quote:Op zondag 22 januari 2012 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens sluit links geen mensen uit.
Is dat links beleid? Worden mijn random brainfarts gedragen door 'links'?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Echt, je insomnia speelt weer op. Wat was het ook alweer? Alle PVV'ers de zee in duwen? De rechtsen uitzetten ipv allochtonen? Tokkies stemrecht ontnemen?
The list is long. Maar het mooie is toch wel weer hoe je jezelf te kakken zet.
Maar het feit dat hier iemand gehandicapte kinderen is verbieden is natuurlijk volokomen normaal.quote:
Goed man, lekker onderbouwd ook. Kloon van 3voud of gewoon een vriend?quote:
Een provocerend scheetje.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed man, lekker onderbouwd ook. Kloon van 3voud of gewoon een vriend?
Of Hitler nou links of rechts was, hij had gestoorde ideeen die hij ook nog uitvoer. Mensen die het daar mee eens zijn, zijn een gevaar voor de samenleving.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:23 schreef Picchia het volgende:
Wat hebben Stalin, Mao en Hitler gemeen? Ze waren allen links.
jij toch ook ?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:23 schreef Picchia het volgende:
Wat hebben Stalin, Mao en Hitler gemeen? Ze waren allen links.
Neuj, ik wilde alleen even meedelen dat Hitler links was. Ter kennisgeving.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij toch ook ?
wat wil je daarmee zeggen ?
dat jij ook zo'n figuur bent..
Waarom niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef robin007bond het volgende:
Grappig hoe Bluesdude spontaan opduikt bij "xenofobe" of "misselijkmakende" uitlatingen.
Gehandicapte kinderen verbieden vind ik niet nodig, maar ze moeten niet op steun van de overheid rekenen.
Bewijs jij maar eens dat geestelijk gehandicapten geen eigen bewustzijn en geen eigen ziel hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, ik zie iets zielloos en zonder eigen bewustzijn niet als volwaardig leven. Ik ben daar heel rationeel in en laat emoties erbuiten.
Maar kom je nog met onderzoeken/resultaten die me hierin tegen spreken? Krijg het idee dat je het blijft ontwijken.
Pubers zijn kut.quote:
Dat kost te veel geld. Ouders kunnen dan een weloverwogen keuze maken: abortus, of de financiële consequenties dragen.quote:
Je zegt dat de uitlating van 3-voud 'misselijkmakend' isquote:Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef robin007bond het volgende:
Grappig hoe Bluesdude spontaan opduikt bij "xenofobe" of "misselijkmakende" uitlatingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |