yep meestal neem je als support eerst philo, dan heart. Je kan op level 1 namelijk een meki pendant kopen + 3 wards en 2 pots dacht ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 200+ games gespeeld maar ik dacht dat unique passive betekende dat het niet stackte met dezelfde dingen maar op een ander item.
Wat voel ik me nu dom.
Ja ik denk dat dat alleen aan mij ligt als we met 5 man premade zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Oh daarom moeten we altijd tegen bananen
MWah, TSM zie ik ook zeer geregeld scrimmen hoor. Niet voor niets ook dat ze nu EU accounts aan het levelen zijn, dan kunnen ze ook makkelijk met EU teams scrimmen en ranked teams spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef ems. het volgende:
Gelukkig.
Ik vind het ook steeds toffer om gewoon streams te kijken van Wickd en co. Die amerikaanse teams zitten allemaal grote plasser te spelen in de soloqueue, terwijl europa eigenlijk vrijwel alleen maar aan het skrimmen is. Nogal logisch dat ze niet meer kunnen meekomen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben![]()
Waarom hoor ik direct daar zo'n WoW goblin achtig lachje bij ?
ik ook ! zelfs als hij schijt blijkt te zijn a la viktor... dat boeit gewoon niet, hij is gewoon tof.quote:
Liever 3 support dan de gebruikelijke instant 3 AD carry lockquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef kensei het volgende:
Klote timeout als je leaved bij matchmaking![]()
Achterlijke mensen willen met 3 support in 1 team gaan spelen, en natuurlijk meteen alles locken.![]()
Ik moet nu 15 minuten wachten omdat ik niet met een waardeloos team wil spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |