Klopt. Nederlandse YouTube-kanalen lopen over het algemeen niet zo goed. Hij heeft zeker wel filmpjes die het goed zouden doen, zoals een 280-5 in Nuketown en 100-0 etc. (Black Ops). Ook in MW3 dergelijke scores behaalt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik geloof er ook niet in dat een Nederlander de nieuwe xJawz kan zijn of in ieder geval een groot YouTube kanaal kan krijgen...
als het een nederlander met een goede stem is en goed engels kan wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik geloof er ook niet in dat een Nederlander de nieuwe xJawz kan zijn of in ieder geval een groot YouTube kanaal kan krijgen...
Bij normale Challenges wel, behalve de 'Veteran' challenges (Helemaal onderaan de lijst van het wapenchallenges scherm).quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Timmos het volgende:
Vraagje.. Worden de kills en headshots per wapen onthouden? Of wordt dat gereset naar 0 als je prestiged?
Volgens mij niet, maar ik zit al in een anderequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is er eigenlijk een FOK!-clan op de PS3 (Elite)?
ebay ong 60 dollar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:05 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een idee waar ik goedkoop de Hardened Edition kan halen? (PS3)
Striker nerf, buff voor andere shotguns, akimbo mp nerf. En nog wat dingetjes geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:29 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand wat van de update van gisteren?
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waar kan ik MW3 voor de PC het goedkoopst verkrijgen?
Roken is ook viesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
Stoma is net zo'n irritante ex roker die een dag nadat die gestopt is de hele wereld probeert bij te brengen hoe vies roken wel niet is..
het is een metafoor sukkelquote:
Bullshit is die mappen zorgen er voor dat die gun OP isquote:[img]http://i.fok
zine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
striker is noob, niet OP.
OP is een gun die op alle afstanden niet te evenaren is.
Striker heeft nog altijd range als limitation.
lolwut?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit is die mappen zorgen er voor dat die gun OP is
Zijn die challenges niet alleen de killstreaks en dergelijke? Ik heb vanmiddag voor het eerst weer Type95 gebruikt en had na een paar kills opeens de 1000 kills emblem.. Terwijl ik daarvoor nog 4x prestiged ben..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:14 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Bij normale Challenges wel, behalve de 'Veteran' challenges (Helemaal onderaan de lijst van het wapenchallenges scherm).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |