Shyvana is toch niet slecht? Tenminste, de champion dan... de huidige spelers misschien, maar met de champ zelf is niet veel mis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
wat zie je als je sucky intypt dan? Shyvana en viktor zekers
Pff ik heb gister nog de grootste moeite gehad om mn broertje met Sejuani te carryen. Ik ging 8/1 met Pantheon in het begin maar doordat we lategame effectief 4v5 vochten omdat Sejuani waardeloos was eindigde ik nog op 11/10/veel. Wel een win gelukkig, maar het scheelde niet veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:24 schreef MrEarcheese het volgende:
Je ziet ook echt amper Sejani's tijdens pvp, lijkt wel een tweede Viktor te worden, die zie je ook nog maar amper..
Toen Ahri uit was, was het echt non-stop Ahri's in pvp voor een week ofzo. Het enige wat nog relatief eng is aan dat varkensding is d'r ultimate - maar dat is dan ook alles.
Heb ik geluk gehad zo te horen. Heb tot nu toe alleen maar falers gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Pff ik heb gister nog de grootste moeite gehad om mn broertje met Sejuani te carryen. Ik ging 8/1 met Pantheon in het begin maar doordat we lategame effectief 4v5 vochten omdat Sejuani waardeloos was eindigde ik nog op 11/10/veel. Wel een win gelukkig, maar het scheelde niet veel.
ja tuurlijk als je als retards op een tanky sejuani gaat focussen... maar voor mij is ze een beetje ala mundo, beste counter is ingoren en als laatste mollen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Misschien als je hem zo bouwt dat hij gewoon een 3vs1 tankt en dan terug rent. En dan je teammates EN BAM
Agreed. Zelfs de skillset lijkt erop. Matige AoE-damage en een slow, veel meer hebben ze niet te bieden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
ja tuurlijk als je als retards op een tanky sejuani gaat focussen... maar voor mij is ze een beetje ala mundo, beste counter is ingoren en als laatste mollen.
Ja dan schrik je al van die stream. + Je schrikt ook nog is van dyrus die niet normaal had schreeuwt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef ems. het volgende:
Aanradertje, net als penumbra![]()
Maar ik durf het niet alleen te spelen, dus ik doe het alleen als een maat van me langskomt met wie ik al enge spelletjes uitspeel sinds resident evil 1 op de playstation
Ging best lekker gister toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef ems. het volgende:
Ik begin shyvana jungle steeds leuker te vinden
Voornamelijk omdat ik 98% van de tijd ranged AD carry ben, vermoed ik, maar toch!
Mijn hidden ELO is ultiem laag, die van Xaipt volgens mij ook. Denk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef ems. het volgende:
Ja het ging prima! Daarna nog een potje gedaan met de gragas in kwestie en ook gewonnen. Succesvolle nacht
Maar de tegenstand was vrijwel non-existent. Dit waren de makkelijkste 2 teams die ik de afgelopen maanden ben tegengekomen
Oh daarom moeten we altijd tegen bananenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mijn hidden ELO is ultiem laag, die van Xaipt volgens mij ook. Denk dat het daarmee te maken heeft.
philo stone and heart of gold welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Salamando het volgende:
Waarom halen supporters trouwens allemaal gold/10 second items? Die gold trickle stackt toch niet met elkaar?
Ik heb meer dan 200+ games gespeeld maar ik dacht dat unique passive betekende dat het niet stackte met dezelfde dingen maar op een ander itemquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef jagga het volgende:
[..]
philo stone and heart of gold wel
2x philo stone niet, 2x heart of gold ook niet.
dus in principe kun je 20 gold per 10 sec krijgen
heart of gold
philosopher's stone
kage's lucky pick
en dat crit zwaardje met g/10
maar of dat nou zo slim is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |