Dat is Downturn man, op zich wel tof dat je boven en onder de grond kan spelen, maar die map is gewoon kut imo.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
WTF dat vind ik dus de slechtste map ooit gemaakt in COD.
Ook wel ja. Maar die is nog niet zo klein.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Downturn man, op zich wel tof dat je boven en onder de grond kan spelen, maar die map is gewoon kut imo.
Bootleg is toch middelgroot gewoon? Vind die grote maps juist kut, minutenlang lopen om van A naar B te komen en weinig tegenstanders zien enzo, ik wil gewoon als een Rambo iedereen neermaaien in m'n gezichtsveldquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ook wel ja. Maar die is nog niet zo klein.
Same here. Survival, kleine map zoals Resistence en dan rondrennen met een shotgunquote:Op zondag 29 januari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind die grote maps juist kut, minutenlang lopen om van A naar B te komen en weinig tegenstanders zien enzo, ik wil gewoon als een Rambo iedereen neermaaien in m'n gezichtsveld.
QFT, die map wordt ook door niemand gevotequote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Downturn man, op zich wel tof dat je boven en onder de grond kan spelen, maar die map is gewoon kut imo.
Villagequote:
Die map met sneeuw wordt ook nooit gevotequote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
QFT, die map wordt ook door niemand gevote
Outpost? Die is juist lekker om mee te gaan sniperenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die map met sneeuw wordt ook nooit gevote, ik dacht gisteren dat ik hem voor het eerst speelde
(ben naam vergeten..)
Ja die, ja is opzich wel een leuke map, maar wordt weinig gekozenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Outpost? Die is juist lekker om mee te gaan sniperen!
Khad zaterdag een Juggernaut in SnD...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef FUUUU het volgende:
Eindelijk de smaak een beetje te pakken met SnD, ging in het begin vaak al meteen dood maar langzamerhand leer ik voorzichtiger spelen.
Een leuke afwisseling op overige gamemodes en geen last van mensen die achter je spawnen.
Jip...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:06 schreef FUUUU het volgende:
Uit carepackage neem ik aan?
Heb wel vaker lucky carepackages, gister een assault drone die 4 man heeft uitgeschakeld.![]()
Hèhè toch maar niet gaan slapenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo dit kut spel ligt hier voor op straat wat een aids is dit joh. Koop nooit meer een game waar IW iets mee te maken heeft
Zag nog wat vrienden dit stuk verdriet spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hèhè toch maar niet gaan slapen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |