Ik las net in de comments dat de stem van ezreal gedaan werd door de stemacteur van Gohan (en nog wat andere dbz chars). Dus dat het zo klinkt is geen toevalquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef totalvamp het volgende:
Wow dat is nog eens een vette skin
Hij klinkt ook een beetje als een combo van vegeta en goku om 1 of andere reden. Misschien is dat wel expres gedaan
dat je misklikt vanwege lag, ok. Dat je skill niet afging door lag, ok.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Salamando het volgende:
Tegenstander maakt pentakill, janken![]()
Onze Vladimir zei dat ie de verkeerde items gekocht had door lag![]()
.
Ze zijn aan het bouwen. Ze willen dat je als je iets verkeerd hebt gekocht nog 10 seconden hebt om het item voor hetzelfde geld terug te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef Pritt het volgende:
Je kan wel hebben dat je dubbele items koopt door een lagspike, heb ik ook wel eens gehad.
Nee hoor, hij had niks dubbels ofzo. Maar hij ging geen hextech enzo, beetje faalquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef Pritt het volgende:
Je kan wel hebben dat je dubbele items koopt door een lagspike, heb ik ook wel eens gehad.
Is juist goed voor vlad. Beetje met je normal attack damage doen. BAMquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee hoor, hij had niks dubbels ofzo. Maar hij ging geen hextech enzo, beetje faal.
APM... doe precies hetzelfde, houd me snel met reacties en geconcentreerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:45 schreef Lamabal het volgende:
Ffs hij is zo spastisch he. Hij drukt maar op die knop van de muis. En spastisch typen. Word je gek van
Dunno, denk dat het gewoon net zoals bij sporten is. Hoe vaker je het doet hoe minder last je krijgt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Cornelis83 het volgende:
APM was altijd nog het coolst om te zien bij warcraft 3Koreanen die 350+ APM gemiddeld haalde terwijl grubby, op dat moment de nr1 niet verder dan de 170-180 kwam. Maar wanneer ze dan de handen van een koreaanse speler in beeld namen die op dat moment in een toernooi aan het spelen was, verbazingwekkend
Mijn APM kwam gemiddeld nooit verder dan 60-70Maar ik klikte dan ook niet als een gek, zeker de eerste paar minuten niet, als je nog aan het opbouwen was.
Waar ik wel benieuwd naar was en nog steeds ben, krijg je niet ontzettend snel last van je handen/vingers als je zo vaak en zo snel aan he klikken/drukken bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |