Het is meer het ritme waarin je klikt en typt, op een gegeven moment ga je alles in dat ritme doen, wat weer goed werkt met smartcasting in lol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Cornelis83 het volgende:
APM was altijd nog het coolst om te zien bij warcraft 3Koreanen die 350+ APM gemiddeld haalde terwijl grubby, op dat moment de nr1 niet verder dan de 170-180 kwam. Maar wanneer ze dan de handen van een koreaanse speler in beeld namen die op dat moment in een toernooi aan het spelen was, verbazingwekkend
Mijn APM kwam gemiddeld nooit verder dan 60-70Maar ik klikte dan ook niet als een gek, zeker de eerste paar minuten niet, als je nog aan het opbouwen was.
Waar ik wel benieuwd naar was en nog steeds ben, krijg je niet ontzettend snel last van je handen/vingers als je zo vaak en zo snel aan he klikken/drukken bent?
Echt een planning maken voor speeltijden lijkt mij nogal overdreven, maar over het algemeen spelen wij elke avond tussen 8-10/11 al samen. Natuurlijk ook vaak overdag, maar dan vooral alleen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:56 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb al op een eerder team hier ook gereageerd, maar daar heb ik nooit meer antwoord op gekregen. De vraag is wel hoe vaak jullie willen spelen en op welke tijden. Ik ben gemiddeld 4 avonden in de week online, maar vaak wel wat aan de late kant (9 a 10 uur tot voorbij middernacht).
Neuh een planning maakt niet uit, maar er zijn zat casual spelers die 2 dagen per week spelen een uurtje spelen. Als jullie van plan zijn om elke dag 3 5v5's te doen matcht dat niet zo met elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:59 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Echt een planning maken voor speeltijden lijkt mij nogal overdreven, maar over het algemeen spelen wij elke avond tussen 8-10/11 al samen. Natuurlijk ook vaak overdag, maar dan vooral alleen.
Ah oké, in ieder geval bedankt voor je bezorgdheidquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Neuh een planning maakt niet uit, maar er zijn zat casual spelers die 2 dagen per week spelen een uurtje spelen. Als jullie van plan zijn om elke dag 3 5v5's te doen matcht dat niet zo met elkaarMijn opmerking was meer bedoeld om te zorgen dat de juiste mensen zich bij je melden
We houden je wel aan je contract hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:56 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb al op een eerder team hier ook gereageerd, maar daar heb ik nooit meer antwoord op gekregen. De vraag is wel hoe vaak jullie willen spelen en op welke tijden. Ik ben gemiddeld 4 avonden in de week online, maar vaak wel wat aan de late kant (9 a 10 uur tot voorbij middernacht).
Haha ja klopt, epic win was dat wel. Vooral ook omdat die gasten in allchat zo liepen te zeiken EN natuurlijk omdat het Duitsers waren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
We houden je wel aan je contract hoor
gister toch mooi je lossstreak doorbroken met die epic win
Nu kan het gezeik beginnenquote:
Ja jammer dat die chat stuk was na game , had ze graag die baronsteal en quadra ingevrevenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha ja klopt, epic win was dat wel. Vooral ook omdat die gasten in allchat zo liepen te zeiken EN natuurlijk omdat het Duitsers waren.
Wat is een mirrorchamp?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Salamando het volgende:
Mensen die de jungler blamen als ze hun lane verliezen tegen mirror champs.
Dezelfde, je ziet in een spiegel toch ook niet iemand andersquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat is een mirrorchamp?![]()
Iemand die dezelfde hero speelt? Of juist iemand die een counter hero speelt zodat je niks kunt?
Maar sowieso is het belachelijk, mirror of niet. Ik had gister hetzelfde. Zo'n nidalee die het onnodig BELACHELIJK moeilijk heeft solo top. Gaat de hele tijd dood, koopt geen wards, pusht lane zodat ik niet kan ganken.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Cornelis83 het volgende:
mirror is volgens mij altijd dat je tegen hetzelfde speelt (meestal geval bij toplane zoals gp vs gp, irelia vs irelia, etc).
Skills ja. En CSquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Aight thanks, dus dan komt het puur op skillz + teammates aan in zo'n geval?
Dit heb ik dagelijks, aangezien ik in 80% van mn games jungler ben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar sowieso is het belachelijk, mirror of niet. Ik had gister hetzelfde. Zo'n nidalee die het onnodig BELACHELIJK moeilijk heeft solo top. Gaat de hele tijd dood, koopt geen wards, pusht lane zodat ik niet kan ganken.
"omg worst shyvana never come gank"
Mensen pakken instant mid / top champs bij mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dit heb ik dagelijks, aangezien ik in 80% van mn games jungler ben.
Udyr was aan het feeden. Kreeg in het begin triple kill en had wel een fijne support bij me. Tja dan win je makkelijkquote:
Tuurlijk, als je tank bent en je bent goed bezig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Udyr was aan het feeden. Kreeg in het begin triple kill en had wel een fijne support bij me. Tja dan win je makkelijk
Omdat er 5 minuten niemand reageert?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat er 5 minuten niemand reageert?
STFUquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:49 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand potje spelen ?
Wel snel wezen want ik ga nu inloggen
Ik denk viktor en dat wijf op dat varken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
wat zie je als je sucky intypt dan? Shyvana en viktor zekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |