Doet ze aan lichamelijke hygiene of woont ze in een kraakpand?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat jullie geen zak aan, maar Koos is verliefd
Toch handig sinds-ie niet meer drinkt.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Anonieme Asexuelen Hij heeft er veel steun aan.
Als jullie 40mm granaten op je kop krijgen, waarmee schieten jullie dan terugv zwaarste wapen van de genie is een Mag of .50?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom haal jij smilies van een site die vrouwenpower.nl heet?
Hmmm, luchtdoelartillerie vs. genie, moeilijk.
Knul, je moet echt eens wat aan je sarcasme doen. Dit is echt he-le-maal niks.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit verklaart waarom meneer steeds zo hamert op zijn mannelijkheid. Hij heeft wat te verbergen
Dat was een .50 op de YPR, een Mag en een AT-4.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jullie 40mm granaten op je kop krijgen, waarmee schieten jullie dan terugv zwaarste wapen van de genie is een Mag of .50?
Pak er maar 1, is jou toch om het eender.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef De_Nuance het volgende:
http://vrouwenpower.nl/forum/index.php
Hoe heet je op dit forum 3-voud?
Veel plezier ouwe rukker.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pak er maar 1, is jou toch om het eender.
En nu ff hush. Ben met een lekker wijf aan het DM'en...
Godverdomme zeg, jij hebt zwaar. Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En nu ff hush. Ben met een lekker wijf aan het DM'en...
Gefeliciteerd Koos!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prima, maar dat dient hier gemeld te worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gruwelijk vette shit betyar.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat was een .50 op de YPR, een Mag en een AT-4.
Was een stressvolle maar zeer leuke tijd. Het spelen met explosieven bleef toch mijn favoriete bezigheid.quote:
Komt nog wel weerquote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben sinds de zomervakantie niet meer verliefd geweest.
Ik geef hem ook grote kans inderdaad.quote:
Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:
Dat krijg je nou met je anime dekbedovertrek/ kussen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben sinds de zomervakantie niet meer verliefd geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |