Ik heb helaas geen iDeal, dus doe ik het maar via Bolquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik zou het niet via Bol doen, dan wacht je namelijk 2 dagen.
Een alternatief:
http://psncardsdirect.nl/
Binnen 30 seconde na betaling via iDeal staat de code in je mail.
Ik heb wel internetbankieren, maar ik kan alleen saldo bekijken op mijn Ing.quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je hebt toch wel internetbankieren via ING/ABN/Rabo etc?
Lol, ik zou juist minder spec-ops missies willen zien en meer maps en gamemodesquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
•Februari: nieuwe map
•Maart: nieuwe map, 2 Spec Ops-missies
•April: 2 nieuwe maps
•Mei: nieuwe map, een Spec Ops-missie
•Juni: nieuwe map, Spec Ops-missie en gamemode
•Juli: 2 nieuwe maps
•Augustus: nieuwe map, Spec Ops-missie en gamemode
•September: nieuwe map en Spec Ops-missie
spec ops missiesssssssssssssssssssssssssssssssss! <3
Kijk eens aantwitter:fourzerotwo twitterde op donderdag 26-01-2012 om 03:54:47Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet! reageer retweet
Breng eens de updates uit op de PS3/PCquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:54 schreef OverRated het volgende:
Kijk eens aantwitter:fourzerotwo twitterde op donderdag 26-01-2012 om 03:54:47Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet! reageer retweet
WTF, had hij niets te doen ofso (707 uren gespeeld/ 9-10 uren per dag)quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb wel een aardigheidje zo tussen dit alles door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dikke gast genaamd Kim Schmitz die nu gearresteerd is vanwege dat MegaUpload gebeuren heeft laten weten dat nu hij tijdelijk? gearresteerd is,de rest van de wereld eindelijk kans heeft om zijn nr.#1 plaats in MW3 over te nemen.
Bronquote:Robert Bowling heeft in een interview, op zijn zachtst gezegd, een aantal opmerkelijke zaken laten doorschemeren over Call of Duty: Modern Warfare 3. Iedereen is natuurlijk bekend met het fenomeen 'hacker', helaas waren (en zijn nog steeds..) deze veelvuldig aanwezig in Call of Duty: Modern Warfare 2. In het begin was dit bij Call of Duty: Modern Warfare 3 niet anders en dat is met opzet gedaan door Infinity Ward.
Infinity Ward heeft namelijk verschillende glitches, hacks en bugs expres laten zitten in Call of Duty: Modern Warfare 3, om zo op een gemakkelijkere manier de hackers te kunnen opsporen en waar nodig een ban uit te delen. ''I didn't want Modern Warfare 3 to be Modern Warfare 2'', aldus Robert Bowling.
Ik zit op 10+, speel nooit met killstreaksquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Net m'n 2e MOAB gehaaldHoeveel hebben jullie er al?
Iemand uit m'n straat heeft er 28+, een k/d van 3.87 en anderhalve dag gespeeld. Hij gelooft jammer genoeg niet dat hij zo de nieuwe xJawz kan zijn. Tevens haalt die ook 30-0 met quickscopen en dergelijke.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:10 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik zit op 10+, speel nooit met killstreaks.
0quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Net m'n 2e MOAB gehaaldHoeveel hebben jullie er al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |