Die Perk is inderdaad heel gayquote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef Lampenklappert het volgende:
Het meest vervelende aan dit spel is, dat als ik de hoek om ren en iemand schiet op me, en ik ben al duidelijk de hoek om, ik nog steeds doodga_____!
zonder elite krijg je toch niksquote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef Antilurker het volgende:
Als je een ps3 en geen ELite premium hebt zal het waarschijnlijk 24-4-2012 worden.
Ja waar moet je het downloadenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef stoeltafel het volgende:
Al bekend hoe laat de twee nieuwe levels online komen ? 24-1-2012 komen toch de nieuwe levels? Heb de ps3
Yeah, PS3 dus ook!quote:Lt. Colonel Rob Riggle drops a little truth: Call of Duty is about kicking ass. And Call of Duty ELITE is about kicking even more ass. Join up at http://www.callofduty.com/elite and get Modern Warfare(R) 3 content first on your console. First two maps available Jan. 24th for Call of Duty ELITE Premium members.
Daar erger ik mij ook kapot aan. Ben ik fucking blij dat ik de hoek om ben, ga ik figuurlijk het hoekje om.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef Lampenklappert het volgende:
Het meest vervelende aan dit spel is, dat als ik de hoek om ren en iemand schiet op me, en ik ben al duidelijk de hoek om, ik nog steeds doodga_____!
Nice ! Enig idee hoe laat ze online komen?quote:
Zwaaaaaar irritant ja, door dikke betonnen hoeken van gebouwen nog geraakt worden is zo niet realistsichquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Daar erger ik mij ook kapot aan. Ben ik fucking blij dat ik de hoek om ben, ga ik figuurlijk het hoekje om.
Meestal 1 uur 's middags, zo laat kwamen de black ops maps ook altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nice ! Enig idee hoe laat ze online komen?
Ik heb afgelopen weekend ook weer eens Black Ops online gespeeld. Eigenlijk amper online gespeeld, maar aangezien ik met vrienden altijd die offline modus doe met bots, leek mij online ook wel weer eens leuk. Het ging echt veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef BzP het volgende:
Gister black ops met vrienden gedaan, geen 1 pot onder de 5 kd en elke pot > 40 kills
Zwaar fun en zware noobs
Gewoon laten linksliggen, hier niet meer komen en lekker in het BF3-topic gaan posten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hoe hard deze mappen weer zuigen.
COD is nog altijd mijn meest gespeelde game maar ooit nog een IW game kopen daar trap ik niet meer in. De mappacks van IW zuigen toch altijd kei en kei hard. Vanmorgen een filmpje gezien van die Italiaanse map en het is weer alleen maar trappen, kleine zichtlijnen en non stop gebouwen. Wanneer luisteren ze eens naar de community en gooien ze er wat medium tot grote mappen in? Maarja vooral allemaal lekker kopen het is dat ik die special edition had van MW3 Anders was ik er geen eens aan begonnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Gewoon laten linksliggen, hier niet meer komen en lekker in het BF3-topic gaan posten.![]()
Die andere map is volgens mij best groot hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is nog altijd mijn meest gespeelde game maar ooit nog een IW game kopen daar trap ik niet meer in. De mappacks van IW zuigen toch altijd kei en kei hard. Vanmorgen een filmpje gezien van die Italiaanse map en het is weer alleen maar trappen, kleine zichtlijnen en non stop gebouwen. Wanneer luisteren ze eens naar de community en gooien ze er wat medium tot grote mappen in? Maarja vooral allemaal lekker kopen het is dat ik die special edition had van MW3 Anders was ik er geen eens aan begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |