In ieder geval geen timmerknul met het IQ van een spijker en een buik vol bitterballen. Thats for sure.quote:
Daar kan ik inkomen, in die oefeningen komen toch alle eenheden samen in een groot geheel? Waar staat Miles precies voor?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
De internationale oefeningen met MILES en de eindoefeningen voor de uitzendingen zijn het mooiste.
Dat klopt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In ieder geval geen timmerknul met het IQ van een spijker en een buik vol bitterballen. Thats for sure.
Weet ik tog.quote:
Zijn oefeningen op brigade niveau.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, in die oefeningen komen toch alle eenheden samen in een groot geheel? Waar staat Miles precies voor?
Nee een enge verzuurde veertiger vol haat. Het is maar wat je liever bentquote:Op zondag 22 januari 2012 22:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In ieder geval geen timmerknul met het IQ van een spijker en een buik vol bitterballen. Thats for sure.
Hey alcoholist. Hoest met je Schultenbrau voorraad?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee een enge verzuurde veertiger vol haat. Het is maar wat je liever bent
Ik heb nog genoeg Grolsch. Hoe is het met je aambeien?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hey alcoholist. Hoest met je Schultenbrau voorraad?
Had C1000 ze in de aanbieding?quote:
Niet. Kep een mooi egaal kontje. Menig gaylord is er jaloers op.quote:Hoe is het met je aambeien?
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel merken dat zuurvoud niet gewend is dat mensen aardig tegen hem doen (in DM). Hij wordt dan overmoedig van blijdschap.
Drievoud is dan ook een borderliner met downsyndroom.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel merken dat zuurvoud niet gewend is dat mensen aardig tegen hem doen (in DM). Hij wordt dan overmoedig van blijdschap.
Dan klopt het voor één keer: hij had beter niet geboren kunnen wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Drievoud is dan ook een borderliner met downsyndroom.
Nee geen viool. Maar wel een geurige bloem.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei diegene al "Duurt niet lang voor Disana...". Viola.
Zoals gezegd, heb er zoveel plezier bij en al veel avonturen met militairen buiten de activiteiten om beleefd. Uitgaan met Scandinavische commando's, met luchtmachters een stel mariniers in hun bed keren op de Harskamp, met Zuid afrikaanse officieren zuipen als een malle.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lijkt me ook fantastische om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |