Volgens mij niet, maar ik zit al in een anderequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is er eigenlijk een FOK!-clan op de PS3 (Elite)?
ebay ong 60 dollar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:05 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een idee waar ik goedkoop de Hardened Edition kan halen? (PS3)
Striker nerf, buff voor andere shotguns, akimbo mp nerf. En nog wat dingetjes geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:29 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand wat van de update van gisteren?
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waar kan ik MW3 voor de PC het goedkoopst verkrijgen?
Roken is ook viesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
Stoma is net zo'n irritante ex roker die een dag nadat die gestopt is de hele wereld probeert bij te brengen hoe vies roken wel niet is..
het is een metafoor sukkelquote:
Bullshit is die mappen zorgen er voor dat die gun OP isquote:[img]http://i.fok
zine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
striker is noob, niet OP.
OP is een gun die op alle afstanden niet te evenaren is.
Striker heeft nog altijd range als limitation.
lolwut?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit is die mappen zorgen er voor dat die gun OP is
Zijn die challenges niet alleen de killstreaks en dergelijke? Ik heb vanmiddag voor het eerst weer Type95 gebruikt en had na een paar kills opeens de 1000 kills emblem.. Terwijl ik daarvoor nog 4x prestiged ben..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:14 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Bij normale Challenges wel, behalve de 'Veteran' challenges (Helemaal onderaan de lijst van het wapenchallenges scherm).
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zijn die challenges niet alleen de killstreaks en dergelijke? Ik heb vanmiddag voor het eerst weer Type95 gebruikt en had na een paar kills opeens de 1000 kills emblem.. Terwijl ik daarvoor nog 4x prestiged ben..
Door alle mappen zo tyfus klein te maken met al die smalle gangen zorg je er voor dat shotguns lees de Striker en AA12 OP zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
lolwut?
Moet iedereen dan met snipers en AR's op elkaar schieten?
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon leuk om af en toe precies dat soort reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
Stoma is net zo'n irritante ex roker die een dag nadat die gestopt is de hele wereld probeert bij te brengen hoe vies roken wel niet is..
24 februariquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zijn de 2 nieuwe maps al beschikbaar voor PS3 of niet?
Van de wapen challenges tellen Master en Veteran gewoon door als je prestigedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zijn die challenges niet alleen de killstreaks en dergelijke? Ik heb vanmiddag voor het eerst weer Type95 gebruikt en had na een paar kills opeens de 1000 kills emblem.. Terwijl ik daarvoor nog 4x prestiged ben..
het den bosch topic is verderop maatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
bneeeee ben weer zat en over 4 uur alweer werken neeeeeeeeeee
Misschien moet je voor je eigen plezier spelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Op Resistance net, vanaf minuut 1 zat er een kneus uit ons team in dat huisje in die hoek van de kamer te campen. Merkte 't later pas dat ie daar continu zat, ben er vanaf minuut 3 voor gaan zitten, zodat ie niks zag en vast zat.
Krijg ik: "Fuck you!" als berichtje.Heb die aardige knul maar even verteld dat hij het spelletje moest leren spelen en kreeg daarna: "fuck you in your ass"
Kinderen.
Ik ging met die RSASS en dan gewoon ADS spammen, krijg ik allemaal haatberichten dat ik moet leren snipen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Op Resistance net, vanaf minuut 1 zat er een kneus uit ons team in dat huisje in die hoek van de kamer te campen. Merkte 't later pas dat ie daar continu zat, ben er vanaf minuut 3 voor gaan zitten, zodat ie niks zag en vast zat.
Krijg ik: "Fuck you!" als berichtje.Heb die aardige knul maar even verteld dat hij het spelletje moest leren spelen en kreeg daarna: "fuck you in your ass"
Kinderen.
Men nemen een striker met extended mags + damage en je bent good to go.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga maar eens proberen met een shotgun te spelen.
USAS 12 FTW!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Men nemen een striker met extended mags + damage en je bent good to go.
Omg nu zie ik het pasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
het den bosch topic is verderop maat
Die is generfed toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Men nemen een striker met extended mags + damage en je bent good to go.
Dan is het nog met afstand de beste shotgun. Nerven stelt geen kut voor in COD. De Famas in blops zou ook generved zijn en dat is nog steeds de beste gun. Alleen de AA12 met damage + extended mags komt in de buurtquote:
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je voor je eigen plezier spelen?![]()
Ik erger me ook wel eens maar speel wel gewoon door.
Als je ff Google erop na slaat dan zie je dat hij veelvuldig miljonair is en dus tijd zat heeft om alleen maar te gamen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
WTF, had hij niets te doen ofso (707 uren gespeeld/ 9-10 uren per dag)
Met eenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:57 schreef Antilurker het volgende:
Ik moest net iemand 5!! Keer raken met spas silencer om hem te killen_!
ACR? Of die gast laggt als een gek of jij faalt hard..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Met een
ACR 6.8 moet ik meestal 18 keer schieten.
Ach ik heb met die ACR (en AK47 ook trouwens) geregeld echt een half magazijn voor het gevoel nodig eer dat ze neer gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:34 schreef iScrim het volgende:
[..]
ACR? Of die gast laggt als een gek of jij faalt hard..
Ik speelde het laatst ook weer, ik vond het echt 20x lekkerder spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef OverRated het volgende:
Speelde net even MW2 voor de grap. Verschrikkelijk met al die noob tubers en zo. Echt bleeeegh. Viel me wel op dat de wapens veel minder recoil hebben. ACR schiet bijna perfect rechtdoor, nog beter dan die uit MW3 mét kick
Als ik nog een keer prestige ga neem ik dat wapen zeker mee, zweerde eerst bij die supersoaker maar dit wapen is echt veel beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil echt nog eens met die M7 spelen.
Was ik maar niet geprestiged.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |