Heette ze zo?quote:
Het was ook wel erg dom van ze.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:47 schreef Hexagon het volgende:
Vanmiddag bij de nieuwjaarsborrel van Groenlinks Eindhoven een debat mogen meemaken met hun kandidaat partijvoorzitters.
Daarbij werd meer dan duidelijk dat GL er nog steeds niet overheen is wat betreft het kunduzbesluit. Het hele debat werd een grote zeiktirade en zelfbeklag over die missie. En dat een jaar later nog steeds.
Mijn god wat een stelletje dramaqueens daar. Het lijkt wel een damesdispuut. Ik ben nog meer overtuigt dat D66 en GL nooit en te nimmer moeten fuseren. Verschrikkelijk wat een gezeik.
Oma? Was jij geen 60+ of bijna 60?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat oma Geurend Plantje je nu maar naar bed brengen.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:47 schreef Hexagon het volgende:
Mijn god wat een stelletje dramaqueens daar. Het lijkt wel een damesdispuut.
Nee hoor. Maar schaam je je ervoor?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent in de war met je geurige dm-vriendin.
Mijn maandag gaat gelukkig weer eens meevallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Iedereen heeft een topweekend gehad, zo te lezen.
Wat top inderdaad. Heeft Job ook aan mee gewerkt met zijn onnozele uitspraken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Ja behoorlijk, alleen een beetje kort.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Misschienquote:
Maar waar GL een damesdispuut is, zou D66 een herenknorrenbende zijn vol alfa-studentenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien
Maar op een geven moment moet je een keer zeggen zand erover. Dit zijn net een stel ruziende mutzen die maar door blijven emmeren.
En Van Mierlo was een ergerlijke aarzelaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar mooie meiden bij ja
Ik zou me kunnen voorstellen dat mensen willen horen dat het fout was. Zodat ze niet het gevoel blijven houden dat er opnieuw zo'n grote fout gemaakt kan worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien
Maar op een geven moment moet je een keer zeggen zand erover. Dit zijn net een stel ruziende mutzen die maar door blijven emmeren.
Bij D66 schelden de leden op een congres de fractie even de huid vol en daarna gaan ze aan het bier en hebben ze het er niet meer over.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar waar GL een damesdispuut is, zou D66 een herenknorrenbende zijn vol alfa-studenten.
Wat dat betreft verschillen de cultuurtjes niet, bij beide partijen.
Mensen die niets anders kennen dan lullen hebben al snel dit soort pieken bereikt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar waar GL een damesdispuut is, zou D66 een herenknorrenbende zijn vol alfa-studenten.
Wat dat betreft verschillen de cultuurtjes niet, bij beide partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |