quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens betyar, onze adjudant (aooi) die als liason met defensie functioneert is ook oud genist.
Uiteraardquote:
Ik keek hem ook toevallig. Beetje saai film wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:19 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben twee dagen misselijk geweest van de verkrachtingsscène uit The Hills Have Eyes, daarom duik ik nu pas op.
Ik vond de martelscène in The Wind that shakes the Barley waarin nagels worden uitgetrokken met een roestige tang (gisteravond op Ned2) ook niet tof, maar het was wel een goeie film.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:19 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben twee dagen misselijk geweest van de verkrachtingsscène uit The Hills Have Eyes, daarom duik ik nu pas op.
Was die zo erg dan? Ik kan me er niks van herinneren en ik zag hem toen ik 16 ofzo was.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:19 schreef Nautilus. het volgende:
Dus dan zijn die cultuurverschillen met een goed huwelijk wel op te vangen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij D66 schelden de leden op een congres de fractie even de huid vol en daarna gaan ze aan het bier en hebben ze het er niet meer over.
Misschien ook niet altijd goed maar in ieder geval een stuk minder vermoeiend.
D66 is de mannenpartij en Groenlinks de vrouwenpartij![]()
Doodslag? Was die op tv?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was die zo erg dan? Ik kan me er niks van herinneren en ik zag hem toen ik 16 ofzo was.
Doodslag is echt een bizar goede film. Godverdomme.
Gaat je wel wat aan remlof, informeer alvast bij de burgerlijke staat van die potvis bij het Morganbevrijdingsfront.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik wens je veel geluk.
Blegh.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Mits je eens in de zoveel tijd met GL-dames van bil mag...
Nee, bioscoop. Met Theo Maassen.quote:
Ik zie het. Had er nog niks over gehoord, maar zal 'm binnenkort eens downloaden.quote:
Echt heeeeel goed. Niet emotieloos.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het. Had er nog niks over gehoord, maar zal 'm binnenkort eens downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |