Shyvana is toch niet slecht? Tenminste, de champion dan... de huidige spelers misschien, maar met de champ zelf is niet veel mis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
wat zie je als je sucky intypt dan? Shyvana en viktor zekers

Pff ik heb gister nog de grootste moeite gehad om mn broertje met Sejuani te carryen. Ik ging 8/1 met Pantheon in het begin maar doordat we lategame effectief 4v5 vochten omdat Sejuani waardeloos was eindigde ik nog op 11/10/veel. Wel een win gelukkig, maar het scheelde niet veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:24 schreef MrEarcheese het volgende:
Je ziet ook echt amper Sejani's tijdens pvp, lijkt wel een tweede Viktor te worden, die zie je ook nog maar amper..
Toen Ahri uit was, was het echt non-stop Ahri's in pvp voor een week ofzo. Het enige wat nog relatief eng is aan dat varkensding is d'r ultimate - maar dat is dan ook alles.

Heb ik geluk gehad zo te horen. Heb tot nu toe alleen maar falers gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Pff ik heb gister nog de grootste moeite gehad om mn broertje met Sejuani te carryen. Ik ging 8/1 met Pantheon in het begin maar doordat we lategame effectief 4v5 vochten omdat Sejuani waardeloos was eindigde ik nog op 11/10/veel. Wel een win gelukkig, maar het scheelde niet veel.

ja tuurlijk als je als retards op een tanky sejuani gaat focussen... maar voor mij is ze een beetje ala mundo, beste counter is ingoren en als laatste mollen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Misschien als je hem zo bouwt dat hij gewoon een 3vs1 tankt en dan terug rent. En dan je teammates EN BAM

Agreed. Zelfs de skillset lijkt erop. Matige AoE-damage en een slow, veel meer hebben ze niet te bieden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
ja tuurlijk als je als retards op een tanky sejuani gaat focussen... maar voor mij is ze een beetje ala mundo, beste counter is ingoren en als laatste mollen.

Ja dan schrik je al van die stream. + Je schrikt ook nog is van dyrus die niet normaal had schreeuwt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef ems. het volgende:
Aanradertje, net als penumbra
Maar ik durf het niet alleen te spelen, dus ik doe het alleen als een maat van me langskomt met wie ik al enge spelletjes uitspeel sinds resident evil 1 op de playstation

Ging best lekker gister toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef ems. het volgende:
Ik begin shyvana jungle steeds leuker te vinden
Voornamelijk omdat ik 98% van de tijd ranged AD carry ben, vermoed ik, maar toch!
 Jammer van de feedende Gragas in ons team, anders hadden we wat sneller gewonnen
 Jammer van de feedende Gragas in ons team, anders hadden we wat sneller gewonnen

Mijn hidden ELO is ultiem laag, die van Xaipt volgens mij ook. Denk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef ems. het volgende:
Ja het ging prima! Daarna nog een potje gedaan met de gragas in kwestie en ook gewonnen. Succesvolle nacht
Maar de tegenstand was vrijwel non-existent. Dit waren de makkelijkste 2 teams die ik de afgelopen maanden ben tegengekomen

Oh daarom moeten we altijd tegen bananenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mijn hidden ELO is ultiem laag, die van Xaipt volgens mij ook. Denk dat het daarmee te maken heeft.

Als mensen al zeggen: Me + HIM = bot, weet ik al dat het een faal wordt. Heb nog nooit een duo lane gezien die ook maar iets goed deed.
 Als mensen al zeggen: Me + HIM = bot, weet ik al dat het een faal wordt. Heb nog nooit een duo lane gezien die ook maar iets goed deed.

philo stone and heart of gold welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Salamando het volgende:
Waarom halen supporters trouwens allemaal gold/10 second items? Die gold trickle stackt toch niet met elkaar?

Ik heb meer dan 200+ games gespeeld maar ik dacht dat unique passive betekende dat het niet stackte met dezelfde dingen maar op een ander itemquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef jagga het volgende:
[..]
philo stone and heart of gold wel
2x philo stone niet, 2x heart of gold ook niet.
dus in principe kun je 20 gold per 10 sec krijgen
heart of gold
philosopher's stone
kage's lucky pick
en dat crit zwaardje met g/10
maar of dat nou zo slim is
 .
. .
.

yep meestal neem je als support eerst philo, dan heart. Je kan op level 1 namelijk een meki pendant kopen + 3 wards en 2 pots dacht ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 200+ games gespeeld maar ik dacht dat unique passive betekende dat het niet stackte met dezelfde dingen maar op een ander item.
Wat voel ik me nu dom.

Ja ik denk dat dat alleen aan mij ligt als we met 5 man premade zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Oh daarom moeten we altijd tegen bananen

.
.

MWah, TSM zie ik ook zeer geregeld scrimmen hoor. Niet voor niets ook dat ze nu EU accounts aan het levelen zijn, dan kunnen ze ook makkelijk met EU teams scrimmen en ranked teams spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef ems. het volgende:
Gelukkig.
Ik vind het ook steeds toffer om gewoon streams te kijken van Wickd en co. Die amerikaanse teams zitten allemaal grote plasser te spelen in de soloqueue, terwijl europa eigenlijk vrijwel alleen maar aan het skrimmen is. Nogal logisch dat ze niet meer kunnen meekomen.

, 1, 2 en 3 met 48 potjes gewonnen en 1 verloren.
, 1, 2 en 3 met 48 potjes gewonnen en 1 verloren.

@#%)*#) zooi
@#%)*#) zooi

. Weg grote mond
. Weg grote mond  .
.

quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben
Waarom hoor ik direct daar zo'n WoW goblin achtig lachje bij ?

ik ook ! zelfs als hij schijt blijkt te zijn a la viktor... dat boeit gewoon niet, hij is gewoon tof.quote:

Liever 3 support dan de gebruikelijke instant 3 AD carry lockquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef kensei het volgende:
Klote timeout als je leaved bij matchmaking
Achterlijke mensen willen met 3 support in 1 team gaan spelen, en natuurlijk meteen alles locken.
Ik moet nu 15 minuten wachten omdat ik niet met een waardeloos team wil spelen.

Voor de rest wel lekker gespeeld eigenlijk. Eerste pot Dominion was even wennen hoe die map werkt, maar toch 10/3/18 weten te spelen.
 Voor de rest wel lekker gespeeld eigenlijk. Eerste pot Dominion was even wennen hoe die map werkt, maar toch 10/3/18 weten te spelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |