturn man, op zich wel tof dat je boven en onder de grond kan spelen, maar die map is gewoon kut imo.
Villagequote:
Die map met sneeuw wordt ook nooit gevotequote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
QFT, die map wordt ook door niemand gevote
Outpost? Die is juist lekker om mee te gaan sniperenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die map met sneeuw wordt ook nooit gevote, ik dacht gisteren dat ik hem voor het eerst speelde
(ben naam vergeten..)
Ja die, ja is opzich wel een leuke map, maar wordt weinig gekozenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Outpost? Die is juist lekker om mee te gaan sniperen!
Khad zaterdag een Juggernaut in SnD...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef FUUUU het volgende:
Eindelijk de smaak een beetje te pakken met SnD, ging in het begin vaak al meteen dood maar langzamerhand leer ik voorzichtiger spelen.
Een leuke afwisseling op overige gamemodes en geen last van mensen die achter je spawnen.
Jip...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:06 schreef FUUUU het volgende:
Uit carepackage neem ik aan?
Heb wel vaker lucky carepackages, gister een assault drone die 4 man heeft uitgeschakeld.![]()
Hèhè toch maar niet gaan slapenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo dit kut spel ligt hier voor op straat wat een aids is dit joh. Koop nooit meer een game waar IW iets mee te maken heeft
Zag nog wat vrienden dit stuk verdriet spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hèhè toch maar niet gaan slapen?!
die recoilquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Akimbo Desert Eagles, zo roll ik. Kill er niet heel veel meemaar voel me wel een baas
Jaquote:
Dit spel bedoel jequote:
Dit spel is best leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit spel bedoel je
Treyarch maakt tenminste nog echte COD ze zijn nu ook al een oplossing aan het zoeken voor ghost/assasin
Elke post van jou is gezeik op dit spelquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit spel bedoel je
Treyarch maakt tenminste nog echte COD ze zijn nu ook al een oplossing aan het zoeken voor ghost/assasin
Oh, geloof mij, ik kom hier niet voor het spelquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:36 schreef BzP het volgende:
Slecht is iemand die een paar keer per dag in een topic van een spel die hij afgesschreven heeft komt kijken....
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh, geloof mij, ik kom hier niet voor het spel
COD is nog steeds vermakelijk COD4, BO en zelfs mw2 met zn bullshit zijn met 2 vingers in de neus beter. Jullie zouden eens goed moeten kijken naar wat voor random bullshit er ieder potje gebeurt. Mensen spawnen 2 meter achter je, je kan een heel magazijn in iemands rug schieten vervolgens draait die kerel zich om en je bent dood door 2 kogels, de hitboxes zijn dramatisch en ze hebben die akimbo's generved hell ze hebben het voor elkaar gekregen die dingen zowaar nog beter te maken. Lachen spel dit manquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Elke post van jou is gezeik op dit spelkk gewoon op naar het bf3 topic.
Maar, heb je het spel serieus kapot gegooid?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is nog steeds vermakelijk COD4, BO en zelfs mw2 met zn bullshit zijn met 2 vingers in de neus beter. Jullie zouden eens goed moeten kijken naar wat voor random bullshit er ieder potje gebeurt. Mensen spawnen 2 meter achter je, je kan een heel magazijn in iemands rug schieten vervolgens draait die kerel zich om en je bent dood door 2 kogels, de hitboxes zijn dramatisch en ze hebben die akimbo's generved hell ze hebben het voor elkaar gekregen die dingen zowaar nog beter te maken. Lachen spel dit man
Ja beste beslissing van deze week nu al.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar, heb je het spel serieus kapot gegooid?
Beter verkocht je hem voor 20eu ofso, das eigenlijk een betere oplossing.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja beste beslissing van deze week nu al.
Dan kun je beter wegblijven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh, geloof mij, ik kom hier niet voor het spel
Boeiend. Zeik gewoon niet zo, we snapten al dat je het een kut spel vond de eerste keer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is nog steeds vermakelijk COD4, BO en zelfs mw2 met zn bullshit zijn met 2 vingers in de neus beter. Jullie zouden eens goed moeten kijken naar wat voor random bullshit er ieder potje gebeurt. Mensen spawnen 2 meter achter je, je kan een heel magazijn in iemands rug schieten vervolgens draait die kerel zich om en je bent dood door 2 kogels, de hitboxes zijn dramatisch en ze hebben die akimbo's generved hell ze hebben het voor elkaar gekregen die dingen zowaar nog beter te maken. Lachen spel dit man
Die keuze lijkt me makkelijk, C4 unlock je op 69 ofzo? De PP90M1 al op level 29 dus duidelijk C4.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:32 schreef JaafkeGB het volgende:
Vandaag hopelijk voor de tweede keer prestige
ik twijfel of ik mijn pp90 of c4 meeneem..
wat is c4 erg zeg!
heb c4-multi, c4paybacks al gedaan. blijft een machtig apparaat om mensen mee te pakken
Iedereen zou eens in moeten zien hoe verrot dit spel in elkaar steekt. Het is modern noobfare 3 dan CODquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Boeiend. Zeik gewoon niet zo, we snapten al dat je het een kut spel vond de eerste keer.
Ok, doegggquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen zou eens in moeten zien hoe verrot dit spel in elkaar steekt. Het is modern noobfare 3 dan COD
Niemand hoeft je gezeik te lezen. Vertel het je moeder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen zou eens in moeten zien hoe verrot dit spel in elkaar steekt. Het is modern noobfare 3 dan COD
Ben je 11 jaar oud? Opdonderenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naja er mankeert wel meer aan, maar aan welk spel nou niet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:35 schreef Nectar het volgende:
MW3 is gewoon een bazenspel, misschien niet qua graphics, maar voor de rest wel.
Ja okéquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja er mankeert wel meer aan, maar aan welk spel nou niet?
Inderdaad, ik neem aan dat als je MW3 koopt je precies weet wat je kunt verwachten toch? Die mensen die altijd maar op alles waardoor ze worden gekilled bitchen moeten het spel gewoon leren spelen en er verder vrede mee hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:44 schreef BzP het volgende:
ondanks alle mankementen heeft COD nog altijd een hoge fun/verslavingsgehalte![]()
Veel actie brengt ook veel bullshit misschien, en liever veel actie + bullshit dan 3 minuten rennen als een malloot om bij een objective te komen.. *kuch* Bf3 *kuch*
Adapt and overcome or quit crying and gtfoquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neem aan dat als je MW3 koopt je precies weet wat je kunt verwachten toch? Die mensen die altijd maar op alles waardoor ze worden gekilled bitchen moeten het spel gewoon leren spelen en er verder vrede mee hebben
Neequote:Op donderdag 2 februari 2012 15:44 schreef BzP het volgende:
ondanks alle mankementen heeft COD nog altijd een hoge fun/verslavingsgehalte![]()
Veel actie brengt ook veel bullshit misschien, en liever veel actie + bullshit
Neequote:dan 3 minuten rennen als een malloot om bij een objective te komen.. *kuch* Bf3 *kuch*
Dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het moeilijk om gewoon níet constant die BF3/MW3 discussie te houden? Echt. Speel je spel, praat erover en laat het andere spel rusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |