quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je nou met je anime dekbedovertrek/ kussen.
Dan doe je iets erbij waarbij je ook contact hebt met meisjes en als het er nog even bij kan ook nuttig bent voor de samenleving.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels bij.
Sinds mijn nieuwe opleiding heb ik nauwelijks contact meer met meisjes
Dat heb ik gemist denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moet aan die belgische burgemeester denken.
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef Zeeland het volgende:
Verliefdheid vind ik geen onderwerp voor fora, sorry.
quote:
No problemquote:
Kan niks bedenken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan doe je iets erbij waarbij je ook contact hebt met meisjes en als het er nog even bij kan ook nuttig bent voor de samenleving.
Dan bedenk ik wel iet voor je: een EHBO cursus.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan niks bedenken.
Ik moet gewoon een keer meegaan met uitgaan.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan bedenk ik wel iet voor je: een EHBO cursus.
Helaas ontmoet je dan héél veel gereformeerde meisjes.quote:
Ze is verloofd met een Griek.quote:
Nou ja, erg veel beter dan dat is het inderdaad niet.quote:
Als je al zoveel moeite moet doen om meisjes te ontmoeten, terwijl ze overal gewoon rondlopen... Komt uiteindelijk neer op lef om ze aan te spreken. Dan helpt zon deelname formulier voor een EHBO cursus je ook niet. Mss een basiscursus zelfvertrouwen...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Helaas ontmoet je dan héél veel gereformeerde meisjes.
Over het spelen met explosieven kan ik niet meepraten, maar ik kan goed begrijpen dat het een leuke tijd was. Hoor van veel mensen, oa ook voormalig dienstplichtigen, dat ze het een leuke tijd vonden.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Was een stressvolle maar zeer leuke tijd. Het spelen met explosieven bleef toch mijn favoriete bezigheid.
Het is gewoon een reactie op dit: 'Dan doe je iets erbij waarbij je ook contact hebt met meisjes en als het er nog even bij kan ook nuttig bent voor de samenleving.'quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je al zoveel moeite moet doen om meisjes te ontmoeten, terwijl ze overal gewoon rondlopen... Komt uiteindelijk neer op lef om ze aan te spreken. Dan helpt zon deelname formulier voor een EHBO cursus je ook niet. Mss een basiscursus zelfvertrouwen...
De internationale oefeningen met MILES en de eindoefeningen voor de uitzendingen zijn het mooiste.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over het spelen met explosieven kan ik niet meepraten, maar ik kan goed begrijpen dat het een leuke tijd was. Hoor van veel mensen, oa ook voormalig dienstplichtigen, dat ze het een leuke tijd vonden.
Achteraf gezien heb ik er spijt van dat ik mijn dienstplicht in Duitsland niet heb uitgevoerd, pas nu ik met de weerbaarheid regelmatig met defensie bezig ben merk ik hoeveel plezier ik in onze oefeningen heb, en hoe erg ik mij thuisvoel tussen het groen. De 50-uurs oefeningen die we eens per jaar met het Korps Mariniers doen zijn geniaal, oa. Met landingsvaartuigen het strand van Texel opstormen en in die 50 uur helemaal kapot gesloopt te worden.
Jammer beroeps een gepasseerd station, maar goed, ik geniet nog van de activiteiten met de weerbaarheid zolang ik student ben.
Lijkt me ook fantastische om te doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over het spelen met explosieven kan ik niet meepraten, maar ik kan goed begrijpen dat het een leuke tijd was. Hoor van veel mensen, oa ook voormalig dienstplichtigen, dat ze het een leuke tijd vonden.
Achteraf gezien heb ik er spijt van dat ik mijn dienstplicht in Duitsland niet heb uitgevoerd, pas nu ik met de weerbaarheid regelmatig met defensie bezig ben merk ik hoeveel plezier ik in onze oefeningen heb, en hoe erg ik mij thuisvoel tussen het groen. De 50-uurs oefeningen die we eens per jaar met het Korps Mariniers doen zijn geniaal, oa. Met landingsvaartuigen het strand van Texel opstormen en in die 50 uur helemaal kapot gesloopt te worden.
Jammer beroeps een gepasseerd station, maar goed, ik geniet nog van de activiteiten met de weerbaarheid zolang ik student ben.
Jah, mijn reactie was dan ook voor die debielen die menen dat "iets anders maakt meer kans" methode werkt. Hoe sneu.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is gewoon een reactie op dit: 'Dan doe je iets erbij waarbij je ook contact hebt met meisjes en als het er nog even bij kan ook nuttig bent voor de samenleving.'
Nou een EHBO cursus is zoiets.
In ieder geval geen timmerknul met het IQ van een spijker en een buik vol bitterballen. Thats for sure.quote:
Daar kan ik inkomen, in die oefeningen komen toch alle eenheden samen in een groot geheel? Waar staat Miles precies voor?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
De internationale oefeningen met MILES en de eindoefeningen voor de uitzendingen zijn het mooiste.
Dat klopt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In ieder geval geen timmerknul met het IQ van een spijker en een buik vol bitterballen. Thats for sure.
Weet ik tog.quote:
Zijn oefeningen op brigade niveau.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, in die oefeningen komen toch alle eenheden samen in een groot geheel? Waar staat Miles precies voor?
Nee een enge verzuurde veertiger vol haat. Het is maar wat je liever bentquote:Op zondag 22 januari 2012 22:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In ieder geval geen timmerknul met het IQ van een spijker en een buik vol bitterballen. Thats for sure.
Hey alcoholist. Hoest met je Schultenbrau voorraad?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee een enge verzuurde veertiger vol haat. Het is maar wat je liever bent
Ik heb nog genoeg Grolsch. Hoe is het met je aambeien?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hey alcoholist. Hoest met je Schultenbrau voorraad?
Had C1000 ze in de aanbieding?quote:
Niet. Kep een mooi egaal kontje. Menig gaylord is er jaloers op.quote:Hoe is het met je aambeien?
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel merken dat zuurvoud niet gewend is dat mensen aardig tegen hem doen (in DM). Hij wordt dan overmoedig van blijdschap.
Drievoud is dan ook een borderliner met downsyndroom.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel merken dat zuurvoud niet gewend is dat mensen aardig tegen hem doen (in DM). Hij wordt dan overmoedig van blijdschap.
Dan klopt het voor één keer: hij had beter niet geboren kunnen wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Drievoud is dan ook een borderliner met downsyndroom.
Nee geen viool. Maar wel een geurige bloem.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei diegene al "Duurt niet lang voor Disana...". Viola.
Zoals gezegd, heb er zoveel plezier bij en al veel avonturen met militairen buiten de activiteiten om beleefd. Uitgaan met Scandinavische commando's, met luchtmachters een stel mariniers in hun bed keren op de Harskamp, met Zuid afrikaanse officieren zuipen als een malle.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lijkt me ook fantastische om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |